Testaa mihin uskot

Tee testi mutta älä ota sitä kuitenkaan liian vakavasti:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/04/27/mihin-sina-uskot-testaa-itsesi

Tulos:

"Uskot itseesi

Yksi jumalistasi olet sinä itse – eikä tämä ole negatiivisesti tarkoitettu. Luotat itseesi, vahvuuteesi ja suorituskykyysi. Pyrit aktiivisesti löytämään mahdollisuutesi sekä toteuttamaan ja kasvattamaan niitä. Tutkit innostuneena ja itsenäisenä maailmaa ympärilläsi. Yksi tai useampi seuraavista periaatteista on sinulle erityisen tärkeä: henkilökohtainen kasvu, vapaus, haastavuus, ainutlaatuisuus, mielikuvitus, suorittaminen, vaikutusvalta ja maailman ymmärtäminen.

Et usko mihinkään, joka on enemmän kuin puhdasta materiaa

Uskosta tai lähinnä sen puutteesta puheen ollen: kaikkein vähiten uskot siihen, että olisi olemassa jotakin, jota ei voisi järjen keinoin selittää. Et usko yliluonnollisiin ilmiöihin vaan aivan yksinkertaisesti luonnonlakeihin. Jos joku puhuu siitä, miten kaikki on sidoksissa toisiinsa, saatat ajatella: mitä tuo esoteerinen hölynpöly on olevinaan?

Et usko Jumalaan

Tämän oletkin jo varmasti tiennyt entuudestaan: et ole uskovaista tyyppiä. Rukoileminen ei ole sinun juttusi, etkä tiedä, miksi joku Jumala antaisi sinulle voimaa. Muut asiat elämässä ovat lähempänä sydäntäsi. "

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai tarvii ateisti oikein testin kun muuten ei edes sitä tiedä 😅😂🤣

      • Anonyymi

        Anna, Pöljä, ateistin olla rauhassa.


    • Anonyymi

      Tämmönen minä:

      Uskot Jumalaan
      Jumalalla on elämässäsi tärkeä rooli. Hän antaa sinulle voimaa, kun sinulla menee huonosti, ja käännyt kysymyksinesi Hänen puoleensa. Hänellä on myös merkittävä vaikutus elämäsi kulkuun. Mutta millaiseksi tarkalleen ottaen kuvittelet Hänet? Sitä emme voi tällä testillä mitata, vaan se sinun on kerrottava meille itse. Senpä takia: Kirjoita meille kommentti!

      Uskot nautintoon ja hyvään oloon
      Olet nautintoa ja elämäniloa arvostava ihminen. Sen sijaan, että ärsyyntyisit elämän rasittavista ja varjoisista puolista, sallit itsellesi mukavamman elon: aistit auringon hyväilyn ihollasi ja tuulen henkäyksen hiuksissasi. Haluat kokea ympäristöäsi tietoisena ja valppaana, huvitella, antautua joutilaisuuteen ja/tai elää tasapainossa itsesi ja maailman kanssa.

      Uskot johonkin, joka on enemmän kuin puhdasta materiaa
      Sinusta ihmisjärjellä ei yksinkertaisesti pysty selittämään kaikkea. On olemassa muutakin! Tunnet yhteyttä korkeampaan voimaan – ilman, että välttämättä kuvittelet sen olevan jossakin toisessa maailmassa. Kenties uskot tiettyjen asioiden elämässä olevan pyhiä, edellyttävän kunnioitusta ja kiitollisuutta. Kenties uskot myös, että kaikella on tietoisuus ja keskinäiset sidoksensa. Riippumatta siitä, miltä uskosi näyttää konkreettisesti ulospäin, elämääsi ohjaa ajatus siitä, että tässä maailmassa on ulottuvuus, joka on enemmän kuin materiaa.

      Uskot järjestykseen ja suunnitelmallisuuteen
      Olet erittäin tervejärkinen jalat maassa -tyyppi. Todennäköisesti tärkeitä asioita elämässäsi ovat todellisuudentaju, perinteet, arvot, järkevyys ja/tai turvallisuus. Muut ihmiset uskovat, että kaaoksen avulla voidaan synnyttää tanssivia tähtiä. Sinä puolestasi uskot järjestyksen voimaan.

      ~Soffiina 🥀

    • Anonyymi

      Minä en usko testeihin. Enkä Yleen varsinkaan.

    • Anonyymi

      Matti ja Teppo testasivat myös .

    • Anonyymi

      Näinpäs täällä.

      Uskot nautintoon ja hyvään oloon

      Olet nautintoa ja elämäniloa arvostava ihminen. Sen sijaan, että ärsyyntyisit elämän rasittavista ja varjoisista puolista, sallit itsellesi mukavamman elon: aistit auringon hyväilyn ihollasi ja tuulen henkäyksen hiuksissasi. Haluat kokea ympäristöäsi tietoisena ja valppaana, huvitella, antautua joutilaisuuteen ja/tai elää tasapainossa itsesi ja maailman kanssa.

      Uskot Jumalaan

      Jumalalla on elämässäsi tärkeä rooli. Hän antaa sinulle voimaa, kun sinulla menee huonosti, ja käännyt kysymyksinesi Hänen puoleensa. Hänellä on myös merkittävä vaikutus elämäsi kulkuun. Mutta millaiseksi tarkalleen ottaen kuvittelet Hänet? Sitä emme voi tällä testillä mitata, vaan se sinun on kerrottava meille itse. Senpä takia: Kirjoita meille kommentti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1659
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1076
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      141
      1007
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      96
      870
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      867
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      22
      842
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe