Kuulin huhuja että tallelokeroille ei pääse!! Onko kellään tietoa. Asiakas yrittänyt eilen, mutta ovella ollut vartija oli kertonut että tallelokerot ovat pysyvästi kiinni. Mitä ihmettä?? Mistä on kysymys?
Kuulin huhuja että tallelokeroille ei pääse
23
499
Vastaukset
- Anonyymi
Näin saattaa kriisiaikoina käydä, en nyt muista oliko jenkeissä vai missä edellisen talouskriisin aikaan, niin nuo tallelokerot oli tyhjennetty muiden kuin asiakkainen toimesta. Mutta että Suomessakin, noh, miksei..
- Anonyymi
Yrittääkö joku Pietarin tiltu saada aikaan ryntäystä pankkeihin ja tallelokeroita tarjoaviin yrityksiin juuri ennen pääsiäispyhiä valehtelemalla netissä?
- Anonyymi
Ei ole käynyt kuitenkaan nyt eikä Suomessa.
Aloittaja puhuu paskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole käynyt kuitenkaan nyt eikä Suomessa.
Aloittaja puhuu paskaa.En muuten puhu p...skaa. Kannattaa olla kaukaa viisas ja istua ensimmäisessä junassa eikä viimeisessä. Kyllä siinä jalat tärisee niin kuin isossa rulettipöydässä ja kaikki yhden luukun takana. Eihän tätä ole pakko uskoa sittenpähän näet totuuden. Kyllähän tässä on jo poikkeavaa entisestä kun vartija istuu pankin oven vieressä ja tekee kuulustelun jo siinä. Ennen oli kaikki paremmin. Ajattelin vaan että empä olisi halunnut kenellekkään käyvän vastaavasti.
- Anonyymi
Laitapa näkyviin linkki jossa tallelokeroiden kerrotaan olevan kiinni. Siitä kun aivan varmasti on ilmoitus pankkien ja muiden tallelokeroita tarjoavien yritysten sivuilla.
Linkki tai valehtelet.- Anonyymi
Raveissa jeeno kertoi
- Anonyymi
Päivitys 3.4.
"Tallelokerot on toistaiseksi suljettu. Vain välttämättömät tallelokero-käynnit hoidetaan (esim. tallelokeron luettelointi perunkirjoitusta varten, osakekirjat ym.). Käteisen rahan tuominen tai noutaminen lokerosta ei ole välttämätön käynti."
-OP
Oliko sulla muuta, OP:n sivulla lukee. Tarkista vaikka itse, ei viitsi aikuista ihmistä alkaa syöttämään syöttötuolilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivitys 3.4.
"Tallelokerot on toistaiseksi suljettu. Vain välttämättömät tallelokero-käynnit hoidetaan (esim. tallelokeron luettelointi perunkirjoitusta varten, osakekirjat ym.). Käteisen rahan tuominen tai noutaminen lokerosta ei ole välttämätön käynti."
-OP
Oliko sulla muuta, OP:n sivulla lukee. Tarkista vaikka itse, ei viitsi aikuista ihmistä alkaa syöttämään syöttötuolilla.Annas vielä linkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annas vielä linkki.
Näyttää olevan todellinen tilanne Tampereen osuuspankissa google-haun perusteella.
https://www.op.fi/fi/web/op-tampere/-/muutoksia-op-tampereen-kassa-ja-konttoriasioinnissa
Ihmettelen näitä linkinpihtaajia.
- Anonyymi
Mikä maa on kyseessä, Suomi, USA, Kreikka vai joku muu?
- Anonyymi
Oma tallelokero omassa kassakaapissa joka rakennettu kiinteästi taloon kiinnì on paras turvasäilö,siellä ei pääse käymään muut kuin minä,kaapin kompinaation tiedän vain minä ja kun kuolen jääkööt arvo-omaisuus sinne,rahaa,kultaa,jalokivikoruja yms,yms. Pitäiskö vielä virittää joku väkevä happoansa ,jos kaappi yritetään siirtää tai avata muuten kuin kirjain ja numero kompinaatiolla niin happopullo aukeaa ja kaikki sisällä oleva sulaa käyttökelvottomaksi.
- Anonyymi
Kuin suoraan akkarista.
Kenties Pelle-Pelottoman keksimä kaappi?
- Anonyymi
numerotili Sweitzissä, kyllä pääsee eikä ole tunkua...
- Anonyymi
Ei pääse. Siellä ovat tallella maailman tappiin asti. Börje Kunnar.
- Anonyymi
Eilen kysyttiin OP:sta torstaille käyntiä tallelokerolla. Nykyisin pitää varata aika, ennen pääsi vain tiskille marssimalla. No tällä kertaa tuli vastaus, ettei onnistu. Pankin henkilökuntaa tarvitaan paikalle lokerolle kuulemma kaksi, eikä se nyt järjesty henkilökunta tilanteen vuoksi. Miksi nyt tarvitaan kaksi, kun ennen riitti yksi?
Kyllä tässä asiassa on jotain mätää.
Enkä ole AP, enkö Moskovan tiltu.- Anonyymi
Mä olen joutunut varaamaan ajan lokerolla käyntiä varten jo kuukausia ennen koronaepidemiaa. Eri pankeissa ja firmoissa siis erilaiset käytännöt.
- Anonyymi
Vain tolloimilla on huoli raha-asioden kanssa. Melko rento taivaanrannan maalari.
- Anonyymi
Jatkuva huoli. En ole tuon yllä olevan kirjoittaja.
- Anonyymi
Kiva mulla on testamentti tallelokerossa. Sekin siis ihan turha?
- Anonyymi
Testamentti saa kyllä olla rauhassa, mutta paniikin ja systeemiromahduksen tullessa ihmisten rahat-, arvotavarat ja etenkin arvometallit ovat kyllä vaarassa.
- Anonyymi
Ja onhan sulla testamentista tietysti kopiot ja ehkä valokuvatkin?
- Anonyymi
OP pankki ei päästä tallelokeroille ainakaan pohjois-savon alueella. Pankin ovessa tiedote asiasta. Turhaan maksoitte pankille 5€/kk tuosta lootasta. Nyt sen sisus on pankin.
Oma kassakaappi se olla pitää. - Anonyymi
Hallitus on sosialisoinut tallelokerot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803