Haastan kaikki ateistit väittelyyn kanssani!

Olen G5G ja haastan kaikki ateistit väittelyyn kanssani!

Aihe on vapaa!

Antaa palaa!

46

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haastat ateistit, mutta mikä sinä tällä kertaa olet? Esiinnytkö agnostikkona, ateistina vai kreationistina?

• Jos kerran aihe on vapaa, niin ryhdy sitten väittelemään kanssani moolimassoista, atomipainoista, sekä niiden vaikutuksesta kobolttihienopulverin valmistuksessa. Tahi vaikkapa äänennopeuteen perustuvan 1/4 osa taajuudella toimivan putkibasson hyvistä ja huonoista puolista.

• Okei. Väitellään. Mitä tahdot väittää?

• Anonyymi

Kerro ensin itsestäsi.

• Anonyymi

Olen koulupudokas siivooja ja vajaaälyinen juoppo analfabeetikko. Uskon lujasti kristinuskon kuvailemaan Jumalaan ja luomiseen. Vihaan henkeen ja vereen asti ateisteja, joita vastaan taistelen tällä palstalla kuolemaani asti 24/7.

Eiköhän tässä ollut tärkeimmät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen koulupudokas siivooja ja vajaaälyinen juoppo analfabeetikko. Uskon lujasti kristinuskon kuvailemaan Jumalaan ja luomiseen. Vihaan henkeen ja vereen asti ateisteja, joita vastaan taistelen tällä palstalla kuolemaani asti 24/7.

Miksi et kirjoita tililäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis yrittäjä, 24/7?

• Anonyymi

onko g5g parempi kun g4g

• Anonyymi

ei kumpikaan

• Anonyymi

Väitän, että kapteeni Picard on paras Star Trek kapteeni. Odotan vastaväitettäsi.

• Anonyymi

Picard on paras Star Trek kapteeni. Olet oikeassa ja vastaan väittäjät ovat väärässä.

• Anonyymi

Väitän että aloittaja haluaa riidanhalullaan vain peitellä tietämättömuyyttään ja typeryyttään.

• Anonyymi

Olet väärässä nyt niin kuin aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi oikeasti osua ja upota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riidanhalusi tuntuu vain yltyvän.

• Anonyymi

Luin näitä Siis, oletko ateisti vai uskova???

• Anonyymi

En ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole.

Miksi sanoit olevasi ateisti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sanoit olevasi ateisti?

En sanonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanonut.

Olet sanonut useasti, vai etkö ole G4G?

• Anonyymi

Veljeni hurahti helluntaiuskoon. Puhuu ihan hulluja asioita, kuuntelee radio deitä yötä päivää ja hihuuloi hullun lailla maailmanlopusta. Tuomitsee meidät muut sukulaiset syntisiksi ja kehuu itse olevansa "vanha sielu" ja koittaa käännyttää latelemalla kaikenlaisia raamattunlauseitaja ja kiroamalla meidät helevetin tuleen, kun ollaan niin syntisiä.
      Sanoin sille äsken, että ottais lääkkeensä ja menisi nukkumaan. Vaan ei nuku. Tässä ei ole meillä kellään mitään rauhaa. Voitko auttaa?

• Anonyymi

Broidis kannattais lopettaa pelleilyt ja kasvaa aikuiseksi. Tuksun porukoissa ei ole tulevaisuutta.

• Anonyymi

Tuollainen menee tyypillisesti ohi.

• Anonyymi

Kuula kalloon ja nukkumaan!

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuula kalloon ja nukkumaan!

G5G:n tappamista ja uhkauksia uhkuvat kirjoitukset jatkuvat. Nykyään ei kirjoita niitä tililtään, mutta kaikki tietävät kuka on kyseessä.

• Anonyymi

Kestävä ja pysyvä neuvo on tämä:

Älä usko!

Jos ateistit ottaisivat vaarin tästä käskystä, niin ei olisi enää vihamielisyyttä teistien ja ateistien välillä, mutta koska ateistit uskovat lujasti, niin ottavat he jatkuvasti matsia teistien kanssa!

Robert Helenius on tästä hyvä esimerkki. Mies on uskovainen teisti, mutta ateistit tahtovat ottaa hänestä mittaa ja niin Roopesta tulee kautta aikojen ensimmäinen suomalainen maailmanmestari raskaassa sarjassa!

Hyvä Robbe!

• Anonyymi

Aloittajahan itse on todistanut että asia ei ole näin. Hän itse lietsoo vihaa ja oman väitteensä mukaan hän ei usko vaikka onkin äärimmäisen suojeleva omia Raamatuntulkintojaan ja kreationsimia kohtaan ja toistelee samaa ja toistelee samaa ja toistelee samaa ja toistelee samaa ja toistelee samaa ja toistelee samaa ja toistelee samaa aina kun niihin osuu.

• Anonyymi

Voitko esittää yhden todisteen Jumalan olemassa olon puolesta?

Tai sitä vastaan?

• Anonyymi

Minä kirjoitan täällä.

Se on todiste sekä puolesta että vastaan.

Jokainen tulkitsee näyttöä ja havaintoa omalla tahtomallaan tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kirjoitan täällä.

tarkoituksena oli erottaa Kristus pohjoisten alkujumalien ja taikojen maailmasta[

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kirjoitan täällä.

Sinulla on siis omanlaisesi subjektiivinen käsitys siitä mikä on todiste. Ei sinun kirjoittamisesi ole todiste puolesta eikä vastaan.

• Anonyymi

Väitän: Raamatun kuvaama Jumala-hahmo on narsistinen psykopaatti

1. Laittaa ihmiset eriarvoiseen asemaan jo sillä perusteella, kuka uskoo hänen olevan olemassa.
      2. Suuttuu pikkuasioista
      3. Valmis kansanmurhaan, jos toisten käytös ei miellytä.
      4. On tarkka, ettei hänen nimeäänkään sanota turhaan.

Psa. 7:12-14 "Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hänteroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi."

• Anonyymi

Vaikea saada väittelyä, kun ollaan samaa mieltä...

• Anonyymi

Täällä itse Jumala. Perustele miksi valehtelisin.

• Anonyymi

Täällä Saatana. Valehtelet koska oikea Jumala on vetäytynyt eläkkeelle ja jättänyt tämän universumin pyörittämisen minulle.

Oikeat uskovat ovat asian tienneet jo pitkään, vaikka eivät olekaan koko totuutta kertoneet. Ovat jättäneet paljastamatta todellisen syyn siihen miksi maailman asiat ovat menossa päin Helvettiä.

• Anonyymi

Opettele ensin väittelemään ja argumentoimaan. Haastat väittelyyn, mutta kaikki tietää, että alat vain inttämään. Inttäminen ei kiinnosta ketään.

Juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, VOITIN.

• Anonyymi

Unohdit tyypillisimmän G5G-siirron, teeskentele ateistia joka tulee puhumaan törkeitä jotta keskustelu loppuisi vaikeista aiheista. :) Valheella on lyhyet jäljet.

• Anonyymi

Ja ne uhkaukset ampua ateisteja niin että päät räjähtelevät ja puheet tappamisista, sehän G5G:n "bravuuri"

• Anonyymi

Olet homo.
      Väitätkö vastaan.

• Anonyymi

En väitä vastaan. Olen homo ja ylpeä siitä, että olen homo!

Onko sinulla jotakin homoseksuaaleja vastaan?

• Anonyymi

Voitin kaikki väittelyt! Nyt onkin hyvä aika lopettaa!

• Anonyymi

Olihan se aikoinaan jymyuutinen ja veti sanattomaksi. Euroopan Unioni ilmoitti tieteen selvittäneen, että ateismi sai alkunsa kamelin perseestä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan se aikoinaan jymyuutinen ja veti sanattomaksi. Euroopan Unioni ilmoitti tieteen selvittäneen, että ateismi sai alkunsa kamelin perseestä!

Ja siittäjä oli Aabraham itse. Ilman Aabrahamia ei olisi ateismiakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siittäjä oli Aabraham itse. Ilman Aabrahamia ei olisi ateismiakaan.

No ennen Aatua on ollut kameli?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      8019
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5961
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1728
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1719
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      343
      1453
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe