Uusi kysymyskierros. Mitkä kolme kysymystä esittäisit hänelle?
Minä aloitan:
A - Oletko koskaan harkinnut vaihtavasi kaupunkielämää landelle?
B - Tykkäsitkö? Edes pienesti?
C - Minun paras puoleni?
Kysymykset ovat naiselta miehelle.
Kolme kysymystä, Round Two
145
<50
Vastaukset
- Anonyymi
A. Mitä sulle kuuluu?
B. Onko kaikki hyvin?
C. Voitaisiinko joskus tavata?
Nuo kaksi ensimmäistä olen häneltä joskus kysynyt. Tämä mieheltä naiselle.- Anonyymi
A. Ihan ok.
B. Voisi olla paremminkin.
C. Ehdottomasti kyllä!
Vastasin sulle kuin hänelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A. Ihan ok.
B. Voisi olla paremminkin.
C. Ehdottomasti kyllä!
Vastasin sulle kuin hänelle.Hän vastaisi..
A. Ihan hyvää.
B. On.
C. ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän vastaisi..
A. Ihan hyvää.
B. On.
C. ...Täällä yksi lyhytsanainen vastaaja ilmoittautuu. Minulla se yleensä johtuu ujoudesta. Vastaisin viimeiseen kysymykseen "voitaisiin". Toki varmaan sitten jatkaisin vielä jotain ettei vastaus jäisi ilmaan roikkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän vastaisi..
A. Ihan hyvää.
B. On.
C. ...Vastausta lainaten.
~n~ ♡
- Anonyymi
Haluatko panna valtakuntaa?’
Haluatko ihan varmasti tavata ja panna sitä valtakuntaa?
Oletko nyt aivan varma et olet valmis siihen näkyyn ettei stondis lurpsahda sitten? - Anonyymi
1. Miksi yrität latistaa mua joka päivä täällä?
2. Mikä vittu siinä on ku on nii vaikeaa?
3. Voisitko jättää puhelimeni rauhaan? - Anonyymi
A. Oliko tämä tässä?
B. Miksi et sanonut itse?
C. Arvioitko ilman tunnetta? - Anonyymi
Mieheltä kysyn
1 Tiedätkö sä jo, että tykkään susta?
2 Onko se tykkääminen susta ihan ok?
3 Mikä sun nimi on? - Anonyymi
1. Miksi oot niin söpö?
2. Miksi oot niin ihana?
3. Mitenkä sinä voit? - Anonyymi
Oletko kiinostunut minusta?
Haluatko tavata?
Millainen olet?
En oikeasti tiedä tuosta ihmisestä juurikaan mitään.- Anonyymi
Onko kyseessä nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseessä nainen?
On.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On.
Hänelle miehelle vastaisin: Olen kiinnostunut, haluaisin tutustua ja tavata. Ihmisenä olen tutustumisen arvoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle miehelle vastaisin: Olen kiinnostunut, haluaisin tutustua ja tavata. Ihmisenä olen tutustumisen arvoinen.
Mitä sinä mies vastaisit, jos kysyisin...
Kerro jotain itsestäsi?
Oletko kiinnostunut minusta?
Miksi viimeksi et tullut juttelemaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä mies vastaisit, jos kysyisin...
Kerro jotain itsestäsi?
Oletko kiinnostunut minusta?
Miksi viimeksi et tullut juttelemaan?Olemme tavanneet vain kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme tavanneet vain kerran.
Niin ollaan. Haluatko vastata kysymyksiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole oikea, koska tiedät jo minusta todella paljon. Enemmän mitä minä tiedän sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko ”jutustelulla” somen kautta tapahtuvaa keskustelua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole oikea, koska tiedät jo minusta todella paljon. Enemmän mitä minä tiedän sinusta.
En tiedä sinusta yhtään mitään. En tunne sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko ”jutustelulla” somen kautta tapahtuvaa keskustelua?
Ei olla juteltu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä sinusta yhtään mitään. En tunne sinua.
Johan minä sen tuolla kerroin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla juteltu!
Mutta kirjoiteltu. Sanopa sinä milloin viimeksi? Niin tiedän voisitko edes olla hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kirjoiteltu. Sanopa sinä milloin viimeksi? Niin tiedän voisitko edes olla hän.
Kirjoiteltu missä? Täälläkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoiteltu missä? Täälläkö?
Ei vaan irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan irl.
Ei olla kirjoiteltu irl mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla kirjoiteltu irl mitään.
Osuuko? Voitko vastata kysymyksiini?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuuko? Voitko vastata kysymyksiini?
Ei osu koska olemme kirjoitelleet irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osu koska olemme kirjoitelleet irl.
Miten se on mahdollista, että et tiedä hänestä mitään? Jos olette kirjoitelleet irl toisillenne niin silloinhan tiedät hänestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se on mahdollista, että et tiedä hänestä mitään? Jos olette kirjoitelleet irl toisillenne niin silloinhan tiedät hänestä?
???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä sellaista lue. Lukekaa nämä vastaukset ennenkuin vastaatte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä sellaista lue. Lukekaa nämä vastaukset ennenkuin vastaatte.
Alussa lukee, en oikeasti tiedä tuosta ihmisestä juurikaan mitään. Ja vastasit minun kommenttiin, että et tunne häntä etkä tiedä hänestä mitään. Sitten kuitenkin olet kirjoitellut hänen kanssa irl eli tiedät todennäköisesti hänestä edes jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alussa lukee, en oikeasti tiedä tuosta ihmisestä juurikaan mitään. Ja vastasit minun kommenttiin, että et tunne häntä etkä tiedä hänestä mitään. Sitten kuitenkin olet kirjoitellut hänen kanssa irl eli tiedät todennäköisesti hänestä edes jotakin.
Kuinka vanha olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vanha olet?
Mitä väliä sillä on, kun et ole hän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, kun et ole hän...
Arvasit jo itsekin, vaikka kauan siihen meni. Kauan kyllä jaksoit kysyä lisäkysymyksiä.
Arvasin ettet vastaisi viimeiseen kysymykseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasit jo itsekin, vaikka kauan siihen meni. Kauan kyllä jaksoit kysyä lisäkysymyksiä.
Arvasin ettet vastaisi viimeiseen kysymykseen.Itse kysyit kysymyksiä vaikka et voinut suoraan sanoa, että et ole hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kysyit kysymyksiä vaikka et voinut suoraan sanoa, että et ole hän.
Mistä voin tietää oletko ”hän”?
En mistään, varsinkaan kun en tiedä ikääsi.
Täällä voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa, mutta ei silti ole ”hän”. Varsinkin jos alkeellisetkik tunnisteen, kuten vaikla etunimen 1 kirjain tai ikä puuttuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voin tietää oletko ”hän”?
En mistään, varsinkaan kun en tiedä ikääsi.
Täällä voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa, mutta ei silti ole ”hän”. Varsinkin jos alkeellisetkik tunnisteen, kuten vaikla etunimen 1 kirjain tai ikä puuttuu.Olisit voinut jo silloin sanoa, kun laitoin, että en tunne häntä enkä tiedä hänestä yhtään mitään. Sinä tiedät sinun hänestä edes sen irl yhteyden verran.
- Anonyymi
1. Tajusitko että oikeasti rakastin sinua?
2. Tajusitko kuinka monella eri tavalla olet loukkaantunut ja satuttanut?
3. Tajuatko että välitän sinusta edelleen?- Anonyymi
1. Kyllä
2. Kyllä
3. En oikein usko
Etkö enää rakasta? - Anonyymi
Tarkennan, että tajusin loukanneeni vasta jälkeenpäin. Ei ollut tarkoitus satuttaa.
- Anonyymi
1.En
2. En
3.En
Puhu niin tiedän
- Anonyymi
1.Ymmärsitkö koskaan, että kahdenkeskiset asiat puhutaan kasvotusten?
2.Että luottamuksen rakentamiseen tarvitaan 2?
3.Olit ihana ja aito.. Tykkään sinusta sellaisena, mutta en koskaan palstanikkinä..
🐶&🐅- Anonyymi
1. Et halua tavata. Miksi?
2. Niin ja sinä et luota minuun. Miksi minä sinuun?
3. Samoin mutta johonkin on purettava tunteet.?
🐩🐅 - Anonyymi
Ymmärrän. Mulle tämä oli ylitse pursuavien tunteiden anonyymia purkua toisinaan. Mikään palstanikki jankkaaja toisen ja itsensäpaljastelija en ole koskaan ollut
- Anonyymi
Miksi tulit ....?
Miksi lähdit s.....?
Miksi Pel....? - Anonyymi
Mitä, Missä, Milloin?
- Anonyymi
1Alatko nainen salaa seksisuhteeeseen?
- Anonyymi
Eeeeeeennn.
😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eeeeeeennn.
😇Ei sinulle, vaikka niin haluaisitkin😉
- Anonyymi
Kyllä, luottamus pitää olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pitää olla. Mutta ensimmäinen asia ja tässäpä se ongelma selvittää tässä, että kummankin pitäisi olla toistensa tuo ihminen kenestä noin ajattee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää. Kerro viime näkemisestä? Sellainen näkeminen milloin juteltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää. Kerro viime näkemisestä? Sellainen näkeminen milloin juteltu.
Hän kääntyi viellä rapousilla puhumaan minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut rappuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noin lyhyttä ja mitäänsanomatonta vihjettä ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei alle 50 sanan vihjettä näkemisestä viitsi edes lukea..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei alle 50 sanan vihjettä näkemisestä viitsi edes lukea..
👍Oikein, eihän pari sanaa mikään vihje ole, vittuilua lähinnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noin lyhyttä ja mitäänsanomatonta vihjettä ollenkaan.
Anna siis esimerkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna siis esimerkki
Tämä on esimerkki, ei sisällä mitään totta.
Nainen näki miehen iltapäivällä, noin 5 kuukautta sitten. Kaupassa, hedelmien luona. Miehellä oli farkut ja tumma takki, naisella oli farkut ja punainen takki.He juttelivat säästä ja siitä tulevasta projektista. Ei sisällä liikaa yksityistä, mutta sisältää vähän kuitenkin jotain mistä saada kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on esimerkki, ei sisällä mitään totta.
Nainen näki miehen iltapäivällä, noin 5 kuukautta sitten. Kaupassa, hedelmien luona. Miehellä oli farkut ja tumma takki, naisella oli farkut ja punainen takki.He juttelivat säästä ja siitä tulevasta projektista. Ei sisällä liikaa yksityistä, mutta sisältää vähän kuitenkin jotain mistä saada kiinni.Miehellä oli farkut ja hän kääntyi rappusilla viellä vaihtaakseen muutaman sanan. Naisella oli päällä sinistä ja häm oli lähdössä ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä oli farkut ja hän kääntyi rappusilla viellä vaihtaakseen muutaman sanan. Naisella oli päällä sinistä ja häm oli lähdössä ulos.
Tuossa ei ole paikasta mitään, ei naisesta mitään tuntomerkkejä, ei oikeastaan yhtään mitään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ei ole paikasta mitään, ei naisesta mitään tuntomerkkejä, ei oikeastaan yhtään mitään...
Pitäisi olla naisesta jo 20 sanaa, eihän tuossa ollut yhtään mitään. Iästä, hiuksista, vartalosta, millainen takamus, rinnat, nimeen jokin vihje, sellainen oikein kunnolla tehty paketti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi olla naisesta jo 20 sanaa, eihän tuossa ollut yhtään mitään. Iästä, hiuksista, vartalosta, millainen takamus, rinnat, nimeen jokin vihje, sellainen oikein kunnolla tehty paketti.
Mutta ei mitään rappuja, sellainen tieto tässä tapauksessa täysin merkityksetön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei mitään rappuja, sellainen tieto tässä tapauksessa täysin merkityksetön
Jo paikasta saa helposti sen 50 sanaa vihjeitä. Vallan helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oletko sama mies, joka täällä paljon kirjoittelee. Tuli vaan mieleen, että haluatkohan oikeasti edes sen naisen. Vai nautitko vaan pelaamisesta, jännityksestä ja saalistamisesta. Tiedän kokemuksesta, että jotkut miehet ovat sellaisia. Naisen saatuaan, jännitys katoaa ja alkaa uuden metsästys. Voin tietysti olla aivan hakotiellä ja eihän tämä minulle kuulu. Kiinnostavaa olisi vaan tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkkejä kehiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oletko sama mies, joka täällä paljon kirjoittelee. Tuli vaan mieleen, että haluatkohan oikeasti edes sen naisen. Vai nautitko vaan pelaamisesta, jännityksestä ja saalistamisesta. Tiedän kokemuksesta, että jotkut miehet ovat sellaisia. Naisen saatuaan, jännitys katoaa ja alkaa uuden metsästys. Voin tietysti olla aivan hakotiellä ja eihän tämä minulle kuulu. Kiinnostavaa olisi vaan tietää.
En pelaa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkkejä kehiin.
Tämä on pelkkä esimerkki. Ei mitään muuta.
Nainen 30vuotiss,noin muutaman vuoden sisään, pitkä 170-175,rinnat c, aika isot, pystymallinen peppu, käyttää usein kireitä farkkuja ja mies nähnyt hänet muu maassa tosi kireissä farkuissa, avarissa kaula-aukoissa, naisen hiukset usein auki ja melkein pepulle asti pitkät. Mies nähnyt naisen punaisessa minihameessa,muistaakohan mies tuon?
paikkaa missä nähty, lähellä vesisuihku, korkeita taloja, hauska kaupan nimi, tämä vaan esimerkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pelaa mitään.
En oikein ymmärrä miksi vaadit naista laittamaan esimerkkejä etkä itse kerro itsestäsi ja naisesta mitään. Onko se niin että naisen pitää haluta sinua niin paljon, että on valmis vaikka mihin. En tiedä tilannettasi, kai sinulla syysi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen 30vuotiss,noin muutaman vuoden sisään, pitkä 170-175,rinnat c, aika isot, pystymallinen peppu, käyttää usein kireitä farkkuja ja mies nähnyt hänet muu maassa tosi kireissä farkuissa, avarissa kaula-aukoissa, naisen hiukset usein auki ja melkein pepulle asti pitkät. Mies nähnyt naisen punaisessa minihameessa,muistaakohan mies tuon?
paikkaa missä nähty, lähellä vesisuihku, korkeita taloja, hauska kaupan nimi, tämä vaan esimerkki.Nainen kaunis aja älykäs. Mies kuin viininja älykäs😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen kaunis aja älykäs. Mies kuin viininja älykäs😊
Tuossa ei ole yhtään mitään. Sellainen täysin turha lause vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi vaadit naista laittamaan esimerkkejä etkä itse kerro itsestäsi ja naisesta mitään. Onko se niin että naisen pitää haluta sinua niin paljon, että on valmis vaikka mihin. En tiedä tilannettasi, kai sinulla syysi on.
Tuossa lauseessasi ei ollut yhtään mitään muuta kuin se, että kului kirjaimia tyhjän kirjoittamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa lauseessasi ei ollut yhtään mitään muuta kuin se, että kului kirjaimia tyhjän kirjoittamiseen.
Ei mitään luettavaa,pelkkää sivun täytettä ilman asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ei ole yhtään mitään. Sellainen täysin turha lause vaan.
Joo ei tuo kerro onko ihminen se ja se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paikkaa missä nähty, lähellä vesisuihku, korkeita taloja, hauska kaupan nimi, tämä vaan esimerkki.katos joku on lahjakas kirjoittaan muutakin kuin lyhyitä lauseita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään tyhjän kirjoittamista ollut. Kuulostat jotenkin aika omahyväiseltä ja komentelevalta mieheltä. Olet mielestäsi varmasti hyvä "saalis" ja Jumalan lahja naisille. Tietenkään en sitä voi varmasti tietää, tämä palsta kun ei oikein suosi normaalia vuorovaikutusta. Kirjoitettu sana ei ole koskaan samaa kuin oikea vuorovaikutustilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään tyhjän kirjoittamista ollut. Kuulostat jotenkin aika omahyväiseltä ja komentelevalta mieheltä. Olet mielestäsi varmasti hyvä "saalis" ja Jumalan lahja naisille. Tietenkään en sitä voi varmasti tietää, tämä palsta kun ei oikein suosi normaalia vuorovaikutusta. Kirjoitettu sana ei ole koskaan samaa kuin oikea vuorovaikutustilanne.
Kuulit väärin, en ole omahyväinen, en sinnepäinkään. Voi tänne paremminkin kirjoittaa, se sitä vuorovaikutusta, mutta vastasit minun sala-asiaan siksi oletus että sanoitkin jotain, mutta raput eivät liity viimeiseen näkemiseen millään tavalla joten nyt en enempää kirjoittele turhaan tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulit väärin, en ole omahyväinen, en sinnepäinkään. Voi tänne paremminkin kirjoittaa, se sitä vuorovaikutusta, mutta vastasit minun sala-asiaan siksi oletus että sanoitkin jotain, mutta raput eivät liity viimeiseen näkemiseen millään tavalla joten nyt en enempää kirjoittele turhaan tänne.
En ole sama ihminen, joka kirjoitti rapuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sama ihminen, joka kirjoitti rapuista.
Okei, anteeksi tuosta, tässä ei tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, anteeksi tuosta, tässä ei tiedä.
Niin, aika sekavaahan tämä on, ei tiedä kuka ja kenelle kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, aika sekavaahan tämä on, ei tiedä kuka ja kenelle kirjoittaa.
Kirjoita tähän viime näkemisestä. Ymmärrän hyvin että ei tähän kirjoiteta vaikka paikasta suoraan, mutta voihan joitain asioita muuttaa kirjoitukseen, Jos tuollaista kokeiltaisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita tähän viime näkemisestä. Ymmärrän hyvin että ei tähän kirjoiteta vaikka paikasta suoraan, mutta voihan joitain asioita muuttaa kirjoitukseen, Jos tuollaista kokeiltaisiin
Antaa nyt olla. En usko että olisit hän kuitenkaan. Aivan turhaa kirjoittelua tämä.
Mukavaa päivänjatkoa kuitenkin. Toivottavasti löydät hänet, ketä etsit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa nyt olla. En usko että olisit hän kuitenkaan. Aivan turhaa kirjoittelua tämä.
Mukavaa päivänjatkoa kuitenkin. Toivottavasti löydät hänet, ketä etsit.Arvasin näin. Tyhjää puhetta vaan, sitä täällä riittää. Ei yhtään mitään muuta. Paskaa saa pyytämättäkin. Toivotaan etten ikinä löydä ketään, turhaa paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin näin. Tyhjää puhetta vaan, sitä täällä riittää. Ei yhtään mitään muuta. Paskaa saa pyytämättäkin. Toivotaan etten ikinä löydä ketään, turhaa paskaa.
Ei täällä ole yli kymmenen sanan kirjoittajia. Tiedoksi sinulle!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä taida kukaan tuollaista osata ;) Se taitaa kaatua siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin näin. Tyhjää puhetta vaan, sitä täällä riittää. Ei yhtään mitään muuta. Paskaa saa pyytämättäkin. Toivotaan etten ikinä löydä ketään, turhaa paskaa.
Hän ketä ajattelen, ei kirjoittaisi tuolla tavalla, sen tiedän. Siksi vastasin, että turhaa kirjoitella. Vaikutat komentelun lisäksi myös kiivasluontoiselta mieheltä. Turha täällä on kenellekään suuttua, ei se mitään hyödytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ketä ajattelen, ei kirjoittaisi tuolla tavalla, sen tiedän. Siksi vastasin, että turhaa kirjoitella. Vaikutat komentelun lisäksi myös kiivasluontoiselta mieheltä. Turha täällä on kenellekään suuttua, ei se mitään hyödytä.
Suuttua😉Näitähän kannattaa lukea kirjaimellisesti 😉😉👍, voi voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuttua😉Näitähän kannattaa lukea kirjaimellisesti 😉😉👍, voi voi.
No en sitä niin kirjaimellisesti tarkoittanut ja sori kun arvostelin sua, mulle ihan ventovierasta ihmistä. Oli vähän huono hetki, vaikkei se nyt oikeutakaan toisten arvostelua. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en sitä niin kirjaimellisesti tarkoittanut ja sori kun arvostelin sua, mulle ihan ventovierasta ihmistä. Oli vähän huono hetki, vaikkei se nyt oikeutakaan toisten arvostelua. 😉
Ei haitannut, Täysin ventovieraan arvostelua en ota itseeni. Tässä voi kommunikoida siten ettei se oikeasti ole sellaista miltä se näin näyttää. Ja tämä yksi hankaluus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haitannut, Täysin ventovieraan arvostelua en ota itseeni. Tässä voi kommunikoida siten ettei se oikeasti ole sellaista miltä se näin näyttää. Ja tämä yksi hankaluus.
Niin, jotenkin esim sinun tyylisi kirjoittaa sai silmissäni sinusta tietynlaisen kuvan, vaikka voit olla aivan erilainen ihminen kuin ajattelen. Oma tyylini kirjoittaa voi antaa minusta hyökkäävän kuvan, vaikka en ole sitä tippaakaan. Se on täällä se hankaluus, ei voi koskaan oikeasti tietää minkälainen ihminen on vastassa ja mitä omilla sanoilla voi saada aikaan. Sanoilla on mahtava voima hyvässä ja pahassa ja se on taitolaji mitä pitäisi itsekunkin harjoitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jotenkin esim sinun tyylisi kirjoittaa sai silmissäni sinusta tietynlaisen kuvan, vaikka voit olla aivan erilainen ihminen kuin ajattelen. Oma tyylini kirjoittaa voi antaa minusta hyökkäävän kuvan, vaikka en ole sitä tippaakaan. Se on täällä se hankaluus, ei voi koskaan oikeasti tietää minkälainen ihminen on vastassa ja mitä omilla sanoilla voi saada aikaan. Sanoilla on mahtava voima hyvässä ja pahassa ja se on taitolaji mitä pitäisi itsekunkin harjoitella.
Oikeassa olet. Tuo yksi tekijä miksei täällä toista tiedä. Toki en usko, että nainen täällä olisi tai olisi minusta kiinnostunut millään lailla, en sillä tavalla etsi, enkä putoa korkealta vaikken mitään löydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta anteeksi ja taidan jättää täällä kirjoittelun ja elämässä haaveilun pois.,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa olet. Tuo yksi tekijä miksei täällä toista tiedä. Toki en usko, että nainen täällä olisi tai olisi minusta kiinnostunut millään lailla, en sillä tavalla etsi, enkä putoa korkealta vaikken mitään löydä.
Itselläni vähän sama, vaikka olenkin häneen todella ihastunut. En silti usko että hän täällä kirjoittelisi tai minua kaipaisi. Ihanaahan se olisi, mutta harvoin elämässä nyt niin hyvä tuuri kävisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta anteeksi ja taidan jättää täällä kirjoittelun ja elämässä haaveilun pois.,,
Älä jätä haaveilua pois, se pitää ihmisen hengissä ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni vähän sama, vaikka olenkin häneen todella ihastunut. En silti usko että hän täällä kirjoittelisi tai minua kaipaisi. Ihanaahan se olisi, mutta harvoin elämässä nyt niin hyvä tuuri kävisi.
Tuuria tarvisi ja kuten salainen kin viel, nniin tarkoittaa ei heti tuuri käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jätä haaveilua pois, se pitää ihmisen hengissä ☺
Joo ja voihan sitä onneksi toisen kuvaa käydä katsomassa sosmediassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja voihan sitä onneksi toisen kuvaa käydä katsomassa sosmediassa.
Itse en sitä enää viitsi kovin usein tehdä, koska isompi ikävä aina iskee päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuuria tarvisi ja kuten salainen kin viel, nniin tarkoittaa ei heti tuuri käy.
Oikeessa oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeessa oot.
Hyvää jatkoa sinulle, näkemiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää jatkoa sinulle, näkemiin.
Samoin ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ☺
Kiitos, jään haaveileen juoksuhousunaisesta(kerran nähnyt kun juoksi niissä)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, jään haaveileen juoksuhousunaisesta(kerran nähnyt kun juoksi niissä)
Toivottavasti näet hänen vielä juoksevan juoksuhousuissaan. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti näet hänen vielä juoksevan juoksuhousuissaan. 😉
Toivon 😉. Toivottavasti näet kanssa kaipaamasi miehen ja hänen katseensa😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon 😉. Toivottavasti näet kanssa kaipaamasi miehen ja hänen katseensa😉
Sitä minäkin toivon ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin toivon ☺
Näin arvelinkin ja itse toivon mukaan näen naisen taas pitkästä aikaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän kirjoittanut ei ole sama kuin kuvitteellista naisesta kirjoittanut. Näimme tai tapasimme viimeksi viime vuonna. Kuulostaako nyt tutummalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän kirjoittanut ei ole sama kuin kuvitteellista naisesta kirjoittanut. Näimme tai tapasimme viimeksi viime vuonna. Kuulostaako nyt tutummalta?
En jaksa enää tänään miettiä mitään. Lueskelen huomenna näitä, jos olisi mielenkiintoista pidempiä, enemmän asioita sisältävää tekstiä tai itse pirteämpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatiikin jotain mikä oikeasti sytyttää ajatukset. Öitä. Luen tuon ajasta laitetun ajatuksella huomenna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatiikin jotain mikä oikeasti sytyttää ajatukset. Öitä. Luen tuon ajasta laitetun ajatuksella huomenna
??? Ei ole laitettu mitään erikoista tuosta ajasta kirjoitettua. Nämä katoavat tänne muiden joukoon. Huomenna niitä ei enää löydä. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??? Ei ole laitettu mitään erikoista tuosta ajasta kirjoitettua. Nämä katoavat tänne muiden joukoon. Huomenna niitä ei enää löydä. Hyvää yötä.
Ok, katson huomenna onko mitään todella kiinnostavaa kirjoitettu tähän, tuskinpa sellaista koen . Nyt takaisin nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, katson huomenna onko mitään todella kiinnostavaa kirjoitettu tähän, tuskinpa sellaista koen . Nyt takaisin nukkumaan.
Ei ollut kaunotar laittanut mitään, kuten ajattelinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kaunotar laittanut mitään, kuten ajattelinkin.
Eikä laita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä laita.
Sitä sinä et onneksi tiedä 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä sinä et onneksi tiedä 😊
Ei, suuret oli kuvitelmat, 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, suuret oli kuvitelmat, 😉
Eikä sillä ole mitään väliäkään.
Lastentarhassa leikitään kissa ja hiiri leikkiä.
Aikuisena se ei enää kiinosta.
Hard to get game, ei vetoa minuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sillä ole mitään väliäkään.
Lastentarhassa leikitään kissa ja hiiri leikkiä.
Aikuisena se ei enää kiinosta.
Hard to get game, ei vetoa minuun.Hehheh, siltä täällä kirjoitat,😉täällä saa nauraa kommentoijille vaikka kuinka paljon 🤣🤣🤣🤣🤗😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehheh, siltä täällä kirjoitat,😉täällä saa nauraa kommentoijille vaikka kuinka paljon 🤣🤣🤣🤣🤗😉
Lastentarhaleikit ei kiinnosta ja silti täällä ja tuon paikan yhden fiksuimman kirjoittajan kanssa sanoo noin 🤣🤣😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehheh, siltä täällä kirjoitat,😉täällä saa nauraa kommentoijille vaikka kuinka paljon 🤣🤣🤣🤣🤗😉
Naura vain kun pelle olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naura vain kun pelle olet.
Vielä enemmän saa nauraa kun lukee kuinka ihmiset lukee näitä.. En kestä menen ulos siellä sentään jotain muuta,.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä enemmän saa nauraa kun lukee kuinka ihmiset lukee näitä.. En kestä menen ulos siellä sentään jotain muuta,.
Eihön näistä lapsen tasolla olevista ja kirjoitetuista, minä menen piiloon, etten paljastu
viesteistä kukaan mitään selvä otakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihön näistä lapsen tasolla olevista ja kirjoitetuista, minä menen piiloon, etten paljastu
viesteistä kukaan mitään selvä otakaan.Ei ota ei, vaikka pyytää niin enempää kuin viisi sanaa vaikea kenenkään kirjoittaa, mutta eihän kaikki ole sanallisesti lahjakkaita, täällä sen huomaa.
- Anonyymi
1. Miksi sinun on niin vaikeaa puhua tunteistasi ja ajatuksistasi?
2. Mitä merkitsen sinulle?
3. Pystytkö rakastaa yhtä ihmistä ja sitoutua häneen?
Omat tunteeni olen kertonut sinulle jo moneen otteeseen vuosien saatossa. Nyt ollaan viimeisessä tienhaarassa. Jatketaanko samaa tietä yhdessä tästä eteenpäin vai kulkeeko kumpikin omaa tietään...- Anonyymi
1. EI ole.
2 .PIDÄN, ja paljon.
3. HELPOSTI,itsestäänselvyys.
Jatketaanko samaa tietä yhdessä ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. EI ole.
2 .PIDÄN, ja paljon.
3. HELPOSTI,itsestäänselvyys.
Jatketaanko samaa tietä yhdessä ...Tarkoittamani mies vastaisi tuskin näin. 😊 Ikävä kyllä.
- Anonyymi
1. Olitko oikeasti ihastunut minuun?
2.Miksi päätit unohtaa minut niin nopeasti?
3. Ajatteletko minua enää koskaan?- Anonyymi
1. olin
2. en ole unohtanut
3. joka päivä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. olin
2. en ole unohtanut
3. joka päiväNoin toivoisin kaivattunikin vastaavan.
- Anonyymi
Miehelle Happoradioo. Turha kysyä täällä mitään.
Puhu äänellä jonka kuulen,
Sanoilla jotka ymmärrän,
Runoilla jotka käsitän
Sinuun tarvii tekstityksen,
Salaisuuksies selittäjän,
Kertojan kaikkitietävän
Puhu äänellä jonka kuulen
Olen yksinkertainen, aina selitystä vailla
Sinä kartta monimutkainen, matka vierahilla mailla - Anonyymi
Voisitko tarttua minuun tiukasti kiinni?
Voisitko rakastaa?
Voitko pitää niin tiukasti etten pääsisi enää pakoon?- Anonyymi
Voisitko tarttua minuun tiukasti kiinni? Joo.
Voisitko rakastaa? Joo.
Voitko pitää niin tiukasti etten pääsisi enää pakoon? JOO :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko tarttua minuun tiukasti kiinni? Joo.
Voisitko rakastaa? Joo.
Voitko pitää niin tiukasti etten pääsisi enää pakoon? JOO :)Mahtavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa.
Täällä on naurettavan tyhmää porukkaa kirjoittelemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa.
Joo on. Otan ja rutistan tiukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo on. Otan ja rutistan tiukkaan.
😘😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkö seiniin törmäilevät olekaan suloisia?
- Anonyymi
Ensin varmennuskysymys: minkä värinen on talosi?
Kuinka paljon kaipaat minua?
Olenko sinulle rakas?- Anonyymi
Vastaus tiilitalosta jonnekin tuuleen, että kaipaan häntä ihan täysillä, tosi paljon ja on rakkaus.
A. Annatko anteeksi että valehtelin sinulle?
B. Annettaisiinko menneiden olla?
C. Oltaisiinko kavereita?
Rakkaudella n to m.- Anonyymi
Valehtelua en hyväksy koska en sitä itsekään harrasta . Ollaan vaan jos olet tuntemani nainen .
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelua en hyväksy koska en sitä itsekään harrasta . Ollaan vaan jos olet tuntemani nainen .
En usko että olen hän. Mutta lähdetään leikkiin nimeltä kuka, mitä, häh?
Eli kuka olet, mitä haluat ja ketä haet? Vai haluatko olla salaperäinen nyymi?
- Anonyymi
A. - oletko narsisti. Muut kysymykset myöhemmin.
- Anonyymi
Jos vieläkin epäilet narsistiksi, anna olla. Se loukkaa todella paljon, kun luulet niin. Monta vuotta yritin kohdella hyvin. Ei ollut tarkoitus satuttaa.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342