OLETKO PELASTETTU VAI KADOTETTU?

Anonyymi

Se on ihmiselämän tärkein kysymys.
Jeesukseen turvautumalla pelastut.

”Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,”
Joh 1:12

146

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesus ei heitä ketään pois, joka luoksensa tulee!

”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.”
      Joh 6:37

• Anonyymi

Aamen kiitos Jeesus! Jeesus armahtaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.”

Kunnia Jumalalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.”

ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus pitää omistaan huolen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Sinun todistuksesi ovat aivan vahvat, pyhyys on sinun huoneellesi arvollinen, Herra, hamaan aikojen loppuun.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Me kiitämme sinua, Jumala, me kiitämme sinua; lähellä on sinun nimesi, sinun ihmeitäsi kerrotaan.”
        Aamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnia Jumalalle!

Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnia Jumalalle!

Riemuitkaa Herrassa, te vanhurskaat. Oikeamielisten on soveliasta häntä kiittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.

Totisesti, vanhurskaat saavat kiittää sinun nimeäsi, ja oikeamieliset saavat asua sinun kasvojesi edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä päivänä sanotaan: "Katso, tämä on meidän Jumalamme, jota me odotimme meitä pelastamaan; tämä on Herra, jota me odotimme: iloitkaamme ja riemuitkaamme pelastuksesta, jonka hän toi."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikissa olosuhteissa! 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Me kiitämme sinua, Jumala, me kiitämme sinua; lähellä on sinun nimesi, sinun ihmeitäsi kerrotaan.”
        Aamen!

kristittyjen laittomuuden herroja palvelevat ovat jo tuomittu..
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä päivänä sanotaan: "Katso, tämä on meidän Jumalamme, jota me odotimme meitä pelastamaan; tämä on Herra, jota me odotimme: iloitkaamme ja riemuitkaamme pelastuksesta, jonka hän toi."

paavalilais-luterilaisuuden kristittyjen herrakohan teidät pelastaa:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen!

Kiitosaihetta pukkaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus pitää omistaan huolen.

Niinpä! Loppuun asti! 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riemuitkaa Herrassa, te vanhurskaat. Oikeamielisten on soveliasta häntä kiittää.

Kyllä, sillä Jeesus teki kaikkensa meidän pelastuksemme vuoksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitosaihetta pukkaa!

”Häntä te rakastatte, vaikka ette ole häntä nähneet, häneen te uskotte, vaikka ette nyt häntä näe, ja riemuitsette sanomattomalla ja kirkastuneella ilolla,”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Häntä te rakastatte, vaikka ette ole häntä nähneet, häneen te uskotte, vaikka ette nyt häntä näe, ja riemuitsette sanomattomalla ja kirkastuneella ilolla,”

Siinäpä oivallinen määritelmä helposti huijattavista ihmisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä! Loppuun asti! 😁

Jeesus on uskollinen, ei hylkää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän teitä Hänen aikaan ollut olemassakaan! Tarkoitit varmaan raamatullisia kristittyjen laittomuuden jumalaa tai/ja Barjeesusta:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän teitä Hänen aikaan ollut olemassakaan! Tarkoitit varmaan raamatullisia kristittyjen laittomuuden jumalaa tai/ja Barjeesusta:

Jeesus on Jumala!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin tulit Barjesus-uskoon?

• Anonyymi

Jotku hylkää mahdollisuudensa:
        Näin on asetettu kristittyjen raamatun muutamia kohtia kohdalleen kysen alaisuuksina!

SEN VUOKSI; Kaikkivaltias Jeesus antoi omilleen Puolustajan, voiman ja turvan korkeudesta.

Huomaa, että "Totuuden Henki" ei ole kristittyillä eikä kristittyjen raamatuissta vaan Kaikkivaltiaista luopumattomilla kristillisillä.

Luopumalla Heistä yhdestä, luopuu HEISTÄ SILLÄ HE OVAT YHTÄ eikä laittomuuskaan voi heitä todellisuudessa eroittaa:
        Johanneksen mukaan: 10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        Jeesus ei rikoksia sovittanut ja synti on sama kuin Lain vastainen rikos: 1 Johanneksen kirje 3:4-10
        Joten syntien/rikoksien sovitus jäi saamatta niin kuin Pyhän Hengen tukikin.
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä." Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        24:49 Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
        15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotku hylkää mahdollisuudensa:
        Näin on asetettu kristittyjen raamatun muutamia kohtia kohdalleen kysen alaisuuksina!

SEN VUOKSI; Kaikkivaltias Jeesus antoi omilleen Puolustajan, voiman ja turvan korkeudesta.

Huomaa, että "Totuuden Henki" ei ole kristittyillä eikä kristittyjen raamatuissta vaan Kaikkivaltiaista luopumattomilla kristillisillä.

Luopumalla Heistä yhdestä, luopuu HEISTÄ SILLÄ HE OVAT YHTÄ eikä laittomuuskaan voi heitä todellisuudessa eroittaa:
        Johanneksen mukaan: 10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."

Jeesus ei rikoksia sovittanut ja synti on sama kuin Lain vastainen rikos: 1 Johanneksen kirje 3:4-10
        Joten syntien/rikoksien sovitus jäi saamatta niin kuin Pyhän Hengen tukikin.
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä." Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        24:49 Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
        15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava m

”Ja muista Luojaasi nuoruudessasi, ennenkuin pahat päivät tulevat ja joutuvat ne vuodet, joista olet sanova:”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänhän heitti pyyhkeen kehään noin kolkytviisvuotiaana maankiertäjänä. Aika vaatimaton suoritus moneen muuhun verrattuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ihme tapahtui minulle jumalattomalle miehelle jo yli puolivuosisataa sitten. Tulin uskoon. Nyt pystyn vertaamaan entistä elämääni siihen, kun sain armon siihen, mitä ennen elin. Seuraan sivusta muidenkin elämän menoa. Sääli käy miten moni elämä on mennyt pieleen.

Olen tullut aivan varmaksi, että Raamattu on totta. Seuratessa esim. juutalaisten vaellusta, se on totta, mitä on kirjoitettu. Jeesus sanoi näin vuonna 33, kun hän seisoi Öljymällä ja katsoi Jerusalemiin: "Kun Jeesus tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, hän itki sitä ja sanoi: 'Jospa sinäkin tänä päivänä tietäisit, mikä tuo rauhan! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu. Vielä tulevat sinun osaksesi päivät, jolloin vihollisesi saartavat sinut vallilla, piirittävät sinut ja ahdistavat sinua joka puolelta. He kukistavat sinut maan tasalle ja surmaavat sinun lapsesi eivätkä jätä sinuun kiveä kiven päälle, koska et tuntevat etsikkoaikaasi".

Nyt sanotaan Raamattua satukirjaksi. Mitä tapahtui? Meni 37 vuotta, kun roomalainen armeija valtasi kaupungin, ja temppeli raunioitui. Juutalaiskansan hajotus alkoi, ihmisiä naulittiin tien varsille ja suurin osa heistä vietiin kansojen mereen. Vasta meidän aikanamme juutalaiset ovat palaamassa kotiin ja v. 1948 perustettiin Israelin valtio. Israel on ajan merkki.

Elämme lopun aikaa. Raamattu kertoo minkälainen se on. Kansainvälinen armeija piirittää Jerusalemin. Sak. 12 luku. Merikarvian kirkkoherra G. Nylund ennusti 1875, että suomalaistenkin sotilaiden luut vaalenevat Juudean vuorilla. Meidän joukkomme ovat olleet sielläpäin jo vuosia.

Nämä viimeiset ajat tulevat olemaan vaikeita. Näyttää joka puolella olevan ongelmia. Luonto ennakoi, mitä tuleman pitää. Lukekaa Raamattua ja sen lähdekirjoja. Ilmestyskirja kertoo ikusuuteen asti, eli mihin aikaan se alkaa. Loppuhan ei koskaan lopu. Kysymys kuuluu Missä vietät ikuisuuden?Nyt on armon aika. Käytä se oikein, eli etsi Jumalan armoa elämääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ihme tapahtui minulle jumalattomalle miehelle jo yli puolivuosisataa sitten. Tulin uskoon. Nyt pystyn vertaamaan entistä elämääni siihen, kun sain armon siihen, mitä ennen elin. Seuraan sivusta muidenkin elämän menoa. Sääli käy miten moni elämä on mennyt pieleen.

Olen tullut aivan varmaksi, että Raamattu on totta. Seuratessa esim. juutalaisten vaellusta, se on totta, mitä on kirjoitettu. Jeesus sanoi näin vuonna 33, kun hän seisoi Öljymällä ja katsoi Jerusalemiin: "Kun Jeesus tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, hän itki sitä ja sanoi: 'Jospa sinäkin tänä päivänä tietäisit, mikä tuo rauhan! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu. Vielä tulevat sinun osaksesi päivät, jolloin vihollisesi saartavat sinut vallilla, piirittävät sinut ja ahdistavat sinua joka puolelta. He kukistavat sinut maan tasalle ja surmaavat sinun lapsesi eivätkä jätä sinuun kiveä kiven päälle, koska et tuntevat etsikkoaikaasi".

Nyt sanotaan Raamattua satukirjaksi. Mitä tapahtui? Meni 37 vuotta, kun roomalainen armeija valtasi kaupungin, ja temppeli raunioitui. Juutalaiskansan hajotus alkoi, ihmisiä naulittiin tien varsille ja suurin osa heistä vietiin kansojen mereen. Vasta meidän aikanamme juutalaiset ovat palaamassa kotiin ja v. 1948 perustettiin Israelin valtio. Israel on ajan merkki.

Elämme lopun aikaa. Raamattu kertoo minkälainen se on. Kansainvälinen armeija piirittää Jerusalemin. Sak. 12 luku. Merikarvian kirkkoherra G. Nylund ennusti 1875, että suomalaistenkin sotilaiden luut vaalenevat Juudean vuorilla. Meidän joukkomme ovat olleet sielläpäin jo vuosia.

Nämä viimeiset ajat tulevat olemaan vaikeita. Näyttää joka puolella olevan ongelmia. Luonto ennakoi, mitä tuleman pitää. Lukekaa Raamattua ja sen lähdekirjoja. Ilmestyskirja kertoo ikusuuteen asti, eli mihin aikaan se alkaa. Loppuhan ei koskaan lopu. Kysymys kuuluu Missä vietät ikuisuuden?Nyt on armon aika. Käytä se oikein, eli etsi Jumalan armoa elämääsi.

Oletko koskaan lukenut, mitä Paavali sanoo sellaisista, jotka vertaavat itseään omaan itseensä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitosaihetta pukkaa!

”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        1 Joh 2:2

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänhän heitti pyyhkeen kehään noin kolkytviisvuotiaana maankiertäjänä. Aika vaatimaton suoritus moneen muuhun verrattuna.

Et tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”

”Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Ja muista Luojaasi nuoruudessasi, ennenkuin pahat päivät tulevat ja joutuvat ne vuodet, joista olet sanova:”

Useimmat tulevat lapsena tai nuorena uskoon. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että sillä tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen!

Jeesus on hyvä Paimen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on niin ja aamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnia Jumalalle!

”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä parannukseen."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on niin totta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen kiitos Jeesus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnia Jumalalle!

Aamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

paavalilais-luterilaisuuden kristittyjen herrakohan teidät pelastaa:

Mutta menikö Barjeesus baariin saarnaamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on kutsunut silti kaikenlaisia ihmisiä.

• Anonyymi

Hän ei hylkää sitä, joka hänen luokseen tulee, sillä hän on uskollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eksytyksen syvyyden ja voimakkuuden käsittäminen edellyttää hengellisen voimakentän moniulotteisen dynamiikan sisäistämistä ehdottoman syväluotaavan oivalluksen ja omistavan ymmärtämisen kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurinta on saada olla Jumalan lapsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi saa, JOS itsekin antaa anteeksi niille, jotka ovat tehneet sinulle vääryyttä. Se on kova juttu. Muuten emme anteeksi saa. Anteeksiantoon ei pysty omin voimin.Jumalan armosta se toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen! Miljardit eurotkaan eivät vedä sille vertaa! 😁

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että sillä tavalla.

”teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EF 5:32

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuules sitä Jumalan armoa en ole löytänyt, miksi se on piilossa.
        Ja miksi te ette tee sitä mitä teidän pitää eli rukoile ja laita käsiänne meidän sairaiden päälle , että me tulemme terveiksi? Lueppa tästä sieltä Markuksen evankeliumin lopusta jos asia ei ole vielä sinulle selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”

Kiitos Jeesus pelastuksesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Jeesus pelastuksesta!

Anna olla viimeinen kerta kun menet heikoille jäille haahuilemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna olla viimeinen kerta kun menet heikoille jäille haahuilemaan.

Eksytyksen syvyyden ja voimakkuuden käsittäminen edellyttää hengellisen voimakentän moniulotteisen dynamiikan sisäistämistä ehdottoman syväluotaavan oivalluksen ja omistavan ymmärtämisen kautta. Vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on hyvä Paimen.

”Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!”

Viedään siis evankeliumi eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo...

Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on hyvä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Jeesus!

• Anonyymi

Se on ns. ”tuhannen taalan kysymys”, ja enemmänkin. 😁

• Anonyymi

Jokaisen pitäisi tuota kysymystä miettiä. Arto Nybergkin piti sitä pohtimisen arvoisena.

• Anonyymi

Fiksut funtsii!

• Anonyymi

riippuu keneen uskoo!!!
      -
      kristittyjen herroihin uskomiset on Lait antanut Kaikkivaltias kieltänyt ja antanut jo tuomionsa "ikuiseen tuleen" joten herran omilla on lämmin tulevaisuus.

• Anonyymi

Turvaa sinä Barjesukseen, minä turvaan Jeesukseen Kristukseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turvaa sinä Barjesukseen, minä turvaan Jeesukseen Kristukseen!

En ole kristittyjen uskovaisten uskontunnustuksen kaltainen:

http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        Kaikkivaltias Jumala korvataan: https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        Ja Kaikkivaltia Jeesus korvataan lauttomuuden Barjeesuksella:

1 Johanneksen kirje 3:4-10
        "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus.... "
        ((Ja laittomuudet ovat rikoksia joita Kaikkivalias Jeesus ei sovittanut!))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kristittyjen uskovaisten uskontunnustuksen kaltainen:

'Meillä ei ole järkeä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Olemme syntisiä'

Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:

Kaikkivaltias Jumala korvataan: https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        Ja Kaikkivaltia Jeesus korvataan lauttomuuden Barjeesuksella:

"Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus.... "

Vai niin

• Anonyymi

Vielä elämme Jeesuksen armon aikaa. Tuomiot tulevat pian!

• Anonyymi

Höpö höpö!😁

• Anonyymi

Ihan varmasti!

• Anonyymi

Armo on mahtava asia! 😁

• Anonyymi

En tarvitse pelastusta kun ei ole sitä jumaalaakaan riesana mielen syövereissä.

• Anonyymi

Jokainen tarvitsee pelastusta!

• Anonyymi

Jeesus pelastaa vielä tänäkin päivänä.
      Mutta kuten Nooan päivinäkin, pakanat herjaavat ja pian menee pelastuksen ovi kiinni!

• Anonyymi

Omavanhurskaus ei pelasta ketään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todella!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Jeesuksen vanhurskaus riittää 😁.

• Anonyymi

Jeesus ottaa vastaan syntisiä ja antaa synnit anteeksi. 😁

• Anonyymi

Tuontyyppiset huijaukset ovat hyvin yleisisiä netissä, vain todella yksinkertainen ihminen , niihin enää lankeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuontyyppiset huijaukset ovat hyvin yleisisiä netissä, vain todella yksinkertainen ihminen , niihin enää lankeaa.

Ei sinun ole pakko taivaaseen mennä.

• Anonyymi

Niinkö?
        JUMALASTA LUOPUNEET OVAT LUOPUNEET MYÖS JEESUKSESTA
        SEKÄ PYHÄSTÄ HENGESTÄ, SEKÄ KAIKKIVALTIAAN JEESUKSEN SOVITUKSESTA sillä luopumalla HEISTÄ yhdestä, luopuu HEISTÄ:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Eikä kenelläkkän ole oikeutta muuttaa Kaikkivaltiaan asettamia ehtoja.
        -järjettömyydenne:
        'Meillä ei ole järkeä'
        -Ymmärtämättömyydenne:
        -Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Olemme syntisiä'
        -
        -
        -Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        -ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        Kaikkivaltias Jumala korvataan:
        Ja Kaikkivaltias Jeesus korvataa laittomuuden Barjeesuksella:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö?
        JUMALASTA LUOPUNEET OVAT LUOPUNEET MYÖS JEESUKSESTA
        SEKÄ PYHÄSTÄ HENGESTÄ, SEKÄ KAIKKIVALTIAAN JEESUKSEN SOVITUKSESTA sillä luopumalla HEISTÄ yhdestä, luopuu HEISTÄ:
        Eikä kenelläkkän ole oikeutta muuttaa Kaikkivaltiaan asettamia ehtoja.
        -järjettömyydenne:
        'Meillä ei ole järkeä'
        -Ymmärtämättömyydenne:
        -Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Olemme syntisiä'
        -
        -
        -Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        -ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        Kaikkivaltias Jumala korvataan:
        Ja Kaikkivaltias Jeesus korvataa laittomuuden Barjeesuksella:

Barjesus...joopa joo...

• Anonyymi

Niin tekee ja lupailee taivaspaikkoja!
        Historian ja raamatun mukaan tässä kristittyjen jeesus jota kutsuvat myös herra jeesukseksi:

MUTTA

Tämä ei lupaile....

• Anonyymi

Ei ole laupeutta, ei ole rakkautta, ei ole muuta kuin ihmeellinen ihmiskoe.
      Suomi kohtaa elämänsä vuodet ja ihmisiä koetellaan.

Jeesukset ja jumalat katselevat näkymättömän verhon takaa ja nauravat,
      jos ylipäätään ovat edes olemassa, missään muodossa.

Hyvyyttä on ainoastaan jos ihminen valitsee sen.

• Anonyymi

Äärettömän tärkeä kysymys!

• Anonyymi

Jeesuksen armon ja lupausten kautta uskon pelastuvani.

• Anonyymi

Epäile vain. Usko ei ole tiedon väärtti.

• Anonyymi

Maailmassa ei kuitenkaan ole kunnioitusta itse ajatusta kohtaan.

• Anonyymi

”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
      Jesaja 45:22

• Anonyymi

Jeesus ottaa vastaan katuvan syntisen!

• Anonyymi

Missähän se pitää vastaanottoa? Eipä tuo ole näyttäytynyt sitten kuolemansa. Eikä sitten mitään henkimaailman selityksiä tai muinaisia huhupuheita.

• Anonyymi

Sitä kannattaisi itsekunkin kohdallaan miettiä!

• Anonyymi

”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
      1 Joh 1:9

• Anonyymi

Viime vuosina Jeesus on ilmestynyt mm. monelle muslimille. isis teki hirmutekoja, jolloin he joutuivat ajattelemaan, että mihin he ovatkaan tähän asti turvanneet. Ihmisiltä putosi pohja pois. Islam on hallinnut noin 1600 vuotta muslimeja. Nyt he saavat kuunnella evankeliumia satelliittien kautta. He ottavat kovastin yhteyttä niihin, jotka heille sanomia lähettävät.
        On syntynyt tiivis yhteys kristityihin.
        Näin evankeliumi etenee paljon nopeammin kuin ennen, jolloin lähetyssaarnaajia lähetettiin. Se oli kallis ja hidas tapa. Jeesuksen käsky, että kaikille kansoille tulee viedä hyvä sanoma, se nyt nopeutuu selvästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime vuosina Jeesus on ilmestynyt mm. monelle muslimille. isis teki hirmutekoja, jolloin he joutuivat ajattelemaan, että mihin he ovatkaan tähän asti turvanneet. Ihmisiltä putosi pohja pois. Islam on hallinnut noin 1600 vuotta muslimeja. Nyt he saavat kuunnella evankeliumia satelliittien kautta. He ottavat kovastin yhteyttä niihin, jotka heille sanomia lähettävät.
        On syntynyt tiivis yhteys kristityihin.
        Näin evankeliumi etenee paljon nopeammin kuin ennen, jolloin lähetyssaarnaajia lähetettiin. Se oli kallis ja hidas tapa. Jeesuksen käsky, että kaikille kansoille tulee viedä hyvä sanoma, se nyt nopeutuu selvästi.

Miksi valehtelet noin häikäilemättömästi?

"Maailman väestö uskonnollistuu – Islam valtaa alaa

Muslimit ovat nopeimmin kasvava uskonnollinen ryhmä, pääosin koska heillä on korkea syntyvyysaste ja nuorin väestörakenne. Arvion mukaan islaminusko nousee maailman suurimmaksi uskonnoksi vuonna 2070.
        Kotimaa7.4.2015 klo 06.33päivitetty 7.4.2015 klo 07.40

• Joka tekee minun taivaalisen isäni tahton,pelastuu,uskotte häneen Jeesukseen.
      Jeesus on ainut toivo pelastumiselle.

• Anonyymi

Kaikki ei tee niin....

Ero on samalla ero Heistä ja pelastuksesta sillä He ovat Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan YHTÄ joita ei ihminen voi eroittaa...:

• No otitko vastaan ja miksi 🤔
      Onko se lopulta edes oma päätös 🤔

• Anonyymi

Otin. Jotta pelastuisin. Oli.

• Anonyymi kirjoitti:

Otin. Jotta pelastuisin. Oli.

Minusta tuntui että ei ollut muuta mahdollisuutta kun sen aika oli, kohdata kirkkaus.
        Jos Jumala sinut valitsee niin siinäkö ihmismuurahaisella olisi jotain valtaa vielä valittaa 👀🤔?
        Kyllähän valon kohtaaminen muuttaa luonteen välittömästi.... Ei siinä mitään valintoja enään tehdä 😅😹✌️👍☀️

• Anonyymi

On se outoa, että jos ja KUN Jumalan Karitsa otti pois MAAILMAN synnin, niin sitten vielä olisi muka joitakin "kadotettuja". Kun kerran koko maailman synti on OTETTU POIS, ei ole ketään, joka olisi "kadotettu".

• Anonyymi

Synti on uskontokauppiaiden turha käsite jolla asiakasta syyllistetään.
        Minä vapahdan sinut: Et ole vastuussa mielikuvitusolennoille.

• Anonyymi

Kysymys on saatanallinen. Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa. Siis: MAAILMAN.

• Anonyymi

Olen pelastettu uskonnon pimeydeltä ja harhaisuudelta. Kiitos siitä itselleni ja terveelle kasvuympäristölle.

• Anonyymi

Herätyksen aika on tulossa. Tänään kastettiin 7 nuorta naista. Todella onnellisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herätyksen aika on tulossa. Tänään kastettiin 7 nuorta naista. Todella onnellisia!

Jos Länsimaiset kansat hylkäävät Jumalan armotarjouksen, niin taivas täyttyy niillä ihmisillä, jotka nyt rientävät kokemaan pelastuksen.
        Länsimaat olivat tehneet lähetystyötä Kiinassa 1700-luvulta vuoteen 1948 asti. Sen seurauksena Kiinassa oli 1940luvulla noin 1-2 miljoonaa kristittyä. Kommunistit Maon johdolla ja valloittivat maan. Silloin alkoi kristittyjen vaino, jolloin lähetyssaarnaajat poistuivat maasta. Vaikutti siltä, että Kiinan kristilliyys sammutettiin.

Sitten tapahtui jotakin käsittämätöntä. Tuli tietoja, että v. 1984 tuossa maassa oli alkanut hengellinen herätys. Tavalliset ihmiset saivat taivaallisen tule sisimpään ja lähtivät levittämään kylästä kylään evankeliumia. Viranomaiset riensivät perään, mutta he eivät saaneet tuota sammumaan. Nyt arvioidaan, että maassa on jopa yli 100 miljoonaa kristittyä. jotka ovat olleet valmiita menemään jopa vankilaan sanoman vuoksi. Siellä ei ole nimikristittyjä, kuten Lännessä. Nyt vainot ovat kovenneet.

Lännessä kristityt ovat touhunneet sivuasioiden kanssa. Sen seurauksena on se, että kansa on maallistunut ja alkaneet parantaa tätä maailmaa.
        Naapuri, Venäjä, ennen Neuvostoliitto. Siellä 70 vuotta oli saarnattu ateismia ja apinaoppia. Myös siellä uskovia vainottiin jopa ankarasti. Seurakunta meni maan alle. Vaikutti siltä, että ristin sanoma ja Herran tuli oli peräti vähäinen. Sitten 1980-luvun lopussa maan yhteiskunta alkoi yskähdellä. Jo aikaisemmin Suomen kristityt olivat varautuneet siihen, että Neuvostoliiton rajat mahdollisesti avautuisi evankeliumin sinne viemiseksi. Olihan D. Wilkerson nähnyt profetian, että Suomen kautta tullaan viemään Neuvostoliittoon evankeliumia.

Vuonna 1990 alkoi kovasti vilkastumaan maiden liikenne. Kommunismin romahtaessa yhä enemmän hengellinen työ lisääntyi rajan yli ja lopulta koulut, sairaalat, vankilat, kokoustilat ja puistot, sekä kadut otettiin evankeliumin levittämispaikoiksi. Esteet olivat pienemmät kuin Suomessa. Merkillistä, miten ihmiset olivat janoisia. He jopa kilvan keräsivät hengellistä materiaalia. Seurakuntia perustettiin paljon - aina tyynenmeren rannoille asti. Muistan, kuinka Kiovassa opettaja sanoi, että "heille on 70 vuotta valehdeltu". Nyt evankeliumi tuntui hyvältä uutiselta.
        Nyt siellä jälleen sama pimeys alkaa leviämään Venäjällä. Pastoreita vangitaan. Erikoista on se, että Wilkerson profetoi näin 1973: "Lyhyen vapauden aikana tapahtuu hengellistä herätystä, mutta sitten ovet sulkeutuvat ja alkaa mieletön vaino, joka vetää mukaansa herätyksen piirissä olleet kansat." Kirjasta "Näky".
        Maailman ei tiedä, mitä tietää valvova Jumalan kansa. Wilkerson kirjoitti sellaisista asioista, jotka ovat jo toteutuneet, mutta ne muut toteutuvat edessä olevina aikoina. Aika ikäviä tapahtumia. Vaikuttaa siltä, että edessä on valoa, koska voi tulla voimakas herätys ja sitten pimeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta. Herätys tuli: klo 06:25.

• Anonyymi

Avauksen kysymyksen voi esittää ainoastaan sellainen, joka kuvittelee, ettei Jumalan Poika tullutkaan tekemään perkeleen tekoja tyhjäksi. Ja ettei Jumalan Karitsa ottanutkaan POIS maailman syntiä. Ja ettei Jumala ollutkaan Kristuksessa ja sovittanut maailmaa itsensä kanssa.

• Anonyymi

Helvetti on. Jeesus puhui siitä.

• Anonyymi

Jeesus puhui Jerusalemin vieressä olevasta Hinnomin laaksosta eikä mistään helvetistä. Helvetti on päälle liimattu katolisen kirkon 300-luvulla kehittämä käsite, joka runnottiin ensimmäiseen raamatun latinannokseen ihmisten pelottelemiseksi ja kirkon valta-aseman pönkittämiseksi ja ja joka on siitä siirtynyt moniin erikielisiin käännöksiin. Hinnomin laakso on nykyisin vehreä turistikohde, jossa kukaan ei kiristele hampaitaan ja kuolemattomat madot loistavat poissaolollaan.

• Anonyymi

Heitä helvettiin, nuo sekopäiset fantasiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heitä helvettiin, nuo sekopäiset fantasiasi.

Kenelle sinä auot päätäsi???

• Anonyymi

Höpönlöpön. Jeesus puhui Hinnomin laaaksosta, jonka Rooman kirkko väänsi Hironymoksen raamatunkäännöksessä helvetiksi.

• Anonyymi

Kukkuu? Eikö uskovainen olekin sikäli kadotettu kun kukaan ei etsi.
      Siksi selväpäisimmät täällä välillä huutelee heille: "Kaikki pois piiloistaan"

• Anonyymi

Raamatussa on yksi ainoa teema ja se kuuluu näin:

"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti KOKO maailman itsensä kanssa."

Kristikunnan historia on ollut 99,9-prosenttisesti tämän totuuden hämärtämistä.

• Anonyymi

Uskonnot perustuu kuolemanpelkoon.

Voin huojentaa teitä koska kuoleman jälkeistä
      elämää ei ole.

Kuoltuaan ihminen palaa samaan olotilaan jos se oli ennen syntymäänsä.

• Anonyymi

Toki ihmisillä on yksi ainoa keino jatkaa elämäänsä
        kuoleman jälkeen)
        Tehkää Kanta.fi hoitotahto ja elin ja solusiirto luovutus tahto.

Kuoltuanne kaikki eimenne ja solunne voidaan luovuttaa eteenpäin
        ilman omaisten suostumusta
        eli jos teillä on esim: toimiva maksa tai sydän ja keuhkot niin ne
        luovutettuanne voitte tavallaan jatkaa elämäänne uudessa ruumiissa.
        Muuta vaihtoehtoa ei siis ole.

• Anonyymi

Miksi kukaan ei usko Jumalaan vaan pelkästään ihmisen poikaan, Jeesukseen?

• Anonyymi

Kristalliarkki tulee hakemaan joo, otan vastaan omaisuuttanne.

• Anonyymi

”Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.”

• Anonyymi

Otsikon kysymys on täysin saatanallinen. Jumalan KARITSA OTTI JO POIS KOKO MAAILMAN SYNNIN.

• Anonyymi

Ihminen, joka väheksyy Jeesuksen sovitustyötä, tekee elämänsä suurimman virheen.

• Anonyymi

Muuten hyviä keskusteluja, mutta on 1 mutta. Se on helvettiä ei voi yksinkertaisesti olla olemassa.
      Jos sinä näkisit jonkun naapurisi omakotitalon liekeissä. Tunsit naapurisi ja tiesit hönen olevan syntinen ja huonomaineinen muutenkin. Menisitkö auttamaan tai ainakin yrittäisit mshdokkisuutesi mukaan vai antaisitko tuon syntisen naapurisi palaa talon mukana. Kuittaisit tapahtuneen vaan kylmästi, että antaa palaa vaan, hän sai ansionsa ja syntiensä mukaan. Takuulla yrittäisit auttaa naapuriasi parhaasi mukaan, olipa hänen moraalinsa millainen tahansa eikö vain? Miksi toimisit todennäköisesti kuvsilemallani tavalla? Siksi että välität. Se on osa meidän luontoamme. Jokainen varmasti toimidi samoin. Koska tapa toimia meillä noin on kirjoitettu meidän sisimpäämme, kenen mallia me silloin jäljittelemme? Emmekö Jumalan? Nyt meillä on edessä vaikea pulma. Miksi sitten Jumala haluaisi kiduttaa syntisiä luomuksiaan helvetissä ikuisesti jos jo ihmisen perusominsisuuksiin, jotka Luoja on meihin istuttanut, kuuluu auttaminen ja toisista välittäminen?

Rakkauden Jumala ei koskaan ole määrännyt synnistä rankaisuna ikuista vaivaa ikuisesti roihuavassa äärettömän kuumassa maanalaisessa helvetissä. Yksinkertaisella kielellä ilmaistuna tuollainen Jumala olisi jumalan irvikuva, brutaali teloittaja joka nauttii saadessaan avata salaisessa paikassa sijaitsevan manalan kannen ja tiputtaisi sitten jokaisen katumattoman syntisen tuosta luukusta suoraan helvetin tuleen.
      Olisiko se todellista rakkautta Jumalaa kohtaan, että me palvomme ja rakastamme häntä vain sisäisen pelkomme johdosta. Toisin sanon pelkäämme Jumalaa ja sitä, että meidät voitaisiin joskus myös heittää helvettiin. Tuosta on rakkaus kaukana. Kun rakkauden vaikuttimena on pelko, se ei ole oikeanlaista rakkautta laisinkaan. Se ei voi olla, koska pelko hallitsee ihmisen elämää.

Meidän tulee rakastaa Jumalaa siksi, kuinka rakkaudellinen, hyvä ja armollinen Jumalamme on syntisille ihmisille. Jeesus Jumalan lähettämänä tuli etsimään syntisiä. Ei suinkaan tuomitsemaan heitä iankaikkisen vaivan tuleen, josta ei koskaan ole mahdollisuuksia päästä pois. Sitäpaitsi Raamatussa todetaan, että ’elävät tietävät että heidän on kuoltava, mutta kuolleet eivät tiedä mitään’. Joten he eivät voi tuntea ja tietää mitään kuolemassa, joka on tyhjyyttä ja tiedostamattomuuteen verrattu tila. Ihminen palaa maan tomuun kuten säätämys synnistä asetettiin koko ihmiskunnan ylle. Myös sinun ja minun.
      Rakastava Jumala uhrasi poikansa syntiemme tähden. Meistä jokaisesta on maksettu suunnaton hinta, jonka arvoa emme koskaan tule täysin ymmärtämään.
      Eikö Jumala sitten rankaise synnistä? Kyllä rankaisee. Mutta ei siten, että kidumme helvetin tulessa ikuisesti. Jumalan säätämys synnistä ja sen seurauksista oli kuolema. Palaaminen maan tomuun josta heidät oli tehty.

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      157
      3250
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      3022
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      112
      1535
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      150
      1264
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1097
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1067
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      1037
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      989
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      43
      896
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      23
      893
    Aihe