Hangon kaupungin vanhustenhoidon esimiehet käskee alaisia tekemään työtä vanhusten parissa ilman suojavarusteita?, miten ihmeessä se on mahdollista että
laiminlyödään vanhusten turvallisuutta näin ja lähetään 70 vanhusten koteihin suojaamattomina?.
Yksinkertainen kysymys Hangon päättäjille.
Miten tämä on edes mahdollista Hangossa?
10
92
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä yhtään ihmetytä. Ko. vastuualueesta päättävät tulisi saada henkilökohtaiseen vastuuseen!
- Anonyymi
Kaupunginjohtaja Strandellin mielestä ei ole mitään syytä olla huolissaan tartunnoista. Ei senkään takia, että Helsingistä on tullut toistatuhatta ihmistä Pääsiäisen viettoon ja etätöihin Hankoon. Tartuntariskiä ei kuulemma ole.
Vastuutonta toimintaa asettaa vanhukset vaaraan. - Anonyymi
Mistä on kysymys?
- Anonyymi
Kaupungin vanhustenhoiva pitää varmaan ottaa AVI:n hoitoon, ettei käy kuin Kiuruvedellä.
- Anonyymi
Tämä palsta on varmasti oikea tie kysyä Kaupungin johdolta asioita . Vai onko ??
- Anonyymi
Olet samalla tavalla oikeassa kuin kaupunginjohtaja, joka on kieltänyt kaupungin palkkalistoilla olevia kommentoimasta somessa. Entä jos ei ole kaupunkilaisten maksamissa viroissa. Eikö asiakas (hankolainen) saa kysyä, miksi minun saama palvelu on niin huonoa? Miksi et kuuntele minua? Asiakas on aina oikeassa, sanotaan.
- Anonyymi
Pakko niitä asioita on jossakin tuoda esille, jos kaupunki ei kerran kuuntele?
- Anonyymi
Onko yritetty esim lähettää e-mail asianomaiselle virkamiehelle? Virkamiehillä ja työntekijöillä on varmasti muuta tekemistä työajalla kun oikaistaa virheellisiä tietoja Some maailmassa. Totta, sananvapaus pitäisi olla, mutta pitäisi myös muistaa että mielipide on mielipide, eikä muuta. Some elää usein mielipiteiden varassa.
- Anonyymi
Mitähän paskaa tämäkin on? Ketään ei ole kielletty käyttämästä suusuojia. Ja suusuojia on käytetty kotihoidossa. Aina niitä ei ole ihan määrättömästi ollut saatavilla, mutta käytetty on. puhukaa vaan mitä paskaa ja menkää itse kotihoitoon töihin niin näette mitä työtä se on. Tuskin monikaan siellä jaksaisi kun jatkuvasti tulee paskaa niskaan ihmisten taholta, jotka eivät mistään mitään tiedä...
- Anonyymi
Ei käy kateeksi kotihoidon tehtäviä hoitavien työt. Ensisijaisesti kuitenkin työnantaja vastaa siitä, että työntekijä ei altistu työtehtävissään vaaroille. Työnantajan tehtäviin kuuluu myös työstä aiheutuvien riskien selvittäminen ja arviointi. Eli kaikki vastuu tällaisessa asiassa työnantajalle.
Eri asia on sitten se, että jos työtekijä ei noudata annettuja ohjeita.
Mutta tsemppiä ja jaksamista kotihoidon työntekijöille. Työ on raskasta ja palvelua saavalta ei varmaankaa usein tule kiitoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 916362
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572942- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492760