Mietin olenko ainut ja jotenkin erikoinen, koska tykkään pitää collegehousuja? Mulla on erilaisia ja erivärisiä collegehousuja varmaan n. 15 kpl. Kun monella muulla usein on vain muutamat kaapissa ja pitävät vain kotona. Mutta mä olen pitänyt ja liikkunut kyseisissä housuissa muuallakin kuin kotona! Lähes joka paikassa. Ja kaikki ovat ehjiä ja siistejä. Rikkinäisiä en pitäisikään.
Joten en ymmärrä miksi collegehousut olisi jotenkin epäsiistit, jos kuitenkin ovat puhtaita ja ehjiä ja hyväkuntoisia?
Minä vain satun tykkäämään niistä ja kehtaan liikkua ne päällä muuallakin kun kotona. Onko mulla sitten vain erikoinen vaatemaku? Tuntuu että harvassa on he jotka pitää yhtä paljon niitä kuin minä...?
Onko tämä sitten tyyliäni kun viihdyn?
Joten en välitä mitä muut miettii? Mutta mietityttää välillä kun niin paljon kuulee että ei kehdata liikkua collegehousuissa muualla kun kotona niin oonko mä sitten vain niin juntti? 😃
Muita? Mielipiteitä?
Collegehousut on jees
Anonyymi
1
265
Vastaukset
Järkkyä,ei rumempia voi olla kuin collegehousut,ne ei sovi kenellekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592