Ja demarit ovat kovia trollaamaan?
Miksi vihervasemmisto
7
77
Vastaukset
- Anonyymi
Kommunismi perustuu harhaan ja valheeseen. Samoin trollaus. Vihervasemmisto ajaa kommunismia
- Anonyymi00004UUSI
Ihan kuin minä olisin tuon kirjoittanut.
Vasemmistoaate tosiaan perustuu valheeseen. Se lupaa ihmiselle kaikki etuisuudet automaattisesti mutta ei pysty antamaan koska kukaan ei tee töitä. Sitten ihminen pettyy aatteeseensa mutta ei kuitenkaan jätä aatettaan vaikka luulisi. Hän katkeroituu ja jää katkerana kadehtimaan että jos vaikka sittenkin siitä jotain heruisi. Ei heru, sen voi luvata. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ihan kuin minä olisin tuon kirjoittanut.
Vasemmistoaate tosiaan perustuu valheeseen. Se lupaa ihmiselle kaikki etuisuudet automaattisesti mutta ei pysty antamaan koska kukaan ei tee töitä. Sitten ihminen pettyy aatteeseensa mutta ei kuitenkaan jätä aatettaan vaikka luulisi. Hän katkeroituu ja jää katkerana kadehtimaan että jos vaikka sittenkin siitä jotain heruisi. Ei heru, sen voi luvata.Tämän vuoksi vassu kadehtii omistavaa luokkaa. Maajusseja erityisesti vaikka ei mitään syytä siihen ole. Tiloja lopettaa kolme päivässä koska se ei ole vassun kuvittelema kultakaivos.
- Anonyymi00002UUSI
- Anonyymi00003UUSI
- Anonyymi00007UUSI
Onks sulla ADHD?
- Anonyymi00008UUSI
Tosi monella persulla on adhd tai käytöshäiriö. Sen vuoksi elämä sekaisin ja pitää päähänpotkittavia löytää.
Tutkimukset väittää, että adhd.lla on geneettisiä yhteyksiä skitsofreniaan. Miten rodunjalostus tähän suhtautuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716