Koronapandemia on on suuresti liioiteltua, sanoi vihervassari kun hengityssuojan naamalta repäisi.
Kuuluisia viimeisiä sanontoja
61
100
Vastaukset
- Anonyymi
Olkaa huoleti, sanoi vihervassari, minä tunnen kyllä sienet.
- Anonyymi
"Olen ylpeä uus-köh-natsi. en varmasti -köh- käytä naamaria ja marssin kaduilla toverieni kanssa viimeiseen -köhköhköh- saakka, koska kadut on -köh- turvattava", sanoi retardiodin Oulusta.
- Anonyymi
"Sitä saa mitä tilaa", sanoi eräs Onni.
- Anonyymi
"Kerrankin samaa mieltä!", sanoi eräs Tiina.
- Anonyymi
Sosialismiin siirrytään kansan vapaasta tahdosta, mutta ei ne Kymiyhtiön herrat niitä tehtaidensa avaimia vapaaehtoisesti anna, ottaa ne työläisten täytyy...
- Anonyymi
"Ymmärsin yskän - liian myöhään", sanoi mökkiläinen Savosta, kun serkku Uudeltamaalta tuli käymään.
- Anonyymi
"Kävin vain golfaamasta, en usko varoituksia", sanoi Trump ja antoi potkut koronavaroituksia pommittaneelle alaiselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kävin vain golfaamasta, en usko varoituksia", sanoi Trump ja antoi potkut koronavaroituksia pommittaneelle alaiselleen.
Kuuluisat viimeiset kommentit: "Tähän varmaan saa laittaa D. Trumpista kertovan vitsin ilman mitään S24-sensuuria..."
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluisat viimeiset kommentit: "Tähän varmaan saa laittaa D. Trumpista kertovan vitsin ilman mitään S24-sensuuria..."
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.--- ja nyt jo 8 poistettua...
Olkoot nämä siis viimeiset sanani tänä yönä, koska sensuuritantta on taas vauhdissa.
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Minä tunnen tämän järven kuin omat taskuni, sanoi viherdemari ja kohta käveli sulaan hukkuen saman tien.
- Anonyymi
Minä olen kuullut tämän muodossa, "Minä tunnen tämän järven kuin omat taskuni, sanoi vihervassari kun pikaveneen rattiin hyppäsi."
- Anonyymi
Ministerin putous-hahmo sukulainen tippui jäistä läpi ja tämä ei edes ollut vitsi :)
- Anonyymi
"Ei huolta mitään, korona hävis ku kuppa Töölöstä!", tuntematon potilas hetkeä ennen kylmäsäilytystä.
- Anonyymi
"Noooooooooooooooooooooooooooo!!! Tssss pahhhhhh..." Darth Vader
- Anonyymi
HUSin ylilääkäri myöntää Ylellä: Hyvin mahdollista, että rajoitusten kanssa kituva Suomi päätyy kuitenkin Ruotsin kuolleisuuteen https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006479138.html
- Anonyymi
"Onpa jännä mantelin maku tässä drinkissä" sanoi vihervassari kun muslimi ystävänsä luona kyläili.
- Anonyymi
Ei koronassa ole mitään pelättävää eikä kuolemassakaan. Ainakaan uskovaiselle. Kuolema on se millä nyt pelottelee,
- Anonyymi
"Tänään sinä olet luonani Paratiisissa", sanoi Jeesus ja yskäisi merkitsevästi.
- Anonyymi
Ei minun hautajaisista tartte tehdä mitään isoa spektaakkelia.
- Anonyymi
Älä konsanaan lähetä minua kysymään kenelle kellot soivat...... ne soivat sinulle. Sanoi persu koronasairaan kuolinvuoteella.
Oikeesti tuon sanoi John Donne - Anonyymi
Parista jumittuneesta poliittisesta välikommentista kyllä näkee, ettei nämä trollit tajua edes, mitä "viimeiset sanat" tarkoittavat :D
- Anonyymi
Paitsi tietysti niistä tajuaa sen, että jonkun viimeiset sanat ihan oikeasti ovat silloin kuin otsasuoni viimeisen kerran pullistuu
a) vihervass...
b) kultturimarxis...
c) fasis...
d) maahanmuu...
e) globalis...
f) #no biggie
- Anonyymi
Kyllä minä tämä tunnen kuin toisten taskut, sanoi demari kun yhteiskunnan omistaman virkasuhde-bemarin kaasun painoi lattiaan.
- Anonyymi
"Mitenhän kovaa tämä uusi Bentley kulkee...?"
- Anonyymi
ei maskeista ole mitään hyötyä yleisillä paikoilla
- Anonyymi
lisäävät pahimmillaan tartuntariskiä, ja tutkimus löytyy mistä?
- Anonyymi
"Jihuu, v*ttu yhtä koronaa ketään pelkää! Nythän myö kyllä männään vappuna vestareille! Torille, v*ttu!"
Ja sitten tyyppi kuolee vappuna tietysti viinaan, eikä koronaoireisiin.
- Anonyymi
"Todella paha.
Todella pahalta tämä näyttää kyllä tässä nyt"- Anonyymi
"Sipilä voisitsä tulla auttamaan?"
- Anonyymi
"Hengitä syvään raitista ilmaa"
- Anonyymi
Emme suostu pelkäämään sanoi vassari
- Anonyymi
"Ei helvetti näitä kommentteja... Mä kuolen nauruun..." - S24 ylläpito
- Anonyymi
"En mä mitään koronaa pelkää, ja mä haluun nähdä mun kavereita!" sanoi nuori, ja oli kohta hengityskoneessa.
- Anonyymi
"Ei hätää puoluetoverit, Jussilla on normaalistikin kalpea iho, punaiset posket ja kuivakka yskä."
- Anonyymi
"Hei Jussi, tässä olisi sinulle uuden gallupin tulos. Jussi... Jussi... miksi olet noin kalpea? Jussi..."
- Anonyymi
Olkaa huoleti, sanoi vihervassari. Kyllä tätä köysi kestää.
- Anonyymi
Näihin sanoihin päättyi myös persun viimeinen benjihyppy.
- Anonyymi
Onpas siinä lihavalla pojalla ruma mopo, sanoi vihervassari kun helvetin enkelin näki.
- Anonyymi
Siinä mitään viimeisiä sanontoja rustata, vaan sanoja.
Monikulttuurisuus on rikkaus sanoi viherkommunisti kun jihadisti kaulan katkaisi.- Anonyymi
Nimen omaan sanontoja.
- Anonyymi
Minä käännyn aina vasemmalle sanoi vassari
- Anonyymi
"Olen teistä enemmän oikealla", persu PVL:n iltamissa.
- Anonyymi
Tästä liimasta on vaikea vetää övereitä, sanoi vasemmistolainen.
- Anonyymi
"Olen itse teroittanut tämän sirkkelin ja elämäni sahalla sitä käytt---", sanoi persu.
- Anonyymi
Tummat miehet ovat Suomessa rikkaus, sanoi vihreä.
- Anonyymi
nähää
- Anonyymi
"Tuolla näkyy olevan nuorisojoukko, kysynpä heiltä" sanoi vihervassari kun Harlemiin eksyi.
- Anonyymi
"Tuolla näkyy olevan nuorisojoukko, kysynpä heiltä" sanoi persu kun Harlemiin eksyi.
- Anonyymi
Meidän täytyy Krista Kiurun ministeriön eli STM:n määräyksestä käyttää kirurgisia maskeja, koska muita ei ole Sanna Marinin Vogue-puheista huolimatta, sanoi hoitaja iltavuorossaan...
- Anonyymi
Tää oli paha :D
- Anonyymi
Uskovainen sanoo, mikä on minun on myös sinun. Kommunisti sanoo, mikä on sinun on myös minun.
- Anonyymi
Korona virus on suuresti liioiteltu sano perskokkari ku vauvansa
paskavaipan hengitys suojaksi nykäisi! - Anonyymi
Wer Heute lacht, kann Morgen weinen.
Se, joka tänään nauraa, voi huomenna itkeä. - Anonyymi
"ihan ok nää haulikon rihlat on!"
- Anonyymi
Kuten kuolintilastoista näette, epidemia on voitettu, voimme lopettaa uudenmaan rajavalvonnan...
- Anonyymi
Yllätän ystäväni viikonloppuna. Kävin työväenopiston pallokala kurssin.
- Anonyymi
Tätä laivaa ei voisi jumalakaan upottaa, sanoi White Star Linen edustaja kun RMS Titanicia laskettiin veteen.
- Anonyymi
"Mikäs vipu se tämä on" sanoi vihervassari kun puolustusvoimien uuteen ohjuspatteriin tutustui.
- Anonyymi
Kyllä STM:ssä muutkin kuin kansliapäällikkö voivat olla ministeriin yhteydessä. En ota mitään vastuuta.
- Anonyymi
Suomalainen toimittaja kremlissä.
Olette elävä esimerkki siitä, että pienikin mies voi tässä maassa edetä presidentiksi. - Anonyymi
Höpsis..karhut karttavat ihmisiä. Ala tulla.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829