Korona ja hengitys suojaimet

Anonyymi

En ihmettele enää yhtään että terveydenhoidon rahat ovat vähissä, kun huoltovarmuuskeskus tekee tollasia pieniä 5 millin mokia ! Kuka pösilö on niin pösilö että menee joltain Tiina Jylhältä ja ulos-otossa olevalta pikavippi firman urpolta tilaamaan hengitys suojaimia ja uskoo vielä että ne on käyttökelpoisia. Ihan oikeesti... tollaset tyypit on valtion viroissa !

3

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tossahan on selvästi pari konkurssi kypsää "yrittäjää" kekannu, että koronaa ja ihmisten hätää hyväksikäyttäen voisi itse rikastua. Noitahan aina riittää joka kriisissä.

• Anonyymi

Muutama kuukausi sitten ministerit toivat esiin ulkoministeriön virkamiesten virkamiesten virkavastuun hoitaa al Holin leiriltä lapset Suomeen. Edellytvätkö ministerit nyt myös virkavastuuta Huoltovarmuuskeskuksen korkeimmalta virkamieheltä? Entä ministerivastuu hänen nimittämisestään virkaan.

Tyhmyys ei näköjään ole mikään este nousta korkealle pallille Suomessa. Luulisi, että Huoltovarmuuskeskuksessa naurettaisiin vieläkin että joku olisi esittänyt Jylhän ja tämän toisen yrittäjänhoitaa Huoltovarmuuskeskuksen kaikkein tärkein hankinta. Ko. virastossa tulee suorittaa heti erityistilintarkastus ja tutkia henkilöiden keskinäiset kähminnöt. Virossa olla huomattavasti fiksumpia ja haistetaan palaneen käry. Huoltovarmuuskekuksessa varmaan luetaan Kauppalehtiä ja Talouselämää vaikka naistenlehdet jäisivät väliin. Tietoa on ollut saatavissa ilman mitään tutkimuksiakin.

Valtiovarainministeri jatkuvasti ilmoittelee, että rahasta ei ole pulaa. Kaikki, niin rehelliset kuin huijarit heti vaan anomuksia tekemään.

• Anonyymi

Totanoiniin, niin mulla on nyt niinku sellainen intuitio , että niinku ne naamasuojat jotka tuli sielt Kiinast, ni niin ne onki ihan turvallisii , ett ne ei aiheuta mitään allergiaa sen enempää ku vaiks vinyylikäsineetkään. Ett ne tilaajat ei vaan oo itekään niinku tietäneet, että mitä pitäis tilata, mutt että kumminkin jotain maskei vaan äkkiä ja paljon. Sitt se yrittäjä on sanonut, ett okei, käviskö tällaisella merkinnällä, nää on kans ihan standardoitui. No sitt se tilaaja on sanonu ett joo.
      No sitä, ett pitäiskö nyt löytyy joku niinku lisäsyykin vielä, että noi maskit on niinku ihan tosi huanoi, ett ne aiheuttaa ihan allergisii reaktioi, vaikkei niis oo edes niit niitteikään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73