ehkä sitte saattaisit mulle kelvata, ehkä 😉
Mitäpä jos sä nainen laihduttaisit ensiks
49
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Laihduta itse.
- Anonyymi
Parempi vaan, että keskityt vain itseesi.
En kerjää. - Anonyymi
En laihduta toisen takia, vain itseni. Etsi joku valmiiksi sopiva. Onhan tuolla noita.
En halua kelvata kellekään, odotan toisen tunteilta paljon enemmän. - Anonyymi
ja sinä voisit hieman lihottaa itseäsi, niin kelpaisi mulle sitten. Tekisin sinusta herkullista kalasoppaa..eikun siis tekisin sinulle sitä herkullista kalasoppaa, en sinusta. Siis.. Ymmärsitkö yhtään.. Mitään???
- Anonyymi
Joko kelpaan tällaisena tai sitten en kelpaa ollenkaan. Saatan jopa piruuttani laihduttaa ja jumpata itseni entisiin mittoihini ja sitten otan jonkun muun miehen ihan piruuttani. Sanoisin aloittajan kaltaiselle, että kehitä itseäsi.
- Anonyymi
Toivottavasti muistat nämä sanasi, kun näet mun säteilevän laihana ja rakastuneena jonkun toisen kainalossa :D
- Anonyymi
Olipa tuhmä aloitus, pois tälläiset täältä
- Anonyymi
samanlainen pas.ka alotus ku nuo munan koko ja seksi alotukset.
- Anonyymi
Ei ole varmaan minulle, mutta en aio laihduttaa. Olen normaalipainoinen ja tyytyväinen itseeni tässä painossa. Jos tosi laihat naiset kiinnostaa, ota sellainen. Tiedän, että löydän miehen joka pitää vartalostani tällaisena. :)
- Anonyymi
sinä se vastaat joka alotuksee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinä se vastaat joka alotuksee
En vastaa läheskään kaikkiin. Sama kirjoitustyyli on monella.
- Anonyymi
no nii läskit. koronan aikana voi kotona jumpata ittesä kuosii mut rumaa naamaanne ei ilman plastikkaa voi muokata :DD
- Anonyymi
En olisi missään tekemisissä ihmisen kanssa, joka kirjoittelee tällaisia. Et kuuluisi ihastuksiin, kavereihin etkä edes siedettäviin työkavereihin. Jos olisin pomosi, saisit todella raataa palkankorotuksen eteen. Ja jos olisit sukulainen, niin oksentaisin kännissä juhlissa päällesi, muka vahingossa. :D
- Anonyymi
Vaikka ei olisikaan kaunis- tai komeakasvoinen, kannattaa silti pyrkiä normaalipainoon ja pitämään kehostaan huolta. Se, ettei ole geenikauneus, ei tarkoita sitä, että pitäisi lakata huolehtimasta itsestään. Uskonpa, että ihmiset, jotka pitävät huolta itsestään, vaikka eivät olisikaan geenikauniita, ovat suositumpia parisuhdemarkkinoille kuin ne, jotka eivät pidä olivatpa nämä geenikauniita tai ei. Toki se on totta, että laihduttaminen ei välttämättä kaikista kaunista, komeaa tai sievää tai hyvännäköistä tee mutta terveemmän ja hyvinvoivan tekee, jos painonpudottamisen syyt ovat oikeasti terveydelliset (ylipainosta ja/tai lihavuudesta eroon pääseminen).
- Anonyymi
Lupaan laihduttaa, jos sä laihdutat ensiks ne läskit pois läskipäästäs 🤨
- Anonyymi
aikaa noloo vastata ku tietäisit kuka ap on.. samal sä haukut sitä omaa kaivattuus vaik ei sil olis alotuksen kans mitää tekemistä. Hullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aikaa noloo vastata ku tietäisit kuka ap on.. samal sä haukut sitä omaa kaivattuus vaik ei sil olis alotuksen kans mitää tekemistä. Hullut.
Väärin. Haukun omaa kaivattuani VAIN, jos hän olisi aloittajan kaltainen läskipää.
- Anonyymi
Sä se et ymmärrä ihmiskehosta mitään. Välillä pitää kerätä ylimääräistä, se on normaalia ja tarkoituksenmukaista. Ei kannata vaivautua, jos et ymmärrä.
- Anonyymi
Mistä noin suuri itsevarmuus kumpuaa että hän ylipäänsä sinut tahtoisi? Ja jos en kelpaa tämmöisenä nii sit olen kelpaamatta. Omasta tahdostani laihdutan.
- Anonyymi
Jooo, annan sulle ylimääräiset kilot ;)
- Anonyymi
Uuh...
Kaljupäiset ja lihavat miehet saa mut syttymään.
Nytkin ajattelen hänestä per...hyi!!
Ei laihat, lapselliset ja liian itseriittoiset miehet.. - Anonyymi
En aio laihduttaa. Enkä tule laihtumaan. Että olkoon.
- Anonyymi
Aion laihduttaa mutta teen sen itseni ja terveyteni vuoksi. Tietysti koen kuosissa olevat miehet kaikkein viehättävimpinä, joten tulen vaatimaan sen saman ja paljon muuta toiselta. On oikeus vaatia toiselta sitä, mitä vaatii itseltään. Sen aion tehdä.
- Anonyymi
Ethän sinä voi vaatia keltään mitään jos et itsekään ole täydellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä voi vaatia keltään mitään jos et itsekään ole täydellinen.
Voi keskeneräinen ja epätäydellinenkin vaatia niitä asioita, joita vaatii itseltään ja joita pitää tärkeänä. Tämä ei tarkoita samanlaisuuden eikä täydellisyyden vaatimusta kuitenkaan.
- Anonyymi
Sori jos se sua haittaa
että alan itselleni taas pitsaa laittaan
Et joudu kilojani kantaan
mä kyl ne ihan itse handlaan.
En kaipaa länkytystäs,
leukojes louskutusta.
Mä löydän jotain paljon parempaa
Jotain suakin suurempaa
Ai niin....se pitsa!
Sori jos se sua haittaa
että alan sitä pitsaa itselleni laittaan🙂 - Anonyymi
Harva nainen haluaa ilkeää miestä. ❤
- Anonyymi
Ja sun kannattaa välillä lukea muutakin kuin näitä p...a palstoja niin saisit jotain järkeä sinne korvien väliin, arvostan katsos miehiä jotka osaa käyttää OMIA aivojaan eivätkä ne todellakaan sijaitse jalkovälissä😉
- Anonyymi
Pitää syyä jotta kasvaa lihas, kato jotain beibi täytyy löytyy hihast.
Mä tykkään olla vahva, oo sä vaikka laiska lahna.
Ihaile sä langanlaihaa, sairas se on mulle, et sä snaijaa. Mä tykkään olla terve, sun ihanne on luinen ryppy perse. - Anonyymi
Kuulostaa hyvältä ehdotuksesta?
- Anonyymi
Yhdessä 😍
- Anonyymi
Olen ollut tosi laiha aiemmin. Kun ei tavattu silloin niin ei voi mitään.
- Anonyymi
Olet sinäkin turvonnut. Mut en pakota ketään laihtumaan.
- Anonyymi
Olen tässä jo laihdutellutkin kiloja vuoden alusta, oman hyvinvointini vuoksi. Mutta luulin ilmeisesti sinusta jotain muuta kuin mitä olet, harmi. En ole muokkaamassa ulkonäköäni kelvatakselleni kellekään.
Hyvää jatkoa sinulle, aurinkoa ja lintuja kevääseesi! - Anonyymi
Just joo se on sinun mielipiteesi, minulla on omani noin kirjoittavista.
- Anonyymi
Se olet sinä. Tiedän hyvin kelpaavani tällaisena. Sinä vaan et saa minua. Menetit jo.
- Anonyymi
Ei se itse asiassa haittaa! Mä oon kelvannut sun kaverille jo jonkin aikaa ja meillä on tosi hauskaa yhdessä :)
- Anonyymi
Provo saapui näyttelemään minua
- Anonyymi
Kyllä lintu höyhenensä kantaa 🕊️
- Anonyymi
Pizzakuskiin voi aina luottaa. Tulee kun kutsutaan ja tuo herkut mukanaan 🍕🍔🍟
- Anonyymi
Voi voi muistakaa naiset kyllä aina suklaalevy kusipää miehen voittaa. Tikkariakin mukavampi imeskellä .
- Anonyymi
Voi voi, järkytyitkö lihomistani ku niin kova kiire tuli :D
- Anonyymi
Miksi te menette tuollaisen provon lankaan naiset? Kukaan rakastunut mies ei halua teidän (sinun ja sinun) laihduttavan yhtään ainutta kiloa.
- Anonyymi
Kelpasin jo toiselle 😉 vauvakin tulee elokuussa eli taidan vaan suurentua 😂
- Anonyymi
Ääh, ei jaksa. Ota joku toinen
Saattaisit kelvata.. pidä kuule tunkkis. Jos ei ihmisarvoa tuon enempää naiselle anna, olkoon ihan keskenänsä. Ei ole yhdenkään naisen, siis aidon naisen arvoinen tämä aloittaja. Noin niin kuin mielipiteenä...
- Anonyymi
Lihavat naiset ovat usein hirveitä ihmisiä. Mistä johtuu?
- Anonyymi
Mitäpä mies vastaat tähän.
Onko minulla ja sinulla ollut jotain aikeita toistemme suhteen tässä viime aikoina?
Vai mistä ajatus kumpuaa, että olisin otettavissa tuosta noin vain hieman ylipainoisena tai vaikka vähemmän painavana?
Tiedäthän, että parisuhteen aloittamiseen tarvitaan monia asioita ja näitä ovat molemminpuolinen kiinnostus, kunnioitus, aktiivisuus ja ripaus vielä onnea.
En ole antanut mitään merkkejä yhdelle tai toiselle miespuoliselle henkilölle, joten nämä ovat omia olemattomia haaveita sinulta.
Näillä säännöillä mennään minun kanssani.- Anonyymi
Huvittavaa että provolla on noin suuri merkitys naisille .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392