Ford Edsel, maailman rumin auto. Tästä tuli Fordille hirveä floppi kun ihmiset huomasivat, että etumaski muistuttaa vaginaa.
http://www2.uol.com.br/bestcars/carros/outros/fracassos/ford-edsel-m.jpg
FORD EDSEL!
10
1174
Vastaukset
- pentele
ihan kuin sun naama,miks morkkaat?
- Eicca
Taijat omistaa Edselin? :D :D LOL! Otan osaa.
- man-legally
Eicca kirjoitti:
Taijat omistaa Edselin? :D :D LOL! Otan osaa.
tommosen kyytiin vois mennä ja sen takapenkille menisi komeasti varmaan jopa koiriakin
- darien
äläpäs kuuleppas! edsel oli sen ajan floppi, mutta joku saippuaruhtinas(!) ainakin kolminkertaisti auton arvon jollakin tavalla (n muita millä, mutta liitty kilpailuun tai johonkin?)! nykyään harvinaisia ja haluttuja joissakin piireissä!!!
ja kyllä sillä takapenkillä vois muutakin tehdä kuin kulettaa koiria..;)- Niinpä juuri
...siellähän voisi vaikka koinia!
- man-legally
EN EPÄILE SITÄ.
- Vha pieru
Legendaarisella Henry Fordilla oli yksi poika, 1893 syntynyt Edsel.
Henry istutti Edselin jo nuorena autofirmansa toimitusjohtajaksi, mutta ei antanut pojalleen sanottavasti valtaa vaan veteli naruja takapiruna. Aikamoinen jäärä olikin - eikä Edselillä ollut oikein taistelijan luonnetta!
Edsel kuoli 49-vuotiaana 1943.- Vha pieru
Edsel ja Eleanor Fordin perillinen Henry Ford II (synt. 1917) istui Ford-autoimperiumin toimitusjohtajan tuolille 1945, pari vuotta isänsä kuoleman jälkeen.
http://www.edsel.com/pages/timeline.htm
- Anonyymi
Kyllä on esin keulasta makee ollu mun suosikki jo 60 l asti"pacer vois ostaa jos myynnis ois hyvä kuntonen
- Anonyymi
Heh, 58-lla menty jo 25 vuotta. Eikä vieläkään vagina hirvitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998