Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miehen komentelu

Anonyymi

Mä alan olemaan loppu siihen,että mies puhuu mulle komentelevasti ja alentavasti. Ole tyhmä,idiootti,ääliö ym. kun jostain kivahtaa. Mä en hänen mukaan mistään mitään ymmärrä. No, olenhan mä tyhmä,idiootti,ääliö ym., kun olen "jaksanut" kuunnella näitä nimityksiä 20v. Haluaisin lähteä tästä paskasta pois,mutta kun en uskalla, vaikka ei mies väkivaltanen olekkaan fyysisesti. Tytär 14v. on ollut mun kannalla,kun joskus hänelle puhunut erosta. Mut miks se on vaikeeta???

7

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko sanonu takasin samalla mitalla?

    • Anonyymi

      Rakkaintaan ei kohdella noin. Mikään suhde ei ole säilyttämisen arvoinen jos toinen käyttää henkistä väkivaltaa. Yksin on silloin parempi.

      Oletko kysynyt miksi hän sanoo noin? Entä pariterapia?

    • Et uskalla, koska olet alkanut uskoa miehen puheita, olevasi tyhmä, idiootti ja ääliö.

      Siispä vaihda ajattelutapaa "olen viisas ja ROHKEA, teen päätöksen - nyt eroan". Sitten vain lähetät käräjäoikeuteen erohakemuksen ja etsit asunnon, sinulle ja tyttärelle.

    • koska et uskalla ottaa vastuuta omasta elämästäsi ja hyvinvoinnistasi

    • Anonyymi

      Oletko sanonut että et jaksa tätä kohtelua? Kannattaa puhua hänelle erosta yhtenä vaitoehtona
      Jos mikään ei muutu.Voi olla että saa miehen ajattelemaan mitä kaikkea ilman jää. itse miehenä olen samassa tilanteessa.kenenkään ei tarvitse kokea sellaista kohtelua.jokainen on hyvä jossain toiset on parempia henkisissä asioissa tai toisen kunnioittamisessa toiset ehkä tek nisemmissä hommissa.olet hyvä sellaisena kuin olet sinä riität. Voimia sinulle.

    • Anonyymi

      Kuulehan ap, kyllä naiset osaa saman, mun muijani arvostelee ja komentelee usein kun luulee olevansa parempi ja fiksumpi.

    • Anonyymi

      Niin kauan kuin sinä ruokit mihen halventavaa käytostä sinua kohtaan, se vain antaa lisää tuulta sen purjeisiin.
      Tietysti onhan niin helppoa tekeytyä marttyyriksi : "voi kun minua poloista taas halvennetaan ja verbaalisti ruoskitaan, voi voi minua poloista. Tässä minä poloinen näytän tyttärellenikin kuinka miesten kuuluu käyttäytyä sinua kohtaan kun vanhenet! Voi voi voi.."

      Sen sijaan että kunnolla ja täysin oikeuksin julistat miehelle että : sinun kielekäyttö minua kohtaa saa loppua tähän. Ei yhtään tuollaista enää! ymärrätkö ".

      Ellei tuo uppoa miehen aivoihin, sinulla on täysi oikeus poistua tuosta yhtälöstä lapsesi kanssa! Oikeastaan sinun VELVOLLISUUTESI, ellei itseäsi kohtaan, niin lastasi kohtaan , on poistua. Avioero, ellei muu auta.

      Pelleillä pelokkuudella ei ole oikeaa eikä rehellistä sinulta. Se on vain tekosyy laiskuudelle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe