Veronpalautukset 2020 maksuun ja heti!

Anonyymi

Veronpalautukset 2020 pitäisi mielestäni laittaa heti maksuun!!! Varmasti monessa perheessä olisi tärkeää saada palautukset heti käyttöön, vaikka kysy olisi pienestäkin summasta.

16

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkö ole tajunnut vielä.Ei tule kenellekkään mitään veronpalautuksia sillä ne loppui jo 2018.2019. Nyt on verotili jokaisella ja se on reaaliaikainen eli laskee automaattisesti prosentteja tai nostaa sen mukaan miten tienaat.Eli veronpalautuksen on loppu nyt eikä niitä ikinä tule enään ellei jotain suuria summia menetä pörssissä tai vastaavaa ja puhutaan silloin kymmenistä tuhansista.

• Anonyymi

Veronpalautus – henkilöasiakkaat

Jos olet maksanut vuoden aikana liikaa veroja, saat ylimääräisen osuuden takaisin veronpalautuksena. Veronpalautuksia maksetaan asiakaskohtaisesti sitä mukaa, kun verotus valmistuu. Näet veronpalautuksesi maksupäivän ja määrän OmaVerosta ja verotuspäätöksestä.

https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/maksaminen/veronpalautukset/

• Anonyymi

Mulle tulee veronpalautusta vuoden 2019 verotuksessa noin 1300e.

• Anonyymi

Saan 1200 euroa mut hyvä niitä säästää elokuulle.

• Anonyymi

Veronpalautukset on hallitus perunnut, koska niillä on tarkoitus ostaa lisää suojaimia Tiinan agentuuriliikkeen kautta kiinasta.

• Anonyymi

Olisin tarvinnut nyt satasen ja palautuksia yli kaksi mut ...

• Anonyymi

Höpö höpö satanen aina säästössä.

• Anonyymi

Minä saan palautuksia 511€ ja maksupvä on 4.8.

• Anonyymi

Muutamalla satasella ei pitkälle pötkitä kuitenkaan.

• Anonyymi

Sain 4.8 palautusta 508eur, enkä tiedä mihin ne käyttäisin, koska en tarvitse mitään ihmeellistä... ^-^

• Anonyymi

Veron palautukset pitäisi mennä suoraan pakolaisille! Näin suomalaiselle tulisi hyvä mieli kun voi auttaa.

• Anonyymi

Aloittajan asenteella varustettu henkilö on aina PA. Kaikki katoaa hetkessä eikä mikään riitä.
      Yhden sortin asennevamma tuokin.

Vaikka nykyään koroilla ei ole mitään merkitystä niin maksaisin mielelläni koko vuoden verot seuraavan vuoden lopussa jos sitä ei voisi siirtää pitemmälle.

• Anonyymi

Uo vei,mutta sain tt tuessa ne menona.

• Anonyymi

Valetta, veronpalautuksia ei saa toimeentulotuessa takaisin. Tulona niitä ei oteta huomioon, koska menee ulosottoon mutta siinä kaikki.

• Anonyymi

En saa veronpalautusta.Eläke on niin pieni ettei siitä mene veroa.

• Anonyymi

Eihän vuoden 2020 veroja ole vielä edes vahvistettu, joten miten ne voisi panna maksuun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe