Jonk on turva Jumalassa,

Anonyymi

turvassa on paremmassa! 🎶

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä laulu alkoi soida mielessäni. 😁

      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi

        Rohkaiseva laulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkaiseva laulu.

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”

        ”Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”

        ”Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”

        Niin. Ei kukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.”

        Varma turva!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.”

        ”Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.”

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.”

        Jeesus turvaa omansa ja vie perille taivaan kotiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ei kukaan!

        Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus turvaa omansa ja vie perille taivaan kotiin!

        Aamen! Sen hän tekee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.”

        Ja sinä päivänä sanotaan: "Katso, tämä on meidän Jumalamme, jota me odotimme meitä pelastamaan; tämä on Herra, jota me odotimme: iloitkaamme ja riemuitkaamme pelastuksesta, jonka hän toi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.”

        Sitä hän on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus turvaa omansa ja vie perille taivaan kotiin!

        Niinpä. Sitä ei mikään estä. Pysytään Jeesuksessa!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus turvaa omansa ja vie perille taivaan kotiin!

        ”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varma turva!

        ”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”

        Kunnia Jumalalle!


    • Anonyymi

      Det är sanningen.

      • Anonyymi

        ”Men all nåds Gud, som har kallat eder till sin eviga härlighet i Kristus, sedan I en liten tid haven lidit, han skall fullkomna, stödja, styrka och stadfästa eder.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Men all nåds Gud, som har kallat eder till sin eviga härlighet i Kristus, sedan I en liten tid haven lidit, han skall fullkomna, stödja, styrka och stadfästa eder.”

        Javisst!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Men all nåds Gud, som har kallat eder till sin eviga härlighet i Kristus, sedan I en liten tid haven lidit, han skall fullkomna, stödja, styrka och stadfästa eder.”

        Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.”

        Pidetään varamme!


      • Anonyymi

        Ja visst!


    • Anonyymi

      Ja heti käyt esittämän valheellisia väittämiä.
      Onko muka reilua.
      Vertaa vaikka kulttien osuus koronan levityksessä.

      • Anonyymi

        Kylttejä toki on, mutta on EPÄREILUA syyttää Jeesukseen uskovia SIITÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylttejä toki on, mutta on EPÄREILUA syyttää Jeesukseen uskovia SIITÄ.

        Aamen! ”Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylttejä toki on, mutta on EPÄREILUA syyttää Jeesukseen uskovia SIITÄ.

        Mutta onhan kristityjen käytössä omia, laittomuuden herraja syyttäkää niitä kun Lait antaneen Kaikkivaltiaan Jeesuksen kielto olla uskomatta ei kelpaa!!!
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        -
        Kielto:
        Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        -
        Opetus ja kiellon rikkomisen seuraus:
        Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! ”Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.”

        Mahtava turvapaikka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onhan kristityjen käytössä omia, laittomuuden herraja syyttäkää niitä kun Lait antaneen Kaikkivaltiaan Jeesuksen kielto olla uskomatta ei kelpaa!!!
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        -
        Kielto:
        Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        -
        Opetus ja kiellon rikkomisen seuraus:
        Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Toisaalta onhan se kuitenkin niin, että kaikki mahdolliset osatekijät huomioon ottaen voinemme todeta ainakin osittain, poissulkematta muita todennäköisesti asiaan liittyviä ja vaikuttavia yksityiskohtia, sanoa, että sitähän ei ainakaan voi olla huomioonottamatta. Toisaalta nekin seikat, jotka niin mielellämme unohdamme tai välillisesti sivuutamme, katsantokannasta tietenkin riippuen, ainakin hetkellisesti, sijoittaa kehällisten seikkojen tuntumaan, jos mahdollista. Vai mitä itse olet asiasta mieltä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! ”Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.”

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtava turvapaikka!

        🎶🎶🎶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🎶🎶🎶

        😁😁😁


    • Anonyymi

      Kaunis ja niin totta!

      • Anonyymi

        🎶🎶🎶


    • Anonyymi

      Ihanaa on olla Jumalan oma! 😊

      • Anonyymi

        Rehellisti herransa tunnustanut on harvinainen ilmiä uskovaisten joukoissa:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        jaehkä tämä jumalannne "pojan" syntyienne sovittanakin tunnustatte...:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


      • Anonyymi

        Ihanaa on olla oma jumala.
        Sen voi laittaa tulitikkurasiassa yöpöydän laatikkoon kun ei satu sitä tarvitsemaan.

        Vielä ihanampaa on olla itse oma jumalansa.


    • Anonyymi

      Luulen, että kirkontornien huipussa olevilla antenneilla ei nykyisin enää saada yhteyttä taivaaseen! Pitäis varmaan päivittää!

    • Anonyymi

      Kiitos, mukavasti rupesi sävel soimaan mielessä😄

      • Anonyymi

        Epävireessä vielä, mutta kyllä tuo laittomuulle kelpaa....


    • Anonyymi

      Mitenhän se on kristittyjen laittomuuden jumalan ja jeesuksen suhteen?
      Tai syytättekö ymmärtämättömiksi aivopestyinä raamatussa Lait antaneita Kaikkivaltiaita kristinuskon laittomuuksista olemassa olensa aikana?
      Jo pelkästään "älä tapa" Lain vastaisuus todistaa satojen miljoonien uhrieneen kristittyjen herroiksi laittomuudet herra, eikä sitä tilannetta paranna yhtään sekään, että omia seurakuntalaisia, pieniä ja syyttämiä lapsikin on laittomuuden näille herroille uskossa olevat seurakuntalaisetkin joutuneet uhraamaan laittomuuden alttareilla:
      Jos, siis JOS kristittyjen Barjeesus on Jumalan Poika, niin silloin kristittyjen jumala on Paavalin oppienne mukaan...;
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      Kristittyjen herrojen palveleminen Kaikkivaltiaiden Lait antaneiden ja Pyhän Hengen nimiin ei pelasta!

    • Anonyymi

      Jonk on turva jumalassa
      Täytyy olla humalassa.

      • Anonyymi

        Uskon sinua, että olet jumalasi ( alkoholi) vaikutuksesta humalassa. Onko sinulla paljon muitakin ongelmia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon sinua, että olet jumalasi ( alkoholi) vaikutuksesta humalassa. Onko sinulla paljon muitakin ongelmia?

        Varmasti paljonkin liitännäissairauksia.


    • Anonyymi

      Hyvät ihmiset, älkää aloittako taas niiden satujen kertomista, kun ilta tuli.

    • Anonyymi
    • Miksi poistettu mitä kirjoitin??
      Mitä Jumalan elämää se on

      • Anonyymi

        Sellaista täällä tapahtuu. Niin minullekin on käynyt.


    • Kirjoitin toisena kommentoijan a
      Myös se ensimmäinen jonkun kirjoitus on poistettu?

      • Anonyymi

        Jep. Niin tässä välillä käy.


    • Anonyymi

      ”Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."

    • Anonyymi

      ”Vaikka sotajoukko asettuisi minua vastaan, ei minun sydämeni pelkäisi; vaikka sota nousisi minua vastaan, siinäkin minä olisin turvassa.”
      Psalmi 27:3

      • Anonyymi

        eiköhän suomalaisilla useimmilla ole "turva Jumalassa", kuka niin luulee, - ettei olisi ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eiköhän suomalaisilla useimmilla ole "turva Jumalassa", kuka niin luulee, - ettei olisi ??

        No enpä tuota usko, että ”useimmilla” olisi. Harvalla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eiköhän suomalaisilla useimmilla ole "turva Jumalassa", kuka niin luulee, - ettei olisi ??

        Riippuu siitä ketä jumalanaan pitää! laittomuuden jumalaan uskominen on Kaikkivaltias kieltänyt.


    • Anonyymi

      Henk voi mennä sielun eestä vailla helvettiä.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      151
      2672
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1568
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1443
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      127
      1412
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      42
      1145
    7. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1132
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1130
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1107
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      996
    Aihe