Jos ei ole oma isä tai äiti.
Mitä kukaan hoitaja välittää mistään mitään
13
86
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä me hoitajat mistään välittäisimme, helpon työn ja rahan takia tälle alalle olemme hakeutuneet.
- Anonyymi
Että sydämellä!
- Anonyymi
Kiva kun kerroit rehellisesti sen mitä me monet olemme jo epäilleetkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun kerroit rehellisesti sen mitä me monet olemme jo epäilleetkin.
Sarkasmin ymmärtäminen vaatii älyä ja tilannetajua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarkasmin ymmärtäminen vaatii älyä ja tilannetajua...
Ihan totta😂 Minunkin on sanottu käyttävän sarkastisia ilmaisuja ja että olen besserwisser. Hitto, kun hienoja sanoja, joita jouduin olikein gooklettamaan😂
Vanhustenhoidossa voittamattomia ilmaisuja.
- Anonyymi
Läheiseni on hoitokodissa. Esperi jota niin parjattu. Hoitajat halaavat asukkaita, näkyy että välittävät, Nyt korona-aikana ovat vastanneet puhelimeen ja vieneet asukkaalle puhelimen että olen saanut jutella hänen kanssaan. Ei voi valittaa, olen ollut tekemissä 1.5 vuotta.
- Anonyymi
Ole huoletta. Kyllä oikea, hyvä ja ammattinsa sisäistänyt = ammattitaitoinen hoitaja välittää kaikista hoidettavistaan. Siitä huolimatta, että sinä et välitä eikä moni muukaan. Hoitajalla on erilainen asenne ja toisenlainen inhimillisyysperiaate, joka ei anna välinpitämättömyyden valloittaa mieltä ja sisikuntaa. - Nm. Sairaan hyvä hoitaja
- Anonyymi
Olin hoitajana työssä, nyt eläkeläinen. En olisi pystynyt olemaan vanhustenhuollossa töissä, jos en olisi ajatellut, että " tässä on minun oma isäni ja tässä minun oma äitini".
- Anonyymi
Olit (ehkä) väärässä paikassa. - Nm. En todellakaan
- Anonyymi
Varmaankin auttamisenhalusta. Saavat tyydytystä siitä, että pääsevät auttamaan toisia ihmisiä.
- Anonyymi
AIka useassa paikassa missä aikoinaan työskentelin, niin hoitaja oli oikeasti se ainoa läheinen ihminen vanhuksille ja kyllä niissä työpaikoista kaikista vanhuksista välitettiin. Useat vanhukset ovat olleet myös sellaisia että ei ole omaisia tai sitten on myös sellaisia että omaisia kyllä on, mutta kukaan ei ole käynyt moneen vuoteen katsomassa, ei soittanut eikä muutenkaan muistanut millään tavalla. Silloin vanhuksen ainoa läheinen on se hoitaja .
- Anonyymi
Tosin meillä käytiin katsomassa joka päivä, ja hoitajat jokut oli hyviä ja toiset...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin meillä käytiin katsomassa joka päivä, ja hoitajat jokut oli hyviä ja toiset...
Minä huomasin että oma,jo poismennyt tunnekylmä äitini,siis meitä omia lapsia kohtaan aina ollut,kiintyi erääseen hoitajaan kovasti,koska tämä halaili häntä,letitti hiukset nätisti,jutteli omista kotiasioista.Minusta se oli hienoa,eikä keltään pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829