Ymmärtäisitkö sitten paremmin, mitä tarkoitan?
M > N
Pitäisikö minun kirjoittaa viestini englanniksi?
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän joskus teitkin, en ymmärtänyt sitäkään vähää 😂
-sivusta vaan- Anonyymi
Et ole oikea.
- Anonyymi
No niinpä. Sivusta myös
- Anonyymi
auf deutsch bitte.
- Anonyymi
Tuo ei oikein sovi aloituksen ideaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei oikein sovi aloituksen ideaan.
aloitusta voi hiukka laajentaa,mun mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloitusta voi hiukka laajentaa,mun mielestä.
Ei voi valitettavasti.
- Anonyymi
Ne razumem nista 😅😅😅
- Anonyymi
Et ymmärrä mitään.
- Anonyymi
Pitäishän tuo nyt ymmärtää. Jos suomeksi edes ei mene jakeluun, niin miten britiksi.
- Anonyymi
Englanti on enimmäkseen ikävä kieli nykyisin, paitsi jos kykenet ajattelemaan sanomisesi.
Mutta kyllä asiat ymmärretään muillakin kielillä. - Anonyymi
Mä osaan puhua kuutta eri kieltä, joten anna tulla vaan. Olen käynyt englannin preppauskurssin juurikin äskettäin. Kyllä sujuu:) varsinkin tuo rakkauspuoli❤️
- Anonyymi
Jospa sinä et ole ymmärtänyt häneltä saamiasi vastauksia IRL.
- Anonyymi
Käännä ne mun tekstit taas englanniksi niin sitten uskon.
- Anonyymi
Suomi24 sivuilla sallitut kielet ovat suomi ja ruotsi.
Ymmärryksessäni on hieman aukkoja. Täyttäisitkö ne?
- Anonyymi
Kipu lopulta loppuu, mutta luovuttamisesta johtuva kipu kestää loppuelämän
Anonyymi kirjoitti:
Kipu lopulta loppuu, mutta luovuttamisesta johtuva kipu kestää loppuelämän
Älä luovuta - päästä irti. Auttoi minulla.
- Anonyymi
Soita minulle, älä täällä kirjoittele, ole hyvä.
- Anonyymi
Laita joku vihje ”meistä” niin voin soittaa?
- Anonyymi
Niinpä soita minulle.
A - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä soita minulle.
AYmmärsin A vihjeen mutta en välttämättä samoin kuin sinä? Tämä jää arvoitukseksi. En voi yksityisiä asioita tänne. Valitetavasti.
- Anonyymi
Itse asiassa tekisin sen mielelläni, mutta tänne ei valitettavasti ei voi kirjoittaa viestiä englanniksi.
Taitaa olla parempi lähettää se suoraan kohteelle.
Linkkinä, koska ”tarina” on vähintään kaksi sivua pitkä.
-Aloittaja - Anonyymi
Kirjoita suomeksi...pliis😭
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27810229K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2385942Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735404PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *935025Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193305Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe62686- 2142582
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172414- 282244
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822187