turvassa on paremmassa! 🎶
Jonk on turva Jumalassa,
59
55
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä laulu alkoi soida mielessäni. 😁
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Rohkaiseva laulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rohkaiseva laulu.
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
”Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ei kukaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.”
Varma turva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus turvaa omansa ja vie perille taivaan kotiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ei kukaan!
Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen! Sen hän tekee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä päivänä sanotaan: "Katso, tämä on meidän Jumalamme, jota me odotimme meitä pelastamaan; tämä on Herra, jota me odotimme: iloitkaamme ja riemuitkaamme pelastuksesta, jonka hän toi."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä hän on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Sitä ei mikään estä. Pysytään Jeesuksessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristittyjen laittomuuden jumala on raamatussa https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varma turva!
”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Det är sanningen.
- Anonyymi
”Men all nåds Gud, som har kallat eder till sin eviga härlighet i Kristus, sedan I en liten tid haven lidit, han skall fullkomna, stödja, styrka och stadfästa eder.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Men all nåds Gud, som har kallat eder till sin eviga härlighet i Kristus, sedan I en liten tid haven lidit, han skall fullkomna, stödja, styrka och stadfästa eder.”
Javisst!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.”
Pidetään varamme!
- Anonyymi
Ja visst!
- Anonyymi
Ja heti käyt esittämän valheellisia väittämiä.
Onko muka reilua.
Vertaa vaikka kulttien osuus koronan levityksessä.- Anonyymi
Kylttejä toki on, mutta on EPÄREILUA syyttää Jeesukseen uskovia SIITÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen! ”Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onhan kristityjen käytössä omia, laittomuuden herraja syyttäkää niitä kun Lait antaneen Kaikkivaltiaan Jeesuksen kielto olla uskomatta ei kelpaa!!!
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
-
Kielto:
Matteuksen mukaan:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
-
Opetus ja kiellon rikkomisen seuraus:
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen! ”Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.”
Mahtava turvapaikka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onhan kristityjen käytössä omia, laittomuuden herraja syyttäkää niitä kun Lait antaneen Kaikkivaltiaan Jeesuksen kielto olla uskomatta ei kelpaa!!!
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
-
Kielto:
Matteuksen mukaan:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
-
Opetus ja kiellon rikkomisen seuraus:
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."Toisaalta onhan se kuitenkin niin, että kaikki mahdolliset osatekijät huomioon ottaen voinemme todeta ainakin osittain, poissulkematta muita todennäköisesti asiaan liittyviä ja vaikuttavia yksityiskohtia, sanoa, että sitähän ei ainakaan voi olla huomioonottamatta. Toisaalta nekin seikat, jotka niin mielellämme unohdamme tai välillisesti sivuutamme, katsantokannasta tietenkin riippuen, ainakin hetkellisesti, sijoittaa kehällisten seikkojen tuntumaan, jos mahdollista. Vai mitä itse olet asiasta mieltä???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtava turvapaikka!
🎶🎶🎶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🎶🎶🎶
😁😁😁
- Anonyymi
Kaunis ja niin totta!
- Anonyymi
🎶🎶🎶
- Anonyymi
Ihanaa on olla Jumalan oma! 😊
- Anonyymi
Rehellisti herransa tunnustanut on harvinainen ilmiä uskovaisten joukoissa:
jaehkä tämä jumalannne "pojan" syntyienne sovittanakin tunnustatte...:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus." - Anonyymi
Ihanaa on olla oma jumala.
Sen voi laittaa tulitikkurasiassa yöpöydän laatikkoon kun ei satu sitä tarvitsemaan.
Vielä ihanampaa on olla itse oma jumalansa.
- Anonyymi
Luulen, että kirkontornien huipussa olevilla antenneilla ei nykyisin enää saada yhteyttä taivaaseen! Pitäis varmaan päivittää!
- Anonyymi
Kiitos, mukavasti rupesi sävel soimaan mielessä😄
- Anonyymi
Epävireessä vielä, mutta kyllä tuo laittomuulle kelpaa....
- Anonyymi
Mitenhän se on kristittyjen laittomuuden jumalan ja jeesuksen suhteen?
Tai syytättekö ymmärtämättömiksi aivopestyinä raamatussa Lait antaneita Kaikkivaltiaita kristinuskon laittomuuksista olemassa olensa aikana?
Jo pelkästään "älä tapa" Lain vastaisuus todistaa satojen miljoonien uhrieneen kristittyjen herroiksi laittomuudet herra, eikä sitä tilannetta paranna yhtään sekään, että omia seurakuntalaisia, pieniä ja syyttämiä lapsikin on laittomuuden näille herroille uskossa olevat seurakuntalaisetkin joutuneet uhraamaan laittomuuden alttareilla:
Jos, siis JOS kristittyjen Barjeesus on Jumalan Poika, niin silloin kristittyjen jumala on Paavalin oppienne mukaan...;
Kristittyjen herrojen palveleminen Kaikkivaltiaiden Lait antaneiden ja Pyhän Hengen nimiin ei pelasta! - Anonyymi
Jonk on turva jumalassa
Täytyy olla humalassa.- Anonyymi
Uskon sinua, että olet jumalasi ( alkoholi) vaikutuksesta humalassa. Onko sinulla paljon muitakin ongelmia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon sinua, että olet jumalasi ( alkoholi) vaikutuksesta humalassa. Onko sinulla paljon muitakin ongelmia?
Varmasti paljonkin liitännäissairauksia.
- Anonyymi
Hyvät ihmiset, älkää aloittako taas niiden satujen kertomista, kun ilta tuli.
- Anonyymi
Vai on se kristittyjen herra jumala turvassanne!
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html Miksi poistettu mitä kirjoitin??
Mitä Jumalan elämää se on- Anonyymi
Sellaista täällä tapahtuu. Niin minullekin on käynyt.
Kirjoitin toisena kommentoijan a
Myös se ensimmäinen jonkun kirjoitus on poistettu?- Anonyymi
Jep. Niin tässä välillä käy.
- Anonyymi
”Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
- Anonyymi
”Vaikka sotajoukko asettuisi minua vastaan, ei minun sydämeni pelkäisi; vaikka sota nousisi minua vastaan, siinäkin minä olisin turvassa.”
Psalmi 27:3- Anonyymi
eiköhän suomalaisilla useimmilla ole "turva Jumalassa", kuka niin luulee, - ettei olisi ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiköhän suomalaisilla useimmilla ole "turva Jumalassa", kuka niin luulee, - ettei olisi ??
No enpä tuota usko, että ”useimmilla” olisi. Harvalla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä ketä jumalanaan pitää! laittomuuden jumalaan uskominen on Kaikkivaltias kieltänyt.
- Anonyymi
Henk voi mennä sielun eestä vailla helvettiä.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4313695V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!964935Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1294392- 613822
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳613530- 1203445
- 532447
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512375Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul322150On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva171813