finlandssvenskar, utan de är språkfanatiker som vill närmast bara störa diskussioner om språkpolitik. Men ingen vill erkänna.
hels,
tvåspråkig
I mina ögön är spaltens Sfp:s anhängare inte vanliga
13
<50
Vastaukset
"I mina ögön är spaltens Sfp:s anhängare inte vanliga
finlandssvenskar"
Ei ainakaan päästään siitä terävämmästä päästä :-)- Anonyymi
Tuo yksi rekatulla kirjoittava, ei tosiaan vaikuta ihan täyspäiseltä.
- Anonyymi
Palsta on nykyisellään pelottava.
Suomenkielisiä saa käskeä tappamaan itsensä, valituksia ei moderaattori huomioi.
Sen sijaan omat asialliset viestini poistuvat jopa sekunneissa.
Tätä yhtä riekkujaa ei bännätä, mutta itse olen joutunut bännätyksi vain, koska olen kirjoittanut pakkoruotsia vastaan. Ja tämä tietysti suuresti ilahdutti palstan ruotsinkielisiä.
Tämä on palstana uskomaton. Ovatko muut Suomi24-palstat yhtä törkeitä?- Anonyymi
Persu-palsta, Maahanmuutto-palsta ym. palstat ovat törkeämpiä. Ja siellähän sinä viihdyt kovinkin hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu-palsta, Maahanmuutto-palsta ym. palstat ovat törkeämpiä. Ja siellähän sinä viihdyt kovinkin hyvin.
Ei ole tullut käytyä.
Muuten maahanmuuttajien pakkoruotsi on todella törkeä tapa heikentää heidän mahdollisuuksiaan opiskelussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tullut käytyä.
Muuten maahanmuuttajien pakkoruotsi on todella törkeä tapa heikentää heidän mahdollisuuksiaan opiskelussa.Täytyhän rannikoiden maatiloille ja kurkkuviljelmille varmistaa halpa työvoima moneksi sukupolveksi. Samalla ruotsinkielisen väestön määrä näyttää tilastoissa paremmalta.
Vuonna 1900 12,9 %
Vuonna 2018 4,78 % - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni persu-palstalla häiriköi nimenomaan vasemmistolaiset ja ehkä joku suru.
Oikeastaan sinä itse juuri tunnustat, että käyt noilla palstoilla häiriköimässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni persu-palstalla häiriköi nimenomaan vasemmistolaiset ja ehkä joku suru.
Oikeastaan sinä itse juuri tunnustat, että käyt noilla palstoilla häiriköimässä.Peru-fennot siellä eniten älämölöä pitävät, se on selvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peru-fennot siellä eniten älämölöä pitävät, se on selvä!
Ei näytä pitävän paikkansa kun kävin katsomassa. Opetetaanko teille suruille valehtelu jo kotona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näytä pitävän paikkansa kun kävin katsomassa. Opetetaanko teille suruille valehtelu jo kotona?
Ainakin näille rkp-aktivisteille.
Anonyymi kirjoitti:
"Persu-palsta, Maahanmuutto-palsta ym. palstat ovat törkeämpiä. Ja siellähän sinä viihdyt kovinkin hyvin."
Heh.
I rest my case....tällee pakkoenglanninkielistä lausahdusta käyttäen :-)
- Anonyymi
Rkp-aktiviit käyvät lähinnä Meta-keskustelua, eivät kielikeskustelua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892026
- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231310Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271261- 661192
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3351013- 78891
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53848- 121767
- 82756