Miksi kanankoipi maistuu väliin pahalle ?

Anonyymi

Onko kanoissakin stressiliha yksilöitä, kuten sikoissa ?

11

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tätä samaa olen vuosien mittaan ihmetellyt - suuretkin erot pakkausten välillä, ja lihan värikin vaihtelee kauniin vaaleasta tympeän harmaaseen....mutta kaupassa ei osaa valita...
      Laatu on siis aika kaukana standardista, iso vaihtelu.

• Anonyymi

Kiduttamalla tapettu. Usein näkee verihyhmää ja muuta törkyä kanapaketeissa.

• Anonyymi

Provo
        Suomessa vaan parasta kanas
        Ulkomaista padlas kattelit

Painu itdrksdvarrsn kans sinne lifler.

Ja jätä rshss tukirshostoon kyllä judrolle kelpaa pätäkää
        Ja duunari vetorshat

• Anonyymi

Viher piiperöt käyneet häirtsemässä kanalassa aiheuttaen pakokauhua kirkkaine valoineen ja salamoineen kun ovat kuvanneet siellä.Siinä syy.

• Anonyymi

kannattaa kiinnittää huomiota siihen päivämäärään !! kun koipi menee vanhaksi niin laatu heikkenee! sanoohan sen jo järki!

• Anonyymi

Oon joskus joutunut antamaan koiralle, kun en pysty syömään, mutta ei meinaa koirakaan syödä.

• Anonyymi

Kuolemisen tapaan varmaankin liittyy. Eläin kuolee pelon stressin ja sekavuuden vallassa.

• Anonyymi

Välilihakin maistuu välillä *askalle, kun sitä on kielellä lipassut.

• Anonyymi

Kanankoipi maistuu aina pahalle, tai oikeastaan koko kana on pahaa. Nuori munimaton kana (broileri) on hyvää.
      Vanhaa kanaa pitää keittää vähintään kolme tuntia jotta saa edes sitkeyden pois ja pahaa se on maultaan keittämisen jälkeenkin.

• Anonyymi

Söin tuossa viikolla pannulla paistamaani yrttivalkosipuli kanafilettä (S-Market) koko paketin. Olihan ärhäkkää evästä ja seuraavana päivänä pierukin haisi sille yrttivalkosipulille. Kun viikkoa aikaisemmin paistoin pannulla samaisia kanafileitä mutta hunajalla marinoituja ei pieru haissut hunajalle vaan ihan oikealle paskalle.

• Anonyymi

Vanha muninut kana on aina pahaa, mutta broileri on hyvää. Olet varmaankin sekoittanut kanan ja broilerin koivet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1739
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1533
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      884
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe