Mitäs Herra nyt sanoo?

Kun suviseurat hoidetaan etänä. Eikös pelkkä rukous olisi riittänyt antamaan uskovaisille riittävän turvan koronavirusta vastaan? Suviseurojen siirtäminen etäpalveluksi paljastaa, etteivät uskovaiset luota Herransa antamaan suojaan.

On siis totta, ettei Herra pidä omistaan vaan lomistaan huolen. Hän on aina lomilla.

75

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huono homma, sillä joukossa tyhmyys tiivistyy. Haahuilu muuttuu uskonnoksi.

      • Niin totta. Mutta luulisi sentään kaikkivoivaksi mainostetun pystyvän pikkaiseen suojeluun.


      • siino kirjoitti:

        Niin totta. Mutta luulisi sentään kaikkivoivaksi mainostetun pystyvän pikkaiseen suojeluun.

        Miksi sinä ateistina kannat tuosta huolta eihän se edes sinulle kuulu. Oletko vihainen Jumalalle johon et edes usko ?


      • Headmasterx kirjoitti:

        Miksi sinä ateistina kannat tuosta huolta eihän se edes sinulle kuulu. Oletko vihainen Jumalalle johon et edes usko ?

        Tokihan minua hämmästyttää, jos uskovat eivät luota omaan hihhulihenkeensä. Sitä minä tässä ihmettelen. Minulla on oikeus ihmetellä, koska minullakin on sananvapaus kuten hihhuliheijareilla. En minä ole vihainen jumalalle, johon en edes usko. Olen vihainen uskovaisille huijareille, jotka väittävät toista kuin itse toimillaan todistavat.


      • siino kirjoitti:

        Tokihan minua hämmästyttää, jos uskovat eivät luota omaan hihhulihenkeensä. Sitä minä tässä ihmettelen. Minulla on oikeus ihmetellä, koska minullakin on sananvapaus kuten hihhuliheijareilla. En minä ole vihainen jumalalle, johon en edes usko. Olen vihainen uskovaisille huijareille, jotka väittävät toista kuin itse toimillaan todistavat.

        Onnea ja menestystä vihaisella urallesi.


      • Headmasterx kirjoitti:

        Miksi sinä ateistina kannat tuosta huolta eihän se edes sinulle kuulu. Oletko vihainen Jumalalle johon et edes usko ?

        En minä mitään huolta kanna. Jos tajuaisit, mitä kirjoitin, tajuaisit, että minua KUMMASTUTTAA uskovaisissa se, että he vakuuttavat, kuinka heidän Herransa pitää heistä huolen, mutta kuitenkin he pelkäävät kuolevansa. Miksi he pelkäävät kuolevansa ja peruuttavat vuosittaisen tapahtumansa? Eikö se Herra suojelekaan heitä? Etkö todellakaan tajua tätä? Oletko niin saatan... korjaan melkoisen aasi?

        Suomessa on perustuslaillinen oikeus sananvapauteen. Siksi minullakin on sananvapaus. Se ei ole pelkästään valehtelevilla uskovaisilla.


      • Headmasterx kirjoitti:

        Onnea ja menestystä vihaisella urallesi.

        Eipä se sinun kommentoinnista ainakaan rakkaus tulvahtele :D
        Onnea vaan "onnellesi" :D


      • siino kirjoitti:

        En minä mitään huolta kanna. Jos tajuaisit, mitä kirjoitin, tajuaisit, että minua KUMMASTUTTAA uskovaisissa se, että he vakuuttavat, kuinka heidän Herransa pitää heistä huolen, mutta kuitenkin he pelkäävät kuolevansa. Miksi he pelkäävät kuolevansa ja peruuttavat vuosittaisen tapahtumansa? Eikö se Herra suojelekaan heitä? Etkö todellakaan tajua tätä? Oletko niin saatan... korjaan melkoisen aasi?

        Suomessa on perustuslaillinen oikeus sananvapauteen. Siksi minullakin on sananvapaus. Se ei ole pelkästään valehtelevilla uskovaisilla.

        Kummastele rauhassa.
        Olen melko tyhmä enkä pärjää teidän ateistien loistavalle älykkyydelle.

        En osaa auttaa noissa kysymyksissäsi, kysy joltain lestadiolaiselta, hän selittää.


    • Anonyymi

      Eipä ole "herra" sanonut koskaan mitään??

      • No ei kuulemma. Eikä ole pahemmin kommentoinut täällä palstoillakaan. Uskovien on pitänyt käydä valehtelemassa hänen puolestaan.


    • Anonyymi

      Ateistit jaksaa kiinnostua muiden asioista enemmän kuin omasta elämästä. Tämä

      Kuuluu olennaisesti ateismiin. Sinne ne kaikki energiavarat menee ja siksi jutut on hyvin kyynisiä ja alkeellisia.

      • Anonyymi

        Suurin osa edustaa vihaa. Järkevät atet poikkeuksena. Nämä herännäisatet kulkee ryömintäkaistaa. Ykkönen päälle ja hiljaa ojaan


      • Kyllä ne ovat uskovaiset, jotka puuttuvat toisten elämiseen suurella innolla juuri siksi, että heillä jää oma elämä elämättä satukirjaansa lukiessa ja tulkitessa. Se jos mikä on energian haaskausta. Oma kommenttisi ei valoisuutta todista sinusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa edustaa vihaa. Järkevät atet poikkeuksena. Nämä herännäisatet kulkee ryömintäkaistaa. Ykkönen päälle ja hiljaa ojaan

        Kerrot osuvasti itsestäsi. Kommenttisi ei pursua ainakaan sitä kuuluisaa rakkaususkonnon rakkautta. Ymmärrän sen, että jumalan olemattomuus tekee katkeraksi, vaikka tuota olematonta "henkeä" palvottekin kiivaasti. Sinä olet joutunut ojasta allikkoon.


      • Anonyymi

        Esim. Kristinuskoa kannattavat epäjumalanpalvojat eivät pidä Harry Potteria totena ja siten Kristityt ateistit pitävät Harrya jopa "plrullisena eepoksena"
        Tässä esimerkki äskeiseeni.

        Isot Kristityt miehet käyttävät energiavarat ovelta toiselle juosten ja Jeesuksen etsimiseen
        tai levittämiseen... houh. Kela maksaa heidänkin yönsä


    • Anonyymi

      Mutta kun uskovaisilta emme saa järkeviä vastauksia niihin alkeellisiimpiinkaan kysymyksiin kuten aloituksessa olevaan?

      • Olet oikeassa. Ei taatusti saada.


      • siino kirjoitti:

        Olet oikeassa. Ei taatusti saada.

        Niin mitä noin älyttömään kysymykseen sitten pitäisi vastata? Että uskovien pitäisi vaikka kokeilla hyppiä päivittäin auton eteen katsoakseen suojeleeko Jumala heitä, vai mitä nerokasta?

        Jumala on antanut ihmisille terveen järjen, miten elää täällä maankamaralla. Hänellä on muutakin tekemistä, kuin pelastaa tahallaan krokotiilin suuhun kä'velevät pölvästit.


      • Tipale kirjoitti:

        Niin mitä noin älyttömään kysymykseen sitten pitäisi vastata? Että uskovien pitäisi vaikka kokeilla hyppiä päivittäin auton eteen katsoakseen suojeleeko Jumala heitä, vai mitä nerokasta?

        Jumala on antanut ihmisille terveen järjen, miten elää täällä maankamaralla. Hänellä on muutakin tekemistä, kuin pelastaa tahallaan krokotiilin suuhun kä'velevät pölvästit.

        Olipas älytön vastaus. Eikös se elämä uskovilla ala vasta kuoleman jälkeen? Notta mitäs turhia pelkäämään!!!

        Turha tulla vakuuttamaan rukouksen voimasta, jos sillä ei mitään voimaa olekaan. Lapselliset väitteet siitä, että Jumala pitäisi omistaa huolen, on ihan aikuisten oikeasti syytä lopettaa.

        "Hänellä on muutakin tekemistä"
        Niin, hänellä kuluu aika koronavirusta levitellessään :D :D :D
        Muuhun hänestä ei ole. Ja sen uskovaisetkin päätöksellään paljastavat!!!


    • Tämä on uskon kannalta pelkästään hyvä päätös. Lestadiolaisuuteen kuuluu olennaisena osana sosiaalisuus ja sen negatiivisena piirteenä sosiaalinen kontrolli. Näiden jäädessä pois jäljelle jää olennainen eli sanan kuuleminen ja henkilökohtainen usko. Varmaan moni suurperheen äiti on myös salaa tyytyväinen, ettei tarvitse massiivisia valmisteluita ja perheen siirtämistä seuroihin usein pitkän matkan päähän. Sanoisin, että ainakin VL hiipuisi nopesti, jos sosiaalinen puoli jäisi pois. Omasta kokemuksesta seurapuheet eli Jumalan sanan kuuleminen oli äärimmäisen tylsää loputtoman jaarittelevilla kaavamaisilla puheilla.

      • Totta kyllä, mutta uskovaiset esittävät nyt tällä päätöksellään epäluottamuslauseen Herralleen. He eivät luota Herran suojeluun. Kaikkivoivaksi mainostettu Jumala olisi käsittääkseni hyvinkin helposti voinut torjua koko sakin sairastumisen. Uskovaiset eivät tähän uskoneet. Heidän uskonsa ei siis olekaan kovin kummoinen, kun tosipaikka tulee. Päätöksellään he tunnustavat, ettei heidän Herrastaan ole yhtään mihinkään.


      • siino kirjoitti:

        Totta kyllä, mutta uskovaiset esittävät nyt tällä päätöksellään epäluottamuslauseen Herralleen. He eivät luota Herran suojeluun. Kaikkivoivaksi mainostettu Jumala olisi käsittääkseni hyvinkin helposti voinut torjua koko sakin sairastumisen. Uskovaiset eivät tähän uskoneet. Heidän uskonsa ei siis olekaan kovin kummoinen, kun tosipaikka tulee. Päätöksellään he tunnustavat, ettei heidän Herrastaan ole yhtään mihinkään.

        Miten siino-poju sitten lurittelisi, jos uskonnolliset tilaisuudet järjestettäisiin kuten ennenkin, ja sen seurauksena olisimme tartummassa sinua ja kanssaveljiäsi koronaan? Kehuisit varmaan tätä suoraselkäistä toimintaa, eiks jeah?

        Eikö aikaansa voi oikeasti käyttää muuhun kuin typerien trollialoitusten tekemiseen?


      • Olen jo 76 vuotias, silloin lapsena wappu oli hieno juhla, olin pioneerina marssimassa kommunistien vappukulkueessa, oli komeaa, punaliput, torvimusiikkia, yhteisöllisyyttä, me olimme oikeassa pahat porvarit ikkunostaan kurkkivat kun toverit marssivat. Juhlan puheet sitten olivat tylsiä. Loppuneet nekin juhlat ovat, ei tarvittu edes virusta niitä lopettamaan.


      • Headmasterx kirjoitti:

        Olen jo 76 vuotias, silloin lapsena wappu oli hieno juhla, olin pioneerina marssimassa kommunistien vappukulkueessa, oli komeaa, punaliput, torvimusiikkia, yhteisöllisyyttä, me olimme oikeassa pahat porvarit ikkunostaan kurkkivat kun toverit marssivat. Juhlan puheet sitten olivat tylsiä. Loppuneet nekin juhlat ovat, ei tarvittu edes virusta niitä lopettamaan.

        Muistakaa, että tässä G4G multinikki vetää false-flaggia yrittämällä rinnastaa ateismin ja kommunismin.


      • Anonyymi
        Pisteuoo kirjoitti:

        Muistakaa, että tässä G4G multinikki vetää false-flaggia yrittämällä rinnastaa ateismin ja kommunismin.

        Siltä näyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siltä näyttää.

        Voisitko arvoisa pisteuuno hankkia enemmän todisteita, ylläpidolla näkyy lähettäjän tietokoneen ip osoite, vertaamalla näitä selviää ovatko viestit tulleet samalta koneelta.
        En tosin ole varma suojaako VPN niin ettei ip osoite tallennu edes serverin lokille,

        Yritä edes.

        En tuossa vertaa ateismia kommunismiin, kerroin vain omasta henkilöhistoriastani. Vartuttuani ja historiaa luettuani huomasin että eivät ne Lenin ja Stalin setä jotka asuivat Venäjällä niin kivoja setiä olleetkaan.


      • Anonyymi
        Headmasterx kirjoitti:

        Voisitko arvoisa pisteuuno hankkia enemmän todisteita, ylläpidolla näkyy lähettäjän tietokoneen ip osoite, vertaamalla näitä selviää ovatko viestit tulleet samalta koneelta.
        En tosin ole varma suojaako VPN niin ettei ip osoite tallennu edes serverin lokille,

        Yritä edes.

        En tuossa vertaa ateismia kommunismiin, kerroin vain omasta henkilöhistoriastani. Vartuttuani ja historiaa luettuani huomasin että eivät ne Lenin ja Stalin setä jotka asuivat Venäjällä niin kivoja setiä olleetkaan.

        VPN-käyttäjät pystytään selvittämään, jos antaa aihetta. Muitakin tunnistustapoja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VPN-käyttäjät pystytään selvittämään, jos antaa aihetta. Muitakin tunnistustapoja on.

        VPN välittäjät sanovat etteivät pidä logeja, mutta heidän pitämiään logeja on käytetty jäljittämään tekijöitä ja oikeudessa todistusaineistona esimerkiksi vainoamistapauksissa. :)

        Niin vaan kävi huumehörhöillekin, että narahtivat kiinni vaikka kuinka piti olla sipulissa piilossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        VPN-käyttäjät pystytään selvittämään, jos antaa aihetta. Muitakin tunnistustapoja on.

        No eikun töihin sitten että saadaan asiaan selvyys.


      • Anonyymi
        Headmasterx kirjoitti:

        No eikun töihin sitten että saadaan asiaan selvyys.

        Mihin asiaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin asiaan?

        Tähän pisteuun huoleen että Headmastex ja hänen epäilemänsä muut nikit olisivat sama henkilö joka esittää hänelle sopivia mielipiteitä ja sitten mielipiteitä jotka eivät hänelle sovi.

        Tulevatko viestit samalta koneelta ?


      • Anonyymi
        Headmasterx kirjoitti:

        Tähän pisteuun huoleen että Headmastex ja hänen epäilemänsä muut nikit olisivat sama henkilö joka esittää hänelle sopivia mielipiteitä ja sitten mielipiteitä jotka eivät hänelle sovi.

        Tulevatko viestit samalta koneelta ?

        Entä sen toisen kirjoittajan epäilykset, että olet palstan sheriffi? Miten sitä tutkisit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä sen toisen kirjoittajan epäilykset, että olet palstan sheriffi? Miten sitä tutkisit?

        Kai ylläpito on seriffeistä tietoinen ja antaa heille enemmän oikeuksia esim. oikeuden muiden viestien poistoon.


      • Headmasterx kirjoitti:

        Voisitko arvoisa pisteuuno hankkia enemmän todisteita, ylläpidolla näkyy lähettäjän tietokoneen ip osoite, vertaamalla näitä selviää ovatko viestit tulleet samalta koneelta.
        En tosin ole varma suojaako VPN niin ettei ip osoite tallennu edes serverin lokille,

        Yritä edes.

        En tuossa vertaa ateismia kommunismiin, kerroin vain omasta henkilöhistoriastani. Vartuttuani ja historiaa luettuani huomasin että eivät ne Lenin ja Stalin setä jotka asuivat Venäjällä niin kivoja setiä olleetkaan.

        ”En tuossa vertaa ateismia kommunismiin, kerroin vain omasta henkilöhistoriastani.”

        Kukaan täyspäinen ihminen ei esittele ylpeänä kommunistista menneisyyttään. Et tietenkään vertaa tässä viestissäsi, mutta tuot hyvin hanakasti muualla esille sen, että olet ateisti. Sitten toisaalla ”ylpeilet” kommunistisella menneisyydelläsi. Mitä muuta tämä on kuin uskovaisen tollon false-flagia, jonka suunnilleen jokainen ateisti tunnistaa?

        Miks olet muuten joka ketjussa puolustamassa jumalaa ja luomista, jos olet piintynyt ateisti ja kommunisti?

        Miksi keskustelet palstan sheriffistä kuten paranoidinen G4G? Jos olisit normaali ateisti niin kysyisit Mikä vitun sheriffi, ei täällä sellaisia ole”. 76 -vuotiaaksi olet melkoinen asiantuntija palstasheriffeistä kun muuten tunnut olevan täysi uuno kaikesta muusta maailman menosta? Olet jo tunnustanut multinikkeilysi muilla nimimerkeillä Aimo.Matinpoika jne.


      • Pisteuoo kirjoitti:

        ”En tuossa vertaa ateismia kommunismiin, kerroin vain omasta henkilöhistoriastani.”

        Kukaan täyspäinen ihminen ei esittele ylpeänä kommunistista menneisyyttään. Et tietenkään vertaa tässä viestissäsi, mutta tuot hyvin hanakasti muualla esille sen, että olet ateisti. Sitten toisaalla ”ylpeilet” kommunistisella menneisyydelläsi. Mitä muuta tämä on kuin uskovaisen tollon false-flagia, jonka suunnilleen jokainen ateisti tunnistaa?

        Miks olet muuten joka ketjussa puolustamassa jumalaa ja luomista, jos olet piintynyt ateisti ja kommunisti?

        Miksi keskustelet palstan sheriffistä kuten paranoidinen G4G? Jos olisit normaali ateisti niin kysyisit Mikä vitun sheriffi, ei täällä sellaisia ole”. 76 -vuotiaaksi olet melkoinen asiantuntija palstasheriffeistä kun muuten tunnut olevan täysi uuno kaikesta muusta maailman menosta? Olet jo tunnustanut multinikkeilysi muilla nimimerkeillä Aimo.Matinpoika jne.

        Useampia nikkejä ei suositella. Onhan pakinoitsijoillakin useita nimimerkkejä vert. Urho Kekkosen "Pekka Peitsi" yms.

        Multinikkeily ei ole kiellettyä.

        Jumala ei minun puolustamista tarvitse, hän pärjää ilman minuakin.

        Voin kirjoittaa mitä ajattelen uskonnosta tai ateismista ilman että minun tarvitsee olla uskovainen tai ateisti.

        Nuoruudessani olin kommunisti ja olen siitä ylpeä vaikka olinkin väärässä.

        Yritä enemmän.


      • Anonyymi
        Headmasterx kirjoitti:

        Useampia nikkejä ei suositella. Onhan pakinoitsijoillakin useita nimimerkkejä vert. Urho Kekkosen "Pekka Peitsi" yms.

        Multinikkeily ei ole kiellettyä.

        Jumala ei minun puolustamista tarvitse, hän pärjää ilman minuakin.

        Voin kirjoittaa mitä ajattelen uskonnosta tai ateismista ilman että minun tarvitsee olla uskovainen tai ateisti.

        Nuoruudessani olin kommunisti ja olen siitä ylpeä vaikka olinkin väärässä.

        Yritä enemmän.

        ”Jumala ei minun puolustamista tarvitse, hän pärjää ilman minuakin.”

        Ei uskoisi, että olet ateisti ja kommunisti, puhut jumalasta niin kuin uskoisit hänen olevan olemassa. Hahahaa ;-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Jumala ei minun puolustamista tarvitse, hän pärjää ilman minuakin.”

        Ei uskoisi, että olet ateisti ja kommunisti, puhut jumalasta niin kuin uskoisit hänen olevan olemassa. Hahahaa ;-)

        Maailma onkin ihmeellinen.

        Kuten olen sanonut täällä pitäisi keskustella ateismista, minun vaatimaton persoonani ei kuulu ateismi keskusteluun.

        Asiaan Hakkila kuten sotien jälkeen puhemies eduskunnassa joutui kansanedustaja Hakkilaa komentamaan.


      • Tipale kirjoitti:

        Miten siino-poju sitten lurittelisi, jos uskonnolliset tilaisuudet järjestettäisiin kuten ennenkin, ja sen seurauksena olisimme tartummassa sinua ja kanssaveljiäsi koronaan? Kehuisit varmaan tätä suoraselkäistä toimintaa, eiks jeah?

        Eikö aikaansa voi oikeasti käyttää muuhun kuin typerien trollialoitusten tekemiseen?

        "Miten siino-poju sitten lurittelisi, jos uskonnolliset tilaisuudet järjestettäisiin kuten ennenkin, ja sen seuraMuksena olisimme tartummassa sinua ja kanssaveljiäsi koronaan?"

        En käy kokouksissasi Tipale-neitsyt, joten tartuttele kanssaveljiäsi ihan rauhassa vaan.

        "Eikö aikaansa voi oikeasti käyttää muuhun kuin typerien trollialoitusten tekemiseen?"

        Eikö sinunkin olisi aika kasvaa aikuiseksi ja tunnustaa vilpittömästi, että uskovaiset eivät luota uskomaansa luojaan, koska eivät järjestä vuosittaista tapahtumaa vain siksi, että pelkäävät kuolevansa?


      • Pisteuoo kirjoitti:

        ”En tuossa vertaa ateismia kommunismiin, kerroin vain omasta henkilöhistoriastani.”

        Kukaan täyspäinen ihminen ei esittele ylpeänä kommunistista menneisyyttään. Et tietenkään vertaa tässä viestissäsi, mutta tuot hyvin hanakasti muualla esille sen, että olet ateisti. Sitten toisaalla ”ylpeilet” kommunistisella menneisyydelläsi. Mitä muuta tämä on kuin uskovaisen tollon false-flagia, jonka suunnilleen jokainen ateisti tunnistaa?

        Miks olet muuten joka ketjussa puolustamassa jumalaa ja luomista, jos olet piintynyt ateisti ja kommunisti?

        Miksi keskustelet palstan sheriffistä kuten paranoidinen G4G? Jos olisit normaali ateisti niin kysyisit Mikä vitun sheriffi, ei täällä sellaisia ole”. 76 -vuotiaaksi olet melkoinen asiantuntija palstasheriffeistä kun muuten tunnut olevan täysi uuno kaikesta muusta maailman menosta? Olet jo tunnustanut multinikkeilysi muilla nimimerkeillä Aimo.Matinpoika jne.

        Arvoisa Pisteuuno

        Tuo vuodatuksesi on vain omia harhojasi, jätän ne omaan arvoonsa.

        Kaikkea hyvää ja siunausta elämääsi ateismissa.


      • Headmasterx kirjoitti:

        Olen jo 76 vuotias, silloin lapsena wappu oli hieno juhla, olin pioneerina marssimassa kommunistien vappukulkueessa, oli komeaa, punaliput, torvimusiikkia, yhteisöllisyyttä, me olimme oikeassa pahat porvarit ikkunostaan kurkkivat kun toverit marssivat. Juhlan puheet sitten olivat tylsiä. Loppuneet nekin juhlat ovat, ei tarvittu edes virusta niitä lopettamaan.

        "Olen jo 76 vuotias, silloin lapsena wappu oli hieno juhla"

        Jaaha. Vai siihen aikaan se oli wappu :D
        No painu sinä wappumarssille vanhojen muistojen kunniaksi :D
        Muistutan, että 76-vuotias kirjoitetaan edelleen 76-vuotias. Eri asia on 76 vuotta.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        "Miten siino-poju sitten lurittelisi, jos uskonnolliset tilaisuudet järjestettäisiin kuten ennenkin, ja sen seuraMuksena olisimme tartummassa sinua ja kanssaveljiäsi koronaan?"

        En käy kokouksissasi Tipale-neitsyt, joten tartuttele kanssaveljiäsi ihan rauhassa vaan.

        "Eikö aikaansa voi oikeasti käyttää muuhun kuin typerien trollialoitusten tekemiseen?"

        Eikö sinunkin olisi aika kasvaa aikuiseksi ja tunnustaa vilpittömästi, että uskovaiset eivät luota uskomaansa luojaan, koska eivät järjestä vuosittaista tapahtumaa vain siksi, että pelkäävät kuolevansa?

        On tämä kyllä todella vakavaa. Horrible. Miten kestätte ateistit.


      • siino kirjoitti:

        "Miten siino-poju sitten lurittelisi, jos uskonnolliset tilaisuudet järjestettäisiin kuten ennenkin, ja sen seuraMuksena olisimme tartummassa sinua ja kanssaveljiäsi koronaan?"

        En käy kokouksissasi Tipale-neitsyt, joten tartuttele kanssaveljiäsi ihan rauhassa vaan.

        "Eikö aikaansa voi oikeasti käyttää muuhun kuin typerien trollialoitusten tekemiseen?"

        Eikö sinunkin olisi aika kasvaa aikuiseksi ja tunnustaa vilpittömästi, että uskovaiset eivät luota uskomaansa luojaan, koska eivät järjestä vuosittaista tapahtumaa vain siksi, että pelkäävät kuolevansa?

        "En käy kokouksissasi Tipale-neitsyt, joten tartuttele kanssaveljiäsi ihan rauhassa vaan."

        No oletin., että sentään varmaan joskus eläissäsi olet vähintään kadulla kävellyt jotain uskovaista vastaan.


      • Pisteuoo kirjoitti:

        ”En tuossa vertaa ateismia kommunismiin, kerroin vain omasta henkilöhistoriastani.”

        Kukaan täyspäinen ihminen ei esittele ylpeänä kommunistista menneisyyttään. Et tietenkään vertaa tässä viestissäsi, mutta tuot hyvin hanakasti muualla esille sen, että olet ateisti. Sitten toisaalla ”ylpeilet” kommunistisella menneisyydelläsi. Mitä muuta tämä on kuin uskovaisen tollon false-flagia, jonka suunnilleen jokainen ateisti tunnistaa?

        Miks olet muuten joka ketjussa puolustamassa jumalaa ja luomista, jos olet piintynyt ateisti ja kommunisti?

        Miksi keskustelet palstan sheriffistä kuten paranoidinen G4G? Jos olisit normaali ateisti niin kysyisit Mikä vitun sheriffi, ei täällä sellaisia ole”. 76 -vuotiaaksi olet melkoinen asiantuntija palstasheriffeistä kun muuten tunnut olevan täysi uuno kaikesta muusta maailman menosta? Olet jo tunnustanut multinikkeilysi muilla nimimerkeillä Aimo.Matinpoika jne.

        <<Kukaan täyspäinen ihminen ei esittele ylpeänä kommunistista menneisyyttään.>>

        Olin kommunisti 60 luvulla, meillä oli parhaat bileet, kauneimmat naiset, katso vaikka elokuva "Käpy selän alla". Uskonto ei meitä estänyt viettämään hauskaa elämää, seksikin oli vapaata, ehkäisyä käytettiin. Hienoa aikaa. Ateismi ei ollut pahasta päinvastoin, nykyään ei naisia juuri ateistien bileissä näy, Suviseuroissa enemmän naisia.


      • Headmasterx kirjoitti:

        <<Kukaan täyspäinen ihminen ei esittele ylpeänä kommunistista menneisyyttään.>>

        Olin kommunisti 60 luvulla, meillä oli parhaat bileet, kauneimmat naiset, katso vaikka elokuva "Käpy selän alla". Uskonto ei meitä estänyt viettämään hauskaa elämää, seksikin oli vapaata, ehkäisyä käytettiin. Hienoa aikaa. Ateismi ei ollut pahasta päinvastoin, nykyään ei naisia juuri ateistien bileissä näy, Suviseuroissa enemmän naisia.

        Olihan kunnon ateistista ristiinnaintia? Kaikki kaikkien kanssa? Ja pössyttelitte höpöheinää? Kokeilitte poikien kesken myös? Mitä muuta fundisuskovaisen harhakuvia ateismista? Aika paskaa false-flag yritystä.


      • Tipale kirjoitti:

        "En käy kokouksissasi Tipale-neitsyt, joten tartuttele kanssaveljiäsi ihan rauhassa vaan."

        No oletin., että sentään varmaan joskus eläissäsi olet vähintään kadulla kävellyt jotain uskovaista vastaan.

        "No oletin., että sentään varmaan joskus eläissäsi olet vähintään kadulla kävellyt jotain uskovaista vastaan."

        Minä en vihdo enkä vastaa, mutta yllättäen täällä ateismipalstalla uskovaisia tulee usein vastaan.


      • Pisteuoo kirjoitti:

        Olihan kunnon ateistista ristiinnaintia? Kaikki kaikkien kanssa? Ja pössyttelitte höpöheinää? Kokeilitte poikien kesken myös? Mitä muuta fundisuskovaisen harhakuvia ateismista? Aika paskaa false-flag yritystä.

        En voi auttaa, yritä pärjätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämä kyllä todella vakavaa. Horrible. Miten kestätte ateistit.

        Säälittävää on, oli sitten uskova tai ateisti.


      • Pisteuoo kirjoitti:

        Olihan kunnon ateistista ristiinnaintia? Kaikki kaikkien kanssa? Ja pössyttelitte höpöheinää? Kokeilitte poikien kesken myös? Mitä muuta fundisuskovaisen harhakuvia ateismista? Aika paskaa false-flag yritystä.

        Viestissäsi on liikaa vieraskielisiä sanoja en ymmärrä sitä.


      • Pisteuoo kirjoitti:

        ”En tuossa vertaa ateismia kommunismiin, kerroin vain omasta henkilöhistoriastani.”

        Kukaan täyspäinen ihminen ei esittele ylpeänä kommunistista menneisyyttään. Et tietenkään vertaa tässä viestissäsi, mutta tuot hyvin hanakasti muualla esille sen, että olet ateisti. Sitten toisaalla ”ylpeilet” kommunistisella menneisyydelläsi. Mitä muuta tämä on kuin uskovaisen tollon false-flagia, jonka suunnilleen jokainen ateisti tunnistaa?

        Miks olet muuten joka ketjussa puolustamassa jumalaa ja luomista, jos olet piintynyt ateisti ja kommunisti?

        Miksi keskustelet palstan sheriffistä kuten paranoidinen G4G? Jos olisit normaali ateisti niin kysyisit Mikä vitun sheriffi, ei täällä sellaisia ole”. 76 -vuotiaaksi olet melkoinen asiantuntija palstasheriffeistä kun muuten tunnut olevan täysi uuno kaikesta muusta maailman menosta? Olet jo tunnustanut multinikkeilysi muilla nimimerkeillä Aimo.Matinpoika jne.

        <<Olet jo tunnustanut multinikkeilysi muilla nimimerkeillä Aimo.Matinpoika jne.>>

        Kyllä jo kolme vuotta sitten kerroin kirjoittavani kahdella nikillä AimoMatinpoika ja MarkkuMatinpoika, ajatukseni oli käyttää toista nikkiäni ateismi keskusteluun, toista muihin keskusteluihin, siinä ei ole mitään salattavaa tai rikollista. Rikollista on lähettää kummalla nikillä tahansa tappouhkaus kenelle tahansa, ylläpidolla on keinot selvittää mistä ip osoitteesta viesti on tullut.

        Tuon tappouhkauksen ja nimittelyjen jälkeen ..vajakki, hellari jne vielä huumorimielessä kirjoitin nikillä Vajakki Hellaripoika muutaman viestin mutta sitten kyllästyin tähän ateismin jauhantaan, nyt taas vilkaisin tänne ja on tämä hieman siistiytynyt.


    • Anonyymi

      Lestoilla on nyt pohdiskelun paikka kun kotioloissa kyykkivät. Jumalan valtakunnan lapsetkin ovat yhtä avuttomia pikku viruksen edessä kuin kaikki muutkin.

      • Se on totta. Eivät he mitään voi jumalansa "hyvyydelle".


    • Anonyymi

      On taas maailma mennyt pieneen kokoon ihmisen elämässä. Jumalan puuttuminen johtaa tähän. Ollaan kiinnostuneita itselle merkityksettömistä asioista.

      • Anonyymi

        Jumala on puuttunut liiaksi monen päähän ja elämäähän. Pinttynyt Herrantuminen on huono asia niin maitoastioissa kuin elämäniloissa.

        Ollaan kiinnostuneita itselle merkityksettömistä, toisten elämänasioista.


      • Minullakin on sananvapaus, jos sinullakin. Ei ole merkityksetöntä se, että uskovaiset eivät LUOTA Herraansa, jota väittävät kaikkivoivaksi ja hyväksi. Lopettakoot lätinänsä, jos kyseinen Herra ei sellainen olekaan!!!!!!!!!


    • Tuollaiset kysymykset eivät kuulu ateismi palstalle, ei mitään tekemistä ateismin kanssa. Kuuluu lestadiolaisuus palstalle. Kuka ryhmää moderoi ?

      • Anonyymi

        Taikauskon toimimattomuuden todistus kuuluu tänne.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taikauskon toimimattomuuden todistus kuuluu tänne.

        Suviseurat eivät ole taikauskoa, ovat kai vanhoislestadiolaisten seurat joihin osallistuu 100000 joka kesä. En itse ole niissä käynyt, tällainen käsitys minulla on ollut eli ei mitään tekemistä ateismin kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskonnot ja uskomukset- palstan päähihhuli. Luteriaishomoforumin ainut lespo

        Kiitos, en ole itse tiennytkään.



      • Anonyymi
        Headmasterx kirjoitti:

        Todisteet puuttuu

        Eikä palstalla ole valvojaa.


      • Pisteuoo kirjoitti:

        G4G ei muistanut, että hänen pitää tällä nikillä esittää Heh hahia eli seriffia. Nyt hän huutelee seriffin perään eli paljasti että G4G ja Headmasterx on sama henkilö.

        Viittaan edellä lähettämääni viestiin jos et ota yhteyttä ylläpitoon tämä vänkäys jatkuu maailman tappiin,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä palstalla ole valvojaa.

        Ylläpidon pitäisi valvoa mutta kun kukaan ei ota yhteyttä sinne niin eivät he tiedä näistä kammottavista asioista.


      • "Tuollaiset kysymykset eivät kuulu ateismi palstalle"

        Sinäkään et kuulu tänne, koska sinulla ei ole päätä.


    • Anonyymi

      Suomen lessukanta kääntyy laskuun jos ne pääse pitämään kesäorgioitaan.

      • Suviseuroihin on osallistunut noin 100000, polisiin mukaan rauhallisin kesäfestari, ei ainuttakaan rikosta. Lestadiolaisuus kääntyy laskuun elleivät perustellisesti selvitä lasten hyväksikäyttöjä ja henkistä väkivaltaa mitä heidän joukossa on esiintynyt mutta Suviseurat eivät lessukantaa vähennä...päinvastoin lisäävät.


    • Siinä meni lahkolaisten seksijuhlat sooloiluksi...

      • Pettymys..ei siellä seksiä harrasteta.



    • Anonyymi

      Käypä kysymässä, jos uskallusta riittää.

      • Uskalsin jo kysyä. Kukaan ei ole uskaltanut vastata vilpittömästi :O


    • Anonyymi

      kyllä kyrpii kun on peruttu. ei pääse siementää.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      111
      2626
    2. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      251
      2057
    3. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      261
      1282
    4. On aika surullista huomata, että aikuiset ihmiset saattavat

      olla pahempia kiusaajia kuin lapset. En ole koskaan hiffanut mitä joku saa toisen alaspäin painamisesta, mutta kai tämä
      Ikävä
      153
      1246
    5. Mihin päätelmään oot tullut

      Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?
      Ikävä
      77
      1136
    6. Dieselpersut ennallistavat Grönlannin vihreäksi

      Tupruttelun seurauksena typerät jäätiköt sulavat ja maaperä pääsee taas sitomaan hiiltä. Kaupan päälle saadaan 7 metri
      Maailman menoa
      248
      1062
    7. Ettei jäisi epäselväksi...

      93 % briteistä ei tue mellakointia.
      Maailman menoa
      307
      1056
    8. 97
      1038
    9. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      211
      1036
    10. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      12
      876
    Aihe