Laumaimmuniteettiteorialta putosi pohja pois

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/6cc93b75-6089-4bf5-9b7e-eeda87c0f8ae

Näin ne maat yksi toisensa jälkeen hylkäävät evoluutioteoreetikoiden laumaimmuniteettihöpinät. Käytännön havainnot kun eivät anna sille tukeaan. Evoluutiouskovaiset elävät omassa kuplassaan. Totuus on toisenlainen. Ruotsissa on jo hallituskriisi, koska eivät pääse sopimukseen rajoitustoimista. Asiasta on tullut poliittinen kiistakapula. Britit kääntävät kelkkansa suuntaa, samoin hollantilaiset. Koronakriisin ainoa ratkaisu on viruksen nopea ja päättäväinen tukahduttaminen, ei sen antaminen levitä vapaasti.

11

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi valehtelet? Vai etkö tiedä tästäkään asiasta mitään?

      • Tiedän ihan riittävästi. Laumasuojaa on Ruotsin mallilla mahdotonta saada, mikäli immuniteetti kestää esim. vuoden tai kaksi. Katumuksen ääni tulee olemaan Ruotsissa kova. Valtionepidemiologi Tegnell eroaa.


      • Anonyymi
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Tiedän ihan riittävästi. Laumasuojaa on Ruotsin mallilla mahdotonta saada, mikäli immuniteetti kestää esim. vuoden tai kaksi. Katumuksen ääni tulee olemaan Ruotsissa kova. Valtionepidemiologi Tegnell eroaa.

        "Laumasuojaa on Ruotsin mallilla mahdotonta saada, mikäli immuniteetti kestää esim. vuoden tai kaksi."

        Ja tässä tuli todiste että et tiedä mistä puhut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Laumasuojaa on Ruotsin mallilla mahdotonta saada, mikäli immuniteetti kestää esim. vuoden tai kaksi."

        Ja tässä tuli todiste että et tiedä mistä puhut.

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006470927.html

        "– Se on hyvin perusteltua tällaisen eurooppalaisen moraalin mukaan, jossa ihmiset ovat tärkeämpiä kuin talous tai materiaaliset arvot. Se ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö meidänkin kannattaisi tehdä toimenpiteitä, joilla nämä vauriot taloudelle ja ihmisten elämälle olisivat mahdollisimman pieniä.

        Myös IS on esitellyt erilaisia ennusteita, joiden mukaan yhteiskunta voisi toipua kriisistä eri vauhtia riippuen tehdyistä rajoitustoimista. Nopea toipuminen edellyttäisi, että sairautta ei saada pelkästään hidastettua, vaan tukahdutettua kokonaan.

        Lehtosen mukaan Suomen valitsema linja on jäänyt hieman hämäräksi.

        – Kymmenen pisteen kysymys on, että onko meillä selvää strategiaa siihen, mitä me oikein haluamme tehdä muutaman kuukauden tähtäimellä. Jos haluamme katkaista epidemian, on se kuin käynti hammaslääkärillä, jossa hetken aikaa sattuu paljon. Toinen vaihtoehto on antaa vihlonnan jatkua, jolloin kriisi kestää kuukausia, hän vertaa."

        Tämän palstan evoluutionatseille talous on ihmiselämää tärkeämpää. Tyypillistä sosiaalidarvinismia, jonka mukaan yhteiskunnan heikot saavat kuolla vahvempien alta pois.


      • Anonyymi
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006470927.html

        "– Se on hyvin perusteltua tällaisen eurooppalaisen moraalin mukaan, jossa ihmiset ovat tärkeämpiä kuin talous tai materiaaliset arvot. Se ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö meidänkin kannattaisi tehdä toimenpiteitä, joilla nämä vauriot taloudelle ja ihmisten elämälle olisivat mahdollisimman pieniä.

        Myös IS on esitellyt erilaisia ennusteita, joiden mukaan yhteiskunta voisi toipua kriisistä eri vauhtia riippuen tehdyistä rajoitustoimista. Nopea toipuminen edellyttäisi, että sairautta ei saada pelkästään hidastettua, vaan tukahdutettua kokonaan.

        Lehtosen mukaan Suomen valitsema linja on jäänyt hieman hämäräksi.

        – Kymmenen pisteen kysymys on, että onko meillä selvää strategiaa siihen, mitä me oikein haluamme tehdä muutaman kuukauden tähtäimellä. Jos haluamme katkaista epidemian, on se kuin käynti hammaslääkärillä, jossa hetken aikaa sattuu paljon. Toinen vaihtoehto on antaa vihlonnan jatkua, jolloin kriisi kestää kuukausia, hän vertaa."

        Tämän palstan evoluutionatseille talous on ihmiselämää tärkeämpää. Tyypillistä sosiaalidarvinismia, jonka mukaan yhteiskunnan heikot saavat kuolla vahvempien alta pois.

        Huoli talouden kestämisestä ei ole mitään sosiaalidarvinismia. Talouden romahtaminen johtaa juuri yhteiskunnan heikoimmassa asemassa olevien ahdinkoon rakennettujen turvaverkkojen romahtaessa.

        P.S. Mummos oli natsi kun sinut sai. Lopeta jo tuo natsittelu, hyvä mies.


      • Anonyymi
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006470927.html

        "– Se on hyvin perusteltua tällaisen eurooppalaisen moraalin mukaan, jossa ihmiset ovat tärkeämpiä kuin talous tai materiaaliset arvot. Se ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö meidänkin kannattaisi tehdä toimenpiteitä, joilla nämä vauriot taloudelle ja ihmisten elämälle olisivat mahdollisimman pieniä.

        Myös IS on esitellyt erilaisia ennusteita, joiden mukaan yhteiskunta voisi toipua kriisistä eri vauhtia riippuen tehdyistä rajoitustoimista. Nopea toipuminen edellyttäisi, että sairautta ei saada pelkästään hidastettua, vaan tukahdutettua kokonaan.

        Lehtosen mukaan Suomen valitsema linja on jäänyt hieman hämäräksi.

        – Kymmenen pisteen kysymys on, että onko meillä selvää strategiaa siihen, mitä me oikein haluamme tehdä muutaman kuukauden tähtäimellä. Jos haluamme katkaista epidemian, on se kuin käynti hammaslääkärillä, jossa hetken aikaa sattuu paljon. Toinen vaihtoehto on antaa vihlonnan jatkua, jolloin kriisi kestää kuukausia, hän vertaa."

        Tämän palstan evoluutionatseille talous on ihmiselämää tärkeämpää. Tyypillistä sosiaalidarvinismia, jonka mukaan yhteiskunnan heikot saavat kuolla vahvempien alta pois.

        Ja taas hyvä esimerkki miten olet pihalla asiasta kuin lumiukko heinäkuussa. Ja luuletko tuon haukkumisen ja valehtelun jotenkin tekevän sinun höpötyksistä yhtään uskottavia?


      • Anonyymi
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006470927.html

        "– Se on hyvin perusteltua tällaisen eurooppalaisen moraalin mukaan, jossa ihmiset ovat tärkeämpiä kuin talous tai materiaaliset arvot. Se ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö meidänkin kannattaisi tehdä toimenpiteitä, joilla nämä vauriot taloudelle ja ihmisten elämälle olisivat mahdollisimman pieniä.

        Myös IS on esitellyt erilaisia ennusteita, joiden mukaan yhteiskunta voisi toipua kriisistä eri vauhtia riippuen tehdyistä rajoitustoimista. Nopea toipuminen edellyttäisi, että sairautta ei saada pelkästään hidastettua, vaan tukahdutettua kokonaan.

        Lehtosen mukaan Suomen valitsema linja on jäänyt hieman hämäräksi.

        – Kymmenen pisteen kysymys on, että onko meillä selvää strategiaa siihen, mitä me oikein haluamme tehdä muutaman kuukauden tähtäimellä. Jos haluamme katkaista epidemian, on se kuin käynti hammaslääkärillä, jossa hetken aikaa sattuu paljon. Toinen vaihtoehto on antaa vihlonnan jatkua, jolloin kriisi kestää kuukausia, hän vertaa."

        Tämän palstan evoluutionatseille talous on ihmiselämää tärkeämpää. Tyypillistä sosiaalidarvinismia, jonka mukaan yhteiskunnan heikot saavat kuolla vahvempien alta pois.

        "Tämän palstan evoluutionatseille talous on ihmiselämää tärkeämpää. Tyypillistä sosiaalidarvinismia, jonka mukaan yhteiskunnan heikot saavat kuolla vahvempien alta pois."

        Älä valehtele.

        Oppilaasi häpeävät sinua, Jumalasta puhumattakaan.


    • Anonyymi

      Entä miten aiot tukahduttaa viruksen nopeasti ja päättäväisesti?

    • Anonyymi

      "Koronakriisin ainoa ratkaisu on viruksen nopea ja päättäväinen tukahduttaminen, ei sen antaminen levitä vapaasti."

      Hienoa! Olet täsmälleen ateistisen ja kommunistisen Kiinan linjalla!

      Rajut ja kovat otteet ovat VÄLTTÄMÄTTÖMIÄ sekä TEHOKKAITA tämän taudin kukistamiseen!

      Sen on KOMMUNISTINEN ja ATEISTINEN Kiinan Kansantasavalta esimerkillään osoittanut!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi et ajattele, että koronavirus on keskellämme kaikkitietäväisen ja kaiken luoneen jumalasi tahdosta?

      Ei kai saa potkia tutkainta vastaan?

      Herra yksin tietänee, mitä hän koronaviruksellaan tahtonee?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe