Voisiko joku kertoa että mitä siellä taivaassa tehdään sitten se koko ikuisuus? Eli millä täytetään päivän tunnit? Tai vastaavasti että mitä tehdään helvetissä? Voisiko joku alan asiantuntija kertoa...
Ikuinen elämä taivaassa
137
<50
Vastaukset
Uskovaisilla ei ole minkäänlaista yksimielisyyttä edes siitä mitä Taivas ja Helvetti tarkoittavat. Joidenkin mielestä kristityt pääsevät lopulta Uudellemaalle virkamiehiksi.
Tuskin siis löytyy kovinkaan helposti kahta täsmälleen samanlaista uskovaiskäsitystä kuolemanjälkeisestä elämästä, sen kuluttamisesta puhumattakaan.- Anonyymi
"Tuskin siis löytyy kovinkaan helposti kahta täsmälleen samanlaista uskovaiskäsitystä kuolemanjälkeisestä elämästä, sen kuluttamisesta puhumattakaan"
Vaikea muodostaa yhtenäistä käsitystä, kun siellä ei ole kukaan käynyt. :) - Anonyymi
Ei ole taivasta Jerusalemin hallinnosta on puhe vallakuappaus. Virkamiehiä joo kyllä ok.
”Uskovaisilla ei ole minkäänlaista yksimielisyyttä edes siitä mitä Taivas ja Helvetti tarkoittavat.”
Tämä on aivan totta. Koska Raamatussa ei ole mitään konkreetista kerrottu, jää aika paljon tulkintojen ja mielikuvien varaan se, millaiseksi kukin kuvittelee näiden olevan.
- Anonyymi
eipä näy vastausta....
- Anonyymi
Elä oo niin kärsimätön,kyllä niitä tulee.
- Anonyymi
Sano Jeesus sinne minne Minä menen te ette voi tulla.
- Anonyymi
Antaa rahat ja omaisuus uskoville, eikä edes tiedä mitä saa vastalahjaksi.
Mielisairas on uskovainen vai onko se vain pyramidipeli. - Anonyymi
Alan asiantuntija..! 😄
- Anonyymi
Kysymys on tuonpuoleisesta,sitten kaikki olemme asiantuntijoita kun jätämme aikanaan maallisen olomuotomme, emme maallisessa elämässä. Malttia ....malttia...
Jos asioilla haluaa leikitellä ajatuksissaan niin voihan olla ettei siellä ole enää ajantajua kuten maan päällä. Ei tuu aika pitkäksi kun siirrymme AJASTA ikuisuuteen. - Anonyymi
No siellä voidaan tehdä kaikkea smaa mitä täälläkin, paitsi että syntiä siellä ei enää tehdä!
Katsos kun me varsinaisesti emme ole menemässä Raamatunkaan mukaan mihinkään "taivaaseen", vaan olemme Jumalan armosta perimässä uuden MAAN ja uuden taivaan! Taivas on vain tapa puhua siitä autuudesta joka siellä on kun ei ole enää syntiä ja pahantekiöitä. Kellään ei ole puutetta mistään, kukaan ei vihaa Jeesuksen seuraajia koska sinne ei PÄÄSE muita kuin uskovaiset Jeesuksen lampaat!
Oikeampi ja raamatunmukaisempi tapa ajatella asiaa olisi se että koetettaisiin kuvitella millainen maailma ja elämä voisi olla parhaimmillaan kun sitä ei rasittaisi mitkään riidat, vihat, sairaudet, vitsaukset, elatuksen murheet, epäoikeudenmukaisuudet ym.ym.ym.
Mutta suurin autuus ei suinkaan ole se kaikki vaan suurin autuus on että me saamme siellä vihdoinkin nähdä Herran Jeesuksen ja eklää Hänen sekä enkeleiden kanssa iankaikkisesti täydellistä elämää.
Koetapa hetki muistella mitkä on olleet elämäsi parhaimmat hetket (synnin hekumaa ei tähän lasketa) vaan mikä on ollut puhdasta, aitoa ja parhainta mitä elämästi koskaan muistat täällä maitten päällä? Katso, taivaassa elämisen rinnalla se on vain kuin varjoa! Emme me osaa sellaista edes kuvitella!
1.Kor. 2:9
Esimerkiksi minä rakastan luontoa ja nautin siellä olemisesta. Se on ehkä parhainta täällä synnin turmelemassa elämässä. Parhaat hetkeni olen viettänyt varhain aamulla yksin luonnon keskellä kun mikään ei paina mieltä. Silloin nousee kiitosmieli ja aavistus tulevaisesta mitä emme kukaan ole ansainnneet mutta mikä armosta annetaan, uskon kautta Jeesukseen!
https://www.youtube.com/watch?v=9_uzOLzgGpMEikö se uusi Jerusalem tule taivaasta. Eli sama taivas olisi edelleen.
Et osaa edes kuvitella, joten ei tuollaista kannata pohtia.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Eikö se uusi Jerusalem tule taivaasta. Eli sama taivas olisi edelleen.
Et osaa edes kuvitella, joten ei tuollaista kannata pohtia.Rakkaaalla lapsella on monta nimeä: taivas, uusi Jerusalem, iäinen autuus, jne.
Se että uusi Jerusalem lasketaan alas taivaasta, tarkoittaa ainoastaan että se tulee Jumalan tyköä ja Jumala on sen itse valmistanut!
Jeesus sanoi: "minä menen valmistamaan teille sijaa!"
Kelle "teille"? Vastaus: niille jotka rakastavat Jumalaa ja pitävät Hänen sanansa! - Anonyymi
Juuri näin! Sitä vartenhan on uusi ylösnousemuskin ja me saamme uuden ruumiin, tosin ei sellaista vajavaista kuin meillä täällä on vaan ilman vikoja ja puutoksia, täydellisesti terveen, voimakkaan ja elinvoimaisen. Vanheneminen ja sairaudet eivät enää päde, kellään ei ole vaivoja. Paavali kuvaa näitä asioita kauniisti.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Eikö se uusi Jerusalem tule taivaasta. Eli sama taivas olisi edelleen.
Et osaa edes kuvitella, joten ei tuollaista kannata pohtia.Jaahas. SeIlainen mieIiipide nyt.
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaaalla lapsella on monta nimeä: taivas, uusi Jerusalem, iäinen autuus, jne.
Se että uusi Jerusalem lasketaan alas taivaasta, tarkoittaa ainoastaan että se tulee Jumalan tyköä ja Jumala on sen itse valmistanut!
Jeesus sanoi: "minä menen valmistamaan teille sijaa!"
Kelle "teille"? Vastaus: niille jotka rakastavat Jumalaa ja pitävät Hänen sanansa!Eli laskeutuu taivaasta. Sitten taivaalta tippuu vettä niskaan ja aurinko porottaa. Ikuisesti.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Eli laskeutuu taivaasta. Sitten taivaalta tippuu vettä niskaan ja aurinko porottaa. Ikuisesti.
MieIipiteitä maaiImaan mahtuu.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
En kuntoilijalta?
Omasta mielestäsi näytät?
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Heh. Takana leikkaus ja koronavirus. Paino nousi.
SeIityksiä sinulta aina Iöytyy.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Heh. Takana leikkaus ja koronavirus. Paino nousi.
Tyräleikkaus on päiväkirurgiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu ihan tyräleikkauksesta. Mulle ei edes ehdotettu päiväkirurgiaa. Ja kyllä maha oli sen jälkeen turvonnut pitkän aikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. En sen jälkeen saanut nostaa mitään yli kilon enkä juosta kuukauteen. Sitä ei ennen en enää voinut juosta kuukauteen.
Siinä meni pari kuukautta. Nyt on tiedossa 1,5 kk ulkonaliikkumiskieltoa. Heikkoa on ollut.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Näin on. En sen jälkeen saanut nostaa mitään yli kilon enkä juosta kuukauteen. Sitä ei ennen en enää voinut juosta kuukauteen.
Siinä meni pari kuukautta. Nyt on tiedossa 1,5 kk ulkonaliikkumiskieltoa. Heikkoa on ollut.SeIi seIi.
Ahkera aina keinot keksii, Iaiska seIittelee. Anonyymi kirjoitti:
SeIi seIi.
Ahkera aina keinot keksii, Iaiska seIittelee.En voi mitään sille, että et usko mitään.
torre12 kirjoitti:
En voi mitään sille, että et usko mitään.
Laiska? Tähtäsin hyvään kuntoon, mutta kaikki meni pieleen.
Lopulta kaikki kisat on peruttu. Tämä kausi oli täydellinen pannukakku- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Laiska? Tähtäsin hyvään kuntoon, mutta kaikki meni pieleen.
Lopulta kaikki kisat on peruttu. Tämä kausi oli täydellinen pannukakkuEIämässäsi on muutenkin mennyt kaikki pieIeen.
SeIityksiä sinulla riittää. Anonyymi kirjoitti:
EIämässäsi on muutenkin mennyt kaikki pieIeen.
SeIityksiä sinulla riittää.Ei sentään. Muuten mallillaan, mutta tämä juoksukausi lässähti täysin.
Nyt TV näyttää kun parlamentti keskustelee hätätilan jatkamisesta. Jatkuisi siten 1,5 kk päällekin.
Ja se ulkonaliikkumiskielto, huoh.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Ei sentään. Muuten mallillaan, mutta tämä juoksukausi lässähti täysin.
Nyt TV näyttää kun parlamentti keskustelee hätätilan jatkamisesta. Jatkuisi siten 1,5 kk päällekin.
Ja se ulkonaliikkumiskielto, huoh.SeIityksiä sinulla taukiIIa riittää.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Hän on jo terve ja työ luistaa paremmin. Ei ole kuulunut selityksiä.
Kyllä on ja varsinkin ruokavaIion suhteen.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
En voi mitään sille, että et usko mitään.
Uskon sen että olet Iaiskuri.
Anonyymi kirjoitti:
SeIityksiä sinulla taukiIIa riittää.
Heh. Tulepas tänne, niin näet ja vittuilusi loppuu.
Totuus iskee silmille.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Olet tyhjännauraja. Onko elämäsi kovinkin mukavaa, heh.
Kaksi baxukaista keksii tekosyitä Iihavuuteensa.
Mitäpä muuta voisi kuin nauraa:)
- Anonyymi
Luetaan ikuisella loopilla Räyhiksen viestejä suomi24 arkistoista.
- Anonyymi
Miksi sinun viestejäsi pitäisi jatkuvasti Iukea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinun viestejäsi pitäisi jatkuvasti Iukea?
Koska rakastan itseäni ja viestini on aivan parhaita <3 <3
- Anonyymi
Kahden elämän välinen tila on "tuonpuoleinen" Siellä ollaan vain tietyn aikaa, jotkut 1000 vuottta, ja toiiset muutaman tunnin. Varsinkin jos maaelämässä on jäänyt joku tehtävä kesken. Tuonpuoleinen on oikea sana sillä se on tässä ympärillämme. Uskovaiset ovat keksineet taivas-sanan. Eli tuonpioleinen on kesäloma jonka jälkeen palataan taas maanpäälle ja aloitetaan vauvasta uudella luokalla elämänkoulussa.
- Anonyymi
Ainakin pelikoneet ovat ahkerassa käytössä taivaassa, ja luppoaikoina voi heitellä vaikka tikkaa, kun taas täällä maanpäällisessä helvetissä on nämä kyseiset koneetkin suljettu, eikä aikaansakaan voi muuten tärvellä, kuin kiihkeästi odottaa vain ylöstempaamistaan harrastuksiensa pariin.
Jossakin vaiheessa pelataan siirrosta siirtoon taas se sama shakkipeli äärettömännen kerran?
- Anonyymi
Ja sitten kehitetään uusi peli vaikka tällä kertaa 12x12 ruudukolla ja katotaan miten sen pelin rajattomat kuviot menee.
- Anonyymi
Mitä taivaassa tehdään niin sitä emme voi edes kuvitella näin rajallisten resurssien ja mielikuvituksen voimin, mutta voihan sitä yrittää maallisen järjen keinoin edes vähän hahmotella.
Jokaisella ihmisellä on hetkeä elämässään jolloin ajatus ja joskus jopa lausahdut purkautuu ilmoille, että kumpa tämä kestäisi ikuisuuden.
Mutta yritetääs ...
Itselle ikuinen elämä tarjoaa loputtomat resurssit yhdessäoloihin, seikkailuihin, miljooniin eri harrastuksiin, seurusteluihin, ... kaikkihan rakastavat toisiaan syvästi ja antaumuksella. On arvioitu että taivaaseen pääsee kautta historian eläneistä ihmisistä ainakin miljardi. Mikä mahdollisuus historian luentoihin - jos nyt maalliset asiat enää jaksaa tai ehtii kiinnostaa.
Universiumissa on satoja miljoonia galakseja, joissa jokaisessa on olla satoja miljardeja tähtiä ja jokaisessa tähdessä jopa 10 planeettaa. Ja jokaisen näistä planeetoista Jumala voi luoda asuttavan. Mikä rajaton mahdollisuus seikkailuille - tähän tarvitaan kyllä aikaa ... hmmm .... ikuisuus :) Maapallonkin tutkimiseen saa aikaa kulumaan satoja vuosia jos haluaa retkeillä toisten kanssa kaikkialla.
Ja jos haluat vain olla ja mietiskellä niin siihenkin riittää aikaa. Kesäkeinussa makailla ja kuunnella lintujen laulua ja elukoiden telmintää ... niinpä --- tähänkin tarvitaan aikaa ikuisuus. Mutta ei hätää, aikaa on.
Osaako muuten kukaan laskea kuinka pitkä aika olisi vaikka rajallisen lyhyt aika 10 potenssiin 100 potensiin 1000 vuotta. No et osaa, mutta voin vakuttaa aika pitkä aika se on - ja sekin on vasta alkua ikuisuuden rinnalla.- Anonyymi
Viehätti tämä taivasnäkysi, kerrassaan. Terv:serious
Mellerin mukkaan meille annetaan planeettoja. Juutalaiskristityt jäävät maapallolle, arabikristityt saavat kuun, koska Gabriel on arabien suojelusenkeli jne. muut kansat muille palloille.
- Anonyymi
Ja venäläisten mukaan Trump vie kaikki planeetat.
Ei hyvin mene. Joku vielä keksii, ettei pääse edes pallolle, vaan joutuu sinne Litteälle, jossa Aurinko kiertää Maata.
👍 - Anonyymi
Vai muut kansat muille palloille, juuri nyt kun tarvitsisimme heitä tässä hädänalaisessa tilanteessa omille pelloille, tulevaa kesäistä mansikkasatoa vikkelin sormin poimimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai muut kansat muille palloille, juuri nyt kun tarvitsisimme heitä tässä hädänalaisessa tilanteessa omille pelloille, tulevaa kesäistä mansikkasatoa vikkelin sormin poimimaan.
Taivaassa ei ole mansikoita, koska ollaan maallisista nautinnoista vapaita. Hedonistisessa Helvetissä niillä suorastaan mässäillään.
Tosiuskoville 🍓-faneille hankala paikka ratkaista kumpaan paikkaan haluaa.
👍 - Anonyymi
Täh? Mistä Meller tuon Gabrielin tuohon tempaisi?
Itse en usko, että pelastetuille mitään planeettoja jaellaan. Eihän koko avaruus välttämättä kuulu nk. pelastuksen alaisuuteen.
Varmasti muuallakin avaruudessa on elämää, syntiä, langenneita luomakuntia mutta minä en kyllä välittäisi lähteä niille evankelistaksi. Ainakaan miljoonaan vuoteen. Kunhan olen kunnolla levännyt, ehkä myöhemmin... Anonyymi kirjoitti:
Täh? Mistä Meller tuon Gabrielin tuohon tempaisi?
Itse en usko, että pelastetuille mitään planeettoja jaellaan. Eihän koko avaruus välttämättä kuulu nk. pelastuksen alaisuuteen.
Varmasti muuallakin avaruudessa on elämää, syntiä, langenneita luomakuntia mutta minä en kyllä välittäisi lähteä niille evankelistaksi. Ainakaan miljoonaan vuoteen. Kunhan olen kunnolla levännyt, ehkä myöhemmin...Siis Gabriel on se enkeli joka pelasti Haagarin ja Ismaelin erämaassa joten sai omakseen arabit. Gabriel edustaa myös kuuta kuten esimerkiksi Mikael merkuriusta ja Rafael aurinkoa.
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Siis Gabriel on se enkeli joka pelasti Haagarin ja Ismaelin erämaassa joten sai omakseen arabit. Gabriel edustaa myös kuuta kuten esimerkiksi Mikael merkuriusta ja Rafael aurinkoa.
Höh. Olen kristitty, silti nuo enkelijutut ovat itselleni vieraita. Olen kylläkin kokenut muutamiakin enkelikokemuksia, mutta olen ymmärtänyt, ettei heihin noin niinkuin muutoin pidä kiinnittää huomiota, ettei mene "enkelien palvonnaksi". Ortodoksit kai heistä puhuvat enemmänkin. Mutta kun protestantti kiinnittää heihin huomionsa, se on jo kohta new ageä ja nimien antamista jne.
Nämä omat enkelikokemukseni ovat nimenomaan suuressa vaarassa tapahtuneita, aika erikoisiakin juttuja. En kerro, koska minua ei uskottaisi. Itse tiedän ne asiat tosiksi.
✨🧚✨ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivaassa ei ole mansikoita, koska ollaan maallisista nautinnoista vapaita. Hedonistisessa Helvetissä niillä suorastaan mässäillään.
Tosiuskoville 🍓-faneille hankala paikka ratkaista kumpaan paikkaan haluaa.
👍Jotkut uskovaiset ne osaavat tehdä taivaastakin ikävän paikan.
Anonyymi kirjoitti:
Höh. Olen kristitty, silti nuo enkelijutut ovat itselleni vieraita. Olen kylläkin kokenut muutamiakin enkelikokemuksia, mutta olen ymmärtänyt, ettei heihin noin niinkuin muutoin pidä kiinnittää huomiota, ettei mene "enkelien palvonnaksi". Ortodoksit kai heistä puhuvat enemmänkin. Mutta kun protestantti kiinnittää heihin huomionsa, se on jo kohta new ageä ja nimien antamista jne.
Nämä omat enkelikokemukseni ovat nimenomaan suuressa vaarassa tapahtuneita, aika erikoisiakin juttuja. En kerro, koska minua ei uskottaisi. Itse tiedän ne asiat tosiksi.
✨🧚✨Olen kuullut erään nähneen enkeleitä lapsena, kun oli kamalan peloissaan.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Olen kuullut erään nähneen enkeleitä lapsena, kun oli kamalan peloissaan.
MieIipiteitä riittää.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Varmaankin. Enkelit voivat ilmaantua apuun esim. suuren vaaran hetkellä. He evät ole joka paikan apulaisia ja ainakaan siten, että heitä voisi käskeä. Kyse on Jumalan erityisestä armosta ja avusta.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Tästä poistettiin vastaukseni. Miksi?
Luterilainen foorumi, jolla ei saa kirjoittaa enkeleistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut uskovaiset ne osaavat tehdä taivaastakin ikävän paikan.
Spekulaatiota kaikki, älä vielä revi pelihousujasi :D
Taivaaseen kait päätyy vain ihmisen sielu? Eikä senkään olemassaolosta ole saatu varmuutta, onko kenelläkään sielua. Sielu ei ole fyysinen osa ihmistä, vai onko? Nyt voisi tulla joku tosi viisas itämaan tietäjä tai teologian nooanarkkiatri kertomaan kuinka asia on. Millainen sielu on? Onko se yksi yhteen fyysisen kehomme kanssa, mutta vaan jokin hohtava valo-olento? Tai sitten pikimusta kuten useimmilla palstalaisilla :(
Joten ei ole käsiä millä poimia mansikoita, suuta millä syödä mansikoita, ei makuaistia, ei ruuansulatusta... Miksi Taivaassa siis pitäisi olla mansikoita? Tai jos on mansikkapeltoja silmänkantamattomiin poimittavaksi, niin miten ne edes näet? Sielusi silminkö?
Nyt vähän haastetta kehiin... Selitelkää nyt maallikolle, senhän te osaatte :D
👍 Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin. Enkelit voivat ilmaantua apuun esim. suuren vaaran hetkellä. He evät ole joka paikan apulaisia ja ainakaan siten, että heitä voisi käskeä. Kyse on Jumalan erityisestä armosta ja avusta.
Ei kai? On turha keksiä selityksiä enkeleiden näkemiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spekulaatiota kaikki, älä vielä revi pelihousujasi :D
Taivaaseen kait päätyy vain ihmisen sielu? Eikä senkään olemassaolosta ole saatu varmuutta, onko kenelläkään sielua. Sielu ei ole fyysinen osa ihmistä, vai onko? Nyt voisi tulla joku tosi viisas itämaan tietäjä tai teologian nooanarkkiatri kertomaan kuinka asia on. Millainen sielu on? Onko se yksi yhteen fyysisen kehomme kanssa, mutta vaan jokin hohtava valo-olento? Tai sitten pikimusta kuten useimmilla palstalaisilla :(
Joten ei ole käsiä millä poimia mansikoita, suuta millä syödä mansikoita, ei makuaistia, ei ruuansulatusta... Miksi Taivaassa siis pitäisi olla mansikoita? Tai jos on mansikkapeltoja silmänkantamattomiin poimittavaksi, niin miten ne edes näet? Sielusi silminkö?
Nyt vähän haastetta kehiin... Selitelkää nyt maallikolle, senhän te osaatte :D
👍Taivaaseen päätyy ihminen. Sielu on jumalattoman filosofian keksintöä. Kun Jeesus nousi ylös haudasta niin silloin nousi Jeesus - ei Jeesuksen sielu.
Ruumiimme on vähän kehittyneempi kuin nykyään, mutta muuten kuvio on samanlainen.
Kun Jumala loi Adamin niin Hän loi ensin ruumiin maan tomusta, asetti siihen Henkensä ja näin ihmisestä tuli elävä sielu. Anonyymi kirjoitti:
Jotkut uskovaiset ne osaavat tehdä taivaastakin ikävän paikan.
Eiköhän se ole ihan sinusta itsestäsi kiinni 😃
- Anonyymi
Tämä uskonto on semmoinen iäisyys asia. On kirjaa ja lehtistä, mutta kuka todistaa, että ne jutut on totta. Onhan selvää, että on tai ollut jotain suurempaa. Ei tämä maailma, ihmiset ja eläimet ole sormia napsauttamalla tulleet. Mielestäni, jos joku uskoo johonkin, olkoon sitten vaikka potkukelkka, niin ei se ole toisilta pois otettu. Pääasia on, että hänellä on hyvä olla ja rauhallinen mieli. Mitäs piditte stoorista.
- Anonyymi
Muistuttaa AA:n 12 askelta.
- Anonyymi
Minä uskon, että Taivas muistuttaa maapalloa, siellä on luontoa, on kaupunki, Uusi Jerusalem, sekä Taivaan seitsemän eri tasoa.
Näille tasoille pelastettu päätyy, kukin tekojensa mukaan. Tekojensa mukaan ei voi pelastua, vaan yksin armosta, uskon kautta Jeesukseen, mutta nämä tasot ovat se "palkka Taivaassa".
Näistä Taivaan eri tasoista opettaa kuulemma niin juutalaisuus kuin kristillinen teologiakin. "Olo on kuin seitsemännessä Taivaassa!" Eli korkeimmalla tasolla.
Minä olen tyytyväinen, jos vain saan elää siellä jossain Taivaan vuoristossa tai Uuden Jerusalemin pikku yksiössäni rauhassa, koirieni ja muiden autuaitten eläinteni kanssa. Haluan todellakin vain olla rauhassa.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Uskot varmaan vähän liikaa.
No, sittenpähän sen näkee. 🐇
Tietenkin tulee olla nöyrä, eikä ajatella itsestään enempää kuin ajatella sopii. Päätellä, kohtuudella. Tarkistaa omaa uskonlaatuaan jatkuvasti, eli: mihin se perustuu?
= Itsetutkistelu. Synnintunto ja -tunnustus. Synninpäästön uskominen, Raamatun sanan ja kriteereiden mukaan.
Olishan se aika hauskaa nähdä sinutkin siellä. 🙂🦘🕊🌳✨ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin tulee olla nöyrä, eikä ajatella itsestään enempää kuin ajatella sopii. Päätellä, kohtuudella. Tarkistaa omaa uskonlaatuaan jatkuvasti, eli: mihin se perustuu?
= Itsetutkistelu. Synnintunto ja -tunnustus. Synninpäästön uskominen, Raamatun sanan ja kriteereiden mukaan.
Olishan se aika hauskaa nähdä sinutkin siellä. 🙂🦘🕊🌳✨Kuuntelin aikoinaan pappia nimeltä Jussi Brummer. Hän kertoi käyneensä Taivaassa.
Oli tavannut siellä Jeesuksen. Kysyi Jeesukselta, saisiko uida Kristallijärvessä. Sai luvan. Oli sitten kauhonut siinä ja kellunut ja mukavaa oli kuulemma ollut. - Anonyymi
Uusi Jerusalem on kuutionmuotoinen - särmät muistaakseni 2360 km - mikä on kuitenkin vain välivaihe kunnes luodaan uusi taivas ja uusi maa. Taivaan koko suo käytännössä rajattomat mahdollisuudet tilankäytölle, kun jo nyt tässä universiumissa arvioidaan olevan 200000000*200000000000*10 kappaletta planeettoja. Jos pelastettuja on vaikka tuo miljardi, niin jokaiselle liikenee tuosta määrästä 400000000000 kappaletta planeettoja omistettavaksi, mikä on ainakin aluksi ihan riittävä määrä :) Ja tämähän on vasta alkua .... hmmm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi Jerusalem on kuutionmuotoinen - särmät muistaakseni 2360 km - mikä on kuitenkin vain välivaihe kunnes luodaan uusi taivas ja uusi maa. Taivaan koko suo käytännössä rajattomat mahdollisuudet tilankäytölle, kun jo nyt tässä universiumissa arvioidaan olevan 200000000*200000000000*10 kappaletta planeettoja. Jos pelastettuja on vaikka tuo miljardi, niin jokaiselle liikenee tuosta määrästä 400000000000 kappaletta planeettoja omistettavaksi, mikä on ainakin aluksi ihan riittävä määrä :) Ja tämähän on vasta alkua .... hmmm
Tuo uusi Jerusalem on siis kuutionmuotoinen ja väliaikaisasumus pelastetuille on särmiltään noin 2300 km. Jos pelastettuja on edelleen vaikka tuo miljardi ja tämän kuution kerroskorkeus vaikka 100 m, niin on aika helppo laskea kuinka hehtaaria tonttia kukin pelastettu tuosta kuutiosta saa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole välttämättä kuutionmuotoinen. Meller kannattaa pyramidimuotoa koska se on se muoto jolla muinaiskansat yrittivät esim. Egyptissä ja Etelä-Amerikassakin jäljitellä (hapuilla) taivasta ja sinne johtavia portaita.
Anonyymi kirjoitti:
Olishan se aika hauskaa nähdä sinutkin siellä. 🙂🦘🕊🌳✨Olisi hauskaa nähdä minut siellä.
No kyllä minut voit nähdä täällä.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Olisi hauskaa nähdä minut siellä.
No kyllä minut voit nähdä täällä.Sellainen mieIipide.
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Ei se ole välttämättä kuutionmuotoinen. Meller kannattaa pyramidimuotoa koska se on se muoto jolla muinaiskansat yrittivät esim. Egyptissä ja Etelä-Amerikassakin jäljitellä (hapuilla) taivasta ja sinne johtavia portaita.
Meller puhuu myös kuutionmuotoisesta - älä itse koko ajan keksi sanoja toisen suuhun.
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Olikohan Baabelin torni pyramidi?
Jännää on, että monet vanhat / muinaiset, nk. uskonnolliset rakennukset, ovat toisiinsa nähden tarkkaan mitoitettuja, ovat tietyssä linjassa, esim. Egyptin pyramidit Orionin tähtikuvion mukaan. Jotkut vanhat, suomalaiset kirkot myös tietyssä linjassa toisiinsa nähden. Aivan kuin merkkinä joillekin, jotka katsovat maahan avaruudesta käsin.
Meidän maapallomme on melkoinen arvoitus... Anonyymi kirjoitti:
Meller puhuu myös kuutionmuotoisesta - älä itse koko ajan keksi sanoja toisen suuhun.
Minulla on kasetti jossa Meller puhuu pyramidimuodosta
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Meller on fundamentalista ja Raamatussa tulee esiin että se on kuutionmuotoinen.
KTS kirjoitti:
Minulla on kasetti jossa Meller puhuu pyramidimuodosta
Mikä sen kasettisi nimi on 🤓❓
- Anonyymi
usko_vainen kirjoitti:
Mikä sen kasettisi nimi on 🤓❓
Pyramidihuijaus 101 - näin rahastat seurakuntaa.
👍
- Anonyymi
Ainakin taistelussa kaatuneille muslimeille riitää naisia. Heti saa yli 70iki-ihanaa huuriaa käyttöönsä. Vehtaamisen välillä luulisi lepäävän uusia voimia saadakseen. Ja taas hommiin. Jatkuu ikuisesti,
- Anonyymi
Siitä puhe mistä joutuu elämässä kieltäytymään.:)
- Anonyymi
Pettymyksen täytyy olla melkoinen siksi, että he ovat neitsyitä ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettymyksen täytyy olla melkoinen siksi, että he ovat neitsyitä ikuisesti.
Usko./Usko_ on ihan tyytyväinen elämäänsä ikuisena neitsyenä, elämänsä kieltäytymisiin uhranneena ja muslimimiehistä haaveilevana. Joten hänelle se ei tule olemaan minkäänlainen olomuodon muutos ja hänen jatkosijoituspaikkansa ikuisuudessa on selviö.
👍
- Anonyymi
Onko Petri Paavola sittenkin oikeassa?
Nature-lehti julkaisi jo vuonna 2015 artikkelin uuden koronaviruksen luomisesta.- Anonyymi
Tieteen raportit joita ei ehditty tuhota kertovat, että South Carolinassa löydettiin lepakosta korona-virus, joka ei kuitenkaan kyennyt iskostumaan ihmiseen sitten millään. Ei ollut sitä ratkaisevaa avainta. Kuitenkin jälkitutkimuksissa paljastui, että on mahdollista kehittää tälle viruksella avain, että voisi työntyä ihmisten solujen sisään. Tähän asia jätettiin USA:ssa. Tässä tutkimusryhmässä oli mukana myös eräs Wuhanin seudulta ollut kiinalainen tutkija ja loppu on sitten meidän mielikuvituksemme varassa ja nyt osa ihmiskunnan historiaa.
Ihan yhtä "luotu" kuin aikoinaan espanjantauti oli. Jonka muuten arvoidaan lähteneen Yhdysvalloista kanoista.
mummomuori kirjoitti:
Ihan yhtä "luotu" kuin aikoinaan espanjantauti oli. Jonka muuten arvoidaan lähteneen Yhdysvalloista kanoista.
Oliskohan joku kommari niin arvoinut 😂
usko_vainen kirjoitti:
Jopa Pekka Reinikainen hylkää teorian koronaviruksen keinotekoisuudesta. Jos joku loisi keinotekoisen sotaviruksen se pitäisi olla DNA-pohjainen ja sikäli vakaa, eikä altis mutaatioille.
RNA virus on epävakaa ja lyhytikäinen.KTS kirjoitti:
Jopa Pekka Reinikainen hylkää teorian koronaviruksen keinotekoisuudesta. Jos joku loisi keinotekoisen sotaviruksen se pitäisi olla DNA-pohjainen ja sikäli vakaa, eikä altis mutaatioille.
RNA virus on epävakaa ja lyhytikäinen.Kuka muuta on väittänyt 🤓❓
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
RNA virus on epävakaa ja lyhytikäinen."Jopa Pekka Reinikainen hylkää teorian koronaviruksen keinotekoisuudesta. "
Pekka Reinikainen myös tietää, että virus on lepakon virus, mikä ei luonnostaan siirry ihmiseen, mutta jos sitä vähän manipuloidaan niin johan alkaa siirtymään. Tämä todettiin USA:ssa vuonna 2015 ja mukana näissä tutkimuksissa oli eräs kiinalainen Wuhanissa asuva tutkija (nimi on kyllä tiedossamme) ja loppu onkin sitten täyttä ihmiskunnan historiaa. - Anonyymi
usko_vainen kirjoitti:
Kuka muuta on väittänyt 🤓❓
Varmaan joku on.
Yritä nyt (kerrankin) päteä ja löytää linkki koronan alusta ja jaa se meidän kanssamme. Ja sitä ei lasketa alkulähteeksi, jos joku muusikko joskus on puraissut lavalla lepakkoa.
Olet viimeinen toivomme taistelussa koronaa vastaan. Kaikilla muillahan on elämä ja voimme altistua ja sairastua normaalielämässä tuolla ulkomaailmassa, mutta sinä taatusti säilyt viimeisenä maan päällä, koska olet täällä ja siellä eriössäsi 24/7. Voisit siis olla viimeinkin hyödyksi kaikille ja päteä narsistisesti siinä samalla tiedoillasi. Win-win?
Kiitos ja hyvää yötä.
👍 Anonyymi kirjoitti:
Varmaan joku on.
Yritä nyt (kerrankin) päteä ja löytää linkki koronan alusta ja jaa se meidän kanssamme. Ja sitä ei lasketa alkulähteeksi, jos joku muusikko joskus on puraissut lavalla lepakkoa.
Olet viimeinen toivomme taistelussa koronaa vastaan. Kaikilla muillahan on elämä ja voimme altistua ja sairastua normaalielämässä tuolla ulkomaailmassa, mutta sinä taatusti säilyt viimeisenä maan päällä, koska olet täällä ja siellä eriössäsi 24/7. Voisit siis olla viimeinkin hyödyksi kaikille ja päteä narsistisesti siinä samalla tiedoillasi. Win-win?
Kiitos ja hyvää yötä.
👍Oikein hyvää Pääsiäistä sinulle 🐣🐥🐤
Lepuuta hermojasi 😃usko_vainen kirjoitti:
Oikein hyvää Pääsiäistä sinulle 🐣🐥🐤
Lepuuta hermojasi 😃Ainakin Petri Paavola on vakuuttunut viruksen keinotekoisuudesta. Samoin Polvijärven pastorit. Ilmeisesti myös Ojarexet.
Sinusta en tiedä koska et koskaan sano yhtään mitään mistään. Vittuilet vainKTS kirjoitti:
Ainakin Petri Paavola on vakuuttunut viruksen keinotekoisuudesta. Samoin Polvijärven pastorit. Ilmeisesti myös Ojarexet.
Sinusta en tiedä koska et koskaan sano yhtään mitään mistään. Vittuilet vainJaa en tunne tyyppejä 😃
Minä en vittuile ja sekös sinua nyppii.usko_vainen kirjoitti:
Ei vaan puolueeton tutkimus. Miksi muuten sotket kaikkeen politiikkaa?
”Esimerkiksi vuoden 1918 pandemian nimitys espanjantauti on länsimaisten tiedotusvälineiden käyttöönottama, ja se viittaa virheellisesti Espanjaan taudin lähtöpaikkana. Tauti levisi ensin sotaa käyvissä maissa, kuten Ranskassa ja Yhdysvalloissa, mutta sotasensuuri salasi masentavat uutiset julkisuudelta…”
”Vuoden 1918 tappajavirus säilyi mysteerinä 80 vuotta, kunnes vuonna 2005 sen geenikartta selvitettiin espanjantautiin kuolleiden sotilaiden keuhkokudosnäytteistä ja Alaskan ikiroutaan haudattujen uhrien jäänteistä. Virologisesti merkittävä tutkimussarja paljasti espanjantautiviruksen kaikkien geeniensä osalta lintuvirukseksi (Taubenberger ym. 2005). ”
”Monet arvovaltaiset tutkijat pitävät todennäköisimpänä alkuperäpaikkana Yhdysvaltojen Keskilänttä, jossa maaliskuussa 1918 armeijan harjoitusleireillä raportoitiin espanjantaudin ensimmäiset viralliset tapaukset (Crosby 1989, Patterson ja Pyle 1991, Phillips ja Killingray 2003).”
”Historian influenssapandemiat” LÄÄKETIETEELLINEN AIKAKAUSKIRJA DUODECIMusko_vainen kirjoitti:
Ja jos haluat perehtyä tarkemmin niin tässä laiskalle linkki:
https://www.duodecimlehti.fi/duo95933- Anonyymi
mummomuori kirjoitti:
Ja jos haluat perehtyä tarkemmin niin tässä laiskalle linkki:
https://www.duodecimlehti.fi/duo95933Kukaan ei avaa sinun linkkejäsi, pthyi!
- Anonyymi
mummomuori kirjoitti:
”Esimerkiksi vuoden 1918 pandemian nimitys espanjantauti on länsimaisten tiedotusvälineiden käyttöönottama, ja se viittaa virheellisesti Espanjaan taudin lähtöpaikkana. Tauti levisi ensin sotaa käyvissä maissa, kuten Ranskassa ja Yhdysvalloissa, mutta sotasensuuri salasi masentavat uutiset julkisuudelta…”
”Vuoden 1918 tappajavirus säilyi mysteerinä 80 vuotta, kunnes vuonna 2005 sen geenikartta selvitettiin espanjantautiin kuolleiden sotilaiden keuhkokudosnäytteistä ja Alaskan ikiroutaan haudattujen uhrien jäänteistä. Virologisesti merkittävä tutkimussarja paljasti espanjantautiviruksen kaikkien geeniensä osalta lintuvirukseksi (Taubenberger ym. 2005). ”
”Monet arvovaltaiset tutkijat pitävät todennäköisimpänä alkuperäpaikkana Yhdysvaltojen Keskilänttä, jossa maaliskuussa 1918 armeijan harjoitusleireillä raportoitiin espanjantaudin ensimmäiset viralliset tapaukset (Crosby 1989, Patterson ja Pyle 1991, Phillips ja Killingray 2003).”
”Historian influenssapandemiat” LÄÄKETIETEELLINEN AIKAKAUSKIRJA DUODECIMPuolueettomuutta ei ole olemassakaan. Ja sinä se politiikan joka asiaan sotket. Olet läpimätä kommari.
Keskustelen mielelläni sinun kanssasi tästä aiheesta😃
Jospa nyt ihan esität pari minun vittuiluani niin katsotaan niitä, sopiiko❓Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei avaa sinun linkkejäsi, pthyi!
Että lääkäriasiat eivät sinua kiinnosta.
Mahtavaa tietää mikä olet.mummomuori kirjoitti:
”Historian influenssapandemiat” LÄÄKETIETEELLINEN AIKAKAUSKIRJA DUODECIMPuolueettomia tutkimuksia ei ole olemassakaan 😃
Joko muuten olet ottanut Ahvioon yhteyttä ❓- Anonyymi
Onneksi voivat tehdä etänä vaikka Gobin erämaasta tai Kuolleessa Meressä kelluen.
👍 usko_vainen kirjoitti:
Puolueettomia tutkimuksia ei ole olemassakaan 😃
Joko muuten olet ottanut Ahvioon yhteyttä ❓”Puolueettomia tutkimuksia ei ole olemassakaan…”
Kyllä niitä on. Valta osa on sellaisia ja kyllä ne erottaa sitten puolueellisista.
”Joko muuten olet ottanut Ahvioon yhteyttä ❓”
Miksi ihmeessä?
- Anonyymi
Hukkaan on mennyt pappien koulutus, jos eivät tiedä pätö asiaa kertoa, kun kerran sitä kysytään vielä tänä päivänä. Mitä kummaa ne noista papeista kouluttavat,kun elämme täysin valmiissa maailmassa, luonto kertoo kaiken, katsokaapa vain noita luonnon, vaikkapa kiertokulkua. kun synnittömänä elää, ai miten ihanaa onkaan sitten päästä taivaseen.
- Anonyymi
Jumala pyyhkii pois kaikki kyyneleemme. elämme rakkaudellista sosiaalista elämää Jumalan kanssa.Paha on kitketty pois. Uusi Jerusalem on kukoistava paratiisi, jossa kaikki puute ja kurjuus on poissa.Ihmisten suhteet ovat läheiset. Mietin vain,että Jumalan sana, lisääntykää ja täyttäkää maa, koskisi koko ääretöntä universumia. Jumala on armollinen,joten en ihmettelisi ,vaikka helvetin reserveille julistettaisi ilosanoma,jonka he kerran olivat hyljänneet ja halukkaat lähetettäisi pioneereiksi johonkin universumin kolkkaan.
Täällä sivulla ounastellaan jopa että Gizan pyramidi (uuden Jerusalemin malli) on rakennettu Jumalan enkelien avustuksella:
https://www.suomenetu.com/114- Anonyymi
Jumalan ylistystä ja Jeesuksen ympärillä kuunnella opetuksia.
Ikuinen kultainen Jerusalem kotikaupunkinamme.- Anonyymi
Jeesus laittaa kristityt syntymään uudelleen maan päälle. On siinä naurussa pitelemistä:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus laittaa kristityt syntymään uudelleen maan päälle. On siinä naurussa pitelemistä:)
Palataan asiaan kun olet kuollut, naurattako vielä.....
- Anonyymi
Viestiketjun aiheeseen sopii Jukka Leppilammen biisi "Mitähän puuhaavat taivaassa"
https://www.youtube.com/watch?v=OYwW2ltwIHI
Minun kokemukseni taivaasta on kuin jokaisesta solustani olisi otettu kilon lyijypuntti yhtäkkiä pois. Varsin autuas olotila siis - "kuin enkelit taivaassa." Eikä sitä yksin tarvitse autuilla. Taivaassa on samanlaista porukkaa paljon. Kiinnostavia jutunaiheita siis riittää. Taivaan kirkastuneilla kansalaisilla on todella luovia ja mielenkiintoisia ajatuksia ja ideoita.
Ja kun vähäpätöisempiä juttukavereita on moikattu voikin astua kunnioittavasti iankaikkisen ja kaikkivaltiaan Isän eteen. Yhtä ja toista kysyttävää olisikin. Pari vuosituhatta menee luomistyön ihmeissä. Aika, aine, energia on minua mietityttänyt. Ja Hän on aina saavutettavissa.
Helvetin olosuhteet ovat vastakohta. En toivo kenenkään joutuvan sinne. Siellä ei voi tehdä juuri mitään ja ajatukset junnaavat paikallaan. siunaten:serious- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
No juu. Onhan se kiva haaveilla ikuisuudesta samanmielisten kanssa.
Siinä voi pettyä.Sinä ainakin tulet pettymään.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
No juu. Onhan se kiva haaveilla ikuisuudesta samanmielisten kanssa.
Siinä voi pettyä.Sanovat, että kärhämät tässä ajassa unohtuvat tulevassa kirkkaudessa, joten sopu kaikkien kanssa on itsestäänselvyys. Varmaan itsekin seurustelet mielellään sopuisassa ja virikkeisessä seurassa? Ei paha siis... Jeesuksen mukaan Jumalan lapset muuttuvat lopulliseen muotoonsa sillä hetkellä, kun Hän saapuu. Jokainen ilkeä ja pahasuinen foorumin uskovakin alkaa puhua hunajaa ja kiitosta.
"Siinä voi pettyä."
Katsotaan... uskossa hyviin lupauksiin mennään... Uskossa johonkin kaikki menevät tulevaan. Nyt tulevaisuus näyttää hyvältä. Terv.serious Katson vaan kuinka varmoja ovat nuo räksyttäjät asiastaan. Jos ei vetoa, niin jää vain suunsoitoksi.
Anonyymi kirjoitti:
Sanovat, että kärhämät tässä ajassa unohtuvat tulevassa kirkkaudessa, joten sopu kaikkien kanssa on itsestäänselvyys. Varmaan itsekin seurustelet mielellään sopuisassa ja virikkeisessä seurassa? Ei paha siis... Jeesuksen mukaan Jumalan lapset muuttuvat lopulliseen muotoonsa sillä hetkellä, kun Hän saapuu. Jokainen ilkeä ja pahasuinen foorumin uskovakin alkaa puhua hunajaa ja kiitosta.
"Siinä voi pettyä."
Katsotaan... uskossa hyviin lupauksiin mennään... Uskossa johonkin kaikki menevät tulevaan. Nyt tulevaisuus näyttää hyvältä. Terv.seriousEttä muuttuvat paremmiksi? En jaksa uskoa.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Katson vaan kuinka varmoja ovat nuo räksyttäjät asiastaan. Jos ei vetoa, niin jää vain suunsoitoksi.
Lyödään 10 000 euron veto. Tule rahoinesi Helsinkiin ensi keskiviikkona vai jänistätkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyödään 10 000 euron veto. Tule rahoinesi Helsinkiin ensi keskiviikkona vai jänistätkö?
No Muslimit menee ensin temppelivuorelle heidän moskeija on siellä. Heidän on tarjoitus sikailla siellä, ja Mahdi huijaa olevansa Jeesus. 7 vuotta. Sit portaalista tulee mahtava armeija he lahtaava Antti Ristuksen ja kaikki jotka sitä seuras.
Sitten aloitetaan asuttamaan maailmoja Oikean Jeesuksen hallinnassa.
Sory scifityyli. - Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Että muuttuvat paremmiksi? En jaksa uskoa.
Tulee tuosta mieleen... Vaimollani, joka on kyllä vahva uskossa, on yksi raamatun ennustus, jota hänen on vaikea jaksaa uskoa todeksi - että hänen miehensä tulee kerran olemaan täydellinen. Terv:serious
Anonyymi kirjoitti:
Että tulen kuolemani jälkeen pettymään. Voitan vedon taatusti, mutta en koskaan saisi voittorahoja.
Kuoleman jälkeen minut haudataan, eikä se ole pettymys.Anonyymi kirjoitti:
Tulee tuosta mieleen... Vaimollani, joka on kyllä vahva uskossa, on yksi raamatun ennustus, jota hänen on vaikea jaksaa uskoa todeksi - että hänen miehensä tulee kerran olemaan täydellinen. Terv:serious
Olen oppinut, että Raamatussa liioitellaan valtavasti.
Anonyymi kirjoitti:
Olen oppinut, että Raamatussa liioitellaan valtavasti.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Että tulen kuolemani jälkeen pettymään. Voitan vedon taatusti, mutta en koskaan saisi voittorahoja.
Kuoleman jälkeen minut haudataan, eikä se ole pettymys.Eli uskalluksesi ei taaskaan riittänyt.
Suuria sanoja sinulta Iöytyy, mutta olet todellinen veIIihousu. Anonyymi kirjoitti:
Eli uskalluksesi ei taaskaan riittänyt.
Suuria sanoja sinulta Iöytyy, mutta olet todellinen veIIihousu.Heh. On tyhjää puhetta, että joku pettyisi kuolemasta. Se kun kohtaa jokaista samalla tavalla.
Ensi keskiviikkona täältä lähtee Finnair Helsinkiin ulkoministeriön toimesta. Siinä ainoa lento enää.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Heh. On tyhjää puhetta, että joku pettyisi kuolemasta. Se kun kohtaa jokaista samalla tavalla.
Ensi keskiviikkona täältä lähtee Finnair Helsinkiin ulkoministeriön toimesta. Siinä ainoa lento enää.Olet veIIihousu, heh.
Jynhøn mässäily jatkuu nyt pääsiäisenä. Anonyymi kirjoitti:
Olet veIIihousu, heh.
Jynhøn mässäily jatkuu nyt pääsiäisenä.Olisin voittanut tonnikaupalla rahaa mm. siitä, että homoparit tulevat menemään naimisiin. Kukaan ei vaan lähtenyt veroihin, vaikka olivat varmoja asiastaan.
Uskovilla on vain suuret luulot, minulla tieto. No uskovilla on terve pelko, etteivät uskalla luottaa puheisiinsa, ja jättävät vetämättä.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Olisin voittanut tonnikaupalla rahaa mm. siitä, että homoparit tulevat menemään naimisiin. Kukaan ei vaan lähtenyt veroihin, vaikka olivat varmoja asiastaan.
Uskovilla on vain suuret luulot, minulla tieto. No uskovilla on terve pelko, etteivät uskalla luottaa puheisiinsa, ja jättävät vetämättä.Koska teet uuden typerän videosi, heh?
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Olisin voittanut tonnikaupalla rahaa mm. siitä, että homoparit tulevat menemään naimisiin. Kukaan ei vaan lähtenyt veroihin, vaikka olivat varmoja asiastaan.
Uskovilla on vain suuret luulot, minulla tieto. No uskovilla on terve pelko, etteivät uskalla luottaa puheisiinsa, ja jättävät vetämättä.Koska teet uuden typerän videosi, heh?
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
No eipä niitä vetoja kukaan uskaltanut vetää. Uskovat eivät usko itsekään juttuihinsa.
Nytkin sinut on haastettu, mutta sinun veIIihousun uskallus ei riitä.
- Anonyymi
Taivaassa on ikuinen ilo ja rauha, joita ei kuvata Raamatussakaan maallisin sanoin ja mielikuvin, sen sijaan taivaallisin kielikuvin. Se elämä, jonka äitimme ja isämme sytytti, jatkuu ikuisesti jossain, mieluummin sitten taivaassa.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266