Tollanen näyttäs olevan tullunna Seinäjoelle. Onko mitään tietoa tai kokemus kellään kyseisestä yrityksestä?
IPR talotekniikka
14
1280
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha perinteikäs putkiliike,Ent.Ilmajoen Putkirakentajat.Nimi vaan muutettu vastaamaan tätä päivää koska alalla nykyään niin monenlaista työtä.
- Anonyymi
Huva mainos! Meinaan ku itse kehuu itseään.
- Anonyymi
Ei osunut sun veikkaus ,ja mitä siinä mainostettiin?Tiedän kyllä firman hyvin mutten oo osakas,aloittajan intressistä en tiedä.
- Anonyymi
Vuosikymmeniä toiminut firma, itse käyttänyt jonkinverran ko.firman palveluja.
Hyvin on ainakin kohdallani homma toiminut, joskus ollut pientä viivettä saada asentajaa kun on ollut sesonkiaika.
Uskallan suositella.- Anonyymi
Voin suositella kaikille.
- Anonyymi
Hienoa!
- Anonyymi
Kaikki takuut loppuu, puhtaalta pöydältä aloitetaan?
- Anonyymi
Aivan höpö höpö pulju! Talous kuralla ja kovasti ongelmissa tuntuu olevan. Työt jää tekemättä vähän joka paikasta ja eivät saa pidettyä työntekijöistä kiinni. Ei voi suositella.
- Anonyymi
Kallis
- Anonyymi
No ei nää halpoja oo mikään,vanha Ilmajokinen yritys,jos pystys ollu näin kauan niin on jotain tehty oikeinkin.
- Anonyymi
Uudet omistajat, niin alkas mennä kuralle asiat.
- Anonyymi
Miksi kävisi niin? Samat työntekijät varmaan pysyvät,ala melko hyvin kilpailutettu mutta silti ajoittain vaikea saada esim.putkimiestä nopeasti,ja hinnoilla pitäisi kyllä pärjätä.
- Anonyymi
Näiden hinnoilla omistajat pärjää. Työntekijät meinas ettei saa työtarvikkeita aina työmaalle, ku ipr velkaa muille yrityksille.
- Anonyymi
En usko,nää taas jonku kateellisen provoja,"joku oli sanonut jollekin jotain jostain joskus".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379