Ihmetteletko miksi nimesi mainitaan täällä välillä? Palstan ylläpitäjä saa selville kävijät ja näin ollen nimesi. Joku vanhempi mies harrastaa tätä touhua. Todennäköisesti sua "kaipaa" täällä trollaten palstan ylläpitäjä! Saa kiittää!
Pieni valaiseminen palstalla käyville.
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ei tosiaan kannata käydä. Ylläpito harrastaa ihmisten seuraamista ja mustamaalaamista.
- Anonyymi
Alkanut tulla jo ihan skitso olo tänne kirjoittamisesta. Parempi lopettaa kokonaan :(
Muutenkin tuntuu että kaikki osui liian vaikeaan ajankohtaan välillämme. - Anonyymi
Huomannut saman. Sitä paitsi sivulla on ihan hiton pljon trackereita ja mainostajia plus ylläpidon stalkkerit.
- Anonyymi
Ei suomi24 omistajia kiinnosta. Vaan moderaattoreissa on joukossa mätiä kananmunia jotka ovat kiinnostuneita tietyistä ihmisistä ja heitä vainoaa ja seuraa
- Anonyymi
Niinpä sairasta porukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä sairasta porukkaa
No niin on.
- Anonyymi
Mitä ihmettä 🤭😆
- Anonyymi
Mua ei ainakaan nimellä ole kukaan täällä koskaan kaivannut. Olisihan se kiva kun edes joku kaipaisi.
- Anonyymi
Kiitos rakas. 😍 😘
- Anonyymi
Se on surullista mutta totta. Sun kaipauksen kohde ei sua täällä kaipaa, vaan juuri se joka nauttii vallastaan täällä ja kun huomaa että joku henkilö käy täällä niin ottaa vallan haltuun ja käyttää nimeäsi täällä. Mun vinkki, poistukaa täältä mahd pian, itse sain tämän jutun selville vähän aikaa sitten että täällä harrastetaan tällaista.
Täällä voi tapahtua erittäin paljon väärinkäsityksiä juuri sen takia, mitä modet ja ylläpitäjät vallallaan harrastavat.
Älkää syyttäkö viattomia ihmisiä muiden pahuudesta!- Anonyymi
No niinpä.
- Anonyymi
Aika perse toimintaa. Ihmiset sikailevat nykyään ihan kaikkialla.
- Anonyymi
Jo on pieniaivoinen tai ihan aivoton se vanha mies, pitäisi sijoittaa koronahoivakotiin.
- Anonyymi
Siis ei kai modeilla oo aikaa tommoseen
- Anonyymi
On ja sit on kaikenmaailman narkeilla ja juopoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ja sit on kaikenmaailman narkeilla ja juopoilla
Ja muuten uteliaille, aivottomilla ihmisillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muuten uteliaille, aivottomilla ihmisillä.
Kyllä sitä muuttuu uteliaaks kun seläntakana jauhetaan paska ihan pinkkuvinkkinä vaa
- Anonyymi
Itse luulen, että joku riehuu täällä vain omaa pahaa oloaan ja yrittää pitää palstaa itsellä. Tämäkin aloitus on sitä samaa.
- Anonyymi
Täällä on pahoja ihmisiä oikeasti, ne on nuo modet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on pahoja ihmisiä oikeasti, ne on nuo modet.
He vain antavat lasten leikkiä täällä hiekkalaatikolla, myös vähän erikoisten lasten :)
- Anonyymi
Hyvä kun kerroit asiasta tietämättömille. Todennut asian, joten ei kannata henkilökohtaisuuksia kirjoittaa, vaikkei se estä ettetkö lue omista asioista palstalla mukamas "sattumalta". On tämä varsinainen trollimesta.
Ylläpito ja palveluntarjoajat tekevät saumatonta yhteistyötä! - Anonyymi
Tämä nyt on suurinta paskaa mitä olen täältä aikoihin lukenut. Toki suomi24 näkee mun ip-osoitteen, mutta he eivät voi mistään tietää olenko se minä, naapuri vai joku firma jossain. Siinä ip-osoitteessa ei ole mun nimitietoja eikä missään muuallakaan suomi24 saatavilla.
- Anonyymi
Juuri näin. Ja sitten kun aletaan oikeasti selvittää nettikirjoittelijan henkilöllisyyttä ip-osoitteen perusteella, niin mukaan tulee poliisi ja oikeuslaitos. Suomi24 ei sitä edes voi selvittää vaan sen tekee poliisi.
Eikä se prosessi mene tämän palstan moden korviin eikä silmiin. Siitä olen varma. Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Ja sitten kun aletaan oikeasti selvittää nettikirjoittelijan henkilöllisyyttä ip-osoitteen perusteella, niin mukaan tulee poliisi ja oikeuslaitos. Suomi24 ei sitä edes voi selvittää vaan sen tekee poliisi.
Eikä se prosessi mene tämän palstan moden korviin eikä silmiin. Siitä olen varma.Tai hakkerit.....
<3- Anonyymi
Näinpä. Saa ihmetellä tätä vainoharhaisuuden määrää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se prosessi mene tämän palstan moden korviin eikä silmiin. Siitä olen varma.Limanuljaskan tyypillinen vastaus, tottunut jo vastaaviin täällä. Eikä loppua näy.
Sinun sana omaani vastaan on kuule yhtä tyhjän kanssa. Olen sen verran palstatietoinen meileineen sun muine faktoineen, joten uskottele rauhassa vaan silmät ja korvat täynnä. Täytyy olla varsinainen uuno joka sunkaan kirjoitusta pitää totena.
Hotikkam haittaohjelmat hakkeritaitoineen, siinä lopullista niittiä sun rautalankateoriaan.
- Anonyymi
Joo on tää kauheeta, olin eilen tunnistavani Trumpinkin täällä! Varokaa ettette liian usein laita tunnisteeksi etunimen ensimmäistä kirjainta!
- Anonyymi
Ihmekös täällä niin usein T-mies kaipailee :)
- Anonyymi
Kaikkein useimmin palstalla kaivataan A miestä. A niinkuin ADOLF.
- Anonyymi
Voihan sitä kaikkeen luottaa tai sitten olla kaukaa viisas. Montako kertaa laitatte nettiin nimenne ja tietonne, vaikkapa tilanteessa jotain tai osallistutte kilpailuun, kyselyyn.
Meihin kaikkiin käytetään kohdennettua mainontaa, meidän sijainti tiedetään ym. Kaiken tämän me hyväksymme. IP osoite näkyy monessa paikassa ja näin rikollisilla on helppo käydä käsiksi, vaikkapa vain kiusallaan. Tämänkin palstan kirjoittajat voivat lukea aiheesta googlesta ja katsoa aiheesta tehtyjä dokumentteja.
Miten tämäkään palsta pyörisi jos ei saisi tuloja, niitä mainostuloja😊 - Anonyymi
Minun nimeäni ei mainita koskaan. Olen huomannut, että se on kielletty. Aina kun kirjoitan kommentin tai aloituksen, johon laitan nimeni, niin se poistetaan. T.eräs M-mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6142283Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,271126- 1091118
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki7968Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89762Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 63725
- 65573