Ateistit ihailevat huonoa käytöstä

ja toisten nimimerkkien plagiointia.

Heh hah on plagioinut monia nimimerkkejä ja rekisteröinyt ne itselleen. Ne nimimerkit muistuttavat alkuperäisen kirjoittajan nimimerkkiä, niin että lukija voi luulla alkuperäisen nimimerkin kirjoittaneen sen, minkä Heh hah on plagioimallaan nimimerkillä kirjoittanut.

Tällaisia nimimerkkejä ovat mm.

milkanaahum (vrt. miikanaahum)

C5C (vrt G5G)

G4C (vrt G4G)

jne.

Kaikki ateistit pitävät hyvänä tätä Heh hahin käytöstä ja antavat sille hiljaisen hyväksynnän vaikenemalla siitä. Joku ateisti jopa antoi suoran kannatuksensa moiselle tavalle, kun ei tykännyt minun asiallisesta linjastani ateisteja kritisoidessani!

7

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syytät muita siitä mitä itse teet. Minä kun luulin, että pohjois-pohjanmaalla on rehtiä porukkaa. Kai olet poikkeus.

• Anonyymi

Kaikki ihmiset ovat kaikkialla samanlaisia. Heh haheja kaikki tyynni! Ei yhtään rehellistä ihmistä itseni lisäksi! Mutta minähän synnyin synnittömänä ja sellaisena aion myös kuolla! Koko ihmiskunnan edestä, sillä olenhan Kristus, jota kukaan ei todesta ottanut! Kunhan vain pilkkasivat ja kehuivat isoilla peniksillään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat kaikkialla samanlaisia. Heh haheja kaikki tyynni! Ei yhtään rehellistä ihmistä itseni lisäksi! Mutta minähän synnyin synnittömänä ja sellaisena aion myös kuolla! Koko ihmiskunnan edestä, sillä olenhan Kristus, jota kukaan ei todesta ottanut! Kunhan vain pilkkasivat ja kehuivat isoilla peniksillään!

Olet siis vieläkin niin tyhmä, että luulet minua heh hahiksi.

Etkös sinä ole kaikista kovin kerskailija?

• Anonyymi

"Kaikki ateistit pitävät hyvänä tätä Heh hahin käytöstä ja antavat sille hiljaisen hyväksynnän vaikenemalla siitä. Joku ateisti jopa antoi suoran kannatuksensa moiselle tavalle, kun ei tykännyt minun asiallisesta linjastani ateisteja kritisoidessani!"

Hienosti valehtelet. Mutta ethän sinä muuta teekään, koska kreationismi ei tee ihmisestä moraalisempaa, etkä osaa tehdä mitään parannusta tapoihisi. Toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet valheitasi päivästä päivään. Tuntuuko se hyvältä ja kauniilta?

• Anonyymi

"milkanaahum (vrt. miikanaahum)"

Kun kirjoitit Miikanaahumina ja vastasit omaan viestiisi samalla minuutilla Milkanaahumina ennen kuin viesti näkyi palstalla, pelisi oli aikalailla pelattu ja taas kaksi trollitiliäsi paljastui.

• Anonyymi

Se että itse ihailet huonoa käytöstä ja käyttäydyt huonosti, ei tarkoita että ateistit tai teistit ihailisivat sinun käytöstäsi. Se on vain projektio. Sinä rakastat valehtelua ja teeskentelyä. Luuletko, että sellaiset jotka paljastavat valheesi ja huonon käytöksesi ihailevat huonoa käytöstäsi?

• Anonyymi

Eikös g5g ole minun keksintö, jonka plagioit. Ei se ole sama, jos siinä on -.
      Itseasiassa yritit matkia minua käyttämällä samoja sanoja, se oli aika hauskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6178
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2673
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2098
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1808
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1068
    Aihe