Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikä siinä on?

Anonyymi

Kun mennään naimisiin, jonkin ajan päästä naiset lopettaa itsensä laittamisen ja miehet kasvattavat ison vatsan.
Ollaan naimisissa ja silloin ei enää tarvitse välittää itsensä ulkomuodosta, koska ollaan jo vakiinnuttu pysyvästi. Onko tämä oikein????
Tulee vain mieleen tuo lause minkä yksi aviopari sanoi. Mitä sitä enää itseänsä laittaa, kun on jo saanut puolison.
Minun mielestä on ilo silmille, kun puolisot ovat pitäneet huolta itsestä, eivätkä päästä itseä rupsahtamaan...................
Mitä mieltä muut olette tuosta asiasta???????

167

8099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä.

      • Anonyymi

        Ei missään tapauksessa. Älä anna itsesi rupsahtaa. Sanon vanhana ja kokeneena. Elämä ei ole ennakkoon tiedossa. Pidä itsesi hyvännäköisenä, hakuttuna. Oma miehesi varman tykkää siitä, vaikkei sanoisi mitään. Oman itsesi hyvinvoinnin takia. ota tosissasi pikku ohjeeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään tapauksessa. Älä anna itsesi rupsahtaa. Sanon vanhana ja kokeneena. Elämä ei ole ennakkoon tiedossa. Pidä itsesi hyvännäköisenä, hakuttuna. Oma miehesi varman tykkää siitä, vaikkei sanoisi mitään. Oman itsesi hyvinvoinnin takia. ota tosissasi pikku ohjeeni.

        Just näin! Ei ole ihme, jos miehet tai naiset alkavat hakea vierasta.Sitten ihmetellään kun seksi ei maistu. Lihavuus on minusta se suurin uhka avioliitolle,etenki rakkaat naiset.Tiedän että se ole helppoa pitää esm. kilot kurissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin! Ei ole ihme, jos miehet tai naiset alkavat hakea vierasta.Sitten ihmetellään kun seksi ei maistu. Lihavuus on minusta se suurin uhka avioliitolle,etenki rakkaat naiset.Tiedän että se ole helppoa pitää esm. kilot kurissa.

        Kyseessä liene valtataistelun kostomenttaliteetti kun lapsen pari synnyttänyt nainen alkaa paisumaan muodottomaksi. Siinä samassa saattaa mies ja lapsetkin alkaa turpoamaan, kunnes koko perhe on vaikeasti ylipainoista. Syynä ei voi olla pelkkä ruuanlaittotaito, sillä jokainen käsittää rasvan merkityksen ruokavaliossa. Onko kyseessä jokin seksin korvike, vai solidaarisuuslihominen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään tapauksessa. Älä anna itsesi rupsahtaa. Sanon vanhana ja kokeneena. Elämä ei ole ennakkoon tiedossa. Pidä itsesi hyvännäköisenä, hakuttuna. Oma miehesi varman tykkää siitä, vaikkei sanoisi mitään. Oman itsesi hyvinvoinnin takia. ota tosissasi pikku ohjeeni.

        Ei se puolison lihominen ole ongelma. Rouvat ensi alkuun kaunistuvat maltillisen pyöristymisen myötä. Mutta jos käy niinkuin kaverin vaimolle: Jatkoi vain lihomista nopeiden hiilihydraattien ahmimisen tuella. 60-kiloinen(170cm) normis oli 2 vuoden naimisissa olon jälkeen yli 90 kilahdusta. Satanen meni rikki siitä vuoden päästä. Tuolla "jenkkilässä" sellaista ei pidetä minään ihmeenä. Sadat tuhannet naiset kantavat yli 100 kilon painoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään tapauksessa. Älä anna itsesi rupsahtaa. Sanon vanhana ja kokeneena. Elämä ei ole ennakkoon tiedossa. Pidä itsesi hyvännäköisenä, hakuttuna. Oma miehesi varman tykkää siitä, vaikkei sanoisi mitään. Oman itsesi hyvinvoinnin takia. ota tosissasi pikku ohjeeni.

        hakuttuna ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hakuttuna ?????

        Hakattuna. Avioliittoon kuuluu väkivaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se puolison lihominen ole ongelma. Rouvat ensi alkuun kaunistuvat maltillisen pyöristymisen myötä. Mutta jos käy niinkuin kaverin vaimolle: Jatkoi vain lihomista nopeiden hiilihydraattien ahmimisen tuella. 60-kiloinen(170cm) normis oli 2 vuoden naimisissa olon jälkeen yli 90 kilahdusta. Satanen meni rikki siitä vuoden päästä. Tuolla "jenkkilässä" sellaista ei pidetä minään ihmeenä. Sadat tuhannet naiset kantavat yli 100 kilon painoa.

        Myös miehet, miehiä on ylipainoisia enemmän , kun naisia , näin Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin! Ei ole ihme, jos miehet tai naiset alkavat hakea vierasta.Sitten ihmetellään kun seksi ei maistu. Lihavuus on minusta se suurin uhka avioliitolle,etenki rakkaat naiset.Tiedän että se ole helppoa pitää esm. kilot kurissa.

        Puolisokeako olet, jos et näe lihavia mieähiä. Eivätkä he ole edes kokeneet raskausajan 'iloja', joihin usein liittyy kilojen lisääntyminen erilaisista syistä johtuen. - Nm. Hanki okulaarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään tapauksessa. Älä anna itsesi rupsahtaa. Sanon vanhana ja kokeneena. Elämä ei ole ennakkoon tiedossa. Pidä itsesi hyvännäköisenä, hakuttuna. Oma miehesi varman tykkää siitä, vaikkei sanoisi mitään. Oman itsesi hyvinvoinnin takia. ota tosissasi pikku ohjeeni.

        Ei missään tapauksessa. Älä anna itsesi rupsahtaa. Sanon vanhana ja kokeneena. Elämä ei ole ennakkoon tiedossa. Pidä itsesi hyvännäköisenä, hakuttuna. Oma naisesi varman tykkää siitä, vaikkei sanoisi mitään. Oman itsesi hyvinvoinnin takia. ota tosissasi pikku ohjeeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se puolison lihominen ole ongelma. Rouvat ensi alkuun kaunistuvat maltillisen pyöristymisen myötä. Mutta jos käy niinkuin kaverin vaimolle: Jatkoi vain lihomista nopeiden hiilihydraattien ahmimisen tuella. 60-kiloinen(170cm) normis oli 2 vuoden naimisissa olon jälkeen yli 90 kilahdusta. Satanen meni rikki siitä vuoden päästä. Tuolla "jenkkilässä" sellaista ei pidetä minään ihmeenä. Sadat tuhannet naiset kantavat yli 100 kilon painoa.

        Ei se puolison lihominen ole ongelma. Herrat ensi alkuun komistuvat maltillisen pyöristymisen myötä. Mutta jos käy niinkuin kaverin miehelle : Jatkoi vain lihomista nopeiden hiilihydraattien ahmimisen tuella. 65-kiloinen(177cm ) normis oli 2 vuoden naimisissa olon jälkeen yli 95 kilahdusta. Satanen meni rikki siitä vuoden päästä. Tuolla "jenkkilässä" sellaista ei pidetä minään ihmeenä. Sadat tuhannet naiset kantavat yli 100 kilon painoa.


    • Anonyymi

      Mun muija lopetti "laitautumisen" jo avoliitossa ei siinä naimisiin menoa tarvita, mulla ei kyllä ole mahaa miehenä enkä selaista kumpua halua, treenit maittaa kolme kertaa viikossa. Naiset kuten muijani sanoo että kun on perhe eikä tarvii enää yökerhoissa juosta ja olla tarjolla ei tarvii näyttää enää haluttavalta.

      • Anonyymi

        Väärä ajattelu


      • Anonyymi

        Mun äijä lopetti "laitautumisen" jo avoliitossa ei siinä naimisiin menoa tarvita, mulla ei kyllä ole mahaa naisena enkä selaista kumpua halua, treenit maittaa kolme neljä kertaa viikossa. Miehet kuten äijäni sanoo että kun on muija , eikä tarvii enää yökerhoissa juosta ja olla tarjolla ei tarvii näyttää enää haluttavalta. Kalja maistuu ja ainoa liikunta on tupakalle meno takapihalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äijä lopetti "laitautumisen" jo avoliitossa ei siinä naimisiin menoa tarvita, mulla ei kyllä ole mahaa naisena enkä selaista kumpua halua, treenit maittaa kolme neljä kertaa viikossa. Miehet kuten äijäni sanoo että kun on muija , eikä tarvii enää yökerhoissa juosta ja olla tarjolla ei tarvii näyttää enää haluttavalta. Kalja maistuu ja ainoa liikunta on tupakalle meno takapihalle.

        Laita viestiä niin saat täältä paremman miehen jaksan kävellä autiolekkin ja takaisin saatan jopa käydä kävellen kaupassa jos haluat hieman paremman miehen niin laita viestiä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiä niin saat täältä paremman miehen jaksan kävellä autiolekkin ja takaisin saatan jopa käydä kävellen kaupassa jos haluat hieman paremman miehen niin laita viestiä 😉

        Luulen että hakusessa on kuitenkin ensisijaisesti kirjoitustaitoinen yksilö.


      • Anonyymi

        Oliskohan niin ettei vaimos ehdi kuntosalille kotitöiden oman työn ja lastenhoidon lisäksi. Helposti kyllä arvostellaan mutta kannattaa vähä miettiä mikä on totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiä niin saat täältä paremman miehen jaksan kävellä autiolekkin ja takaisin saatan jopa käydä kävellen kaupassa jos haluat hieman paremman miehen niin laita viestiä 😉

        Pysyykö vasara ja saha kädessäsi , osaatko jotain muutakin tehdä, kun työtäsi?
        Entä osaatko metsän hoitoa? Näihin asioihin tarviin kumppanin.


      • Anonyymi

        Mun äijä lopetti "laitautumisen" jo avoliitossa ei siinä naimisiin menoa tarvita, mulla ei kyllä ole mahaa naisena enkä selaista kumpua halua, treenit maittaa kolme kertaa viikossa. Miehet kuten äijäni sanoo että kun on perhe eikä tarvii enää yökerhoissa juosta ja olla tarjolla ei tarvii näyttää enää haluttavalta.ja komeelta, kalja ja makkara tekee tehtävänsä.


    • Anonyymi

      Kateelliset kanat ne täällä kotkottaa ja näkee nälkää tekoripsineen ja rakennekynsineen. Ette itse saa minkäänlaista kumppania vaikka kuinka yritätte.
      Keinotekoinen hyaluronihapponaamainen ihminen on feikki, ei sellaista kukaan halua.

      • Anonyymi

        Niin totta!


      • Anonyymi

        Totta! Riittää kun on luonnollinen oma itsensä, ihan ilman kiloo pakkelii naamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin totta!

        Siis tarkoittaako kuvitelmasi sitä, että vain lihavat suomensellun mannekiinit kiinnostavat sinua?


      • Anonyymi

        Mitä tekemistä tekoripsillä ja rakennekynsillä on itsensä hoitamisen kanssa? - Nm. Puurot ja vellit pahasti sekaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekemistä tekoripsillä ja rakennekynsillä on itsensä hoitamisen kanssa? - Nm. Puurot ja vellit pahasti sekaisin

        Miten niin, niitähän täällä äijät kaipaa, ei ainoastaan kuntosalilla käymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin, niitähän täällä äijät kaipaa, ei ainoastaan kuntosalilla käymistä.

        Nooo, "äijät" ja mieähet ovatkin aivan eri asia kuin ne tervehenkiset nykymiehet, jotka ymmärtävät ko. asioiden erot. - Nm. Hyvän näköinen


    • Anonyymi

      On käsittämätöntä laiskuutta ja ajattelemattomuutta asennoitua avioliiton myötä niin että suhde on jotenkin itsestään selvyys. Ja sitten passiivisuus puvut päälle. Nämä tällaiset suhteet kuulostaa enempi kaverisuhteilta joissa on päätetty jurottaa yhdessä. Yleisemmin ajateltuna melkoista välinpitämättömyyttä elämää kohtaan passivoitua yhteen.
      Minulle avioliitto tarkoittaa alati liikkuvaa tilaa jossa kumpikin on aktiivinen, kumpikin kasvaa ja haastaa näin sekä tukee toisiaan. Se on yhdessä yksilöinä elämästä ja toisista välittämistä.

      • Anonyymi

        Voi, olisipa minullakin joku jolle kelpaisin, joku jonka kanssa passivoitua yhteen!


    • Anonyymi

      Naisilla on yksi perussääntö, kun saa miehen satimeen ja vielä lapsen synnytettyä voi rupsahtaa rauhassa. Vaimo tosiaan rupsahti, ei se meikki paljoo auta jos lihoo reilu parikytä kiloo ja lihat pyrkii vaateiden alta pois. Tosin vaimo sillä lihomisella varmisti ainakin yhden asian, ei enää seksiä.

      • Anonyymi

        Se on sanaton vihje:hanki rakastajatar ja jätä minut rauhaan.


      • Anonyymi

        Tämä on kuvattu rumasti, mutta näin sen pitää ollakin. Tavallisimpia luontaisia tavoitteita naisella on lapset. Kun ne on saatu, romanssi on tehnyt tehtävänsä. Tämä ei ole salaliitto eikä ilkeyttä vaan mitä luonnollisinta biologiaa.

        Mies taas elelisi mieluiten itsekseen mutta kun on pakko saada seksiä. Järkytys onkin suuri, kun seksi sitten loppuu kuin seinään (rupsahti nainen tai ei).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kuvattu rumasti, mutta näin sen pitää ollakin. Tavallisimpia luontaisia tavoitteita naisella on lapset. Kun ne on saatu, romanssi on tehnyt tehtävänsä. Tämä ei ole salaliitto eikä ilkeyttä vaan mitä luonnollisinta biologiaa.

        Mies taas elelisi mieluiten itsekseen mutta kun on pakko saada seksiä. Järkytys onkin suuri, kun seksi sitten loppuu kuin seinään (rupsahti nainen tai ei).

        Älkää jaksako näitä yleistyksiä taas. "Mies elelee mieluiten yksin". Eiköhän se ole ihan ihmisestä kiinni kuka elelee mieluiten yksin jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kuvattu rumasti, mutta näin sen pitää ollakin. Tavallisimpia luontaisia tavoitteita naisella on lapset. Kun ne on saatu, romanssi on tehnyt tehtävänsä. Tämä ei ole salaliitto eikä ilkeyttä vaan mitä luonnollisinta biologiaa.

        Mies taas elelisi mieluiten itsekseen mutta kun on pakko saada seksiä. Järkytys onkin suuri, kun seksi sitten loppuu kuin seinään (rupsahti nainen tai ei).

        Älkää jaksako näitä yleistyksiä taas. "Mies elelee mieluiten yksin". Eiköhän se ole ihan ihmisestä kiinni kuka elelee mieluiten yksin jne.


      • Anonyymi

        Vois kait sitä naiselta kysyä mitä tämä lihottaminen tarkoittaa käytännössä, sillä on kirjoitettu, että avioliitossa ei mies eikä nainen ole enää itsensä oma, vaan kuuluu puolisolleen. Tilanne on sama jos mies luopuu raittiudesta ja alkaa alkoholin suurkuluttajaksi muista perheenjäsenistä piittaamatta kuin vaimo lihottaa itsensä syömärin mittoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kuvattu rumasti, mutta näin sen pitää ollakin. Tavallisimpia luontaisia tavoitteita naisella on lapset. Kun ne on saatu, romanssi on tehnyt tehtävänsä. Tämä ei ole salaliitto eikä ilkeyttä vaan mitä luonnollisinta biologiaa.

        Mies taas elelisi mieluiten itsekseen mutta kun on pakko saada seksiä. Järkytys onkin suuri, kun seksi sitten loppuu kuin seinään (rupsahti nainen tai ei).

        Poikkeuksiakin löytyy. Itse olen nainen, olen edelleen timmissä kunnossa vaikka lapsiakin on jo muutama tullut tehtyä. Seksiä haluaisin vaikka päivittäin, ja mieluiten mahdollisimman monipuolisesti eikä aina sitä sanaa. Mieheni on saanut reilu 40kg lisää painoa ja seksi tuntuu kiinnostavan kerran viikossa. Miten tähän sitten pitäisi suhtautua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää jaksako näitä yleistyksiä taas. "Mies elelee mieluiten yksin". Eiköhän se ole ihan ihmisestä kiinni kuka elelee mieluiten yksin jne.

        Kyllä näin vapaana naisena olen sen kokenut hyvinkin läheltä .Eihän se avioliitto sovi kun se sitoo ei saa vapaasti toteuttaa metsästystä saattaa joku sisällä muistuttaa mitä touhuat .On kyllä parempi yksin ja vapaana kun mies on sellaiseksi luotu ja moni nainenkin. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois kait sitä naiselta kysyä mitä tämä lihottaminen tarkoittaa käytännössä, sillä on kirjoitettu, että avioliitossa ei mies eikä nainen ole enää itsensä oma, vaan kuuluu puolisolleen. Tilanne on sama jos mies luopuu raittiudesta ja alkaa alkoholin suurkuluttajaksi muista perheenjäsenistä piittaamatta kuin vaimo lihottaa itsensä syömärin mittoihin.

        Seksin puute on seurauksena monilla miehillä, kun on saatu lapsi ja tilanne liitossa vakiintunut. Se on kummallista kehitystä. Minulla oli aikoinaan juovuttava, albiinoihoinen hoikka nainen, jota halutti niin, että vaikka toinen nainen tuli pikkuhoususillaan vastaan ovellaan, en ryhtynyt. Luuli sen tähden minua homoseksuaaliksi.

        Suhdetta albiinon kanssa kesti muutaman kuukauden. Hän ei pannut koskaan vastaan, kun halusin seksiä. Aina sain, mutta jälkeenpäin ihmettelin, miksi hän oli niin passiivinen. Siinä se makasi silmät yleensä kiinni ja minun piti tehdä nk. "työt". Jopa jalat piti asetella oikealle mallille. Ääntä hän ei pitänyt myöskään eikä ollut aloitteellinen.

        Kyseinen kaunotar kyllä tuntui nauttivan rakastelusta. Ajatteliko hän, että kun mies on noin innokas, tehköön työt , Minä nautin vaan, kun ei tarvitse "käsillänsä kauhoa eikä jaloillansa kahmia". Vaalea nainen! Onko tuollainen heillä tavallista?

        Jos minä olin niin ruma? En tiedä siitäkään, kun naiset pitivät komeana ja hyvin pukeutuvana miehenä. Itse en ollut noin optimistinen, mutta katseenkestävänä itseni kyllä näin. Osaako joku kertoa millaiset mielen asetukset tuon tyypin naisilla on? Y.t. Keron Eero


      • Anonyymi

        Sano vaimolle että ottaa yhteyttä mulle kelpaa jos sulle ei 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeuksiakin löytyy. Itse olen nainen, olen edelleen timmissä kunnossa vaikka lapsiakin on jo muutama tullut tehtyä. Seksiä haluaisin vaikka päivittäin, ja mieluiten mahdollisimman monipuolisesti eikä aina sitä sanaa. Mieheni on saanut reilu 40kg lisää painoa ja seksi tuntuu kiinnostavan kerran viikossa. Miten tähän sitten pitäisi suhtautua?

        Laita viestiä niin hoidetaan tuo seksipois ja avioliittosi kukoistaa taas voit käydä kylässä vaikka joka päivä


      • Anonyymi

        Jep, ja sitten syyttää miestä aiheettomasti vieraista naisista.


      • Anonyymi

        Miehillä on yksi perussääntö, kun saa naisen satimeen ja vielä lapsen naisen kanssa voi rupsahtaa rauhassa. Mies tosiaan rupsahti, ei se tupakka ja kalja paljoo auta jos lihoo reilu parikytä kiloo ja lihat pyrkii vaateiden alta pois. Tosin mies sillä lihomisella varmisti ainakin yhden asian, ei enää seksiä, kun ei kykene eikä haluakaan tupakki on tärkeempi.


      • Anonyymi

        Miehillä on yksi perussääntö, kun saa naisen satimeen ja vielä lapsen sen kanssa voi rupsahtaa rauhassa. Mies tosiaan rupsahti, ei se parturissa käynti paljoo auta jos lihoo reilu kolmekyt kiloo ja lihat pyrkii vaateiden alta pois. Makkaraa kaljaa ja nikotiinia siinä eväät .Tosin mies sillä lihomisella varmisti ainakin yhden asian, ei enää seksiä.


    • Anonyymi

      Minulla on kokemusta vain yhdestä naisesta moka edustaa päinvastaista linjaa. Otantani on yli 50:n vuoden mittainen.
      Ensimmäisen tenavan jälkeen "raskauskiloja" jäi noin 6kg koska tarkoitus oli tehdä toinen heti perään, kuten myös tapahtui.
      Hoikan naisihmisen paino asettui tyttövuosiin nähden noin 4kg korkeammaksi jossa hän piti sen 52 vuotiseksi saakka.
      Sitten, erään geneettisen aineenvaihdunnnan häiriön vuoksi lekuri määräsi rouvaa lisäämään painoaan ja 6kg:n painon nousu tyydytti lekuria.
      Paino lipsahti siitä pari kiloa eteen päin mutta rouva ryhdistäytyi ja on pitänyt kilonsa lekurin tavoitetasossa.

      Oma painoni on samassa kuin 55 vuotta sitten kilpaillessani eräässä painoluokitetussa voimailulajissa. Vaimoni väittää, että mittani olisivat muuttuneet.
      Teen viikoittain viitenä eränä yhteen laskettuna noin 6 - 8 tuntia lihasvoimatreeniä painonnoston perusharjoitteista nuorison välinelutkutuksiin. Lisäksi yhtenä päivänä 1 tunti soutua, crossaria ja fillaria aerobisella alueella.

      Mielestäni vaimoni on pyöreän ylärajoilla. 160cm ja 58kg. Onneksi merkittävä osa painosta on entisen spritteri / hyppääjän pakaroissa , reisissä ja pohkeissa.

      • Anonyymi

        Hän on ihan normaalipainoinen painoindeksi 22,6, ylipainoa on vähän vasta , jos indeksi menee 25 yli.


      • Anonyymi

        Jos naisesi on jo yli 60 v ja hänen painonsa on ihan normaali, vanheneminen on ihan normaalia ja kroppa muuttuu iän myötä, hyvin laiha vanha nainen oikeen laihana ja kuivana näyttää noita akalta.


      • Anonyymi

        Olette esimerkillinen pari,oikeasti!


    • Anonyymi

      Naiset tuntee saavuttaneensa sen mitä kuuluu, perheen ei tarvii enää näyttää tai olla hehkeä.

      • Anonyymi

        Sama vika miehillä.


    • Anonyymi

      Ainakin minulla näin 3 lapsen työssäkäyvänä äitinä on sen verran kiire ollut aamuisin, ettei siinä paljon meikkiä ehdi naamaan laittaa.
      Tässä kuvaus päivistämme viimeisen 4 vuoden ajalta. Mies lähtee töihin klo 5.00, mulla kello soi 6.00, naaman huuhtaisu, tukka ponnarille ja vaatteet päälle. Lapset ylös sängystä 6.30, niille vaatteet päälle, kersat autoon ja ajo päiväkodille kun töissä pitää olla klo 8.00 ja työmatkaan menee melkein tunti ruuhkasta riippuen. Mies pääsee töistä klo 14, on päiväkodilla noukkimassa kersat pois klo 14.30, menee niiden kanssa kauppaan, siitä kotiin ja alkavat tekemään ruokaa sun muita kotihommia. Minä pääsen töistä klo 16, ajelen ruuhkassa himaan, olen kotona joskus klo 17. Siihen mennessä mies ja lapset ovat jo syöneet ja mulle on valmis ruoka syönnin jälkeen keittiön siivous ja astioiden tiskaus. Mies ja muksut ovat siirtyneet yleensä ulos pelaamaan futista tai pyöräilemään jos on hyvä ilma, jos huonot kelit rakentelevat leegoilla tai leikkivät muuten. Nyt korona-aikana tehdään entistä enemmän lasten kanssa kaikenlaista kun ei voi sanoa että menkää keskenään kavereitten kanssa pihalle.
      Alta aika yksikön onkin jo iltapalan aika, iltasadut ja lapset sänkyyn viimeistään klo 21. Sen jälkeen ehtisi meikata, kuntoilla, laittaa ja ajatella itseään, mutta sänky kutsuu. En käsitä mikä siinä on mutta jostain syystä meillä aikuisetkin menevät nukkumaan viimeistään siinä klo 22 tienoilla.
      Ja tämä toistuu meillä 5 päivänä viikossa, ei poikkeusta korona-aikanakaan kun ei voi olla etätöissä kumpikaan.
      Viikonloput; nukutaan aamulla pitkään jos mahdollista. Sen jälkeen kersojen aamupalat, ulkoilut, ruuanlaitto, välipalaa, leikkimistä, siivoamista, pyykkejä, soittoa isovanhemmille ja omille vanhemmille miten ne jaksaa, pitääkö käydä niille kaupassa jne jne. Ei todellakaan montaa minuuttia omaa aikaa jää.

      Tätäkin kirjoitan lounastauolla. Toki voisin tässä nyt meikatakin tai jumpata, mutta teen nyt tätä. Aikaa tähän sepustukseen on kulunut nyt 4 minsaa, seuraavaksi ryhdyn taas töihin.

      • Anonyymi

        Meillä on 4 lasta ja hyvin olen ehtinyt käyttää päivittäin 5-10min meikkaamiseen.
        Siinä ajassa ehtii laittaa kajalin & ripsarin, muuta en tarvitsekaan.
        Tuonkin tekee helposti aamupalapöydässä kahvia hörppien kun haluan joka tapauksessa juoda aamukahvini yksin.
        Kasvovoiteen laittaisin muutenkin, koska ihoni on kuiva, vaikken meikkaisikaan.

        "...mulla kello soi 6.00, naaman huuhtaisu, tukka ponnarille ja vaatteet päälle. Lapset ylös sängystä 6.30..."
        Luettelemisiisi asioihin menee hammaspesun kanssa 10-15min.
        En tarkoita, että sinun pitäisi meikata (jos et halua) vaan sitä, ettei siihen kauaa mene aikaa.
        Monta kertaa minäkin olen kuullut, että "ihme kun sinulla riittää aikaa meikata".
        Vastaan aina, että tottahan minullakin pitää 5min omaa aikaa päivässä olla, ja jos ei ole, niin nipistän sen jostain.
        Miehenikin pitää huolen ulkonäöstään ja minusta se on mukavaa.
        Yhdessä ollaan oltu yli 20v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on 4 lasta ja hyvin olen ehtinyt käyttää päivittäin 5-10min meikkaamiseen.
        Siinä ajassa ehtii laittaa kajalin & ripsarin, muuta en tarvitsekaan.
        Tuonkin tekee helposti aamupalapöydässä kahvia hörppien kun haluan joka tapauksessa juoda aamukahvini yksin.
        Kasvovoiteen laittaisin muutenkin, koska ihoni on kuiva, vaikken meikkaisikaan.

        "...mulla kello soi 6.00, naaman huuhtaisu, tukka ponnarille ja vaatteet päälle. Lapset ylös sängystä 6.30..."
        Luettelemisiisi asioihin menee hammaspesun kanssa 10-15min.
        En tarkoita, että sinun pitäisi meikata (jos et halua) vaan sitä, ettei siihen kauaa mene aikaa.
        Monta kertaa minäkin olen kuullut, että "ihme kun sinulla riittää aikaa meikata".
        Vastaan aina, että tottahan minullakin pitää 5min omaa aikaa päivässä olla, ja jos ei ole, niin nipistän sen jostain.
        Miehenikin pitää huolen ulkonäöstään ja minusta se on mukavaa.
        Yhdessä ollaan oltu yli 20v.

        Minkä takia, vaatiiko miehesi sinua meikkaamaan, kuitenkin nukut ilman meikkiä.
        Kuntoilu ja hyvinvointi on paljon tärkeempää, kun meikkaaminen, eiväthän miehetkään maalaa naamaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia, vaatiiko miehesi sinua meikkaamaan, kuitenkin nukut ilman meikkiä.
        Kuntoilu ja hyvinvointi on paljon tärkeempää, kun meikkaaminen, eiväthän miehetkään maalaa naamaansa.

        Ei mieheni vaadi minua meikkaamaan vaan ihan omaksi ilokseni sen teen.
        Illalla kyllä pesen meikit pois. Tuskin niin pelottavan näköinen olen meikittä kun tuo rakas siippani ei käske meikkaamaan!
        Itselläni on mukavampi olo kun meikkaan hieman ja laitan itseäni miellyttävät vaatteet päälle, tulee huoliteltu olo.
        Meillä lapset ovat jo sen verran isoja, että omaa aikaa löytyy jo ihan riittävästi kuntoiluun ja hyvinvointiin yleensäkin. Pointtini oli ettei siihen meikkaamiseen välttämättä mene montaakaan minuuttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mieheni vaadi minua meikkaamaan vaan ihan omaksi ilokseni sen teen.
        Illalla kyllä pesen meikit pois. Tuskin niin pelottavan näköinen olen meikittä kun tuo rakas siippani ei käske meikkaamaan!
        Itselläni on mukavampi olo kun meikkaan hieman ja laitan itseäni miellyttävät vaatteet päälle, tulee huoliteltu olo.
        Meillä lapset ovat jo sen verran isoja, että omaa aikaa löytyy jo ihan riittävästi kuntoiluun ja hyvinvointiin yleensäkin. Pointtini oli ettei siihen meikkaamiseen välttämättä mene montaakaan minuuttia.

        Onnellinen sinä joka ehdit juoda aamukahvin kotonasi.
        Varmaan ei meikkaamiseen mene montaa minuuttia.
        Ja onnellinen sinä jos saat eskarilaisen ja 5 vuotiaat kaksoset päiväkotikuntoon 10-15 minuutissa! Jo pelkästään tyttöjen tukkien laittamiseen menee se aika.
        Pitäisikö ne kaikki kolme vetää kaljuksi niin ei tartteis niille lettejä tehdä?

        Ja ihan vaan tiedoksi, kaikilla kun ei se päiväkoti ole siinä parin minuutin päässä. Meillä menee pelkästään kodin ja päiväkodin väliseen matkaan autolla liki vartti!
        Samaten duunipaikka ei ole jokaisella siinä kotiovella eikä päiväkodin vieressä.

        Takerrun vielä tähän... laittaa itseä miellyttävät vaatteet päälle.
        Mulla ei ole olemassakaan sellaisia vaatteita joista mä en tykkäisi!
        Ja tässä oli mun oma aika, tasan 4 minsaa. Nyt aletaan kattoo kersojen kanssa Masked Singersejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnellinen sinä joka ehdit juoda aamukahvin kotonasi.
        Varmaan ei meikkaamiseen mene montaa minuuttia.
        Ja onnellinen sinä jos saat eskarilaisen ja 5 vuotiaat kaksoset päiväkotikuntoon 10-15 minuutissa! Jo pelkästään tyttöjen tukkien laittamiseen menee se aika.
        Pitäisikö ne kaikki kolme vetää kaljuksi niin ei tartteis niille lettejä tehdä?

        Ja ihan vaan tiedoksi, kaikilla kun ei se päiväkoti ole siinä parin minuutin päässä. Meillä menee pelkästään kodin ja päiväkodin väliseen matkaan autolla liki vartti!
        Samaten duunipaikka ei ole jokaisella siinä kotiovella eikä päiväkodin vieressä.

        Takerrun vielä tähän... laittaa itseä miellyttävät vaatteet päälle.
        Mulla ei ole olemassakaan sellaisia vaatteita joista mä en tykkäisi!
        Ja tässä oli mun oma aika, tasan 4 minsaa. Nyt aletaan kattoo kersojen kanssa Masked Singersejä.

        "6.00, naaman huuhtaisu, tukka ponnarille ja vaatteet päälle. Lapset ylös sängystä 6.30..."

        No jos olit tämän kirjoittaja niin ei tässä puolessa tunnissa ole mitään mainintaa lasten pukemisesta/letittämisestä. Vai onko se helpompaa nukkuville lapsille?
        Aika moni kyllä saa tuohon sisältymään 5 min meikkaamiseen ja/tai 5 min kahvikupilliselle.

        Kehitysvammaisen ja kolmen muun lapsen aamut olivat myös touhua täynnä.
        Meillä päiväkoti oli täysin päinvastaisessa suunnassa kuin työpaikka, yli puolen tunnin lenkki sekin. Yleensä minulla oli kahvia mukana termosmukissa niin sai hörpätä sen toisen kupillisen autossa.

        Myönnetään! Välillä tulee huteja vaateostoksilla, mutta lähinnä tarkoitin, että yhtenä päivänä miellyttää Marimekko ja toisena joku muu.

        Ikävää jos pahoitin mielesi, ei ollut tarkoitus. Tiedän kyllä mitä lasten kanssa touhuaminen on, koska meillä ei ole ollut esim.mummuloita, joihin olisi voinut lapsia viedä hoitoon.
        Jaksamista lasten kanssa, sitä välillä tarvitaan!

        T: se meikkaava äiti


      • Anonyymi

        Omaa aikaa ja omaa aikaa, älkää valittako. Ärsyttää sana oma aika. Sitä kun ei sitten ole, kun niitä lapsia on, niin se vain menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaa aikaa ja omaa aikaa, älkää valittako. Ärsyttää sana oma aika. Sitä kun ei sitten ole, kun niitä lapsia on, niin se vain menee.

        Minä en ole tehnyt lapsia, enkä tee, minä meikkaan itseni joka aamu ja käyn säännöllisesti kosmetologilla ja kampaajalla, minulle on tärkeempää oma naama ja keho ja mieheni on samaa mieltä.
        Niitä kakaroita ei ole pakko pykätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "6.00, naaman huuhtaisu, tukka ponnarille ja vaatteet päälle. Lapset ylös sängystä 6.30..."

        No jos olit tämän kirjoittaja niin ei tässä puolessa tunnissa ole mitään mainintaa lasten pukemisesta/letittämisestä. Vai onko se helpompaa nukkuville lapsille?
        Aika moni kyllä saa tuohon sisältymään 5 min meikkaamiseen ja/tai 5 min kahvikupilliselle.

        Kehitysvammaisen ja kolmen muun lapsen aamut olivat myös touhua täynnä.
        Meillä päiväkoti oli täysin päinvastaisessa suunnassa kuin työpaikka, yli puolen tunnin lenkki sekin. Yleensä minulla oli kahvia mukana termosmukissa niin sai hörpätä sen toisen kupillisen autossa.

        Myönnetään! Välillä tulee huteja vaateostoksilla, mutta lähinnä tarkoitin, että yhtenä päivänä miellyttää Marimekko ja toisena joku muu.

        Ikävää jos pahoitin mielesi, ei ollut tarkoitus. Tiedän kyllä mitä lasten kanssa touhuaminen on, koska meillä ei ole ollut esim.mummuloita, joihin olisi voinut lapsia viedä hoitoon.
        Jaksamista lasten kanssa, sitä välillä tarvitaan!

        T: se meikkaava äiti

        Jos naisen naaman pitäisi olla sini-punakirjava kuten meikkailun jälkeen, niin se olisi jo tehty luomisen yhteydessä riikinkukon väreissä. Meikkaus on feikkaus ja se naama ei siitä parane vaikka kuinka peittäisi sitä maalilla. Kosteusvoide on asia erikseen, sitä olen käyttänyt itsekin vuosikymmenet ja se myös näkyy.


      • Anonyymi

        Olet himassa klo.17.00 ja valmiiseen pöytään ja tiskaat yms keittiössä, johon aikaa n.15. min. ja sitten haahuilet laskana klo.21.00 astikka. on sinulla aikaa treenata, mutta olet laiska ja saamaton kitisijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnellinen sinä joka ehdit juoda aamukahvin kotonasi.
        Varmaan ei meikkaamiseen mene montaa minuuttia.
        Ja onnellinen sinä jos saat eskarilaisen ja 5 vuotiaat kaksoset päiväkotikuntoon 10-15 minuutissa! Jo pelkästään tyttöjen tukkien laittamiseen menee se aika.
        Pitäisikö ne kaikki kolme vetää kaljuksi niin ei tartteis niille lettejä tehdä?

        Ja ihan vaan tiedoksi, kaikilla kun ei se päiväkoti ole siinä parin minuutin päässä. Meillä menee pelkästään kodin ja päiväkodin väliseen matkaan autolla liki vartti!
        Samaten duunipaikka ei ole jokaisella siinä kotiovella eikä päiväkodin vieressä.

        Takerrun vielä tähän... laittaa itseä miellyttävät vaatteet päälle.
        Mulla ei ole olemassakaan sellaisia vaatteita joista mä en tykkäisi!
        Ja tässä oli mun oma aika, tasan 4 minsaa. Nyt aletaan kattoo kersojen kanssa Masked Singersejä.

        Miksi hemmetissä tenavat pitää letittää joka aamu? Varsinkin jos on kiire ja minuutit kortilla. - Nm. Yksinkertaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos naisen naaman pitäisi olla sini-punakirjava kuten meikkailun jälkeen, niin se olisi jo tehty luomisen yhteydessä riikinkukon väreissä. Meikkaus on feikkaus ja se naama ei siitä parane vaikka kuinka peittäisi sitä maalilla. Kosteusvoide on asia erikseen, sitä olen käyttänyt itsekin vuosikymmenet ja se myös näkyy.

        Ajatusmaailmasi on suurempi feikki kuin meikki. - Nm. Avarru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos naisen naaman pitäisi olla sini-punakirjava kuten meikkailun jälkeen, niin se olisi jo tehty luomisen yhteydessä riikinkukon väreissä. Meikkaus on feikkaus ja se naama ei siitä parane vaikka kuinka peittäisi sitä maalilla. Kosteusvoide on asia erikseen, sitä olen käyttänyt itsekin vuosikymmenet ja se myös näkyy.

        Ei minun kasvoni ainakaan tule sinipunakirjavaksi kun laitan vähän ruskeaa smokea luomille, ripsaria ripsiin ja sävytettyä huulirasvaa huuliin. Tuo riittää minun meikkaamisekseni.
        Kosteusvoidetta en laske meikkaamiseksi, sitä tietysti aamuin illoin.

        P.S. Kannattaa lukea ne tuotteiden käyttöohjeet!


    • Anonyymi

      En pidä itseäni kynnysmattona mutta oli luonnollista, että koska mieheni ihaili minun hoikkaa, urheilullista olemustani niin halusin sen myös sellaisena säilyttää.
      Muutenkin otin mieheni toiveet huomioon. Hänen mainitessaan pitkän tukan olevan osa seksikkään naisen hahmoa annoin tukkani kasvaa pitkäksi. Mieheni ei painostanut vaan ainoastaan jonkun kerran mainitsi.

      Synnytysten jälkeen pudotin painoni kohtuulliseen tasoon jo yksin senkin vuoksi, että itselläni oli hyvä, itsevarma olo.
      Jouduttuani sairaseläkkeelle jouduin lääkärin kehoituksesta nostamaan painoani eikä sekään ollut vaikeaa. Oikeastaan oli melko miellyttävää aloittaa makeiden leivonnaisten nautiskelu kunnes päätin rajoittaa sitä. Kuitenkaan en ole luopunut pullavapitkoista ja vastaavista.

      Seksissä olen omaksunut aikaisempaa aktiivisemman asenteen eikä se tunnu häiritsevän miestäni.

      Tuttavapiirissäni ei ole aloittajan kuvaamia naisia!

    • Anonyymi

      Asia on taas monitahoinen. Yleissääntönä sanoisin, että itsestään huolehtiminen on myös parisuhteesta huolehtimista. Tässä tarkoitan sekä henkistä että fyysistä puolta. On kuitenkin muistettava, että treenaaminen parantaa myös henkistä hyvinvontia.

      Itse on sanottava, että meikit yms ovat minulle melko yhdentekeviä, mutta se kroppa ja hiukset. Itse olen aika onneton, kun naiseni on lihonut ja löysistynyt. Itse elää vielä kuvitelmassa, että hänen peppu on jotenkin piukea ja kertoo, että hän ei voisi jäädä paikoilleen, koska kroppa vaatii liikuntaa.

      Tosiasia kuitenkin on, että hän monesti jää kotiin, kun minä menen treenaamaan ja syö kuitenkin ainakin yhtä paljon kuin minä joka olen 30 cm pidempi ja lihaksikkaampi. Pienikin työmatkaliikunta on loppunut kun tehdään etätöitä. Hän on maailman ihanin nainen, enkä ota eroa, ellei muodottomaksi paisu, mutta kyllä minua tuollainen löysistyminen rassaa. Jossain vaiheessa tulee varmaan itkua ja hammasten kiristystä, kun joudun sanomaan hänen uudesta ulkomuodostaan.

      • Anonyymi

        Eroa hyvä ihminen ja hae uusi muija sieltä salilta, mutta katso tarkkaan , että sillä on kroppa kunnossa ja paksut pitkät hiukset, olet ääliö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eroa hyvä ihminen ja hae uusi muija sieltä salilta, mutta katso tarkkaan , että sillä on kroppa kunnossa ja paksut pitkät hiukset, olet ääliö.

        Mikä tekee minusta ääliön? Sekö, että minun kauneusihanteeni on sopusuhtainen nainen?

        Hiukset naisellani muuten ovat pitkät ja kauniit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tekee minusta ääliön? Sekö, että minun kauneusihanteeni on sopusuhtainen nainen?

        Hiukset naisellani muuten ovat pitkät ja kauniit.

        Ala sitten muokkaamaan kumppaniasi, hauku läskiksi , vie salille ja tee hänelle terveellistä ruokaa pieninä annoksina , vie kampaajalle hiuspidennykseen , jos hiukset ei ole tarpeeksi pitkät ja paksut.
        Kolme kuukautta pidät nälässä niin jo rupee läskit häviämään.


      • Anonyymi

        "meikit yms ovat minulle melko yhdentekeviä"
        Meikit yms olisivat minulle kyllä kauttaaltaan hyvin paha ja voimakas turn off.


      • Anonyymi

        no jo on huolet porukoilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eroa hyvä ihminen ja hae uusi muija sieltä salilta, mutta katso tarkkaan , että sillä on kroppa kunnossa ja paksut pitkät hiukset, olet ääliö.

        Eroaminen on hylkäämistä jota Jumala vihaa. Älä eroa, vaan puhu vaimollesi asia auki. Ehkä hän juuri odottaa asian esilletuloa, jospa vaikka lihomisen takana on jokin syy? Onneksi vaimosi ei ole kuitenkaan sekakäyttäjä tai mielihyväpillereillä huumattu zombi, vaan kunnon aviovaimo.


    • Anonyymi

      Itse en olisi päiväkään parisuhteessa jossa puoliso on noin ikävä kuin 10:02 kommentin kirjoittaja. Kyseinen tyyppi on moittinut vaimoaan täällä joka ikinen viikko ainakin viimeiset 2 vuotta. Miksi mollaat vaimoasi koko ajan?

      Parisuhteesta huolehtimista on myös se, ettei jatkuvasti arvostele puolisoaan.
      Jos et pysty hyväksymään vaimoasi sellaisena kuin hän on, niin mikset ota eroa?

      • Anonyymi

        "Kyseinen tyyppi on moittinut vaimoaan täällä joka ikinen viikko ainakin viimeiset 2 vuotta."

        Erehdyt kyllä pahasti, mutta se annettakoon anteeksi, kun on kyse nimettömistä kirjoituksista.

        "Miksi mollaat vaimoasi koko ajan"
        En mollaa häntä koko ajan, enkä tuossakaan varsinaisesti mollannut, kerroin vain mikä on haasteena. hänelle itselleen en ole edes huomauttanut ylipainosta, mutta olen joskus kertonut yleisellä tasolla minkälaisista naisista pidän, joten hän on kyllä asiasta tietoinen.

        "ettei jatkuvasti arvostele puolisoaan."
        Viitaten edelliseen, en ole hänelle hänen ulkomuotoaan arvostellut. Pelkään vaan joskus suoraa kysymystä, jolloin minun pitää olla rehellinen. Toinen haaste tulee olemaan, seksissä. Mies ei voi feikata kiihottumista.

        "Jos et pysty hyväksymään vaimoasi sellaisena kuin hän on, niin mikset ota eroa?"
        Luitko kirjoitukseni kunnolla? "Hän on maailman ihanin nainen". Kumppanina hän on maailman paras. Muutenkin tiedän, että jokainen ihmisen ominaisuus on samaan aikaan hyvä ja paha. Esimerkiksi hurja treenaaminen on ehkä terveydelle hyväksi, mutta kielii ehkä liiallisesta ulkonäkökeskeisyydestä tai suorituskeskeisyydestä. Sosiaalisuus voi olla pääosin mukavaa, mutta sellaissen ihmisen voi olla vaikea antaa toiselle omaa rauhaa parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyseinen tyyppi on moittinut vaimoaan täällä joka ikinen viikko ainakin viimeiset 2 vuotta."

        Erehdyt kyllä pahasti, mutta se annettakoon anteeksi, kun on kyse nimettömistä kirjoituksista.

        "Miksi mollaat vaimoasi koko ajan"
        En mollaa häntä koko ajan, enkä tuossakaan varsinaisesti mollannut, kerroin vain mikä on haasteena. hänelle itselleen en ole edes huomauttanut ylipainosta, mutta olen joskus kertonut yleisellä tasolla minkälaisista naisista pidän, joten hän on kyllä asiasta tietoinen.

        "ettei jatkuvasti arvostele puolisoaan."
        Viitaten edelliseen, en ole hänelle hänen ulkomuotoaan arvostellut. Pelkään vaan joskus suoraa kysymystä, jolloin minun pitää olla rehellinen. Toinen haaste tulee olemaan, seksissä. Mies ei voi feikata kiihottumista.

        "Jos et pysty hyväksymään vaimoasi sellaisena kuin hän on, niin mikset ota eroa?"
        Luitko kirjoitukseni kunnolla? "Hän on maailman ihanin nainen". Kumppanina hän on maailman paras. Muutenkin tiedän, että jokainen ihmisen ominaisuus on samaan aikaan hyvä ja paha. Esimerkiksi hurja treenaaminen on ehkä terveydelle hyväksi, mutta kielii ehkä liiallisesta ulkonäkökeskeisyydestä tai suorituskeskeisyydestä. Sosiaalisuus voi olla pääosin mukavaa, mutta sellaissen ihmisen voi olla vaikea antaa toiselle omaa rauhaa parisuhteessa.

        Kyllä se niin on että jos hoikkaa. rakastuu ei pullukoista enää pidä. Itse asiassa kirjoittajalla on vaatimus että nainen on hoikka seksikäs ja ihana. Ja sitten ei tarvitse feikata. Tosiassa aidosti rakastava ihminen välitti hoikasta ja välittää pullukkana. Jos se pyöreys johtuu masennuksesta koska puoliso ei saa sitä onnea mitä pitäisi saada. Tämä kertoo todella ihmisestä itsestään että oma ulkonäkö on tärkeää ja itsetunto lattialla.


    • Anonyymi

      Parasta kohteliaisuutta elinkumppania kohtaan on itsestään huolehtiminen!
      Iän karttuessa terveyden ja fyysisen kunnon merkitys kasvaa. Ei pelkästään seksi mielessä vaan kaiken uhteiselämän mukavuuden ja helppouden merkeissä!

      • Anonyymi

        Meikä on hoikka treenaan joka päivä, salilla käyn aina työpäivän jälkeen , käyn viikottain kampaajalla ja kerran kuukaudessa kosmetologilla, ripsihuollossa ja kynsihuollossa, olen yli 50 vuotias ja laitatin huuliin täyteainetta , ryppyihin täytettä ja botoksia, kasvoihin mesolangat , että saatiin nousua kasvoihin.
        Rasvaimua vatsaan, koska olen jo vanha niin treeni ei enää auta.
        Meikkaan joka aamu, minulla on rakennekynnet, ja ripsipidennykset, ja kulmakarvoissa tatuoinnit.
        Vaatteita ja laukkuja ostan usein.
        Mieheni ei ymmärrä tätä touhua ollenkaan, mutta täällä tuntuu olevan miehiä , jotka ymmärtää kauneuden päälle.
        Minun palkastani puolet menee kauneuteen ja salitreeniin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikä on hoikka treenaan joka päivä, salilla käyn aina työpäivän jälkeen , käyn viikottain kampaajalla ja kerran kuukaudessa kosmetologilla, ripsihuollossa ja kynsihuollossa, olen yli 50 vuotias ja laitatin huuliin täyteainetta , ryppyihin täytettä ja botoksia, kasvoihin mesolangat , että saatiin nousua kasvoihin.
        Rasvaimua vatsaan, koska olen jo vanha niin treeni ei enää auta.
        Meikkaan joka aamu, minulla on rakennekynnet, ja ripsipidennykset, ja kulmakarvoissa tatuoinnit.
        Vaatteita ja laukkuja ostan usein.
        Mieheni ei ymmärrä tätä touhua ollenkaan, mutta täällä tuntuu olevan miehiä , jotka ymmärtää kauneuden päälle.
        Minun palkastani puolet menee kauneuteen ja salitreeniin .

        Sama juttu minulla , olen käynyt aikoinaan Tiina Jylhän klinikalla Tallinnassa laittamassa täyteaineita ja samalla käynnillä hiuspidennykseillä , ripsipidenyksillä ja kynsistudiolla.
        Nykyään käyn täällä Helsingissä kauneusklinikalla.
        Minun mieheni maksaa kaiken, koska minun rahani eivät riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu minulla , olen käynyt aikoinaan Tiina Jylhän klinikalla Tallinnassa laittamassa täyteaineita ja samalla käynnillä hiuspidennykseillä , ripsipidenyksillä ja kynsistudiolla.
        Nykyään käyn täällä Helsingissä kauneusklinikalla.
        Minun mieheni maksaa kaiken, koska minun rahani eivät riitä.

        Tämähän on avioliittopalsta! "Mieheni maksaa"???
        Me olemme eläneet kaikki avioliiton kymmenet vuodet periaatteella kaikki on yhteistä.
        Ei ole tarvinnut jyvittää kuka maksaa mitäkin.

        Kun vaimoni oli kotona lasten kanssa 7 vuotta niin hänen tulonsa, niitä ei ollut, ei olisi riittänyt yhtään mihinkään. Eipä tuo haitannut häntä eikä minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu minulla , olen käynyt aikoinaan Tiina Jylhän klinikalla Tallinnassa laittamassa täyteaineita ja samalla käynnillä hiuspidennykseillä , ripsipidenyksillä ja kynsistudiolla.
        Nykyään käyn täällä Helsingissä kauneusklinikalla.
        Minun mieheni maksaa kaiken, koska minun rahani eivät riitä.

        Tämä on idiootti ketju, ämmät elää vain miehien kautta ja äijät vahtii joka suupalaa mitä ämmä syö, jollei ämmä ole fitnes tasolla niin se jätetään, ja jos äijä ei juokse salilla joka päivä se jätetään, hirveän pinnallisia ihmisiä.
        Minusta se on pääasia että pysytään kunnossa liikutaan mitä keritään nuo itsensä muokkaamisen on ihan per...tä siinähän menee jo terveyskin, kun ajetaan itseensä kaikkia mömmöjä , et pysytään nuoren näköisinä.
        Vanhenemiselle ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän on avioliittopalsta! "Mieheni maksaa"???
        Me olemme eläneet kaikki avioliiton kymmenet vuodet periaatteella kaikki on yhteistä.
        Ei ole tarvinnut jyvittää kuka maksaa mitäkin.

        Kun vaimoni oli kotona lasten kanssa 7 vuotta niin hänen tulonsa, niitä ei ollut, ei olisi riittänyt yhtään mihinkään. Eipä tuo haitannut häntä eikä minua.

        Ai, sinäkin olet maksanut muijasi botox hoidot, ripset ja kynnet ja muut kauneushoidot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikä on hoikka treenaan joka päivä, salilla käyn aina työpäivän jälkeen , käyn viikottain kampaajalla ja kerran kuukaudessa kosmetologilla, ripsihuollossa ja kynsihuollossa, olen yli 50 vuotias ja laitatin huuliin täyteainetta , ryppyihin täytettä ja botoksia, kasvoihin mesolangat , että saatiin nousua kasvoihin.
        Rasvaimua vatsaan, koska olen jo vanha niin treeni ei enää auta.
        Meikkaan joka aamu, minulla on rakennekynnet, ja ripsipidennykset, ja kulmakarvoissa tatuoinnit.
        Vaatteita ja laukkuja ostan usein.
        Mieheni ei ymmärrä tätä touhua ollenkaan, mutta täällä tuntuu olevan miehiä , jotka ymmärtää kauneuden päälle.
        Minun palkastani puolet menee kauneuteen ja salitreeniin .

        "Meikä on..."
        Onkohan tuo kirjoitettu hirtehishuumori mielessä. No ei ole kyllä minun vaivojani minkäänlaisessa lähisuhteessa.


      • Anonyymi

        Se koskee molempia, ei ainoastaan naista, ja siihen ei kuulu sotamaalaukset , silikonitissit ja Aku Ankka huulet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu minulla , olen käynyt aikoinaan Tiina Jylhän klinikalla Tallinnassa laittamassa täyteaineita ja samalla käynnillä hiuspidennykseillä , ripsipidenyksillä ja kynsistudiolla.
        Nykyään käyn täällä Helsingissä kauneusklinikalla.
        Minun mieheni maksaa kaiken, koska minun rahani eivät riitä.

        Jokainen käyttää rahansa miten haluaa mutta noiden lisäkkeiden jatkuva käyttö tekee hallaa oikeille ripsillesi ja päänahallesi.
        En suosittele jatkuvaa käyttöä .


    • Anonyymi

      Suosittelen yksinelämistä kaikille niille jotka täällä moittivat puolisoaan tai asuinkumppaniaan. Jos et kestä katsella, niin muuta muualle asumaan. Ei muuta.

    • Anonyymi

      Ainakaan meillä ei vaimoa nykyisin kiinnosta mikään muu kuin pöytä, tietokone ja kännykkä. Kaikenlainen liikunta ja tekeminen kotona ei rouvaa kiinnosta. Jotenkin tuntuu olevan kaikesta katkera ja valittaminen tuntuu vain pahenevan päivä päivältä.
      Olisikohan täällä rouvalle tullet viidenkymmenen kriisi, ainakin puheista päätellen tuntuu siltä.........

      • Anonyymi

        Hymyilyn pidättelyä!
        72v vaimoni 3 mummelijoukon viikkoharrastusta lopui jo ennen virallista karanteenisuositusta.
        Yksi niistä oli harmaahapsien liikuntatunti.
        Nyt minun on vältettävä hymyilyäkin, kommenteista puhumattakaan kun vaimoni jäljittelee tv:n alkuillan 10 minuutin heilumisohjelmaa. Aina ei koordinaatio pelaa.

        72v kouluttamaton nainen on "suojassa" älykännyköiltä ja vastaavilta. Hänellä on oma läppäri mutta käyttö rajoittuu välttämättömään. Aina ongelman tullen huutaa minut apuun.

        Yllättävän terveydellisen esteen johdosta en ole 3:een viikkoon voinut hoitaa aviollisia velvollisuuksiani. Tähän saakka vaimoni tiesi tarpeeni ja oli aina aloitteellinen. Nyt, viikon päivät sitten hän vain totesi, että minun pitäisi ilmoittaa kun arvelisin terveyteni olevan riittävässä mallissa. Siis vanhoilla päivilläni minun pitäisi ryhtyä kerjäämään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyilyn pidättelyä!
        72v vaimoni 3 mummelijoukon viikkoharrastusta lopui jo ennen virallista karanteenisuositusta.
        Yksi niistä oli harmaahapsien liikuntatunti.
        Nyt minun on vältettävä hymyilyäkin, kommenteista puhumattakaan kun vaimoni jäljittelee tv:n alkuillan 10 minuutin heilumisohjelmaa. Aina ei koordinaatio pelaa.

        72v kouluttamaton nainen on "suojassa" älykännyköiltä ja vastaavilta. Hänellä on oma läppäri mutta käyttö rajoittuu välttämättömään. Aina ongelman tullen huutaa minut apuun.

        Yllättävän terveydellisen esteen johdosta en ole 3:een viikkoon voinut hoitaa aviollisia velvollisuuksiani. Tähän saakka vaimoni tiesi tarpeeni ja oli aina aloitteellinen. Nyt, viikon päivät sitten hän vain totesi, että minun pitäisi ilmoittaa kun arvelisin terveyteni olevan riittävässä mallissa. Siis vanhoilla päivilläni minun pitäisi ryhtyä kerjäämään!

        Normaalia elämää vain. Välillä musisoidaan extremeä moottori urheilua näkymiä koti juttuja työ tee ergonomiaa nautitaan tästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyilyn pidättelyä!
        72v vaimoni 3 mummelijoukon viikkoharrastusta lopui jo ennen virallista karanteenisuositusta.
        Yksi niistä oli harmaahapsien liikuntatunti.
        Nyt minun on vältettävä hymyilyäkin, kommenteista puhumattakaan kun vaimoni jäljittelee tv:n alkuillan 10 minuutin heilumisohjelmaa. Aina ei koordinaatio pelaa.

        72v kouluttamaton nainen on "suojassa" älykännyköiltä ja vastaavilta. Hänellä on oma läppäri mutta käyttö rajoittuu välttämättömään. Aina ongelman tullen huutaa minut apuun.

        Yllättävän terveydellisen esteen johdosta en ole 3:een viikkoon voinut hoitaa aviollisia velvollisuuksiani. Tähän saakka vaimoni tiesi tarpeeni ja oli aina aloitteellinen. Nyt, viikon päivät sitten hän vain totesi, että minun pitäisi ilmoittaa kun arvelisin terveyteni olevan riittävässä mallissa. Siis vanhoilla päivilläni minun pitäisi ryhtyä kerjäämään!

        ?????????


    • Anonyymi

      Joku neropatti on jo varmaan ehtinyt kommentoimaan tähän että "no ihmiset muuttuu ja se on normaalia"

      ahahahah....

    • Anonyymi

      Sitä mieltä, että ei pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Ei minun eikä kenenkään tuttunikaan. Ja väite, ettei "tarvitsisi laittautua kun on jo puolison saanut" on kyllä puppua. MInä ainakin laittaudun eli meikkaan, laitan hiukseni ja pukeudun nätistä/oman tyylisesti, ensisijaisesti itseäni varten ja sitten puolisoani. Pelkästään muita varten en laittaudu.

      Olen ollut naimisissa saman miehen kanssa pitkälti yli 30 vuotta ja yhä edelleen haluan laittaa itseäni olimmepa sitten mökillä, kotona, kaupungilla tai missä tahansa. Kaunis haluan olla vain mieheni silmissä, muiden mielipiteistä viis!

      • Anonyymi

        Kaikilla ei ole tuommoista vaimoa ja kaikille ei käy tuommoinen onni.
        Ole hyvilläsi kun laitat itseäsi vielä 30 vuoden jälkeen miehellesikin.
        Meillä on asiat aikalailla toisella tavalla.


    • Anonyymi

      Minäkin olen ollut yli 30 vuotta aviossa yhden ja saman miehen kanssa.
      Kun minä ja mieheni aikoinaan nuorena tavattiin, kumpikaan meistä ei ollut sillä hetkellä edustavimmillaan, silti ihastus välillämme syttyi välittömästi. Muutaman kuukauden tiiviin seurustelun jälkeen muutimme yhteen. Jo silloin nuorena olimme molemmat sitä mitä olemme, meikkasin hyvin vähän jo silloin, viimeiseen 10 vuoteen en ole meikannut lainkaan.

      Joka ikinen ilta olen mennyt, ja tulen menemään, mieheni viereen sänkyyn luomuna alasti. Aivan siitä ensimmäisestä seksikerrasta alkaen olen ollut se mikä olen ja mieheni on se mitä hän on 100% aito.
      Mies on aina katsonut minuun ylpeänä ja suoraan. Siihen katseeseen ei ole vaikuttanut raskauskilot eikä rintasyöpä. Mieheni ottaa kiinni ja sanoo miten valtavasti hän minua rakastaa päivittäin. Hän ei ole hävennyt minua eikä pelännyt rintasyövän leikkausarpia ihollani, ei kavahtanut puuttuvaa rintaani, ei kääntänyt katsettaan pois.

      Minulla on paljon ystäviä, ihmiset uskaltavat tulla juttusille olipa päälläni mitkä vaatteet tahansa. Olen iloinen, onnellinen, elossa, ei tarvitse feikata kenellekään mistään, se on elämässä parasta. Tsemppiä, nautitaan tästä päivästä ja tulevasta.

      • Anonyymi

        Onnea, sinulla on rakkaus vierellä.

        On minullakin joku vierellä, joko kyllä muistuttaa kuka ja mikä minä olen. Tätä olen jaksanut liian kauan, ja en jaksa enää välittää mistään. Ainaisella muistuttamisella kuka ja mikä olen, ei minua enää kiinnosta mikään ja jaksaminen on niin ja näin.
        Tasan eivät käy onnen lahjat..........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea, sinulla on rakkaus vierellä.

        On minullakin joku vierellä, joko kyllä muistuttaa kuka ja mikä minä olen. Tätä olen jaksanut liian kauan, ja en jaksa enää välittää mistään. Ainaisella muistuttamisella kuka ja mikä olen, ei minua enää kiinnosta mikään ja jaksaminen on niin ja näin.
        Tasan eivät käy onnen lahjat..........

        Pikkukapset ja työ vie vapaa-ajan ja voimat, mielenkiinto laittautumiseen vähenee. Kenellä on varaa ja aihetta laittaa puolet palkasta ulkonäköön? Terve järki ja arvostelukyky on osa kauneutta. Suurin ulkonäön turmelus on ylipaino. Kevyt ruokavalio sekä liikunta, hyötyliikunta joka tilanteessa auttavat paremman elämän alkuun.


      • Anonyymi

        Teillä on terve suhtautuminen elämään, onnea teille.


      • Anonyymi

        Ihana nainen. Kun mies rakastaa ja nainen samoin. Ei tarvii miettiä hyväksyykö mies/nainen toisen pelkän ulkonäön takia.


      • Anonyymi

        ❤️ TÄTÄ on todellinen rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkukapset ja työ vie vapaa-ajan ja voimat, mielenkiinto laittautumiseen vähenee. Kenellä on varaa ja aihetta laittaa puolet palkasta ulkonäköön? Terve järki ja arvostelukyky on osa kauneutta. Suurin ulkonäön turmelus on ylipaino. Kevyt ruokavalio sekä liikunta, hyötyliikunta joka tilanteessa auttavat paremman elämän alkuun.

        "Terve järki ja arvostelukyky" takaavat tiedon ja taidon, jonka avulla ei tarvitse panna puolta ansioistaan "ulkonäköön". Välttämättä aiheeseen ei tarvita rahaa kovinkaan pajoa. - Nm. Asenne auttaa


    • miten tehdä kissasta lehmä?

      - mene sen kanssa naimisiin.

      • Anonyymi

        Miten tehdä koirasta sika ,mene sen kanssa naimisiin.


      • Anonyymi

        Miten tehdä lehmästä kissa? Mene sen kanssa avioliittoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tehdä lehmästä kissa? Mene sen kanssa avioliittoon.

        toisinpäin


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        toisinpäin

        En ymmärrä näitä eläimiin sekaantujia


    • Anonyymi

      No

      Se oli sitä aikoo

      Kun ajatteli että ilman meikkiä on paras

      Mutta olen meikannut lähes aina muuten

      Mutta sittän se jäi monien kipujen ynnä muun lomasta pois

      Mutta se on psykoosisairaalle muutenkin ylitsepiäsemätön juttu

      Meikkaako vai ei

      Parempi kylläkin meikin kanssa mutta ilmankin pärjää

    • Anonyymi

      Tutustuessamme vaimoni oli 19v ikäinen. Nyt hän on 72v. Missään vaiheessa en ole ajatellut hänen meikkaamistaan. Kyllä kai hän on jotain tehnyt. Luonnostaan tummakarvainen ihmisen ei tarvinne jonkun sortin tehostusta.
      Tukkamuoti on muuttunut useampaan kertaan.

      Päätelmä. Jos on laitellut niin sitten niin niukasti, etten ole kiinnittänyt huomiota ja jos on vähentänyt niin en ole huomannut sitäkään.
      Iltaisin mättää kasvoihinsa joitakin rasvoja!

      Viimeisten 20:n vuoden painonnousua, 6kg ei huomannut muutoksena, mutta kylläkin kun vertaa 20:n vuoden takaiseen hahmoon.

    • Anonyymi

      Kyllä vaimo laittoi itsensä ennen meikeillä ja vaatteilla edustavaksi. Oli kyllä mukava seurata muitten katseita, kun vaimo oli meikannut ja kynnet laitettu, olin itsekin ylpeä. Meikkasi vielä kun oli lapset kotona, näytti että pitää itsestä huolehtia.
      Nykyisen, jos joku on itsensä meikannut kuvissa tai kävelee vastaa, tokaisee melkein aina. Tuo on h...a, kun on kynnet ja huulet maalattu. Melkein kaikki ovat nykyisin h...ia.
      Voi ainakin sanoa, meillä ei entinen enää palaa. Katkeruus on vain nykyisin vaimolla.

      • Anonyymi

        Minä tykkään luomu naisista, inhoan pitkiä rakennekynsiä, ja raskaita ripsipidennyksiä.
        Minun naiseni on kaunis ilman meikkiä, hänellä on luonnostaan pitkät tummat ripset ja paksut hiukset, ja hän pitää liikkumisesta, kroppa kunnossa, kynsiä hän ei voi ammattinsakaan takia pitää hoitsu kun on.
        Enhän minäkään itseäni koristele, parturissa käyn ja pidän itseni puhtaana , niin kun vaimonikin ja se riittää meille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään luomu naisista, inhoan pitkiä rakennekynsiä, ja raskaita ripsipidennyksiä.
        Minun naiseni on kaunis ilman meikkiä, hänellä on luonnostaan pitkät tummat ripset ja paksut hiukset, ja hän pitää liikkumisesta, kroppa kunnossa, kynsiä hän ei voi ammattinsakaan takia pitää hoitsu kun on.
        Enhän minäkään itseäni koristele, parturissa käyn ja pidän itseni puhtaana , niin kun vaimonikin ja se riittää meille.

        Itse pidän luonnollisuudesta ja aitoudesta, viehettävimpänä ominaisuutena, kuin meikkikerroksen tekoripsineen täytehuulineen ja suurien silikonirintojen alle piiloutunutta ihmistä.
        Tää on tietty mielipidekysymys.
        Ihminen voi olla sisäisesti kaunis , sydämellinen , empaattinen ,sovittelija, hellä ja toiset huomioiva, näitä luonteenpiirteitä arvostakin huomattavasti enempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pidän luonnollisuudesta ja aitoudesta, viehettävimpänä ominaisuutena, kuin meikkikerroksen tekoripsineen täytehuulineen ja suurien silikonirintojen alle piiloutunutta ihmistä.
        Tää on tietty mielipidekysymys.
        Ihminen voi olla sisäisesti kaunis , sydämellinen , empaattinen ,sovittelija, hellä ja toiset huomioiva, näitä luonteenpiirteitä arvostakin huomattavasti enempi.

        Kerrankin tervejärkinen kommentti.


    • Anonyymi

      Meikkaamiseni ja itseni hyvännäköisenä pitäminen ei aikoinaan auttanut omassa liitossani. Miehen kiinnostus hupeni ja ero siitä tuli. Kai muitakin kriteerejä on kuin paino. Itse en ole koskaan ollut lihavan miehen kanssa, se tuntuu jo ajatuksena vieraalta. Pitkä mies ei myöskään ole haluttava minulle, jotenkin kolho olento.
      Jatkan kunnon ylläpitämistä ja nyt toisessa suhteessa välit ovat säilyneet.
      Tosin nyt korona-aikana en vällitä meikata ja kuljen väljissä melkein kotivaatteissa. Tämä tapa ei kuulu ollenkaan luonteeseeni, en vain välitä kun kaikki mukavat menot ovat nyt lakkautettu, niihin joihin olen pukeutunut ja meikannut. Toivottavasti menee ohi. Kuntoilua en ole jättänyt, joten lötsähtämään itseäni en päästä. Äkkiäkös sitä meikit kaivaa esille, kun tulee menoja. Hiukset laitan aina, enkä meikkaamattomanakaan turvenuuijan näköinen ole.
      On outoa että useat sekä naiset että miehet päästävät itsenä käsittämättömiin mittoihin, vaikka nuorina aikuisina ovat vielä olleet normaalipainoisia.

      • Anonyymi

        Kommenttini viimeiseen virkkeeseesi.
        Jospa asia on niin päin, että henkilö jolla on nuorena ollut paino-ongelmia ja onnistunut selvittämään ne, ovat omaksuneet terveellisemmät tavat jotka kantavat pitkälle, aina haudan partaalle saakka.
        Toisaalta ne joille sopusuhtaisuus on ollut selviö eivät ota huomioon ikääntymisen ja siihen liittyvien elintapojen muutoksen vaikutusta.
        Kuulun itse tuohon ensimmäiseen ryhmään, siksi asia on tutun tuntuinen. Kun aikanaan selvittää syyn ja seurauksen suhteen niin ei tarvitse punnita ruokiaan eikä laskea kaloreja.


    • Anonyymi

      Meillä on jo nykymittapuun mukaan pitkä suhde, jossa olen saanut kolme lasta. Paino nousi kaikkien jälkeen jonkun verran ja olen nyt n 20 kiloa painavampi kuin suhteen alussa. Mieheni on joskus vihjaillut laihduttamisesta, mutta ei suuremmin. Seksi on ollut hyvää koko liiton ajan. Nyt kun lapset ovat jo kasvaneet, olen aloittanut taas liikunnan ja terveellisen ruokavalion. Se mikä minua on ilahduttanut on se, että muutama mies on osoittanut kiinnostuksensa minua kohtaan, vaikka vuosia on jo, ja sitä painoakin on jäänyt. Kaikki eivät ole nuoruuden ja hoikkuuden perään. Osansa on myös persoonallisuudella. Olen suhteellisen tyytyväinen toimivaan kroppaani. Jos saisi pari kiloa pois, olisin tyytyväinen. Miestäni en kuitenkaan jätä, enkä petä. Hän on hyväksynyt minut aina sellaisena, kuin olen.

      • se on toisen kusettamista jos antaa itsensä lösähtää suhteen alun jälkeen


    • Sehän on ihan selvää. Hormoonien pakottama tavoite on saavutettu eikä hormooneille jotka määräävät sotamaalauksen ja kunnon ole enää tarvetta. Silloin nopea rupsahdus on vääjäämättä edessä. Se voi hetkeksi plata jos joutuu etsimään uutta "saalista"

    • Siinäpä taisi osua Pierulieksasta oikeaan

    • Anonyymi

      Kun mies on saanut eukon itselleen alkaa vahtimaan sitä ettei se vaan kattele muita! Ei huvita enää laittautuu .kun puoliso ei panosta omaan ulkomuotoonsakkaan!Menee aika akkaa vahtiessa.Ja jos laittaavut oot kamala hutsu!😁

    • Samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Jokainen saa olla kuin lystää.
      Mitäpä se muille kuuluu.

    • Anonyymi

      Ensin pitää olla tiptop ja ollqan ihastuttu jne sit tulee arki ei se sen kummempaa ole

    • Anonyymi

      Kaikesta päätellen näyttää olevan viisainta tai paras rupsahduksen ehto pysyä sinkkuna vapailla metsästysmailla

    • Anonyymi

      Jokaisen oma asia laittautuuko vai ei, mutta samaa ihmettelen..yli 30 -v naiset eivät enää meikkaa ja leikkaavat kananpyrstö -tukan tai lopettavat urheilun. Mutta silti kysymys kuuluu mikä suhteessa saa laiskistumaan? Vissiin se, kun ei tarvitse enää, koska oma kulta on siinä jo eikä lähde ja hyväksyy sinut sellaisena kuin olet tai 10 kg läskimpänä.

      Henkilökohtaisesti minua oksettaa se, että nykyään miehet kasvattavat parran, ukkoontuvat ja luulevat saavansa jonkun missin, vaikka itse naama on kuin pirun poikasella? Pientä suhteutusta hei, tuollaiset korkeintaan saavat juurikin tuollaisen levähtäneen 30 v kananpyrstö-naikkosen. Mutta ei, tulevat pokaamaan treenattuja ja kauniita pimuja - mutta se johtuu vissiin siitä kun ei suhteuteta omaa naamaa ja sitä mihin olisi realistiset mahdollisuudet. Ei mitään hävittävää.

      n33, liikun ja huolehdin itsestäni

      • Anonyymi

        Meikkaan nätisti joka päivä, kivat vaatteet, hiukset hyvin ja suihkaus hajuvettä. Joskus kyllä odotan pikkukehuja mieheltäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikkaan nätisti joka päivä, kivat vaatteet, hiukset hyvin ja suihkaus hajuvettä. Joskus kyllä odotan pikkukehuja mieheltäni.

        Miksi muuten mies ei kehu vaimoaan vaikka toinen tekee kaikkensa ollakseen ihana. 😑


      • Anonyymi

        Vaimoni on tehnyt tuon saman, rauhoittavan havainnon. Ilmaisee asian kauniisti. Hänen mukaansa olen takaa päin nuoremman näköinen kuin edestä. Viittaa 76v ukon uurteiseen naamaan. Ajan parran satunnaisesti ja vaikka tukkani peittä koko asiaan kuluvan alueen niin käyn parturissa vaimoni painostuksesta 4 kertaa vuodessa. Viimeeksi parturoija sanoi, että miesten normaali väli on 4 - 5 viikkoa ja herrasmies käy niin usein, ettei hänestä koskaan huomaa milloin on vieraillut kyseisessä palvelimossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuten mies ei kehu vaimoaan vaikka toinen tekee kaikkensa ollakseen ihana. 😑

        Jos / kun vaimo on "ihana", niiin sen huomaavat muutkin miehet ja se on kaikille mieähille kauhistus, ellei painajainen. - Nm. S i k s i


    • Anonyymi

      Itsellä on ollut tähän hyvä ratkaisu: en edes yritä näyttää superhyvältä miehiä varten. En urheile, syön melko huonosti ja painoindeksi lähentelee ylipainoa. Vaatteet valitsen vähän sattumanvaraisesti ja meikkaan silloin, kun tuntuu siltä. Käytökseltäni olen ihan mukava, mutta totta puhuen en jaksa välittää aina siitäkään vaan annan luontaisen outouden näkyä.

      Seuran löytäminen ei ole ollut yhtä helppoa kuin muille naispuolisille kavereilleni, mutta olen kuitenkin onnistunut löytämään miehen, joka on kiinnostunut minusta puutteistani huolimatta ja haluaa minua niin paljon, että saa todennäköisesti kohta häätöuhkauksen naapureilta.

      Itselläni on melko rento olo suhteessa, sillä tiedän, että ainakin ulkonäöllisesti ja fyysisesti en voi juurikaan mennä kuin parempaan suuntaan. Miehen osoittama kiinnostus ja halu on myös saanut minut miettimään, miten voisin tehdä itsestäni vielä kauniimman ja seksikkäämmän. Mies ei ole tähän millään tavalla painostanut vaan motivaatio on syntynyt pikkuhiljaa suhteen edetessä.

    • Anonyymi

      Aivan käsittämätöntä ihmissontaa täällä. KUKA on ite niin helvetin täydellinen, et on varaa haukkua toisen ulkomuotoa? Eipä se korea ulkokuori oo minkään arvoinen, jos ei oo sydäntä eikä järkeä. Jos ei toisen sisällä oo mitään, minkä takia viihtyä samassa huoneessa.

      Kyllä se pitkä parisuhde on ihan jostain muusta kiinni kuin kiloista.

      Varjele, miten pinnallista.
      Tosin niin ajatteleva ei edes ansaitse ihmistä vierelleen. Kaikkea voi tapahtua ja voi vaikka sairastua vakavasti. Onko se hyvä syy jättää toinen? Painoa voi pudottaa, mut sydämetön on aina sydämetön. Siihen ei oo dieettiä eikä lääkettä.

      Todellinen rakkaus ei katso pelkkää ulkokuorta. Onneksi itse olen löytänyt sellaista laatua. En ole itse ylipainoinen, mutten todellakaan arvostele ihmisiä ulkonäön perusteella. Yläasteen pihalla sellaista tapahtuu. Jotkut ei vissiin sieltä kehity henkisesti. Täydellistä kypsymättömyyttä.
      Toivottavasti ette välitä asennettanne jälkikasvullenne.

      • Anonyymi

        "Ihmissontaa täällä" / "ei edes ansaitse ihmistä vierelleen" / "Jotkut ei vissiin sieltä kehity henkisesti." / "Täydellistä kypsymättömyyttä" ... - Nm. Hmmm ...


    • Anonyymi

      Mikäli halutaan ollakin yhdessä, on se hyvä huolehtia ulkoisistakin asioista. Naimisiinmeno ei tarkoita, että tää oli sit tässä ja nyt oon sohvaperuna :D PÄINVASTOIN! se on matkan alku...tarkoitus on päästä loppuun asti... YHDESSÄ. Siihen kuuluu hoitaminen molemminpuolin kuin puutarhan kukat :) ilo katsella kun saa kukoistamaan. Kun puolisot voivat hyvin, on se merkki onnistuneesta naimakaupasta. Mutta ikävä kylä olen huomannut samaa ilmiötä...ettei olla oivallettu sitä hoitosuhdetta :( ulospäin paistaa ettei kaikki oo hyvin. Vaikka voi olla että on just sillähetkellä ihan ookoo...mut tulossa on hoitamattoman puutarhan ongelmat. Olkaa ylpeitä itsestänne ja puolisostanne ja näyttäkää se muillekin että voitte hyvin. Sen eteen kannattaa nähdä vaivaa se on palkitsevaa <3

    • Anonyymi

      Olen yli 50 vuotias nainen... Sairauden vuoksi joutunut jäämään pois työelämästä ja jäämään eläkkeelle... Silti pidän itsestäni huolta... vaikka vietän päivät kotona yksin, niin haluan ehostaa kasvojani ihan niin kuin hyvältä näyttää omasta mielestä... 🙋

    • Anonyymi

      Olen vannoutunut yksineläjä, viihdyn yksin. En halua miehiä peileikseni. Tai ketään.
      Saa olla vapaasti miten ja mitä haluaa. Jos joku ei näe sisintä ja ajatuksiani, vaan
      mitataan ulkoisella sokeasti, ei todellakaan kiinnosta edes ystävänä.
      Jos laittaudun.. omaksi ilokseni. Suureksi osaksi aikaa en.... rennompaa olla siitä piittaamatta. Myös saa olla rauhassa kun ei korosta fyysistä vaan maastoutuu...

      • Anonyymi

        Sama täällä. 👍pitäis olla supertyyppi,joka sais mut luopuu vapaudesta.


    • Anonyymi

      jk. Edellisestä jatkoa... saatan laittautua siis omaksi ilokseni, kukkamekko tai itämainen silkkiaamutakki.. vaikka olen yksin kotona.

    • Anonyymi

      Kysymys on kaksipiippuinen?
      Mikäli kunnostaan ja ulkonäöstään huolehtimen
      on molemmin puolista se on ihan OK.

      Mikäli tätä trendiä harrastetaan yksipuolisesti se ei toimi.
      Mikäli vain toinen osapuoli alkaa huplehtimaan edellä
      mainituista asioista aletaan häntä epäilemään uskottomuudesta.

    • Anonyymi

      Ai jaa mulla muija just tsumbaa ja mä istun ja juon...vettä.

    • Anonyymi

      Se tahtoo se aika olla kortilla lasten, työnteon ja kodin ruljanssin pyörittämisessä. Enkä usko että ylimäärästä rahaakaan paljon ole että pääsis vaikka kampaajalle. Se eei vaan onnistu kaikilta ja työt vie energian.

      • Anonyymi

        Valintakysymys. Kyllä jokainen pystyy sen verran itsestään huolehtimaan. Aika on tekosyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valintakysymys. Kyllä jokainen pystyy sen verran itsestään huolehtimaan. Aika on tekosyy.

        Juu tilaa aika parturikampaajalle.


    • Anonyymi

      KUMPA SAISIKIN SEN AVIOLIITON!! NIIN EI TARTTIS YKSINÄISYYTEEN POTEA ITSEMURHAMASENNUSTA JA SYÖDÄ JA JUODA ITTEENSÄ TÄRVIÖLLE. T: sairaseläkkeellä kun en saa avioliittoa

    • Anonyymi

      Ei se niin mee. Kuvittelet ihan täyttä hevonsontaa. Hyvät yleistykset.

      T. Aviopari joka ei kuulu sinun lokeroosi.

    • Anonyymi

      Kun on oltu jonkin aikaa naimisissa, nainen unohtaa itsestään huolehtimisen ja kasvattaa viikset.

      • Anonyymi

        ????????


    • Anonyymi

      Ei tarvitse edes naimisiin asti mennä kun alkaa nämä muodonmuutokset.
      Sitten kun tulee ero niin muutaman vuoden päästä kun näet ex-siippaa niin kiloja on lähtenyt kakskymmentä. Silloin ollaan samoissa kiloissa kuin seurustelun alussa.

    • Anonyymi

      Kyllä minun mielipiteeni on aina pitää huolehtia itsestään. Eikä päästää itseään rupsahtamaan

      • Anonyymi

        Minkä sinä ikääntymisellesi teet, vai aiotko kuolla aika nuorena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä sinä ikääntymisellesi teet, vai aiotko kuolla aika nuorena.

        Meinaatko oikeasti, että ikääntyvä ihminen ei voisi / saisi huolehtia itsestään? Terveyden hoitaminen on kauden hoitamista ja toisin päin, kauneuden hoitaminen on myös terveyden hoitamista. - Nm. Terve ihminen on kaunis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko oikeasti, että ikääntyvä ihminen ei voisi / saisi huolehtia itsestään? Terveyden hoitaminen on kauden hoitamista ja toisin päin, kauneuden hoitaminen on myös terveyden hoitamista. - Nm. Terve ihminen on kaunis

        ... on kauneuden hoitamista ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko oikeasti, että ikääntyvä ihminen ei voisi / saisi huolehtia itsestään? Terveyden hoitaminen on kauden hoitamista ja toisin päin, kauneuden hoitaminen on myös terveyden hoitamista. - Nm. Terve ihminen on kaunis

        Juu, mutta ei se sua nuoreksi tee, sama vanha ryppyinen ihminen katsoo peilistä.
        Terveydenhoito on ihan eri asia , kun kauneudenhoito, se ei auta vaikka kuinka laittais naamaansa niin silti on vanha, ja ryppyinen vanha ei ole kaunis, vaikkakin terve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mutta ei se sua nuoreksi tee, sama vanha ryppyinen ihminen katsoo peilistä.
        Terveydenhoito on ihan eri asia , kun kauneudenhoito, se ei auta vaikka kuinka laittais naamaansa niin silti on vanha, ja ryppyinen vanha ei ole kaunis, vaikkakin terve.

        Minä en ole "ryppyinen", mutta sinun asenteesi on. - Nm. Revi siitä, jos osaat


    • Anonyymi

      Sinkkuna on mukavaa ja helppoa;)

    • Anonyymi

      Kannattaa pitää itsestään huolta,että.kelpaa eron jälkeen jollekin:)

      • Anonyymi

        Se on masennuksen merkki, jos ei pidä huolta itsestää.

        Sinunko takia minun pitäis tukka laittaa?


    • Anonyymi

      Olen aivan samaa mieltä. Miksi itsestään huolehtiminen pitäisi lopettaa papin aameneen? Itseni takia pidän huolta itsestäni. Olen aina meikannut ja nyt vanhemmilla päivillä yritän liikkua enemmän. Vaatekaapista löytyy itselleni rakkaita vaatteita jopa viidentoista vuoden takaa, joita käytän vieläkin.
      Ollessani äitiyslomalla ensimmäisen lapseni kanssa, "eksyin" lähellä olevalle leikkikentälle ja hämmästys oli suuri. Hiekkalaatikon reunalla istuskeli joitakin äitejä. Katsoessani heitä, huomasin kaikkien raskauskilojen jääneen, vaatetus oli vaihtunut myrkynvihreisiin verrarreihein ja hiukset hoitamattomat, latvoissa pientä lainetta kolmen vuoden takaisesta permanentista!! Molempina kertoina ollessani äitiyslomalla, huolehdin myös itsestäni. Hiukset pesty ja huollettu, hieman meikkiä ja puhtaat siistit kotivaatteet. On aikamoinen shokki miehelle tullessaan töistä, missä enin osa naisista huoliteltuja, jos kotona odottaa nainen kuin "petolinnun persus".
      Olen aina meikannut, käyttänyt kivoja vaatteita ja korkkareita. Ja samaa meno jatkuu vielä nytkin ollessani 66 vuotias. Aina on löytynyt hieman aikaa itsellekkin, niin ruuhkavuosina kuin eläkkeelläkin.

      • Anonyymi

        Olet vanha ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vanha ihminen.

        Mutta sinä olet vanhempi. - Nm. Asenteeltasi


    • Eniten inhottaa naiset, jotka luulevat että ihon suttaaminen törkeän näköisellä tatuoinnilla korvaa menetetyn ulkonäön.
      Miksi sutata kaunis ihmisiho? Eikö kaupassa ole enää sarjakuvalehtiä, jotka voi heittää lukemisen jälkeen pois? Luulis tulevan halvemmaksikin. Eikä lehden poistamiseen tarvita lääkäriä, eikä laseria, joka tuhoaa ihosta loputkin.

      • Anonyymi

        Myös inhottaa nuo yli 60 v naiset kun ovat olevannaas jotain teinejä , teinien vaatteet päällä ja ryppyinen naama voimakkaasti meikattu ja toisilla tatskojakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös inhottaa nuo yli 60 v naiset kun ovat olevannaas jotain teinejä , teinien vaatteet päällä ja ryppyinen naama voimakkaasti meikattu ja toisilla tatskojakin.

        Mutta inhotus on sun ongelma, ei kenenkään ulkopuolisen, vaikka olisi millainen. - Nm. Mitä se sulle kuuluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös inhottaa nuo yli 60 v naiset kun ovat olevannaas jotain teinejä , teinien vaatteet päällä ja ryppyinen naama voimakkaasti meikattu ja toisilla tatskojakin.

        Heh...luuletko, että yli 60v naista (tai miestäkään) liikuttaa pätkän vertaa, että mitä mieltä heistä olet?
        Itsekin olin nuorena tosi ujo ja arka, joka johtui kasvatuksestani. Minun piti olla näkymätön, hajuton ja mauton, kiltti tyttö.
        Nyt 5-kymppisenä saan tehdä tasan tarkkaan ihan just niinkuin itse haluan. Puen päälleni mitä haluan ja ajattelen, että ongelma on sen, joka ei pysty olemaan katsomatta.
        Itselläni ei ole tatuointeja, mutta jos jollakin on, niin ei kuulu minulle.
        En meikkaa voimakkaasti, mutta kukin tyylillään.

        Kun vanhenet (=aikuistut) niin huomaat, että maailmassa on ihmeellisempiäkin asioita kuin jonkun vaatteet tai tatskat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh...luuletko, että yli 60v naista (tai miestäkään) liikuttaa pätkän vertaa, että mitä mieltä heistä olet?
        Itsekin olin nuorena tosi ujo ja arka, joka johtui kasvatuksestani. Minun piti olla näkymätön, hajuton ja mauton, kiltti tyttö.
        Nyt 5-kymppisenä saan tehdä tasan tarkkaan ihan just niinkuin itse haluan. Puen päälleni mitä haluan ja ajattelen, että ongelma on sen, joka ei pysty olemaan katsomatta.
        Itselläni ei ole tatuointeja, mutta jos jollakin on, niin ei kuulu minulle.
        En meikkaa voimakkaasti, mutta kukin tyylillään.

        Kun vanhenet (=aikuistut) niin huomaat, että maailmassa on ihmeellisempiäkin asioita kuin jonkun vaatteet tai tatskat.

        Juuri tasan tuolla lailla. Se on metka ja kumma, että nuo inhoaja-tyypit eivät ikinä keksi, että inho kertoo heistä itsestään, ei kenestäkään ulkopuolisesta mitään. - Nm. Keskenkasvuisilla korvantaukset märkinä


    • Anonyymi

      Kyllä on maailma , kuin paperi kakku. Jos rakastat miestäsi, tai päin vastoin niin siinä ei merkitse yhtään mitään kilot. Totta kai olisi parempi jos pysyisi mitoissaan, mitta jos rakastaa myös hyvää ruokaa ja paino nousee ..niin ei se oikeuta pettämiseen , tai rakkauden loppumiseen; saatikka ajatusta suhteen väljähtymiseen. Ehdottomasti on tärkeää tehdä liitosta kestävämpi, muuten kuin pintaliito mittarina. Kunnioittaminen, pieni tönäisy suoristus ..".olisi muuten kivempi laittaa pää rinnallesi jos hieman otettaisiin painoa pois." Se ei ole maailman tärkein asia...mutta haluan pitää simut rinnallani mahdollisemman kauan, ja tilastot puhuvat puolestaan miten käy ,jos ei tehdä suoristus liikettä. Ei tehdä asiasta haloota, toiselle painajaista, koska se voi olla jollekkin mahdoton yhtälö pysyä aina trimmissä. Että silleen....

      • Anonyymi

        Parasta kumppanille osoitettua huolenpitoa, kiintymystä ja rakastamista on omasta kunnostaan ja terveydestään huolehtiminen!
        Kohtuullinen paino on yhden sortin mittari varsinkin kahdesta ensimmäisestä.
        Merkitys korostuu ikääntymisen myötä.
        Kohtuullisen terveiden ja hyväkuntoisten ikäreiden yhteiselo on miellyttävämpää kuin oireilevien.
        Intiimien toimintojen merkityksestä ei kannata edes mainita!


      • Anonyymi

        Just näin ei tule mieleenikään jättää puolisoani, jos hän vähän lihoo, sairastuu tai vammautuu, tässä ketjussa on noita pintapuolisia ihmisiä, jotka ei hyväksy vanhenemista tai ihmisen sairastumista ja pientä lihoamista.
        Ainakin naisen pitää näyttää vielä yli 60 v noin 25 v näköisenä, muuten on rupsahtanut, ei ihminen voi mitään ikääntymiselleen, tai voi hiukan, kun käy kohottamassa naamansa ja kiristämässä nahkaansa ja ottamassa botoksia sinne sun tänne, mutta ne ihmiset sitten vasta rumia on ovat muovitettuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta kumppanille osoitettua huolenpitoa, kiintymystä ja rakastamista on omasta kunnostaan ja terveydestään huolehtiminen!
        Kohtuullinen paino on yhden sortin mittari varsinkin kahdesta ensimmäisestä.
        Merkitys korostuu ikääntymisen myötä.
        Kohtuullisen terveiden ja hyväkuntoisten ikäreiden yhteiselo on miellyttävämpää kuin oireilevien.
        Intiimien toimintojen merkityksestä ei kannata edes mainita!

        Just joo, mulla oli yksi nainen , onneksi vain vähän aikaa, joka oli ,kuin missi kaunis kun mikä ja kroppa kuin unelma, mutta luonteeltaan oikea piru, itsekäs omahyväinen , laskelmoiva, ja uskoton, se rakasti vain itseään, mitä sellaisella tekee, kyllä se hyvä ,lojaali ja lempeä luonne on tärkeempi, kun korea ulkonäkö. Yksi lysti muutama ylikilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo, mulla oli yksi nainen , onneksi vain vähän aikaa, joka oli ,kuin missi kaunis kun mikä ja kroppa kuin unelma, mutta luonteeltaan oikea piru, itsekäs omahyväinen , laskelmoiva, ja uskoton, se rakasti vain itseään, mitä sellaisella tekee, kyllä se hyvä ,lojaali ja lempeä luonne on tärkeempi, kun korea ulkonäkö. Yksi lysti muutama ylikilo.

        " Muutama ylikilo " onkin aivan eri asia kuin liikalihavuus. Eivätkä kaikki lihavatkaan ole leppoisia, kuten luullaan. Eivätkä kaikki normaalipainoiset, itsestään huolta pitävät ole piruja eikä meikki tee itsekkääksi yms. luettelemaksesi. - Nm. Yleistäminen on typerää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Muutama ylikilo " onkin aivan eri asia kuin liikalihavuus. Eivätkä kaikki lihavatkaan ole leppoisia, kuten luullaan. Eivätkä kaikki normaalipainoiset, itsestään huolta pitävät ole piruja eikä meikki tee itsekkääksi yms. luettelemaksesi. - Nm. Yleistäminen on typerää

        En yleistänyt, kerroin vain tuosta yhdestä naisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just joo, mulla oli yksi nainen , onneksi vain vähän aikaa, joka oli ,kuin missi kaunis kun mikä ja kroppa kuin unelma, mutta luonteeltaan oikea piru, itsekäs omahyväinen , laskelmoiva, ja uskoton, se rakasti vain itseään, mitä sellaisella tekee, kyllä se hyvä ,lojaali ja lempeä luonne on tärkeempi, kun korea ulkonäkö. Yksi lysti muutama ylikilo.

        Jos sattuu olemaan enemmän naiskokemuksia, niin oppii ainakin sen, että ulkonäkö ei ole sama asia kuin luonne.
        Niitä pirullisia ja lempeitä luonteita löytyy ihan joka vartalotyypistä.


    • Anonyymi

      Jopas oli tekstiä ettei jaksa selata mutta miehille sanoisin että koittakaa nyt päättää.toisaalta tahdotaan että ole luomu ja tekoripset ym naurettavaa ja toisaalta pitää pitää huolta itsestä ettei rupsahda että heille kelpaa.mulle on ihan sama mitä tahdotte.itse meikkaan ja olen aina meikannut ja tulen meikkaamaan niin kauan kuin henki pihisee.se on naisellista ja meidän ihana oikeus.mihkään hikitreeniin en silti lähde itseäni rääkkäämään kun ei kiinnosta.hoikkana pysyy muutenki vaikkei kiinteänä.vittuako minä teidän mielipiteistä! Voitte oottaa meiltä naisilta mitä ootatte.mulle yks hailee.teen mitä teen .elän miten elän ja olen mitä olen.paskaakaan kiinnosta teidän toiveet js odotukset.pääasia että itselläni on hyvä näin.että repikää siitä.

      • Anonyymi

        Eipä tänne muutenkaan olla mitään egoa tultu pönkittään.kyllä ihan henkisesti oppimaan tullaan.että hukkaan menee punttisalirehkimiset. Kunnossa pysyy ihan hyötyliikunnalla.ihana tämä korona aika joka laittaa ihmiset pysähtymään.ei tarvii niin kauheasti yrittää ja päteä.elämää voi elää muutenki ja hengissä säilyy.ehkä jopa juuri siksi.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe