Se, että jotakin on olemassa, on varma todiste Jumalaa ja luomista vastaan!
Jos mitään ei olisi olemassa, niin se olisi todiste Jumalasta ja luomisesta!
Todiste Jumalaa ja luomista vastaan!
4
142
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä sinulle kannata vastata mitään.
- Anonyymi
Luomista ja jumalaa ei voi kumota todisteilla. Tämä on tyypillistä mielikuvitustarinoille ja pseudotieteelle - niitä ei voi falsifioida. Siksipä luominen ja jumala on pelkkää huuhaata, aikankin siihen saakka, kunnes jotain muuta todistetaan.
- Anonyymi
Onko mahdollista falsifioida väite, jonka mukaan luomista ei ole tapahtunut?
Onko se väite mahdollista todistaa tieteellisen menetelmän avulla?
Tiedän sen, että tiedemiehet ovat luoneet monta kertaa täydellisen tyhjiön, jossa kvanttiflukutaatiota on tapahtunut ja virtuaalihiukkasia on syntynyt sekä kuollut saman tien. Näissä samoissa olosuhteissa (tyhjiön tilavuus on nolla) on synnytetty monia universumeja ja niin on todistettu tämän universumin syntyneen täydellisestä tyhjiöstä kvanttifluktuaationa.
Helppoa tämä heinän teko kun ei tarvita edes viikatetta! Riittää, että uskoo, kun sanojen takana on
professori se ja se
tohtori se ja se
tieteellinen julkaisu se ja se
Uskon! Uskon! Uskon! Olen varma siitä, että nuo väitteet ovat tosia, koska luonnontieteitä tuntevat tohtorit ja professorit sanovat niin! Mustasta aukosta syntyy universumeja! Wau! En olisi sitä tiennyt, elleivät minua paljon älykkäämmät ja viisaammat professorit olisi sitä kertoneet!
- Anonyymi
Jumala loi valehtelijan omaksi kuvakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361960
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1271606Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11496Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras871410- 321381
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321194Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501080- 241079
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011- 50872