Olen ihana ateistien idoli!
Plagioin teisteinä ja kreationisteina pitämieni kirjoittajien nikkejä ja kirjoitan heille vahingollisia viestejä ikään kuin olisin he!
Olen kaikkien ateistien ihannoima sankari ja idoli aiemmalta nikiltäni Heh hah!
C5C ja milkanaahum
5
73
Vastaukset
- Anonyymi
Se on mikanaamahumu.
- Anonyymi
Lyhyesti sanottuna olet häirikkökreationisti, joka toistelee samoja juttuja ja toistelee samoja juttuja ja toistelee samoja juttuja ja toistelee samoja juttuja ja toistelee samoja juttuja ja toistelee samoja juttuja ja toistelee samoja juttuja ja toistelee samoja juttuja ja toistelee samoja juttuja ja toistelee samoja juttuja ja toistelee samoja juttuja ja
- Anonyymi
Uskon, että voisit olla mukavakin tyyppi jos yrittäisit.
- Anonyymi
Luoja on mahdollinen koska se on mahdollinen, ei ole todistettu ettei se ole mahdollinen niinpä se on mahdollinen, voihan se olla mahdollinen, pidän kaikki vaihtoehdot auki, luoja on mahdollinen, koska ei ole todistettu ettei se ole mahdollinen, luoja on mahdollinen, ateistit ovat moraalittomia, luoja on silti mahdollinen.
- Anonyymi
Olen ateisti häirikkö, joka vääristelee tosiasioita, tulkitsee väärin tilastoja ja provosoi ateistit sotaan teistejä vastaan!
Minulla ei ole omaa elämää, mistä syystä hengailen täällä 24/7 ja kyttään uhreja provoilleni!
Olen vannoutunut ateisti ja vihaan teistejä yli kaiken. Jos saisin vallan, niin tappaisin kaikki teistit ja jättäisin vain kaltaiseni ateistit eloon! Olisin silloin yksin maailmassa ja siten maailma olisi hyvä paikka minun elää. Nyt joudun elämään saastojen keskellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1843399Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1042595Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen82469Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä572432Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276942361Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman72047Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.01800Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling401740Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue331648- 841388