ja toisten nimimerkkien plagiointia.
Heh hah on plagioinut monia nimimerkkejä ja rekisteröinyt ne itselleen. Ne nimimerkit muistuttavat alkuperäisen kirjoittajan nimimerkkiä, niin että lukija voi luulla alkuperäisen nimimerkin kirjoittaneen sen, minkä Heh hah on plagioimallaan nimimerkillä kirjoittanut.
Tällaisia nimimerkkejä ovat mm.
milkanaahum (vrt. miikanaahum)
C5C (vrt G5G)
G4C (vrt G4G)
jne.
Kaikki ateistit pitävät hyvänä tätä Heh hahin käytöstä ja antavat sille hiljaisen hyväksynnän vaikenemalla siitä. Joku ateisti jopa antoi suoran kannatuksensa moiselle tavalle, kun ei tykännyt minun asiallisesta linjastani ateisteja kritisoidessani!
Ateistit ihailevat huonoa käytöstä
7
71
Vastaukset
- Anonyymi
Syytät muita siitä mitä itse teet. Minä kun luulin, että pohjois-pohjanmaalla on rehtiä porukkaa. Kai olet poikkeus.
- Anonyymi
Kaikki ihmiset ovat kaikkialla samanlaisia. Heh haheja kaikki tyynni! Ei yhtään rehellistä ihmistä itseni lisäksi! Mutta minähän synnyin synnittömänä ja sellaisena aion myös kuolla! Koko ihmiskunnan edestä, sillä olenhan Kristus, jota kukaan ei todesta ottanut! Kunhan vain pilkkasivat ja kehuivat isoilla peniksillään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ihmiset ovat kaikkialla samanlaisia. Heh haheja kaikki tyynni! Ei yhtään rehellistä ihmistä itseni lisäksi! Mutta minähän synnyin synnittömänä ja sellaisena aion myös kuolla! Koko ihmiskunnan edestä, sillä olenhan Kristus, jota kukaan ei todesta ottanut! Kunhan vain pilkkasivat ja kehuivat isoilla peniksillään!
Olet siis vieläkin niin tyhmä, että luulet minua heh hahiksi.
Etkös sinä ole kaikista kovin kerskailija?
- Anonyymi
"Kaikki ateistit pitävät hyvänä tätä Heh hahin käytöstä ja antavat sille hiljaisen hyväksynnän vaikenemalla siitä. Joku ateisti jopa antoi suoran kannatuksensa moiselle tavalle, kun ei tykännyt minun asiallisesta linjastani ateisteja kritisoidessani!"
Hienosti valehtelet. Mutta ethän sinä muuta teekään, koska kreationismi ei tee ihmisestä moraalisempaa, etkä osaa tehdä mitään parannusta tapoihisi. Toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet valheitasi päivästä päivään. Tuntuuko se hyvältä ja kauniilta? - Anonyymi
"milkanaahum (vrt. miikanaahum)"
Kun kirjoitit Miikanaahumina ja vastasit omaan viestiisi samalla minuutilla Milkanaahumina ennen kuin viesti näkyi palstalla, pelisi oli aikalailla pelattu ja taas kaksi trollitiliäsi paljastui. - Anonyymi
Se että itse ihailet huonoa käytöstä ja käyttäydyt huonosti, ei tarkoita että ateistit tai teistit ihailisivat sinun käytöstäsi. Se on vain projektio. Sinä rakastat valehtelua ja teeskentelyä. Luuletko, että sellaiset jotka paljastavat valheesi ja huonon käytöksesi ihailevat huonoa käytöstäsi?
- Anonyymi
Eikös g5g ole minun keksintö, jonka plagioit. Ei se ole sama, jos siinä on -.
Itseasiassa yritit matkia minua käyttämällä samoja sanoja, se oli aika hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?883677- 252076
- 1961991
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871504PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431444Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891157- 941077
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131054Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.30960Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72896