Teuvo Suni: haaste sinulle!

En ole koskaan kohdannut sinua kasvotusten tai palstan välityksellä, mutta ateistiveljeni väittävät sinun olevan kova luu, joten otan sinusta nyt selvää!

Kirjoita mitä tahdot ja minä vastaan mitä tahdon!

Katsotaan, kumpi kirjoittaa asiaa ja kumpi potaskaa!

9

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanottakoon näin väittelyn aluksi, että olen terävimpiä kyniä ateismin penaalissa eli olen kovan luokan ateisti, jota ei mutu-tuntumalla tai pseudotieteellisillä väitteillä käännytetä teistiksi eikä edes deistiksi!

Mitä tahansa väitteitä jumaluskosi perusteeksi esitätkin, tulen kumoamaan ne kaikki tieteellisellä tarkkuudella ja varmuudella, joka lähtee kaltaiseni ihmisen nerokkaista aivoista, joista ateistit voivat vain uneksia!

En siis ole ateisti kenenkään muun kuin ateistien mielestä, sillä minähän tyttö en usko mihinkään sellaiseen, jota en tiedä varmaksi totuudeksi! Ateistit sen sijaan pitävät totena eli uskovat mitä tahansa, joka puoltaa heidän ennalta valittua maailmankuvaansa ja uskomuksiaan (ateistinen uskomusmaailma).

Menikö liian vaikeaksi ja pistinkö jauhot heti kättelyssä suuhusi? Ei ihme, sillä kukaan ei ole vielä voinut vastustaa sitä totuutta, jota minä yksin ja ainoastaan tällä palstalla (ja kenties koko maailmassa edustan)!

• Anonyymi

Narsisti ei osaa juuri muuta kuin valehdella, keksiä persoonia, teeskennellä ja kehua itseään.

Huvittavaa kuinka et ole vieläkään ymmärtänyt ensimmäistäkään asiaa ateismista, uhkailet hyökätä lokkisi (glock pistooli) laulaen vapaa-ajattelijoiden kokoukseen korona-kriisin aikana kun poliisilla olisi muutakin työtä kuin paimentaa teitä... ja kehut itseäsi teräväksi kynäksi :D

• Anonyymi

Et sinä ole ateisti vaan teisti. Semanttinen kikkailu usko sanan merkityksestä ei muuta tätä.

”Kaikki todistaa luomisesta eikä mikään todista sitä vastaan. Esitä edes yksi todiste luomista vastaan, jos voit? Kukaan ei ole koskaan esittänyt yhtä ainoaa todistetta luomista vastaan, mutta luomisen puolesta on esitetty todisteena kaikki se, mitä on olemassa. On siinä valtava ero...” (G4G)

• Anonyymi

Luin, että seisot usein housut kintussa evankeloimassa - oletko nytkin kun et vastaa minulle ???????!!!!!!!!!!

G5G

• En ole evankelioinut koskaan ketään, koska olen ollut syntymästäni saakka ateisti eikä minulla ole mitään syytä julistaa evankeliumia kenellekään.

Älä usko kuulopuheita vaan pidä totena ainoastaan se, minkä tiedät kokemuksesta varmasti todeksi. Tiedät, että en ole koskaan valehdellut tai tehnyt pahaa, joten ota siitä esimerkki itsellesi!

Ja lopeta se vitun juominen, tollo! Luuletko, että kaikki eivät tiedä sitä, kun tulet humalassa töihin ja sekoilet siellä? On vain työkavereiden hyväntahtoisuutta, että et ole saanut vielä potkuja, mutta usko minua: sekin aika koittaa, ellet muuta pysyvästi musiikkimakuasi ja ala käymään kirkossa!

• Anonyymi

No nytkö sinä Jumalan valtakunta blogisti ja fysikaalinen teologi ja kreationismin puolesta liputtava valehtelija sitten taas muka olet ateisti? Jonkun aikaa sitten valehtelit, että et ole koskaan sanonut olevasi ateisti.

• Anonyymi

Eikös se kuollut koronaan.

• Anonyymi

Se on elävä esimerkki siitä, miten usko saa pään sekaisin. Jos olisi oikea ateisti, niin ei sekoilisi ja puhuisi pehmoisia. Pysyisi asiassa sen sijaan, että soutaa ja huopaa mielipiteiden merellä.

• Anonyymi

Sinä olet trööttan tyhmin ihminen päällä maan. Mene pois täältä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      191
      3507
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      12
      3130
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      63
      2489
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2125
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1920
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      6
      1858
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      39
      1692
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1571
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1123
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74