Ateistit ihailevat huonoa käytöstä

ja toisten nimimerkkien plagiointia.

Heh hah on plagioinut monia nimimerkkejä ja rekisteröinyt ne itselleen. Ne nimimerkit muistuttavat alkuperäisen kirjoittajan nimimerkkiä, niin että lukija voi luulla alkuperäisen nimimerkin kirjoittaneen sen, minkä Heh hah on plagioimallaan nimimerkillä kirjoittanut.

Tällaisia nimimerkkejä ovat mm.

milkanaahum (vrt. miikanaahum)

C5C (vrt G5G)

G4C (vrt G4G)

jne.

Kaikki ateistit pitävät hyvänä tätä Heh hahin käytöstä ja antavat sille hiljaisen hyväksynnän vaikenemalla siitä. Joku ateisti jopa antoi suoran kannatuksensa moiselle tavalle, kun ei tykännyt minun asiallisesta linjastani ateisteja kritisoidessani!

7

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syytät muita siitä mitä itse teet. Minä kun luulin, että pohjois-pohjanmaalla on rehtiä porukkaa. Kai olet poikkeus.

• Anonyymi

Kaikki ihmiset ovat kaikkialla samanlaisia. Heh haheja kaikki tyynni! Ei yhtään rehellistä ihmistä itseni lisäksi! Mutta minähän synnyin synnittömänä ja sellaisena aion myös kuolla! Koko ihmiskunnan edestä, sillä olenhan Kristus, jota kukaan ei todesta ottanut! Kunhan vain pilkkasivat ja kehuivat isoilla peniksillään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat kaikkialla samanlaisia. Heh haheja kaikki tyynni! Ei yhtään rehellistä ihmistä itseni lisäksi! Mutta minähän synnyin synnittömänä ja sellaisena aion myös kuolla! Koko ihmiskunnan edestä, sillä olenhan Kristus, jota kukaan ei todesta ottanut! Kunhan vain pilkkasivat ja kehuivat isoilla peniksillään!

Olet siis vieläkin niin tyhmä, että luulet minua heh hahiksi.

Etkös sinä ole kaikista kovin kerskailija?

• Anonyymi

"Kaikki ateistit pitävät hyvänä tätä Heh hahin käytöstä ja antavat sille hiljaisen hyväksynnän vaikenemalla siitä. Joku ateisti jopa antoi suoran kannatuksensa moiselle tavalle, kun ei tykännyt minun asiallisesta linjastani ateisteja kritisoidessani!"

Hienosti valehtelet. Mutta ethän sinä muuta teekään, koska kreationismi ei tee ihmisestä moraalisempaa, etkä osaa tehdä mitään parannusta tapoihisi. Toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet ja toistelet valheitasi päivästä päivään. Tuntuuko se hyvältä ja kauniilta?

• Anonyymi

"milkanaahum (vrt. miikanaahum)"

Kun kirjoitit Miikanaahumina ja vastasit omaan viestiisi samalla minuutilla Milkanaahumina ennen kuin viesti näkyi palstalla, pelisi oli aikalailla pelattu ja taas kaksi trollitiliäsi paljastui.

• Anonyymi

Se että itse ihailet huonoa käytöstä ja käyttäydyt huonosti, ei tarkoita että ateistit tai teistit ihailisivat sinun käytöstäsi. Se on vain projektio. Sinä rakastat valehtelua ja teeskentelyä. Luuletko, että sellaiset jotka paljastavat valheesi ja huonon käytöksesi ihailevat huonoa käytöstäsi?

• Anonyymi

Eikös g5g ole minun keksintö, jonka plagioit. Ei se ole sama, jos siinä on -.
      Itseasiassa yritit matkia minua käyttämällä samoja sanoja, se oli aika hauskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      7999
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5951
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1718
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1709
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      341
      1443
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe