Mut nainen ja mitä tunnen sua kohtaan?
VAISTOATKO
13
538
Vastaukset
Kyl kyl... Aina tiennyt tunteesi minua kohtaan.. ja kukas sä sitten olitkaan?
Noin hyvillä tunnisteilla saat varmasti osuvia vastauksia kaipaamaltasi naiselta.- Anonyymi
Oletko lyhytkasvuinen, vai miksi sulla on tollainen nikki?
Ne on kyllä suloisia, itsekin katson välillä TLC.ltä lyhytkasvuisesta perheestä kertovaa sarjaa. :D Anonyymi kirjoitti:
Oletko lyhytkasvuinen, vai miksi sulla on tollainen nikki?
Ne on kyllä suloisia, itsekin katson välillä TLC.ltä lyhytkasvuisesta perheestä kertovaa sarjaa. :DOlen kyllä keskimääräistä lyhyempi. En kuitenkaan kääpiö. Tosin monen silmissä turhan pieni, silti pidän nicistäni sillä se kuvaa minua aika hyvin. Mielestäni..
- Anonyymi
Silmät on sielun peili niin sanotaan, silmäsi kertovat sen...
- Anonyymi
Toivottavasti.
- Anonyymi
Vaistoaa vihan tunteesi häntä kohtaan.
- Anonyymi
En vaistoa toivon että hänellä olisi jotain positiivista ajatusta minusta.
T:T - Anonyymi
Vaistonnut jatkuvan vihasi voiman.
- Anonyymi
Aina voi vaistota mut ei se pidemmän päälle riitä. Siinä tulee mukaan sitten jo epäluulo ja että onko vaan kuvitellut kaiken. Kannattaa sanoa asiat suoraan. Ihan oikeesti. Jooko?! Se sekoittaa vaan pään kun ei puhu suoraan.
- Anonyymi
Ei ole ihan noin yksinkertaista.
- Anonyymi
Kyllä vain. Seksuaalisia tunteita tunnet pelkästään.
- Anonyymi
Ei tod. Haluaisin tutustua kunnolla ihmisenä, seksi hommat tulee sitten aikanaan luonnostaan jos tullakseen. Hänessä kiinnostaa kaikki.
- Anonyymi
Hänessä vaistoa ristiriitaisuutta. Tiedän, että hänkin jo jotain pientä minua kohtaan joskus tuntenut. Hän on puolihuolimattomasti sanonut hyvinkin isoja asioita (kauan kauan sitten).
Hänen silmänsä näyttävät suunnatonta lämpöä. Hänen eleensä kertovat piiloteltua halua. Hän saaattaa katsoa minua kauempaa tiukasti ja sivellä rintaansa tai hänen kädet istuessa etsiytyy "sen" päälle. Hän jaksoittain tulee lähelle, sitten taas väistelee ja juoksee karkuun. En moiti tuosta katoilusta, teen sitä itsekin kivun takia. Haluaisin niin paljon lähelle, mutta en pääse, se aiheuttaa oikeastaan kipua. Kukaan muu ei ole minuun vaikuttanut näin koskaan. En moiti noista eleistä myöskään. ;-) Kun on tunteet, halu on luonnollista ja kaunista. Itsekin huomaan ajattelematta työntäväni rintoja eteenpäin (ja ne kovettuu) kun juttelemme. Hän saa minut pelkällä intensiivisellä katseella, no pakko myöntää, viritttymään aikatavalla. Minkäs teet. <3
Silti, vaikka vaikutamme selkeästi toisiimme, on ristiriitaisuus. Se tulee varmaan elämäntilanteiden monimutkaisuudesta, ikäerosta ja hänen 30-kympin kipuilusta ja varmaankin siihen liittyvistä vaikeista ihmissuhdepäätöksistä. Niin itse tulkitsen. Toisaalta mitä on itse sanonut hän haluaisi vaimon ja lapsen, mutta toisaalta veri vetää johonkin uuteen (joka on muuta kuin tuo ensimmäinen). Jos voisin sanoa hänelle neuvoja (oma 30v-kriisi oli 26v aika kauan sitten), neuvoisin miettimään mitä haluaa elämältä 10v päästä. Missä näkee itsensä ja millainen haluaisi elämänsä silloin olevan? Mitä hän tarvitsee parisuhteelta ja kumppanilta ollaakseen tyytyväinen? Mitä muuta elämässä pitää olla, jotta on onnellinen. Loppujen lopuksi kahdella asialla on väliä: Rakkaus ja Onnellisuus. Itse jo tiedän, mistä oma onnellisuuteni koostuu parhaimmillaan. Kaikkea minulla ei ole, se romanttinen rakkaus (ja seksielämä) puuttuu, mutta sitä kohti on hyvä tavoitella. ;-)
En tiedä kuitenkaan oikeasti mitä hän ajatettelee, ristiriitaisesti ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743800Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1823035Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572431Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601870
- 781575
- 331437
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352