Mikä biisi 2000-luvun alkupuolelta?

Anonyymi

Nyt on sitten tosi huonot vihjeet.

Soi radiossa tosi paljon n. 2002–2005. Ei siis kaikkina näinä vuosina vaan ehkä noin vuoden ajan tällä ajanjaksolla. Aina soi bussissa kun menin töihin tai kotiin.

Naisääni, lauloi englanniksi. Svengaava, vetävä melodia, vaikka ei välttämättä koko ajan duurissa. Kuitenkin pääosin menevä, ei nyyhky tai hidas.

Sanoituksen aihetta en muista, mutta se ei ollut niukka ja saman toistoa kuten monissa biiseissä. Biisi jossa oli tiettyä kierrettä, melodiassa omaperäisyyttä, ainakin tällaisen musiikkia tuntemattoman mielestä. En käsitä, miksei sitä ole sen koommin soitettu, missään en ole ainakaan törmännyt ko. biisiin.

Pahoittelen äärimmäisen heikkoja vihjeitä. Toivottavasti jollakin olisi jotain muistikuvaa tuon ajan suosituista radiobiiseistä. Yritin käydä läpi soitetuimpia noilta vuosilta Wikipedia-listausten perusteella, en löytänyt.

Tässä hakemassani biisissä ei fraseerattu eikä venytetty eikä ollut mitään sellaisia mustien naisten maneereita, ja äänikin kuulosti ns. valkoiselta. Mitään räppiä tai soulia biisi ei tietenkään ollut. Esiintyjä ei tietenkään välttämättä ole valkoinen. Melodia tässä oli se juttu.

10

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Vähän hankala, kun on niin paljon tarjontaa. Tässä vähän listaa, tärppäisikö:
      Shania Twain - That Don't Impress Me Much
      Avril Lavigne – Complicated
      P!nk - Don't Let Me Get Me
      P!nk - Get The Party Started
      Anastacia - One Day In Your Life
      Anastacia - Paid My Dues
      Shakira - Whenever, Wherever
      t.A.T.u. - All The Things She Said
      Jennifer Lopez - Jenny from the Block
      Holly Valance - Kiss Kiss
      Céline Dion - I'm Alive
      Céline Dion - A New Day Has Come
      Kylie Minogue - Can't Get You Out Of My Head
      Titiyo - Come Along
      Destiny's Child - Independent Women
      Emmi - Crashing Down
      Jennifer Lopez - Ain't It Funny
      Roxette - The Centre Of The Heart
      Emma Bunton - What Took You So Long

    • Anonyymi

      Katri helena puhelinlangat laulaa
      Paula Koivuniemi sata kesää tuhat yötä
      Meiju suvas pommi oon
      Kaija koo tinakenkäinentyttö
      Lea laven kissa vieköön

    • Anonyymi

      Oiskos se toi semmonen ku, NERD - Brokenqlass.

    • Anonyymi

      No doubt? Gwen Stefani? Kylie Minoque?

    • Anonyymi

      Shakira - Whenever, Wherever tai Hips don't lie

    • Anonyymi

      Madonna - Like a bitch ?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei noilla "tuntomerkeillä" voi kukaan tietää.

    • Anonyymi

      Youtubesta vaan soittolista pyörii, forgotten hits 2000s tai pop hits tai mitälie vastaavaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe