Venäjän trolleja tutkinut Ylen toimittaja Jessikka Aro on kihloissa vantaalaisen Kirsi Leinosen kanssa. Aro on tarkka yksityisyydestään, mutta tunnen hänet ja tiedän tilanteen. Hänhän on itsekin kertonut tietoja lapsettomuudestaan julkisuuteen, tässä yksi syy.
Ylen toimittaja Jessikka Aron puoliso
6
3927
Vastaukset
- Anonyymi
en ihmettele, sehän selittää paljon
- Anonyymi
hmm, oon kuullu että sen kihlatun nimi on pike....... tulee varmaan pirkosta? tai en mä tiiä, voihan se olla pirjo, tai pirittakin?
- Anonyymi
tämä toimittelija on itse pirkko
- Anonyymi
'sika aro on kai suomen kovin tutkija käsittääkseni - siinä jää nobelistit ja muut kauan taakse älyn mittelöissä 'sika arolle.
- Anonyymi
Jessika Aron "Venäjän Trollit"- teos oli TOSI HYVÄ tieto- teos.
Ja VARMASTI niin TOTTA kuin mikään tässä maailmassa voi totta olla. Ja Aron ajojahti on SAIRASTA. Ketään EI ketään ihmistä saa noin ahdistella, annetaan kaikkien ihmisten elää rauhassa. TÄYTYYHÄN Suomessa saada ihmisen elää rauhassa, ilman, että hänen täytyy tehdä kokoajan rikosilmoituksia jne. Poliisilla pitäisi olla valtuudet hakea vankeuteen toisia uhkaavat ja ahdistelevat, ilman oikeuden päätöstä, vähintään 12 kk vankilassa ja julkinen anteeksipyyntö.
Lesboudesta en tiedä, mutta en hyväksy sitä että lespoja ja homoja tuodaan koko ajan televisioon ja lehtiin. Totuus on se, että mies ja nainen on ainoat oikeat vanhemmat lapsille, ei kaksi miestä tai kaksi naista . Olkoot setoja kunhan eivät sotke siihen lapsia ja työnny jatkuvasti Tv.seen kuuluttamaan asiasta. Eivät heterotkaan huuda, että "OON HETERO", vaan he elävät normaalisti kailottamatta.
Muutoin Jessika Arolle kaikkea hyvää ja rauhaa elämääsi. Ja jättäkööt häiriköt sinut rauhaan, antakoot sinulle työ ja elämisen rauhan. Odotan uutta kirjaasi. Kiitos Teoksesta Venäjän Trollit. - Anonyymi
Selittää paljon hänen käytöksestään.
Eikös Jessikka vetänyt joitain kursseja Tehyläisille ”venäjäntrolleja ” vastaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872