Eli kyseessä olisi 2013 mallin C3, kannattaako ostaa? Millaisia kilometrimääriä mahtaa kestää? Mitä pitää tarkastaa?
VTi82 moottorista kokemuksia ?
6
329
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseisestä moottorista ja sen ominaisuuksista on suomi24:llä keskusteltu jo aiemminkin:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14919367/millaisia-kokemuksia-1-2-puretecista
Itse miettisin aika huolella että onko samassa hintaluokassa mitään muita vaihtoehtoja, sellaisia joissa olisi todistetusti kestävä moottori.- Anonyymi
Linkittämäsi ketju koskee 130 hv pure tech-turboa. VTi82 on vapaasti hengittävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkittämäsi ketju koskee 130 hv pure tech-turboa. VTi82 on vapaasti hengittävä.
Hyvä huomio. Taisin ajatella että onhan se moottori pääosin sama, mutta onko se sittenkään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä huomio. Taisin ajatella että onhan se moottori pääosin sama, mutta onko se sittenkään...
Parempi kuin entinen kansivikainen malli, mahdollisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kuin entinen kansivikainen malli, mahdollisesti?
Mikähän mahtaa olla tuo kansiviallinen malli? Ei tule meinaan heti mieleen.
- Anonyymi
On kokemusta 100t ajettu.
Peugeot 208 ja hienosti on toiminut koko ajan jos laittaa oikeaa öljyä niin jakohihna kestää vaihtovälin 10y /180tkm.
Öljyä syö hieman. 10tkm aikana saa kupillisen öljyä lisätä.
Ei pahaa sanottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847