Kuolema :D

Eilen tuli taas koruna- ohjelmaa TV:stä. Tuli materiaalia hoivakodista. Ryppyiset, vapisevat, hampaattomat, muistisairaat, tiedottomat vanhukset...Suu aukesi joillakin, kun lusikka lähestyi, vaipat vaihdettiin sängyssä - koko elämä sängyssä.

Ihminen on sairas laji, kun haluaa kiduttaa lajitovereitaan näin! Kaikki tämä tuska johtuu nuorempien sukupolvien kyvyttömyydestä katsoa totuutta silmästä silmään!

Kuolema on sitä, että yksilö, joka on materiaa, eikä mitään muuta, lakkaa olemasta! Mitään henkistä tai sielullista yksilöä ei ole koskaan ollut olemassakaan - se on satu, joita satulijat ovat meille vuosituhansien ajan syöttäneet.

Antakaa näiden itsensä liian vakavasti ottaneiden ja itseään jumalien kaltaisina pitäneiden vanhusten vapautua! Heidän ruumiinsa on jo loppuunkulutettu!

Kirjoitin tämän, koska sain eilen Tom of Finlandilta satatonnia tililleni, juuri sitä varten, että lupasin kehittää tätä kirjoitteluani yhteiskunnallisempaan suuntaan. Vaikka tuskin ne koskaan tarkastaa sitä, , että onko lupaukset pidetty.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korona saatana ei tapa perusterveitä ihmisiä. Niille on pelkkä kova influenssa.

    • Anonyymi

      Kerran kärsin vuonna 2007 kausi-influenssan. Se tuntui kuolemalta, joka kesti ja kesti jopa 3 viikkoa. Parani aivan itsekseen. Ei Korona tule olemaan perusterveelle sen kummempi.

      • Anonyymi

        Vasta uutisoitiin, että Jopa yli 80-vuotias presidenttipari Ahtisaari ovat molemmat toipumassa Koronasta.

        Tämä koko Korona paniikki on täysin Huuhaata. sillä pelkkä FLUNSSA tappaa joka vuosi tosi paljon huonokuntoisia ihmisiä.


    • Anonyymi

      Äitini kuoli yli kymmenen vuotta sitten. Oli huonossa kunnossa ja lähes kuoli munuaistulehdukseen, mutta eli kuitenkin monta kuukautta. Kun tulehdus uusiutui tiesimme että loppu on lähellä. Lääkäri tuli kysymään meiltä lapsilta elvytetäänkö äitimme jos menee tosi huonoon kuntoon. Kaikki olimme samaa mieltä siitä, että ei saa elvyttää. Miksi pitäisi elää lähes kuolleena, kun hän ei itsekään pitänyt omasta tilanteestaan.

      • Anonyymi

        Totta. Älkää pakottako kuolevaa ihmistä tarpeettomiin kärsimyksiin.

        Tein omatahtovaatimuksen aivan kirjallisesti pankkitunnuksilla, ettei minua saa elvyttää, kun saan maatessani kohtauksen. Pistän vaatimukseni tähän sanatarkasti, jonka jokainen entiteenni voi tehdä omahoito-sivustolla.


      • Anonyymi

        Muistan sotaveteraani isoisäni, kun hän teki kuolemaa ennen internettiä ja omahoitotahtoa. Oli se karmivaa katseltavaa lapsena, kun pappani rukoili, että päästäkää hänet kärsimyksistään.


    • Anonyymi

      Suomi oli Natsi-Saksan aktiivinen liittolainen Toisen Maailmansodan aikaan. Siksi Mengeleen metodit hallitsee edelleenkin ja lapsille opetettiin saksaa 80-luvulla, kun olin ala-asteella.

      Pointtini on se, että eläin kyllä saa armomurhan, mutta ihminen ei. Ihmistä pidetään kituvana ruumiina jopa vuosikausia ja kaikki veronmaksajien piikkiin, vaikka uhri itse rukoilee eutanasiaa.

      • Anonyymi

        Puhut paskaa, itse olin ala-asteella 70-80 luvuilla ja siellä opetettiin englantia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut paskaa, itse olin ala-asteella 70-80 luvuilla ja siellä opetettiin englantia.

        Meillä piti valita, että alatko opettelemaan englantia, vai saksaa.


    • Anonyymi

      Ei kai herra roskarobotilla ole perintöjä näköpiirissä?

    • Anonyymi

      Suomessa tehdään vatsatähystys ja luuydinnäyte ilman minkäänlaista puudutusta. Miksei SUOMEN lääketiede voi jo luopua Mengeleen metodeista?

      • Anonyymi

        Kyllä meikä kestäisi sen kivun luuydinnnäyte-otosta, mutta kun paksua letkua ruvetaan tunkemaan kurkustani alas, se on aitoa kidutusta. Myönsin Unof Palmen ja Kennedyn murhan toimenpiteen aikana, mutta eivät saaneet selvää tunnustuksestani,

        -Pirilaakson Nuuskapeikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meikä kestäisi sen kivun luuydinnnäyte-otosta, mutta kun paksua letkua ruvetaan tunkemaan kurkustani alas, se on aitoa kidutusta. Myönsin Unof Palmen ja Kennedyn murhan toimenpiteen aikana, mutta eivät saaneet selvää tunnustuksestani,

        -Pirilaakson Nuuskapeikko.

        Eivät pitäneet tunnustusta uskottavana, koska en ollut kuulemma syntynyt vielä silloin. Mistä vitusta ne sen tietää, jos mun henkkarit ovatkin väärennetty? Tähän tutkintalinjaan ei panostettu kovin suurin resurssein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät pitäneet tunnustusta uskottavana, koska en ollut kuulemma syntynyt vielä silloin. Mistä vitusta ne sen tietää, jos mun henkkarit ovatkin väärennetty? Tähän tutkintalinjaan ei panostettu kovin suurin resurssein.

        Palmen murhastasta epäilty kuulusteltiin niin rajusti, että yritti itsemurhaa. Vasta myöhemmin paljastui, että niillä oli väärä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palmen murhastasta epäilty kuulusteltiin niin rajusti, että yritti itsemurhaa. Vasta myöhemmin paljastui, että niillä oli väärä mies.

        Totta. Kyllä minä mielummin olen rikkaan ihmisen murhasta kuulusteluissa Ruotsin poliisin kourissa, kuin että suostun Suomessa vatsatähystykseen.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe