Naisten pitkät kynnet.

Anonyymi

On alkanu ilettään nuo akkain pitkät kynnet kun tuota tautia on liikkeellä, oon sanonut emännälle että leikkaa ne, se sano, ettei leikkaa ne makso 90 euroa. Ne on kuulema posliinia. Hullua laittaa kynsiin 90 euroa, sillä sais naftaa paljon autoon. Tino.

42

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erittäin epähygieenisiä ja vaarallisia sairaanhoitajilla, elintarvikealalla jne. Miten jotkut voi ollakin niin tyhjäpäitä että pitävät tuollaisia hankaloittamassa omaa elämäänsä ja tartuttamassa pöpöjä. Ällöttävän näköisetkin.

• Anonyymi

Vaikeuttaa anaalin pyyhkimistä paperilla ulostamisen jälkeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikeuttaa anaalin pyyhkimistä paperilla ulostamisen jälkeen?

No vähän kynnen alle joutuu töhnää.

• Anonyymi

Hoitajilla on ihan työn puolesta pakote pitää kynnet lyhkäisinä ja maalaamattomina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitajilla on ihan työn puolesta pakote pitää kynnet lyhkäisinä ja maalaamattomina.

Ei näytä kukaan valvovan, sitäkään, varastavat potilaiden kipulääkkeetkin. Tarjoilijat ja kokit myös pitkäkyntisiä, siivoojat jne, ei mitään tolkkua.

• Anonyymi

Jaaha. Oikein posliinikynnet. Miksi ei betonikynnet?

• Anonyymi

Posliini pakolliseksi näin koronan aikana.

• Anonyymi

Olen nainen ja en oo ikinä ymmärtänyt että miksi pitäis olla pitkät kynnet!

Ne on järkyttävän näköiset,
        Onko joku tehnyt tutkimusta, mikä kynsissä psykologisesti viehättää?

Miten kynnet voi maksaa 90 euroa, ja miten joku voi laittaa niin paljon rahaa sellaiseen?
        On oikein kynsien- mitä lie liikkeitä, en ymmärrä.
        Eikö oo muuta järkevämpää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kynnet voi maksaa 90 euroa, ja miten joku voi laittaa niin paljon rahaa sellaiseen?

Arvostan aina naisessa kun siistit leikatu kynnet eikä hirveitä sotamaalauksia, tatuoinneista puhumattakaan, niitähän on miehilläkin. Samoin lävistykset kasvoissa ja ties missä, niitä ei ainakaan kaikissa ruokapaikoissa sallita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse on pakko leikata tai viilata heti kun pitenevät . Miten pitkien kanssa pystyy tekemään yhtään mitään ?

• Anonyymi

Munahaukan kynnet... auts!

• Anonyymi

Entäs lyhyet kynnet, niiden alta on hankalempi pestä kuin pitkän kynnen.
      Lyhyenkynnen ja ihon raja on herkemmin tiukempi ja alta on siis hankalempi pestä.
      Ei ole oleellista onko kynsi pitkä vai lyhyt itsessään sen hygieenisyyden suhteen vaan se miten sen puhtautta saa ylläpidettyä.

• Anonyymi

Olen miettinyt kuinka se takapuolen pyyhkiminen käy noilla kotkan kynsillä? Kun meinaa mennä läpi vaikka kynnet on lyhkäset.

• Anonyymi

Mitä hankalaa muka lyhyissä kynsissä pestä, ei edes kerry helposti likaa ja harjalla voi pestä jos kertyy, pitkät kynnet toivottomia eikä maalatuista edes näe likaa.

• Anonyymi

Kynsien pituudella ei ole väliä. Kynnen alle jää aina koronavirusta, vaikka kuinka desifioisi.

• Anonyymi

Anna vainoharhasten korno flippareiden puuhailla mitä haluavat onhan nämä ihmiset ihan koomisia korna harhoissaan hahahah viihteestä menee nää ja ulkomaaliset korona flipparit hahaha.

• Anonyymi

Saippua ja desinfiointiaine pääsee helposti lyhyisiin kynsiin, pitkiä pitäisi yksitellen harjan kanssa hinkata.

• Anonyymi

Kynnen pituudella ei ole merkitystä. Riittää kun kynnen pituutta on pari millimetriä, niin sinne alle kertyy miljoonia pöpöjä.

• Anonyymi

Ihmisen kehossa ja sen pinnalla on jopa miljoona miljardia bakteerisolua – kymmenen kertaa enemmän kuin ihmisen omia soluja. Bakteerimassa painaa noin 1,5 kiloa. Suurin osa bakteereista lymyää suolistossa. Niitä on runsaasti myös limakalvoilla ja iholla.

• Anonyymi

Tottakai siinä on eroa, lyhyet on erittäin helppo pestä ja jos ei maalattu niin tummat liat näkeekin. Minulla on milli pari, puhtaan valkoiset ja lian näkisi selvästi, pesuaine puhdistaa helposti ja tarvittaessa hekppo harjata kysiharjalla.

• Anonyymi

Itse olen keskittynyt puutarhani hoitamiseen. Kynnet sen mukaiset.

• Anonyymi

Juuri näin, kyllä puutarhurin kynsillä pitää pystyä muokkaamaan kasvimaata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, kyllä puutarhurin kynsillä pitää pystyä muokkaamaan kasvimaata.

Jos minä yöllä akan nukkuessa leikkaan nuo piikkkikynnet siltä? minähän ne olen maksanutkin kovalla työllä ja kaupoilla, ter Tino.

• Anonyymi

Naiset ovat riippakiviä. Lue historiaa niin ymmärrät.
      T:hiihtäjä 47 härmästä.

• Anonyymi

T:runkkari 47 härmästä

• Anonyymi

Entäs miesten parrat, niissähän ne pärskeet pysyvätkin ja virukset jyllää?

• Anonyymi

Juu ja se naisten pitkä tukka nyt pitää määrätä kaikki suomalaiset viruslingot kaljuiksi ja parrattomiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja se naisten pitkä tukka nyt pitää määrätä kaikki suomalaiset viruslingot kaljuiksi ja parrattomiksi.

Ai että olisi se melkoinen näky!
        Kulmakarvoja ja varvaskarvoja myöten paljaiksi ajellut, kynnettömät naiset ja miehet Suomessa.

• Anonyymi

Mutta parta suojaa muita. Ne pärskeet jäävät parran käyttäjään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta parta suojaa muita. Ne pärskeet jäävät parran käyttäjään.

Ei parta suojaa koska se ei kasva suun edessä mutta viikset voisivat sujata jos ne kasvaa suun eteen asti mut amis viikset ei mitään auta.

• Anonyymi

Parratkin joutaisi ajaa, mutta enemmän mömmöjä naoisten hiuksissa ja meikit ovat todellisiä bakteeripesiä, pitäisi ehdottomasti kieltää sairaanhoitajilta, asiakaspalvelijoilta jne. Naiset pitävät jonkin tutkimuksen mukaan myös paljon geishapalloja ja ties mitä vempaimia sisällaan ja sormeilevat niitä pesemättä käsiään. Ilmankos niitä jatkuvasti mainostetaankin niille.

• Anonyymi

Pitkät kynnet antaa yksinkertaisen mielikuvan naisista ja samoin miehistäkin. Partapallerot ilmeisesti komppaavat näitä is.amilaisia, kai uskovat naisten viehättyvän heistä.

• Anonyymi

Korona on kyllä hengitysteiden virus. Siksi parta on vaarallinen, kynnet ei niinkään. Pitkät kynnet ovat esteettisesti vastenmielisen näköiset monien mielestä, samoin kuin tatuoinnit ja lävistykset, mutta niiden terveyshaitta koskee lähinnä omistajaansa.

• Anonyymi

Jäähän niiden alle väkisin kakkelbergia, turha on muuta väittää. Mutta kuten vanha kansa tiesi, kusi kuivaa ja paska murenee.

• Anonyymi

Päälla alla joka puolella sun kehoa on bakteereja ei vain sun kynsiesi alla olet käveleä bakteeri pesä 1,5 kiloa bakteerja sulla mukana nytkin.

• Anonyymi

On muuten tosi, miten helvetissä ne pystyy pyyhkimään perseensä pitkillä kynsillään, eikä ihme että naisilla on jatkuvasti alapään tulehduksia kun reiät lähekkäin ja ne bikinien narut jalkovälissä vielä levittää mönjät reiästä toiseen ja kaikkeen missä istuvat, uima-altaisiin jne. Nuo narubikinit pitäisi kieltää myös.

• Anonyymi

En ole ikinä niitä ymmärtänyt enkä tatuointeja. En naisten lyhyttä tukkaa sekä kaikkea muuta epänaisellista.

• Anonyymi

Pitkät kynnet ovat kuin haukalla kynnet. Ei mene minun jakeluun se.

• Anonyymi

Ajatelkaa kun pitkäkyntinen akka alkaa velssata miehen munissa, kyllä kamalaa jälkeä tulee.
      Sanoisinko munakotkan kynnet! Kiitos EI!

• Anonyymi

Lapissa meillä puhutaan punakyntisistä riekoista.
        Nämä pahimpia koronaan levittäjiä/kynsien alustat.

• Anonyymi

Jotkut vielä kuvittelee miesten kiihottuvan selän raapimisesta, itse ne siitä kiihottuu.

• Anonyymi

Luoja sentään!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe