Tietääkö ihastuksesi tunteistasi?

Anonyymi

Peitätkö tunteesi visusti, ettei toinen voi mitenkään tietää tunteistasi?
Vai koetatko osoittaa kiintymystäsi jotenkin ja toivot että hän arvaa asian?
Tai oletko kenties kertonut suoraan tunteistasi?

32

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suoraan kerroin ja hän kertoi arvanneensa. Mitäpä sitä salailemaan...

    • En ole sanoin kertonut. Voin vain toivoa että käytökseni kertoi, oli se kyllä välillä niin ilmiselvää että oli hänen pakko huomata..

    • Anonyymi

      Voi olla, voi olla että ei. Nää palstat oo ennenkään oikeen mitään jeesannu.

      • Anonyymi

        Saahan sitä kysellä 🙂


    • Anonyymi

      Luulen että peitän visusti, vaikka luulenkkn et näkyy metrien päähän. Vedän ammatillisen fasaadin usein.

      • Anonyymi

        No sama juttu, vaikka vähän kyllä epäilen, että muut ainakin tarkkanäköiset saattavat silti huomata totuuden eli sen kuinka toisiamme joskus kuitenkin katselemme.


    • Anonyymi

      Ei se varmaan tiedä, kun en ole kertonut, eikä olla moneen kuukauteen nähtykään. Viestillä lähestyin kerran, mutta se oli sellaista kepillä jään kokeilua.

    • Anonyymi

      Olen oppinut varovaiseksi näissä asioissa. Tunteiden kanssa ei saa leikkiä, poikkeuksena tietenkin jos se on hjumorilla höystettyä ja molemmin puolista.

      • Anonyymi

        Eihän se mitään leikkiä ole, jos rehellisistä tunteistaan kertoo.


    • Anonyymi

      Tuskin tietää, arvella voi, jos tajuaa. Yritän hakea katsekontaktia koko ajan, mutta toinen tuntuu välttelevän katsettani, vaikka arvelen hänen olevan pihkassa minuun myös. En aio kertoa tunteistani, niin tyhmä en ole, mutta toivon kovasti, että hän avautuisi hieman. Sitten ehkä voisin jotain peliliikkeitä suunnitellakin. Toiveeksi jää. Mutta saahan sitä' haaveilla :(

      • Anonyymi

        Aikansa kun on tuijotellut silmiin ja leijunut nirvanassa. Tulee tarve koskea ja sitten tulee katseen välttelyä, jos tilanne ei pääse etenemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikansa kun on tuijotellut silmiin ja leijunut nirvanassa. Tulee tarve koskea ja sitten tulee katseen välttelyä, jos tilanne ei pääse etenemään.

        Sitt5en se tilanne pitää laittaa etenemään. Typerää on tuollainen, että aletaan välttelemään ja käyttäytymään kylmästi vaikka tunteita olisi. Pilaa loputkin mahikset vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitt5en se tilanne pitää laittaa etenemään. Typerää on tuollainen, että aletaan välttelemään ja käyttäytymään kylmästi vaikka tunteita olisi. Pilaa loputkin mahikset vain.

        ehkäpä he eivät voi laittaa sitä etenemään jos paikka ei ole kovin suotuisa ja toiselta ei ujouksissa pysty edes numeroa pyytämään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkäpä he eivät voi laittaa sitä etenemään jos paikka ei ole kovin suotuisa ja toiselta ei ujouksissa pysty edes numeroa pyytämään ?

        Eihän sitä tilaisuutta koskaan tule, jos sitä jää odottamaan. Ujouskin on ohimenevää, kun toiseen tutustuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä tilaisuutta koskaan tule, jos sitä jää odottamaan. Ujouskin on ohimenevää, kun toiseen tutustuu.

        tottahan tuokin, juttelin minä hänen kanssaan yks kerta mutta se meni niin väkisin vääntämiseksi ja kiusalliseksi koko tilanne molemminpuolin että jätin kesken, sen jälkeen ei ole mahdollisuuksia tullutkaan, kiitos koronaviruksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitt5en se tilanne pitää laittaa etenemään. Typerää on tuollainen, että aletaan välttelemään ja käyttäytymään kylmästi vaikka tunteita olisi. Pilaa loputkin mahikset vain.

        Itse välttelen, olen tyly ja kylmäkiskoinen, koska on niitä hämmentävän suuria ja pakahduttavia tunteita paljon, oon epävarma toisen reaktioista minun tunteisiin ja sitten pohjalla on vain huonoja kokemuksia miehistä...


    • Anonyymi

      Itse sain eräältä naiselta ristiriitaisia viestejä.
      Ensin vaikutti olevan hyvinkin kiinostunut.
      Sitten kun laitoin viestiä sain takaisin vain lyhitä sanoja. Vaikutti tosi oudolta. Ei tee mieli laittaa mitään viestiä hänelle enää.

      • Anonyymi

        Itsellekin kävi näin. Nainen selkeästi halusi viettää aikaa. Pyysi tulemaan seuraksi ym juttua lensi. Oli hauskaa kahdestaan ja porukassa. Kaikki merkit kehonkieli ym. Viittasi ihastumiseen. Yhtäkkiä hän vain muuttui tylyksi jos laitan viestiä vastaus on lyhyt jos vastaa (aiemmin juttua siis lensi). Face to face vain tylyttää ja haukkuu ym.
        En saa tilanteesta mitään selkoa jos joku osaa auttaa tai kertoa mikä mättää niin kiitos.


    • Anonyymi

      Lyhyillä sanoilla vastataan jos vastapuoli on varattu. Ei uskalla näyttää tunteita eikä elätellä turhaan toiveita.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Se on kieltämättä vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Se on kieltämättä vaikeaa.

        Mikä on vaikeaa, tunteiden näyttäminenkö vai niiden peittäminen?


    • Anonyymi

      Olen kertonut niistä useammankin kerran, mutta siitä on jo aikaa. Mutta hän tietää, että kirjoitan täällä, joten tietää tunteeni edelleen.

    • Anonyymi

      Yritän osoittaa vain käytöksellä. Pitäis tietysti puhua, mutta ujo olen niin ei saa aikaiseksi ;)

      • Anonyymi

        Miten yrität osoittaa käytöksellä?
        Ja eikö usein käy myös niin että sen näkee käytöksestä, ellei tieten tahtoen yritä sitä peittää?


    • Anonyymi

      En usko ett on huomannut, ei hän muutenkaan noteeraa mua, enempi dissannut mua viime aikoina. Läppää heitetty, ei sen kummempaa. Hänellä taitaa joku toinen olla kiinnostuksen kohde, yks timmivartaloinen brunetti

    • Anonyymi

      Mistä mää mitään tiedän. Oman tiedon mukaan mue ei kukaan kaipaa. Ja hyvä niin. Ter.. make

    • Anonyymi

      En usko tietävän. Mulla on sen verran hyvä pokeri. 😐

      • Anonyymi

        Miksi pidät pokeria? Oisko kauheeta jos hän huomaisi...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pidät pokeria? Oisko kauheeta jos hän huomaisi...?

        Tuskin kiinnostaa paskaakaan.


    • Tavallaan kaikkia noita. Eka näytin kiinnostukseni, siihen ei ulkopuoliset suhtautuneet kovin hyvin. Sitten näyttelin kylmäkiskoista, minkä jälkeen otin yhteyttä.
      Nykyään peitän tunteeni kaikkialla paitsi täällä.

    • Anonyymi

      Yritän peittää ja tavallaan olen kertonut kiinnostukseni.
      Kaikki meni vaan jotenkin pieleen ja ihan vinksinvonksin sen jälkeen.

    • Anonyymi

      Väkisinkin tietää, jos ulkopuolisetkin huomaa. Toki suoraan en ole sanonut vain rivien välistä. En voi tehdä sitä. Olen osoittanut ja kuunnellut. Kaikki esteet välillämme olivat hankalia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe