Kaikki henkilötunnukset uusiksi

Anonyymi

84

136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tärkeä uudistus! Olen itsekin korjannut sukupuoleni, ja nykyinen henkilötunnus leimaa minut väärän sukupuolen edustajaksi. Uusi henkilötunnus poistaa tuon ongelman.

• Anonyymi

Kuka hemmetti katselee henkilötunnuksista sukupuolia? Miksi muutaman poikkeuksen takia pitäisi sotkea kaikkien suomalaisten asiat? Kyllä kai sinä itse tiedät, mikä sukupuolesi on, vai tiedätkö?

Tuo sukupuoliasia on helppo korjata. Vaikka vuoden 2021 alusta lopetetaan sukupuolierottelu henkilötunnuksissa. Se siitä. Mikä ongelma tässä on?

Miksi ihmeessä minun pitäisi luopua omasta henkilötunnuksestani? Se on osa minun identiteettiäni. Kun olin lapsi, sillä ei ollut niin merkitystä, mutta nykyään sitä tarvitaan joka paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka hemmetti katselee henkilötunnuksista sukupuolia? Miksi muutaman poikkeuksen takia pitäisi sotkea kaikkien suomalaisten asiat? Kyllä kai sinä itse tiedät, mikä sukupuolesi on, vai tiedätkö?

Tuo sukupuoliasia on helppo korjata. Vaikka vuoden 2021 alusta lopetetaan sukupuolierottelu henkilötunnuksissa. Se siitä. Mikä ongelma tässä on?

Miksi ihmeessä minun pitäisi luopua omasta henkilötunnuksestani? Se on osa minun identiteettiäni. Kun olin lapsi, sillä ei ollut niin merkitystä, mutta nykyään sitä tarvitaan joka paikassa.

Henkilötunnuksesta ei saa käydä ilmi mitään henkilöön liittyviä tietoja. Sen vuoksi ne pitää muuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkilötunnuksesta ei saa käydä ilmi mitään henkilöön liittyviä tietoja. Sen vuoksi ne pitää muuttaa.

Miksi ei saa käydä ilmi? Mitä väliä sillä on? Kuka esimerkiksi kyselee ystäviensä henkilötunnuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä leikisssä ole kyse mistään muusta kuin tiettyjen piirien "työllistämisestä" RAHASTUKSEN nimissä täsmälleen samoin kuin suodatinkampanja Tiina Jylhän tapauksessa. Kusettaja-eliitti nyppii fyrkat itselleen, teitä passkahousuja paimentaessaan.

Teiltähän on työt jo loppuneet, eikö totta mutta kusetttaja- eliitti osaa kyllä järjestää niitä itselleen, kuten huomaat

ja rahaa palaa, miljardeja.... sinulle vain muutamia euroja, työnteosta.

Olisiko jo aika KANSAN ottaa valta itselleen ?

• Anonyymi

Miten sitä tunnusta sitten käytetään mm. iän toteamiseksi?
      Koneellisesti? Vai ei mitenkään?

• Anonyymi

Miksi ikä pitäisi tunnistaa tunnuksesta? Tunnuksen tehtävä on yksilöidä, ei jakaa mitään informaatiota.

Henkilödokumenttiin voidaan kirjata syntymäaika iän todentamista varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ikä pitäisi tunnistaa tunnuksesta? Tunnuksen tehtävä on yksilöidä, ei jakaa mitään informaatiota.

Siis erilliseen henkilökorttiin syntymäaika? Eikös henkilökortti jaa juuri informaatiota henkilön identifioinnista? Se on juuri henkilökortin tehtävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis erilliseen henkilökorttiin syntymäaika? Eikös henkilökortti jaa juuri informaatiota henkilön identifioinnista? Se on juuri henkilökortin tehtävä.

Henkilötunnuksen tarkoitus on yksilöidä. Sitä käytetään tietojärjestelmissä.

Henkilötiedot voidaan kerätä esitettäväksi vaikkapa henkilökorttiin, passiin tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syntymäaikaa on helpompi muunnella aina tarpeen mukaan kun se on erillisellä kortilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä merkitystä tällä idioottimaisella uudistuksella sitten on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä merkitystä tällä idioottimaisella uudistuksella sitten on?

Itse olet idiootti.

Uudistuksella pyritään nimenomaan poistamaan henkilöön liittyvä informaatio tunnuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet idiootti.

Uudistuksella pyritään nimenomaan poistamaan henkilöön liittyvä informaatio tunnuksesta.

Minäkään en ymmärrä, mitä merkitystä tällä typerällä uudistuksella on. Mitä väliä sillä on, jos joku saa tietää syntymäajan? Miksi yleensä tällaista uudistusta pohditaan?

Kyllä ne hakkerit kaivaa ne henkilötunnukset rekistereistä, jos haluavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä, mitä merkitystä tällä typerällä uudistuksella on. Mitä väliä sillä on, jos joku saa tietää syntymäajan? Miksi yleensä tällaista uudistusta pohditaan?

Uudistus tehdään maahanmuuttajien vuoksi koska näiden syntymä-aikaa ei useimmiten saada selvitettyä. Monet heistä kuvittelevat olevansa kovinkin nuoria poikia vaikka mittarissa on jo 30 vuotta, pääministerikin jutteli ala-ikäiselle pojalle töllössä vuonna 2015 vaikka ikää oli todellisuudessa 25 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että sinä et ymmärrä ei poista tarvetta uudistaa henkilötunnus.

Henkilötunnus on yksilöivä tunniste, eikä mikään henkilötieto. Nykyinen henkilötunnus sisältää henkiötietoja, ja sen käyttö pitää sen vuoksi lopettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että sinä et ymmärrä ei poista tarvetta uudistaa henkilötunnus.

Henkilötunnus on yksilöivä tunniste, eikä mikään henkilötieto. Nykyinen henkilötunnus sisältää henkiötietoja, ja sen käyttö pitää sen vuoksi lopettaa.

Mutta mikä on se ihmeellinen tarve? Miksi sen käyttö pitäisi poistaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mikä on se ihmeellinen tarve? Miksi sen käyttö pitäisi poistaa?

Umpiluinen pää ei ymmärrä paria lausetta.

• Anonyymi

Ei tarvita mitään SOS tunnuksen uusimista.

Uudet voivat olla erilaisia, kuin vanhat.

Miten jossain Kiinassa / Intiassa riittää sos tunnuksia, kun siellä yli miljardi ihmistä ?

• Anonyymi

Tuota olen itsekin ihmetellyt. Miten niitä tunnuksia riittää.

• Anonyymi

Aivan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pässit.
        Tarpeeksi pitkä numerosarja, niin riittää vaikka kaikille maapallon ihmisille samalla tavoin muodostettu henkilötunnus.

• Anonyymi

Mikä ihmeen SOS tunnus?

Suomessa aikoinaan käyttöön otettu henkilötunnus perustui pitkälti senaikaisiin reikäkorteilla operoitaviin tietokoneisiin. Henkilötunnukseen piti ympätä mukaan syntymäaika (oli jo ennestään henkilön tunnistuskeino), sukupuoli (tilastoinnin takia) ja järjestysnumero samana päivänä syntyneiden kesken. Lisäksi vielä yksi monimutkaisesti määriteltävä tarkistusmerkki josta varmistetaan kokonaisluvun oikellisuus. Lisäksi luvussa on välimerkki ( - A) jolla erotellaan millä vuosisadalla henkilö on syntynyt, koska vuosiluku ei mahtunut kokonaisuudessaan henkilötunnukseen.

Olen joutunut aikoinaan tekemisiin noiden reikäkorttien kanssa ja oli mielenkiintoista kun yritti saada 80 merkkiin mahtumaan mahdollisimman paljon tietoa erilaisilla koodeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä harakanvarpaita kun vähän muuttelee niin siinä se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen SOS tunnus?

Suomessa aikoinaan käyttöön otettu henkilötunnus perustui pitkälti senaikaisiin reikäkorteilla operoitaviin tietokoneisiin. Henkilötunnukseen piti ympätä mukaan syntymäaika (oli jo ennestään henkilön tunnistuskeino), sukupuoli (tilastoinnin takia) ja järjestysnumero samana päivänä syntyneiden kesken. Lisäksi vielä yksi monimutkaisesti määriteltävä tarkistusmerkki josta varmistetaan kokonaisluvun oikellisuus. Lisäksi luvussa on välimerkki ( - A) jolla erotellaan millä vuosisadalla henkilö on syntynyt, koska vuosiluku ei mahtunut kokonaisuudessaan henkilötunnukseen.

Olen joutunut aikoinaan tekemisiin noiden reikäkorttien kanssa ja oli mielenkiintoista kun yritti saada 80 merkkiin mahtumaan mahdollisimman paljon tietoa erilaisilla koodeilla.

Tuossa se hetu-tieto on purettuna:
        https://tilastokoulu.stat.fi/verkkokoulu_v2.xql?page_type=esim&course_id=tkoulu_vaesto&lesson_id=4&subject_id=11&example_id=1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pässit.
        Tarpeeksi pitkä numerosarja, niin riittää vaikka kaikille maapallon ihmisille samalla tavoin muodostettu henkilötunnus.

33-bittinen luku riittänee tällä hetkellä kaikkien maapallon ihmisten yksilöimiseen. Mutta koska väkimäärä nousee jossain vaiheessa yli 8 miljardin, niin kannattaa ottaa muutama bitti lisää.

Suomalaisille pelkästään riittää 23 bittiä.

• Anonyymi

Kaikki kortit ja läpyskät uusiksi. Homman maksaa kansa itse.

Niinkuin tuikitärkeät Hornetitkin.

• Anonyymi

Todennäköisesti tuon pitkän ylimenoajan aikana jokainen ehtii jo luonnostaan uusimaan kaikki kortit ja läpyskät. Passit ja henkilökorti on jo nyt uusittava viiden vuoden jälkeen ja ajokortitkin menee pakosta uusiksi viimeistään 2033 ellei sitä ole joutunut uusimaan jo ennen sitä.

• Anonyymi

Kaikki tunnukset ja pankkikortit pois! Haluan rötöstellä anonyymisti.

• Anonyymi

Ihmusten sukupuolittavista nimestä on luovuttava. Numerokoodit tilalle.

• Anonyymi

Sovitaan niin että ei ole sukupuolia, ollaan kaikki miehiä

• Anonyymi

Sovitaan että ollaan kaikki persuja.

• Anonyymi

Ei kaikille sovi pelkkä mies nimitys. Suurin osa homoista ei täytä miehisyyden kriteereitä.
        Neitiintyneen käytöksen vuoksi heitä pitää nimittää neitimiehiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikille sovi pelkkä mies nimitys. Suurin osa homoista ei täytä miehisyyden kriteereitä.

Ja suurin osa persuista on hameväkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sovitaan että ollaan kaikki persuja.

Emme varmasti sovi ainakaan niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja suurin osa persuista on hameväkeä.

Väittämäsi ei pidä paikkaansa muualla kuin sinun sairaassa pääkopassasi!
        Siellä missä Setan sateenkaarelaisia siellä Vihreiden ,Vasemmiston ja Demarien
        hameväkeä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävisikö toveri nimitys?

• Anonyymi

TAATUSTI VIHREITTEN ÄÄLIÖIDEN TEKEMÄ IDIOOTTIMAISUUS TAAS KERRAN.
      Hehän on juonitelleet sitäkin hulluutta, että tyttöjä ei saisi sanoa tytöiksi, eikä poikia pojiksi.
      Mikä helevetti siinä on, että muut poliitikot eivät lyö sianluuta poikittain kurkkuun noille riivatuille.

• Anonyymi

HETU uudistus aloitettiin edellisen porvarihallituksen aikana 1.9.2017.

• Anonyymi

Mädättämiseen ei ole ikinä huono aika.

• Anonyymi

Kyllä meillä riittää näitä rahan tuhoojia ja vouhottajia. Sattenkaariväki taas asialla.
      Halvemmaksi tulisi leima otassan niin jokainen näkisi mikä kuudesta sukupuolesta on kyseessä.

• Anonyymi

Eikö niitä sukumielipuolisia ole jo tuhansia, jonkun setalaisen laskemana. Tuli joku aika teeveestä juttu, kun jotkut rakastuu autoonsa, voe helevetti, kun nuolivat ja hellivät kuplawolkkariansa, kuin naista. Jotkut hässivät kotieläimiään, ja muuankin homo hässitti ihteään 250 kg sialla persijeensä.Joutui yllätetyksi, ja liukasteli pitkällään sian sonnassa.

Aivan taatusti tuollaiset ovat Raamatussa kerrottujen riivajahenkien kynsiin joutuneita.

• Anonyymi

Kyllä meillä riittää näitä rahan tuhoojia ja vouhottajia. Sattenkaariväki taas asialla.
      Halvemmaksi tulisi leima otassan niin jokainen näkisi mikä kuudesta sukupuolesta on kyseessä.

• Anonyymi

Matuilla ei ollut minkäänlaista henkilöllisyystodistusta. Ne olivat pudonneet Välimereen kun piti puhelinta varjella. Suomessa lyötiin kaikkien matujen syntymä ajaksi 01.01 ja matun ilmoittama vuosi. Siitähän tietokonejärjestelmät meni sekaisin ja nyt pitää uusia.

• Anonyymi

Henkilöllisyystodistus ja henkilötunnus ovat kaksi eri asiaa.

• Anonyymi

Takuulla tyhmempikin it-systeemi herjaa, ettei kymmenillä tuhansilla voi mitenkään olla sama syntymäpäivä vuosi. 1.1.2015.

• Anonyymi

Tottakai matujen piti saada henkilötunnus Suomesta kelakorttiin, että pääsi etuja nostamaan.

• Anonyymi

Hyvä homma. Henkilötunnuksesta ei saa käydä ilmi mitään henkilöön liittyviä tietoja.

• Anonyymi

Miten henkkarista ilmenee sukupuoli?? Syntymäaikahan siinä vain on

• Anonyymi

Ajoitus passaa mulle. Päätinkin nyt sitten tässä että palaan Suomeen seuraavaksi vasta toukokuussa 2027

https://yle.fi/uutiset/3-11299218

Sitä ennen selviän vanhalla Suomen henkkarillani, sekä Usan Tanskan ja Ruotsin henkilötunnuksillani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajoitus passaa mulle. Päätinkin nyt sitten tässä että palaan Suomeen seuraavaksi vasta toukokuussa 2027

https://yle.fi/uutiset/3-11299218

Sitä ennen selviän vanhalla Suomen henkkarillani, sekä Usan Tanskan ja Ruotsin henkilötunnuksillani

Satoja tuhansia suomalaisia asuu tällä hetkellä Suomen rajojen ulkopuolella. Yksinkertaisesti siksi koska ruoho aidan toisella puolen on vihreämpää. Nykyajan teknisellä aikakaudella suomi on kuitenkin tarvittaessa suomalaiselle läsnä koko ajan.
        Kontaktoidessa Suomeen on kuitenkin muistettava maan väliset aikaerot.
        Ainoa voittaja on ulkomailla asuva suomalainen jonka vittuilu kotimaalleen verkon välityksellä ei tunne enää rajoja.

• Anonyymi

Esimerkkinä heteroilla voisi olla sinivalkoiset henkkarit, ja muunsukupuolisilla .......................

• Anonyymi

Sukupuoli näkyy henkilötunnuksen tunnusosasta, toiseksi viimeisestä merkistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sukupuoli näkyy henkilötunnuksen tunnusosasta, toiseksi viimeisestä merkistä.

SIIS tarkasti ilmaistuna : toiseksi viimeinen numero parilllinen = NAINEN

pariton = MIES

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pariton = MIES

Muistisääntö: miehellä on pariton määrä jalkoja, naisella parillinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistisääntö: miehellä on pariton määrä jalkoja, naisella parillinen.

Muistisääntö: miehellä rinta (1) - naisella rinnat (2).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pariton = MIES

"pariton = MIES"

Pariton mies on --nkkari.

• Anonyymi

Kävisikö uudeksi henkilötunnukseksi sähköpostiosoite, niin ei tarttis kaikkia papereita ja sopimuksia uusia?
      (Oikeasti en kannata muutoksia lainkaan eli tämä oli pragmaattista sarkasmia vain.)

• Anonyymi

Niin sittenhän henkilöllisyys voisi vaihtua vaikka päivittäin. En edes muista kuinka mones sähköpostiosoite minulla on tällä hetkellä aktiivikäytössä.

• Anonyymi

En suostu vaihtoon. Mun tunnarissa on 3 kpl mun onnennumeroita.

• Anonyymi

Olet vaan poiminut ne siitä henkiltunnuksesta. Uudessa voikin olla jopa enemmän onnennumeroita.

• Anonyymi

Uusi Maailmanjärjestys vaati, että orjat saavat uudet tunnukset uuden keskushallinnon (YK) alaisuudessa, ei tässä sen kummemmasta ole kyse. Orjat numeroidaan kuten aina ennenkin, mikään ei ole muuttunut vuosisatojen kuluessa.

• Anonyymi

Ensinnäkin tätä uudistusta ei tehdä juuri nyt, se on edelleen valmistelussa. Kun tätä uudistusta aloitettiin monta hallitusta sitten, taisi lintuinfluenssa olla juuri ohi. Eihän sitä voitu ajatella että hyvin kauan myöhemmin tulisi tällainen virustauti. Kun tämä uudistus tulee voimaan, Suomessakin muistellaan kuinka silloin joskus oli sikainfluenssan tapainen koronavirus.

• Anonyymi

Kannatettava uudistus.

• Anonyymi

Jospa Jumala on hylännyt heidät rakastamaan maailmallista mammonaa, heidät, joilla ei ole huolta huomisesta?

• Anonyymi

DNA eiikä valvontakameras ole kovin luotettavia... parempaa pitäisi keksiä.

• Anonyymi

Eihän semmoisella tunnuksella tee hevon vittua.

• Anonyymi

Hyvä uudistus tietosuojan kannalta.

• Anonyymi

Ja hyvä uudistus tasa-arvon kannalta, parta pakolliseksi kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hyvä uudistus tasa-arvon kannalta, parta pakolliseksi kaikille.

Kaikille sukupuolille kasvaa "parta" sukupuolen määrittävälle alueelle.

• Anonyymi

Eipä ole nyt kiire passia tai henkilökorttia uusia.
      Eikä ehkä kannata hankkia lainkaan.

• Anonyymi

Toivottavasti uudistus menee läpi.
      Itsella ollut vähän problem. 2018 kuolut isäni oli suomen kansalainen mutta muutti ruotsii 1965. Itse olen ruotsin kansalainen mutta asunut Malta 5 vuotta.
      Problem on että kun isäni kuoli, kaikki meni ruotsissa hyvin, häne eläke loppui. Mutta Suomesta tuleva ei. Soitin telefon suomeen ja halusin ilmoitaa siitä mutta ei se käy.
      Sanovat että voin logata jollain tunnuksella ja tehä ilmotuksen sielä. Yritän selitää että ei minulla ole mitää suomi tunnuksia, vastasivat että ei voi auttaa.
      Nyt on suomi maksanu 3 vuotta eläkettä kuollut ihminen. Summa ei nyt ole suuri, mutta ehkä nyt kun uudistus menee läpi, huomaavat sen. että ei anna kuoleelle uusi tunnus.
      Anteeksi minun oikekirjotus

• Anonyymi

Tervetullut uudistus ja toivottavasti hallitus laittaa sen prioriteettilistan kärkipäähän. Saadaan it-alan etätyöläisille töitä koronapandemian ajaksi.

• Anonyymi

Eihän se sitten olisi enää mikään henkilötunnus, vaan koodi jostakin.

• Anonyymi

Se olisi silloin nimenomaan henkilötunnus, eikä henkilötieto kuten nykyään. Siksi se pitää myös muuttaa.

• Anonyymi

Mutta mitä sanoo EU

• Anonyymi

Nahkan numeronhan voi tatuoida otsalohkoon, jolloin se on kätevästi luettavissa.

• Anonyymi

Jos tuota hakkajaisi oikean kären irtti ja asennuttaisi siihen tekokäen johon pirusiru laitettas. Sen sais sitten irti tarvittaessa eikä se ois elävässä yhteydessä muuhun kehoon. Eik nii sanota, notta jos oikea kätesi viettellee niin akkaa se poisa sillä paree on raajarikkona männä taivaaseen kuin ehjänä helvettiin. Niin no ohan se otta toine paikka jossa pirusirulla on ihan kissanpäivien kaltaiset toimintaolot. ottaa on vaikeempi vaihtaa teko-otsaan

• Anonyymi

Onneksi sirun luojat eivät ilmeisesti lukeneet Raamatusta että peron merkki tulee otsaan tahi oikeaan käteen. oisivat saaneet sen ehkä paljon aikaisemmin markkinoille kun ei olisi tarvinnut kauaa arvoskella ja kokeilla missä kohtaa kehoa on ihanteelliset lämpövaihtelut sirun toimia

• Anonyymi

Nimien käytöstä luovuttava kokonaan.

• Anonyymi

Pojilla ja tytöillä on eri etunimet. Tietokone-ohjelman pitäisi arpoa syntyneelle lapselle etunimi, kaikista nimistä, niin että pojan etunimi voisi olla vaikka Minna tai Satu.

• Anonyymi

Eikä maksa paljon.

• Anonyymi

Nosto, jottei tarvitse jauhaa samaa skeidaa moneen kertaan.

• Anonyymi

13.9.22 iltasanomajuttu Markku Henkilötunnuksen .Ainakin käyt postista hakemassa jotai kysyvät henkilötunnuksen Kelle Myivät Ne. Vaik netin kautta kaikki kulkee Matkahuollosta Ei. Kaikki automaattiin.

• Anonyymi00092

Kuka turvaa tämän suomen kansalaisille kaikki on Usa Heinosta puhutaan emme myy jatkoa malttia osakeet vanhoja hlö tunnyksia kysyen alla sala netti

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2362
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe