joka paikkaan kuka nämä kaikki meinaa maksaa.
https://www.kansalainen.fi/suomi-lisaa-humanitaarista-apua-koronapandemian-laajetessa/
https://www.kansalainen.fi/kansanedustaja-rantanen-kriisinkin-keskella-turvapaikanhakijoille-esitetaan-lisaa-etuja/
Persaukisella Suomella vaan rahaa riittää
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Etappisiat jakaa Bentleymiehille, kohtapuoliin niillä on Rollsroycet.
- Anonyymi
Olemme toisin luokan kansalaisia. Kunniakansalaiset tulevat ulkomailta. Miten tämä on mahdollista. Ketkä meitä johtaa?
- Anonyymi
Mitä siitä vaikka köyhyys kotimaassa on lisääntynyt moninkertaiseksi.........
- Anonyymi
Pekka lupasi pari miltsiä WHO:lle. Jutta pistää pari miljardia menemään Afrikkaan. Italia haluaa Suomen maksavan Italian desifiointikulut.
Trump ei ole (vielä) pyytänyt Suomelta apua, mutta eiköhän pyyntö ole tulossa, kun Suomi on maailman parhaiten varautunut maa.- Anonyymi
Lisää kovia miljarditarjouksia, nyt Marin haluaa sukupuolineutraalit tunnukset hinta vain miljardiluokkaa no mehän maksamme
Sanna Marinin hallitus haluaa sukupuolineutraalit henkilötunnukset – Finanssiala varoittaa: ”Miljardiluokan” lisälasku keskellä koronakriisiä"
uusisuomi.fi/uutiset
- Anonyymi
Suomalainen voittaa aina.
- Anonyymi
Rahantuloa ei voi estää... Haters, get used to it.
- Anonyymi
Tietäähän tämän, muutama vasemmistolainen pikkulikka ja vihreä homo. Ei ole seurannut, eikä seuraa mitään hyvää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706