Ymmärtäisitkö sitten paremmin, mitä tarkoitan?
M > N
Pitäisikö minun kirjoittaa viestini englanniksi?
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän joskus teitkin, en ymmärtänyt sitäkään vähää 😂
-sivusta vaan- Anonyymi
Et ole oikea.
- Anonyymi
No niinpä. Sivusta myös
- Anonyymi
auf deutsch bitte.
- Anonyymi
Tuo ei oikein sovi aloituksen ideaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei oikein sovi aloituksen ideaan.
aloitusta voi hiukka laajentaa,mun mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloitusta voi hiukka laajentaa,mun mielestä.
Ei voi valitettavasti.
- Anonyymi
Ne razumem nista 😅😅😅
- Anonyymi
Et ymmärrä mitään.
- Anonyymi
Pitäishän tuo nyt ymmärtää. Jos suomeksi edes ei mene jakeluun, niin miten britiksi.
- Anonyymi
Englanti on enimmäkseen ikävä kieli nykyisin, paitsi jos kykenet ajattelemaan sanomisesi.
Mutta kyllä asiat ymmärretään muillakin kielillä. - Anonyymi
Mä osaan puhua kuutta eri kieltä, joten anna tulla vaan. Olen käynyt englannin preppauskurssin juurikin äskettäin. Kyllä sujuu:) varsinkin tuo rakkauspuoli❤️
- Anonyymi
Jospa sinä et ole ymmärtänyt häneltä saamiasi vastauksia IRL.
- Anonyymi
Käännä ne mun tekstit taas englanniksi niin sitten uskon.
- Anonyymi
Suomi24 sivuilla sallitut kielet ovat suomi ja ruotsi.
Ymmärryksessäni on hieman aukkoja. Täyttäisitkö ne?
- Anonyymi
Kipu lopulta loppuu, mutta luovuttamisesta johtuva kipu kestää loppuelämän
Anonyymi kirjoitti:
Kipu lopulta loppuu, mutta luovuttamisesta johtuva kipu kestää loppuelämän
Älä luovuta - päästä irti. Auttoi minulla.
- Anonyymi
Soita minulle, älä täällä kirjoittele, ole hyvä.
- Anonyymi
Laita joku vihje ”meistä” niin voin soittaa?
- Anonyymi
Niinpä soita minulle.
A - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä soita minulle.
AYmmärsin A vihjeen mutta en välttämättä samoin kuin sinä? Tämä jää arvoitukseksi. En voi yksityisiä asioita tänne. Valitetavasti.
- Anonyymi
Itse asiassa tekisin sen mielelläni, mutta tänne ei valitettavasti ei voi kirjoittaa viestiä englanniksi.
Taitaa olla parempi lähettää se suoraan kohteelle.
Linkkinä, koska ”tarina” on vähintään kaksi sivua pitkä.
-Aloittaja - Anonyymi
Kirjoita suomeksi...pliis😭
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708