https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/6cc93b75-6089-4bf5-9b7e-eeda87c0f8ae
Näin ne maat yksi toisensa jälkeen hylkäävät evoluutioteoreetikoiden laumaimmuniteettihöpinät. Käytännön havainnot kun eivät anna sille tukeaan. Evoluutiouskovaiset elävät omassa kuplassaan. Totuus on toisenlainen. Ruotsissa on jo hallituskriisi, koska eivät pääse sopimukseen rajoitustoimista. Asiasta on tullut poliittinen kiistakapula. Britit kääntävät kelkkansa suuntaa, samoin hollantilaiset. Koronakriisin ainoa ratkaisu on viruksen nopea ja päättäväinen tukahduttaminen, ei sen antaminen levitä vapaasti.
Laumaimmuniteettiteorialta putosi pohja pois
11
52
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi valehtelet? Vai etkö tiedä tästäkään asiasta mitään?
Tiedän ihan riittävästi. Laumasuojaa on Ruotsin mallilla mahdotonta saada, mikäli immuniteetti kestää esim. vuoden tai kaksi. Katumuksen ääni tulee olemaan Ruotsissa kova. Valtionepidemiologi Tegnell eroaa.
- Anonyymi
RaamattuOnTotuus kirjoitti:
Tiedän ihan riittävästi. Laumasuojaa on Ruotsin mallilla mahdotonta saada, mikäli immuniteetti kestää esim. vuoden tai kaksi. Katumuksen ääni tulee olemaan Ruotsissa kova. Valtionepidemiologi Tegnell eroaa.
"Laumasuojaa on Ruotsin mallilla mahdotonta saada, mikäli immuniteetti kestää esim. vuoden tai kaksi."
Ja tässä tuli todiste että et tiedä mistä puhut. Anonyymi kirjoitti:
"Laumasuojaa on Ruotsin mallilla mahdotonta saada, mikäli immuniteetti kestää esim. vuoden tai kaksi."
Ja tässä tuli todiste että et tiedä mistä puhut.https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006470927.html
"– Se on hyvin perusteltua tällaisen eurooppalaisen moraalin mukaan, jossa ihmiset ovat tärkeämpiä kuin talous tai materiaaliset arvot. Se ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö meidänkin kannattaisi tehdä toimenpiteitä, joilla nämä vauriot taloudelle ja ihmisten elämälle olisivat mahdollisimman pieniä.
Myös IS on esitellyt erilaisia ennusteita, joiden mukaan yhteiskunta voisi toipua kriisistä eri vauhtia riippuen tehdyistä rajoitustoimista. Nopea toipuminen edellyttäisi, että sairautta ei saada pelkästään hidastettua, vaan tukahdutettua kokonaan.
Lehtosen mukaan Suomen valitsema linja on jäänyt hieman hämäräksi.
– Kymmenen pisteen kysymys on, että onko meillä selvää strategiaa siihen, mitä me oikein haluamme tehdä muutaman kuukauden tähtäimellä. Jos haluamme katkaista epidemian, on se kuin käynti hammaslääkärillä, jossa hetken aikaa sattuu paljon. Toinen vaihtoehto on antaa vihlonnan jatkua, jolloin kriisi kestää kuukausia, hän vertaa."
Tämän palstan evoluutionatseille talous on ihmiselämää tärkeämpää. Tyypillistä sosiaalidarvinismia, jonka mukaan yhteiskunnan heikot saavat kuolla vahvempien alta pois.- Anonyymi
RaamattuOnTotuus kirjoitti:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006470927.html
"– Se on hyvin perusteltua tällaisen eurooppalaisen moraalin mukaan, jossa ihmiset ovat tärkeämpiä kuin talous tai materiaaliset arvot. Se ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö meidänkin kannattaisi tehdä toimenpiteitä, joilla nämä vauriot taloudelle ja ihmisten elämälle olisivat mahdollisimman pieniä.
Myös IS on esitellyt erilaisia ennusteita, joiden mukaan yhteiskunta voisi toipua kriisistä eri vauhtia riippuen tehdyistä rajoitustoimista. Nopea toipuminen edellyttäisi, että sairautta ei saada pelkästään hidastettua, vaan tukahdutettua kokonaan.
Lehtosen mukaan Suomen valitsema linja on jäänyt hieman hämäräksi.
– Kymmenen pisteen kysymys on, että onko meillä selvää strategiaa siihen, mitä me oikein haluamme tehdä muutaman kuukauden tähtäimellä. Jos haluamme katkaista epidemian, on se kuin käynti hammaslääkärillä, jossa hetken aikaa sattuu paljon. Toinen vaihtoehto on antaa vihlonnan jatkua, jolloin kriisi kestää kuukausia, hän vertaa."
Tämän palstan evoluutionatseille talous on ihmiselämää tärkeämpää. Tyypillistä sosiaalidarvinismia, jonka mukaan yhteiskunnan heikot saavat kuolla vahvempien alta pois.Huoli talouden kestämisestä ei ole mitään sosiaalidarvinismia. Talouden romahtaminen johtaa juuri yhteiskunnan heikoimmassa asemassa olevien ahdinkoon rakennettujen turvaverkkojen romahtaessa.
P.S. Mummos oli natsi kun sinut sai. Lopeta jo tuo natsittelu, hyvä mies. - Anonyymi
RaamattuOnTotuus kirjoitti:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006470927.html
"– Se on hyvin perusteltua tällaisen eurooppalaisen moraalin mukaan, jossa ihmiset ovat tärkeämpiä kuin talous tai materiaaliset arvot. Se ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö meidänkin kannattaisi tehdä toimenpiteitä, joilla nämä vauriot taloudelle ja ihmisten elämälle olisivat mahdollisimman pieniä.
Myös IS on esitellyt erilaisia ennusteita, joiden mukaan yhteiskunta voisi toipua kriisistä eri vauhtia riippuen tehdyistä rajoitustoimista. Nopea toipuminen edellyttäisi, että sairautta ei saada pelkästään hidastettua, vaan tukahdutettua kokonaan.
Lehtosen mukaan Suomen valitsema linja on jäänyt hieman hämäräksi.
– Kymmenen pisteen kysymys on, että onko meillä selvää strategiaa siihen, mitä me oikein haluamme tehdä muutaman kuukauden tähtäimellä. Jos haluamme katkaista epidemian, on se kuin käynti hammaslääkärillä, jossa hetken aikaa sattuu paljon. Toinen vaihtoehto on antaa vihlonnan jatkua, jolloin kriisi kestää kuukausia, hän vertaa."
Tämän palstan evoluutionatseille talous on ihmiselämää tärkeämpää. Tyypillistä sosiaalidarvinismia, jonka mukaan yhteiskunnan heikot saavat kuolla vahvempien alta pois.Ja taas hyvä esimerkki miten olet pihalla asiasta kuin lumiukko heinäkuussa. Ja luuletko tuon haukkumisen ja valehtelun jotenkin tekevän sinun höpötyksistä yhtään uskottavia?
- Anonyymi
RaamattuOnTotuus kirjoitti:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006470927.html
"– Se on hyvin perusteltua tällaisen eurooppalaisen moraalin mukaan, jossa ihmiset ovat tärkeämpiä kuin talous tai materiaaliset arvot. Se ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö meidänkin kannattaisi tehdä toimenpiteitä, joilla nämä vauriot taloudelle ja ihmisten elämälle olisivat mahdollisimman pieniä.
Myös IS on esitellyt erilaisia ennusteita, joiden mukaan yhteiskunta voisi toipua kriisistä eri vauhtia riippuen tehdyistä rajoitustoimista. Nopea toipuminen edellyttäisi, että sairautta ei saada pelkästään hidastettua, vaan tukahdutettua kokonaan.
Lehtosen mukaan Suomen valitsema linja on jäänyt hieman hämäräksi.
– Kymmenen pisteen kysymys on, että onko meillä selvää strategiaa siihen, mitä me oikein haluamme tehdä muutaman kuukauden tähtäimellä. Jos haluamme katkaista epidemian, on se kuin käynti hammaslääkärillä, jossa hetken aikaa sattuu paljon. Toinen vaihtoehto on antaa vihlonnan jatkua, jolloin kriisi kestää kuukausia, hän vertaa."
Tämän palstan evoluutionatseille talous on ihmiselämää tärkeämpää. Tyypillistä sosiaalidarvinismia, jonka mukaan yhteiskunnan heikot saavat kuolla vahvempien alta pois."Tämän palstan evoluutionatseille talous on ihmiselämää tärkeämpää. Tyypillistä sosiaalidarvinismia, jonka mukaan yhteiskunnan heikot saavat kuolla vahvempien alta pois."
Älä valehtele.
Oppilaasi häpeävät sinua, Jumalasta puhumattakaan.
- Anonyymi
Entä miten aiot tukahduttaa viruksen nopeasti ja päättäväisesti?
- Anonyymi
"Koronakriisin ainoa ratkaisu on viruksen nopea ja päättäväinen tukahduttaminen, ei sen antaminen levitä vapaasti."
Hienoa! Olet täsmälleen ateistisen ja kommunistisen Kiinan linjalla!
Rajut ja kovat otteet ovat VÄLTTÄMÄTTÖMIÄ sekä TEHOKKAITA tämän taudin kukistamiseen!
Sen on KOMMUNISTINEN ja ATEISTINEN Kiinan Kansantasavalta esimerkillään osoittanut! - Anonyymi
Itse asiassa Tegnell kiistää, että hänen tai Ruotsin "alkuperäisen" koronastrategian tavoitteena olisi ollut laumaimmuniteetti.
https://www.vox.com/2020/4/9/21213472/coronavirus-sweden-herd-immunity-cases-death - Anonyymi
Miksi et ajattele, että koronavirus on keskellämme kaikkitietäväisen ja kaiken luoneen jumalasi tahdosta?
Ei kai saa potkia tutkainta vastaan?
Herra yksin tietänee, mitä hän koronaviruksellaan tahtonee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
