Testaa mihin uskot

Tee testi mutta älä ota sitä kuitenkaan liian vakavasti:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/04/27/mihin-sina-uskot-testaa-itsesi

Tulos:

"Uskot itseesi

Yksi jumalistasi olet sinä itse – eikä tämä ole negatiivisesti tarkoitettu. Luotat itseesi, vahvuuteesi ja suorituskykyysi. Pyrit aktiivisesti löytämään mahdollisuutesi sekä toteuttamaan ja kasvattamaan niitä. Tutkit innostuneena ja itsenäisenä maailmaa ympärilläsi. Yksi tai useampi seuraavista periaatteista on sinulle erityisen tärkeä: henkilökohtainen kasvu, vapaus, haastavuus, ainutlaatuisuus, mielikuvitus, suorittaminen, vaikutusvalta ja maailman ymmärtäminen.

Et usko mihinkään, joka on enemmän kuin puhdasta materiaa

Uskosta tai lähinnä sen puutteesta puheen ollen: kaikkein vähiten uskot siihen, että olisi olemassa jotakin, jota ei voisi järjen keinoin selittää. Et usko yliluonnollisiin ilmiöihin vaan aivan yksinkertaisesti luonnonlakeihin. Jos joku puhuu siitä, miten kaikki on sidoksissa toisiinsa, saatat ajatella: mitä tuo esoteerinen hölynpöly on olevinaan?

Et usko Jumalaan

Tämän oletkin jo varmasti tiennyt entuudestaan: et ole uskovaista tyyppiä. Rukoileminen ei ole sinun juttusi, etkä tiedä, miksi joku Jumala antaisi sinulle voimaa. Muut asiat elämässä ovat lähempänä sydäntäsi. "

6

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai tarvii ateisti oikein testin kun muuten ei edes sitä tiedä 😅😂🤣

      • Anonyymi

        Anna, Pöljä, ateistin olla rauhassa.


    • Anonyymi

      Tämmönen minä:

      Uskot Jumalaan
      Jumalalla on elämässäsi tärkeä rooli. Hän antaa sinulle voimaa, kun sinulla menee huonosti, ja käännyt kysymyksinesi Hänen puoleensa. Hänellä on myös merkittävä vaikutus elämäsi kulkuun. Mutta millaiseksi tarkalleen ottaen kuvittelet Hänet? Sitä emme voi tällä testillä mitata, vaan se sinun on kerrottava meille itse. Senpä takia: Kirjoita meille kommentti!

      Uskot nautintoon ja hyvään oloon
      Olet nautintoa ja elämäniloa arvostava ihminen. Sen sijaan, että ärsyyntyisit elämän rasittavista ja varjoisista puolista, sallit itsellesi mukavamman elon: aistit auringon hyväilyn ihollasi ja tuulen henkäyksen hiuksissasi. Haluat kokea ympäristöäsi tietoisena ja valppaana, huvitella, antautua joutilaisuuteen ja/tai elää tasapainossa itsesi ja maailman kanssa.

      Uskot johonkin, joka on enemmän kuin puhdasta materiaa
      Sinusta ihmisjärjellä ei yksinkertaisesti pysty selittämään kaikkea. On olemassa muutakin! Tunnet yhteyttä korkeampaan voimaan – ilman, että välttämättä kuvittelet sen olevan jossakin toisessa maailmassa. Kenties uskot tiettyjen asioiden elämässä olevan pyhiä, edellyttävän kunnioitusta ja kiitollisuutta. Kenties uskot myös, että kaikella on tietoisuus ja keskinäiset sidoksensa. Riippumatta siitä, miltä uskosi näyttää konkreettisesti ulospäin, elämääsi ohjaa ajatus siitä, että tässä maailmassa on ulottuvuus, joka on enemmän kuin materiaa.

      Uskot järjestykseen ja suunnitelmallisuuteen
      Olet erittäin tervejärkinen jalat maassa -tyyppi. Todennäköisesti tärkeitä asioita elämässäsi ovat todellisuudentaju, perinteet, arvot, järkevyys ja/tai turvallisuus. Muut ihmiset uskovat, että kaaoksen avulla voidaan synnyttää tanssivia tähtiä. Sinä puolestasi uskot järjestyksen voimaan.

      ~Soffiina 🥀

    • Anonyymi

      Minä en usko testeihin. Enkä Yleen varsinkaan.

    • Anonyymi

      Matti ja Teppo testasivat myös .

    • Anonyymi

      Näinpäs täällä.

      Uskot nautintoon ja hyvään oloon

      Olet nautintoa ja elämäniloa arvostava ihminen. Sen sijaan, että ärsyyntyisit elämän rasittavista ja varjoisista puolista, sallit itsellesi mukavamman elon: aistit auringon hyväilyn ihollasi ja tuulen henkäyksen hiuksissasi. Haluat kokea ympäristöäsi tietoisena ja valppaana, huvitella, antautua joutilaisuuteen ja/tai elää tasapainossa itsesi ja maailman kanssa.

      Uskot Jumalaan

      Jumalalla on elämässäsi tärkeä rooli. Hän antaa sinulle voimaa, kun sinulla menee huonosti, ja käännyt kysymyksinesi Hänen puoleensa. Hänellä on myös merkittävä vaikutus elämäsi kulkuun. Mutta millaiseksi tarkalleen ottaen kuvittelet Hänet? Sitä emme voi tällä testillä mitata, vaan se sinun on kerrottava meille itse. Senpä takia: Kirjoita meille kommentti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe