Kamux ja vaihtoplussasta sanotaan, että heidän autojen hinnat ovat kilpailukykyisiä.
Rahoituskorot kumminkin huitelevat liki 10%:ssa, nostaen n. 15000 auton hintaa liki 3000 eurolla luottokorkojen kera.
Onko täällä yhtään sellaista pöllöä, joka perustelee auton ostoaan näiltä liikkeiltä?
Useat autoliikkeet tarjoavat tajunnan räjäyttävää 0.9% korkoa ja kauppa käy.
Koskakohan nämä "kiskurit" joutuvat nöyrtymään, sillä kilpailukyvykkyydestä päättää tällä hetkellä asiakas.
Kamux ja Vaihtoplus, todellinen vuosikorko!
7
903
Vastaukset
- Anonyymi
koroilla ne voitot tehdään saavat kai 50% ja toisen vie esim santander. muta joutuvat myös palauttamaan korkoja jos vaihtaa ennen sopimuksen päätöstä nyt esim tänään saa 1500e kk mutta jos myy auton 2 vuodenpäästä paluttaa korkoja 750e mun mutua mutta jotenkin näin.
- Anonyymi
0,9 koron päälle joka kk käsitelykuluja 12e 6vuoden käsitely kulut noin 864e ja luoton perustamiskulut 200ee pelkästään nämä 1000e luokkaa ja sit ensinmäiset 24kk enemän korot ja lyhenykset vähäsenmät. voi olla 100e pelkiä korkoja alussa.kk
- Anonyymi
kamux myös neuvotelee koroissa mun mutua. jos pyytävät 5,95 korkoja voi saada 3,95 korot. tapauskohtasesti minun mutua ollut 92 autoa on vähän kokemusta.
- Anonyymi
Mitä järkee ostaa autoa rahoituksella? Miksette säästä etukäteen vai onkk hoksottimissa vikaa?
Asunto on ainoa mitä kandee velaksi ostaa ja sekin max 10v lainalla, muuten tulee kalliiksi. - Anonyymi
Rahoituksella ei tosiaan kannata autoa ostaa, ellei tarjous ole tyyppiä: ei korkoa, ei kuluja. Eikä tuolloinkaan kannata rahoitustarjousta hyväksyä, mikäli se sulkee muita tarjouksia....mieluummin talvirenkaat vanteilla kuin nollakorko, muuten tulee maksaneeksi korkoa talvipyörien arvon verran.
Ja tietysti hölmöintä auton ostoa on se, että tarjoaa vanhaa autoaan vaihdossa. Siinä tahtoo jäädä saamatta 10% tasoa oleva alennus, jonka saa moneen autoon jos ei anna vaihdokkia. Jos ei pääse vanhasta kotterosta eroon kohtuu hinnalla, ei autoa kannata silloin vaihtaa, ei ainakaan noin talousmielessä.
Paras hetki ostaa uusi auto on silloin kun maahantuoja on mukana kaupankäynnissä omilla tarjouksillaan. Silloin tyypillisesti saa tingattua normaalisti ja saa silti mukaan esimerkiksi talvipyörät metallivärin ilman lisähintaa, ne kun menevät maahantuojan piikkiin.
Aloituksessa puhuttiin käytettyjen kaupasta, eikä siellä liiku juuri pääliskauppatarjouksia, mutta kyllä sielläkin alennukset tunnetaan ja erityisesti mikäli joku auto ei ole liikahtanut riittävän ripeästi hallista. Mielellään myyjät siirtävät keskustelua rahoitukseen, mutta asiakkaan kannattaa pitää keskustelu rahoituksen sijaan rahassa. - Anonyymi
kyllä varmaan 60% on ostettu rahoituksella.se on höyhän harrastus autot.ei muita harrastuksia .ei kolfia ei ulkomaan matkoja vain santander on ystäväni.
- Anonyymi
Onko noista liikkeistä pakko ottaa rahoitus, vai voiko maksaa rahalla ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781