Onko sananvapautta rajoitettu uudella Lailla tai onko se Suomi24 oma asenne?
Tietysti kirkolla on oma vaikutusvaltansa mutta samaa raamatun tekstiä haluan käyttää mutta ilmeisesti joitakin se koskettaa.
Ennen sai raamatussa olevaa Jeesuksen antamaa oppia käyttää mutta nyt ei saa.
Kun valtionkirkon oppeja opetetaan niin luulis niitä saavan käyttää myös Suomi24:n keskusteluissa.
Miten sananvapauden kanssa oikein on?
Anonyymi
2
124
Vastaukset
- Anonyymi
Saako totuutta linkittää?
Tässä Iltasanoman juttu totuudesta koronaviruksen alkuperästä:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006487386.html?fbclid=IwAR1NCOZA8USh5wG5Pm3J15thacXWLjNNEa14UDj1tHycyXgTdkhIxuodQCI - Anonyymi
Minun kommentteja ei jukaista ja niitä poistetaan jatkuvasti, joten sensuuri on todella voimakasta jo Suomessa. Asiallisia kommentteja ja faktatietoa aina kirjoitan. Jotkut tahot eivät pidä asioiden oikomisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175