Vaino ja ääni

Anonyymi

Tarvitsen apua vainoon liittyvien asioiden käsittelyssä ja keskusteluavun hakemisessa. mua on vainonnut useampi ihminen monen vuoden ajan, ja oon joutunut sen takia käymään paljon negatiivisia tunteita, tilanteita ja asioita läpi. Enkä oo päässyt puhumaan näistä kenenkään kanssa.

Jos joku tietää jonkun tukijärjestön nimen, mihin voi ottaa yhteyttä, niin sen voi pistää kommenttikenttään tai puh. nroon 0466189493. Kiitos.

Toivon, että oma tilanteeni on muille vainotuille, sekä kaikille muille todistus siitä, miten vaikea vainoon tai sortoon voi olla saada apua. Älä luovuta, et ole yksin.

1

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen laittanut Amnestyyn viestiä kolmesti, mut sieltä ei ole tullut vastausta. Olen käynyt myös Amnestyn hietaniemen toimistolla kahdesti, mutten ole päässyt sisään.

Olen ottanut yhteyttä Migriin, jossa ongelmani kiellettiin ja sanottiin, että minun pitäisi olla tarvittaessa poliisiin yhteydessä. (Mikä ei sinänsä yllätä, sillä bongasin Migrin aamu-tv:stä.)

Olin yhteydessä poliisiin ja minut suljettiin laitokseen viideksi päiväksi. Toisen kerran kun olin yhteydessä poliisiin, puhuin vanhemman komissaarion kanssa ja totesin: "tuntuu, ettei mulla ole mitään oikeusturvaa suomessa." Niin hän vastasi: "hyvä jos tuntuu siltä."

Tein tästä rikosilmoituksen(virkamies, poliisi halventaa koko oikeusturvaani) ja asiasta tuli syyttäjältä syyttämättäjättämispäätös ilman esitutkintaa 2 pv rikosilmoituksen tekemisen jälkeen, ellen halua käräjöoikeudelta erikseen esitutkintaa vaatia. Perusteita esitutkinnan aloittamiselle ei kuulemma ollut riittävästi.

Olen siis jo hakenut vainoon apua jo aiemmin, mutta sitä ei ole helppoa saada. Ja riskit ovat suuret, olen kokenut järkyttävät määrät henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Niin paljon, että vuosien lamaantumisen jälkeen ja sorron vain jatkuessa en voi enää jatkaa. Muut voivat vaimentaa minut mutta itse en sitä tee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1421
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe