Kampaajalle pitäisi päästä !

Anonyymi

Olen komeesti yli seitenkymppinen, kohta kahdeksankymppinen,
kuulun riskiryhmään

mutta
kampaajalle pitäis päästä,

olen niin kyllästyny pitkään tukkaan, tosi tympääntyny,
pitäis saada hyvä leikkaus ja ehkä permanetti pehmennyksen-muodossa,
kenties hiukan värjäystäki,

ja

kauppaanki haluis mennä,
ihan omia henkilökohtasia ostoksia,
kuten esm kosmetiikaa, ym intiimiä,

pistelee vihaksi tämä karenssi,
ku kuitenkin on vanhva tarve noudattaa annettuja sääntöjä,

mitä luulette ,,,,,

ottaisko kampaaja eses työnalle moista tehtävää,
uskataisiko päästää sisälle asiakkaaksi, ???

kyllä karenssi alkaa jo väsyttämään,,,

28

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kohta otan sakse omaan käteen,
      leikkaan itse tukkani,

mitä luulette,
      onnistuuko tukanleikaaminen itseltä,

kuka korjaa jos menee pieleen ??????????????? tämmösenä karenssi aikana,

• Anonyymi

Voit hakea valtiolta korvausta, ensialkuun peruukin osttoon ja myöhemmin henkisiin kärsimyksiin.

• Anonyymi

Itse leikkaan tukkani enkä permistä tai väriä laita, kukaan katsele kun ei missään saa liikkua ja jos tarvii niin lätsä päähän.

• Anonyymi

voi vitsi,,, kuika uskaltaa itse leikata tukan,,, hirvittää,,

mutta
        kohta kyllä pillastun ja leikaan itse
        en kestä enään tommosta hapsikuontaloa
        joka hapsottaa mihin suuntaan sattuu,

silmille ja suuhun tukkivat aina tulemaan,
        mikähän siinä kun karvat aina on suussa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta

Jos lopputulos ei ole toivottu, lohduttaa tieto, se kasvaa takaisin;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta

Itse laitan maskin naamalle, isot aurinkolasit ja mustan mytyn päähäni. Jos joku tuijottaa sylkäisen RASISTI:

• Niin alkaa väsyttämään
      ja tympäisyttää koko homma.

Uhmaan ja menen kauppaan
      ostamaan
      koronapeliin
      uudet kepit ja nappulat
      Ja alan reenaamaan.

• Ai niin, tukastahan tässä piti kirjoittaman,
        ei haittaa omaa elämää,
        pitkä tukka saa kasvaa
        poninhäntä vain tuuhistuu
        otsatukan leikkaan omin saksain.
        Muistista yritän matkia kampaajani liikkeitä.

Kokeilen mielen virkistykseksi erilaisia kiharoita
        nauhoja ja jo unohdettuja pinnejä yms.

• Vähän pitkältä tuntuu tukka, arveluttaa parturi, voi olla Beatles vuoden lopulla vain kitara puuttuu. Jee jee.

• Anonyymi

Tee korppikset ja mene värjäyttämään pääsi, viis karanteeneista ja ihmisten turvallisuudesta. Se niin piristää.

• Anonyymi

tekeekö kampaatajt semmosta työtä,
        meinaatko että pää irti leikataan
        sekö piristää,
        eipä oo tullu enen kokeiluakaan,

muinoin jokku ehdotti että vaihdetaan päät,
        mun olisi pitäny sille antaa oma pääni,

ei tullu silloin kauppoja,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tekeekö kampaatajt semmosta työtä,
        meinaatko että pää irti leikataan
        sekö piristää,
        eipä oo tullu enen kokeiluakaan,

muinoin jokku ehdotti että vaihdetaan päät,
        mun olisi pitäny sille antaa oma pääni,

ei tullu silloin kauppoja,

Kangasrätti naamalle, niin kaikki menee hienosti, saa kulkea vapaasti eikä mikä tartu mihinkään suuntaan !!

• Anonyymi

Korppis otti raitoja sekä pöyhinnän.

• Anonyymi

Meidän kulmien viisi kampaaja-parturia on kiinni.

• Anonyymi

Jaa a, kuljin kampaamon ohi ja siellä parikin asiakasta oli laitettavana ja tällättävänä. Katsoin oikein tarkasti, ei ollut kellään mitään suusuojuksia. Hyvin näytti homma pelittävän.

• Anonyymi

Mulla on rahallisesti niin kireää että pakko leikata itse.pidän sellaista polkkatukkaa ni se viel onnistuu lyhyempi ei taitais itse onnistua...Tai pyydä sitä naapurin vanhaa partaa vetämään sulta sellaisella kaupasta ostettavalla tukkatrimmerillä joka näyttää päältä vähän samalta kun parranajokone mutta siihen hiustrimmeriin laitetaan se sentti tai ilm myös esim puolisentti määrä ja sillä surrataan koko hiusmäärä läpi niin tulee saman mittaista leikkausjälkeä..ps älä pyydä naapurin alkoholisti miestä vaan sitä selvempää tyyppiä leikkaamaan...ja sovitte että molemmat vedetään läpi hiustrimmerillä ni autetaan molempia...

• Anonyymi

Samanlaisia ajatuksia minulla, kampaajaa tarvittaisiin. Mutta , mennään joukolla, kun tämä tautiaika loppuu. Näin työllistetään nopeasti yksi yrittäjäryhmä toden teolla.
      Mukavaa tätä päivää :)

• Anonyymi

Hierojalle yritin päästä kun lonkkaa jomottaa. Viestitti, ettei hän hierottavia ota kun ei ole omia lapsenlapsiaankaan nähnyt kuuteen viikkoon. Pitää kuulemma suljettuna juhannukseen asti. En ihan ymmärrä kun on alle 60 v, miksei voi tavata. Mutta omapa on asiansa, en kuitenkaan vierasta hierojaa ota, kun olen häneen tottunut.

• Anonyymi

Käyn noin kaksi kertaa vuodessa kampaajallani. Tilasin ajan maaliskuun alussa ja sain ajan 30.3.
      Onneksi otti vastaan ja aikoi jatkaa niin kauan kuin on asiakkaita käy vähintään 2 päivässä. Kertoi peruutuksista kun asiakkaat eivät uskalla tulla.

Nyt en tarvitse hiushuoltoa. Leikattiin noin 20 cm ja tehtiin kokopään värjäys. Näillä kohti syksyä.

Nyt mökilläni on menossa iso perusremppa. Hyvillä mielin työllistän ihmisiä. Ikkunat-ja ovet mittatilaustyönä valmiiksi asennettuna. Perustuksien nosto toiselta firmalta.

Muistakaa käyttää kotimaisia palveluita jotka vielä pelaavat.

Korppis.

• Anonyymi

Huhhuh, kokopään värjäys ja seuraavan kerran menet syksyllä....mahtaa olla hirveän kamala juurikasvu silloin.

• Anonyymi

Varmaan sadas kerta kun remppaasi mainostat. Kyllä se velka on tajaisinkinmaksettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huhhuh, kokopään värjäys ja seuraavan kerran menet syksyllä....mahtaa olla hirveän kamala juurikasvu silloin.

Jätimme etuhiuksiini äidiltäni perimäni valkean raidan. Harmaata sieltä juuresta pukkaa ja se käy kauniisti omaan sävyyn. Ei siis sinun ongelma. Niitä sinulla riittää. Pidä huoli ulkonäöstäsi, ettei lapset tiellä pelästy.
        Eikös ole kiva kun pidetään taloutta omalta osaltamme pystyssä. Kyllä työllistämistä kannattaa mainostaa. Joutenolosta ei voi kehua.

Korppis toivoo sinulle ja jakautuneelle minällesi voimia jaksamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätimme etuhiuksiini äidiltäni perimäni valkean raidan. Harmaata sieltä juuresta pukkaa ja se käy kauniisti omaan sävyyn. Ei siis sinun ongelma. Niitä sinulla riittää. Pidä huoli ulkonäöstäsi, ettei lapset tiellä pelästy.
        Eikös ole kiva kun pidetään taloutta omalta osaltamme pystyssä. Kyllä työllistämistä kannattaa mainostaa. Joutenolosta ei voi kehua.

Korppis toivoo sinulle ja jakautuneelle minällesi voimia jaksamiseen.

Minulla ei ole mitään ongelmia, mitä nyt sosiaalista elämääni kaipaan. En myöskään ole tietoinen, että minulla olisi joku jakautunut minä ja olen ihan ymmälläni, että yhdestä viestistäni saat moisen kuvan.

Itse myös värjäytän hiuksani ja käyn 8 viikon välein kampaajalla juurikasvun vuoksi ja näin tulee käytettyä kotimaista palveluakin tältäkin osin.

Hyvää Päivän jatkoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole mitään ongelmia, mitä nyt sosiaalista elämääni kaipaan. En myöskään ole tietoinen, että minulla olisi joku jakautunut minä ja olen ihan ymmälläni, että yhdestä viestistäni saat moisen kuvan.

Itse myös värjäytän hiuksani ja käyn 8 viikon välein kampaajalla juurikasvun vuoksi ja näin tulee käytettyä kotimaista palveluakin tältäkin osin.

Hyvää Päivän jatkoa!

Toit hyvin esille borderline/jakautunut persoona määritelmän itsestäsi, näillä kommenteillasi. Ei tarvitse arvuutella kun paljastat itseäsi pala palalta.

Terveisin korppis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää Päivän jatkoa!

Ihmisten ilmoille kaipaan, kaupoissa kierrellä muissa kuin ruoka.
        Niska ja hartiat kaipaisivat kunnon hierontaa, vaan siitä ei tietoa , milloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toit hyvin esille borderline/jakautunut persoona määritelmän itsestäsi, näillä kommenteillasi. Ei tarvitse arvuutella kun paljastat itseäsi pala palalta.

Terveisin korppis

😂😂😂

• Youtubista voi katsella videoita jotka opettavat miten tukan voi leikkaa itse. Tosin vain pitkän tukan :)
      Oliskohan tässä hyvä sauma partureille ja kampaajille tehdä kotikäyntejä vanhemmille ihmisille. Työkalupakki vain autoon, kuivaaja ja väripaletit, kuonokoppa ja visiiri kasvoille sekä asiakkaalle että ammatinharjoittajalle.
      https://www.youtube.com/watch?v=LakVQeznBJk

• Kävin kampaajalla juuri kun tää viruseristäytyminen oli alkamassa siis muutama päivä ennen. Leikkautin pitkähköt hiukseni ja värjäsin tai oikeesti vain sävytin kotona, tasasen hopeanharmaa, lähtee pois 28 pesussa. Sitten kokeilen jotain toista sävyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      519
      1598
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1176
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      872
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      861
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      847
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      766
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      76
      751
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      695
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    Aihe