JEESUS PITÄÄ HUOLEN OMISTAAN

Anonyymi

KAIKKINA AIKOINA, KAIKISSA TILANTEISSA.
Tämä huolenpito tulee korostumaan entisestään, kun olosuhteet vaikeutuvat!
Psalmi 91

70

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinhän tuo tuntuu pitävän, kykyjensä mukaisesti: 200 koronaan kuollutta Suomessa ja 50000 uskovaisten USAssa.

      • Anonyymi

        USAssa on paljon sekä hyvää, että myös pahaa. Ei se mikään uskovainen maa ole. Olen asunut siellä ja tiedän siitä jonkin verran.


    • Anonyymi

      Jeesus tuntee omansa ja Hänen omansa tuntee Jeesuksen. Olemme tietenkin luonnonnvoimien alaisia, kuten muutkin. Mutta vaikka viereltäsi kaatuisi tuhat ja toiseltapuolelta kymmenentuhatta,sinä säästyt,sanoo psalmi 91. Uskovalla on varmuus,että tapahtui mitätahansa, niin Jumalan tahto on hänelle paras mahdollinen. Voimme jättää huolemme Jeesukselle tai huutaa apua Jumalalta. Hän on luvannut vastata. Jos osamme on kuolla, tiedämme pääsevämme Jumalanvaltakuntaan. Ehkä korona valmistelee tulevia vaivanaikoja ja niittää avuttomia pois tulevista kauheuksista armollisen Jumalan luo.

      • Anonyymi

        Voi hyvinkin olla, että koronaan kuoleminen on parempi kuin se, mitä tulevaisuus tuo tullessaan, kun lopun ajan kauheudet tulevat. Niistä Jeesus puhui.


      • Anonyymi

        Luvata on helppo. Siihen se sitten jääkin.
        Tuota, voisikos sille laittaa viestiä, ei tartteis huutaa koilottaa. Naapurit suuttuu ja hommaa hoitoon..


      • Anonyymi

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen kiitos Jeesus!

        ”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”


      • Anonyymi

        Uskonnot perustuu kuolemanpelkoon.

        Voin huojentaa teitä koska kuoleman jälkeistä
        ei ole.

        Kuoltuaan ihminen palaa samaan olotilaan jos se oli ennen syntymäänsä.


      • Anonyymi

        Uskonnot perustuu kuolemanpelkoon.

        Voin huojentaa teitä koska kuoleman jälkeistä
        ei ole.

        Kuoltuaan ihminen palaa samaan olotilaan jos se oli ennen syntymäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonnot perustuu kuolemanpelkoon.

        Voin huojentaa teitä koska kuoleman jälkeistä
        ei ole.

        Kuoltuaan ihminen palaa samaan olotilaan jos se oli ennen syntymäänsä.

        Mistä sinä sen tiedät .Onko joku kuollut tullut sanomaan,ettei täällä mitään ole. Vai perustuuko väitteesi uskoon?


    • Anonyymi

      Niin tekee mutta miten käy eksytettyjen...
      Nämä tunnette herroinanne raamatusta lisääkin olisi tietoa mutta olkoon:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      • Anonyymi

        ”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”

        Tässä korona asiassa ei nyt hellarien runot auta,
        niinkuin ei missään muussakaan asiassa.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä korona asiassa ei nyt hellarien runot auta,
        niinkuin ei missään muussakaan asiassa.😁

        Eiköhän tuo jae ole kaikille tarkoitettu. Ei millekään marginaaliporukalle. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo jae ole kaikille tarkoitettu. Ei millekään marginaaliporukalle. 😁

        Sieltä satukirjastanne voi jokainen lahko poimia itselleen mieluiset lorut,
        noukkia siis ikäänkuin rusinat pullasta.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä korona asiassa ei nyt hellarien runot auta,
        niinkuin ei missään muussakaan asiassa.😁

        Ei ole kenenkään runoja, paitsi Psalmit.


      • Anonyymi

        Selitä mitä jostain väärästä profeetta barjeesuksesta? Ei hän ole Jeesus Kristus.
        Miksi sinä toistelet tuota kohtaa kaikkialle?
        Tottakai saatana on tämän mailman jumala, mutta Jeesus on syntien sovittaja ja pelastaja.
        Selitä mitä tarkoitat kun käytät energiaa linkin postailuunkin, kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo jae ole kaikille tarkoitettu. Ei millekään marginaaliporukalle. 😁

        Niinpä. Raamattu on kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä korona asiassa ei nyt hellarien runot auta,
        niinkuin ei missään muussakaan asiassa.😁

        Se on Raamatussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Raamatussa.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo jae ole kaikille tarkoitettu. Ei millekään marginaaliporukalle. 😁

        ”Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!

        ”En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä parannukseen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”

        Niin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitä mitä jostain väärästä profeetta barjeesuksesta? Ei hän ole Jeesus Kristus.
        Miksi sinä toistelet tuota kohtaa kaikkialle?
        Tottakai saatana on tämän mailman jumala, mutta Jeesus on syntien sovittaja ja pelastaja.
        Selitä mitä tarkoitat kun käytät energiaa linkin postailuunkin, kiitos!

        Tällä kaverilla on jokin barjesusaddiktio...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä kaverilla on jokin barjesusaddiktio...

        Siltä näyttää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”

        Just niin


    • Anonyymi

      Jeesus auttoi juutalaisia Hitlerin vainoilta, kukaan ei kuollut. Hyvä Jeesus!

      • Anonyymi

        Oli se jalo ihminen se "Jeesus", vaikka juutalaiset tappoi sen, niin tiukan paikan tullen oli valmis auttamaan. Jeesuksen omille tiedoksi, kyse oli sarkasmista.


      • Anonyymi

        Sitä et voi tietää, ketkä turvasivat Jeesukseen elämänsä viime hetkillä ja pelastuivat. Sen tietää vain Jumala!


    • Anonyymi

      Siihen voimme luottaa. 😁

      • Anonyymi

        .... kuin hukkuva valurautaiseen pelastusrenkaaseen. Ammeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .... kuin hukkuva valurautaiseen pelastusrenkaaseen. Ammeen.

        toi "sana rististä on hullutus, jne", - se on helluntaisaarnaajien "mielijae", sitä on paasattu monia kymmeniä, kymmeniä vuosia, aina ja aina.

        löytäisiköhän hellarit mitään: Ilosananomaa raamatusta ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toi "sana rististä on hullutus, jne", - se on helluntaisaarnaajien "mielijae", sitä on paasattu monia kymmeniä, kymmeniä vuosia, aina ja aina.

        löytäisiköhän hellarit mitään: Ilosananomaa raamatusta ??

        Tiedä heistä, mutta evankeliumi on ilosanoma. Ikuiseen elämään on mahdollista päästä. Miksi SINÄ et tahdo? Kyse on, ei vähempää kuin ikuisuudesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä heistä, mutta evankeliumi on ilosanoma. Ikuiseen elämään on mahdollista päästä. Miksi SINÄ et tahdo? Kyse on, ei vähempää kuin ikuisuudesta!

        Raamattu on kaikille sama.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu on kaikille sama.

        Ei ole.

        Saturaamatun tulkinnat ovat hajauttaneet kristinuskonharhan tuhansiin lahkoihin ja kultteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä heistä, mutta evankeliumi on ilosanoma. Ikuiseen elämään on mahdollista päästä. Miksi SINÄ et tahdo? Kyse on, ei vähempää kuin ikuisuudesta!

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .... kuin hukkuva valurautaiseen pelastusrenkaaseen. Ammeen.

        Niinkö teet? 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Aamen!

    • Jumala tietää jokaisen kohdalla, mikä tälle ihmiselle on parasta.

    • Anonyymi

      Jumala tarjoaa pelastavaa kättään myös teille, jotka nyt pilkallisesti torjutte saatanan käskyläisinä Jumalan armon, jonka Hän antoi poikansa Jeesuksen kristuksen sovitustyön kautta Golgatalla. Teidän on kuitenkin viimeisellä tuomiolla polvistuttava Jeesuksen eteen ja tunnustettava Hänet Herraksi. Tämän jälkeen, te kirotut ,lähdette mestarinne saatanan kanssa ikuiseen eroon Jumalasta, sillä mikään saasta ei pääse Jumalan valtakuntaan.

      • Anonyymi

        Tiedän vain yhden ihmisen, joka on kertonut tulleensa saatanalle heitetyksi vl saarnamiehen toimesta. Vaikuttaa kuitenkin, että juuri tämä samainen ihminen, on itse asettunut saatanalle heittäjän virkaan. Näinköhän historia toistaa itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän vain yhden ihmisen, joka on kertonut tulleensa saatanalle heitetyksi vl saarnamiehen toimesta. Vaikuttaa kuitenkin, että juuri tämä samainen ihminen, on itse asettunut saatanalle heittäjän virkaan. Näinköhän historia toistaa itseään.

        Miksi et välitä omasta sielussasi sen vertaa, että antaisit Jeesuksen pelastaa itsesi ikuiselta kadotukselta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et välitä omasta sielussasi sen vertaa, että antaisit Jeesuksen pelastaa itsesi ikuiselta kadotukselta?

        Siksi, koska olen ainakin toistaiseksi järjissäni oleva ihminen, joka pystyy erottamaan faktat fiktioista, jos ymmärrät mitä tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, koska olen ainakin toistaiseksi järjissäni oleva ihminen, joka pystyy erottamaan faktat fiktioista, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

        Oletko perehtynyt "fiktioihisi."? Kannatta yrittää. Raamatun Jumala on on uskoville 100% faktaa, johon sinä et ole tutustunut. Helvetti ja taivas on totta. Miksi sinulla on hinku helvettiin? Opetatko lapsillesikin, että usko on hullutus,kuten Raamatussa ennustetaan saatanan palvelijoiden opettavan tätä fraasia lopunaikana. Kaikki hyvyys on Jumalasta, pahuudenkin Jumala kääntää hyväksi. Opeta edes lapsillesiJumalan hyvyyttä, että he pelastuisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän vain yhden ihmisen, joka on kertonut tulleensa saatanalle heitetyksi vl saarnamiehen toimesta. Vaikuttaa kuitenkin, että juuri tämä samainen ihminen, on itse asettunut saatanalle heittäjän virkaan. Näinköhän historia toistaa itseään.

        Kyllä te itse valitsette helvetin vapaaehtoisesti ja kenenkään pakottamatta. Raamatussa on selkokielellä selitetty kuinka vältät helvetin. Jumalan syli on auki myös sinulle,mutta sinun on itse janottava Jumalan lapseutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te itse valitsette helvetin vapaaehtoisesti ja kenenkään pakottamatta. Raamatussa on selkokielellä selitetty kuinka vältät helvetin. Jumalan syli on auki myös sinulle,mutta sinun on itse janottava Jumalan lapseutta.

        Minkä helvetin? Älä tule jeesustelemaan jostain helvetistä, ennenkuin sinulla pitävät näytöt asiasta. Joku satukirja on täysin arvoton todiste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te itse valitsette helvetin vapaaehtoisesti ja kenenkään pakottamatta. Raamatussa on selkokielellä selitetty kuinka vältät helvetin. Jumalan syli on auki myös sinulle,mutta sinun on itse janottava Jumalan lapseutta.

        No miksi sitten valitsette laittomuuden helevetin?

        Matt.24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        KAIKKIVALTIAAN ANTAMA KIELTO KOSKEE NÄITÄ HERROJA:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        Tuomiot uskomisista:
        Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Matteuksen evankeliumia:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Kaikkivaltiaan Jeesuksen anatama tuomio:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        7:23 25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä helvetin? Älä tule jeesustelemaan jostain helvetistä, ennenkuin sinulla pitävät näytöt asiasta. Joku satukirja on täysin arvoton todiste.

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

        Oppikaa ymmärtämään Kaikkivaltiaan Jeesuksen antama uskomisen kielto rikkomisen seuraukset:
        Matteuksen evankeliumi:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Oppikaa ymmärtämään Kaikkivaltiaan Jeesuksen antama uskomisen kielton rikkomisen TUOMIO:
        Matteuksen evankeliumi:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te itse valitsette helvetin vapaaehtoisesti ja kenenkään pakottamatta. Raamatussa on selkokielellä selitetty kuinka vältät helvetin. Jumalan syli on auki myös sinulle,mutta sinun on itse janottava Jumalan lapseutta.

        Hyvin ilmaistu mutta todellisuudessa uskovaisten vaikea ottaa siitä oppia sillä tieteen mukaan, maailma eri kulttereiden jumalia on yli 11-miljoonaa ja lisää tulee mm asian maissa.
        Sama ilmiö on kristittyjen uskonnoissa, suomessakin Valtion kirkon helmoissa pyöri kun vuosia sitten tutkin 18 eri lestadiolaisuuden kuppikuntaa joilla oli erillainen suhtautumiset herroihinsa ja kaikki väitävät palvelevansa Kakkivaltiasta Jumala ja Jeesusta!!!
        Sitä se aivopesu herra epäjumaliin saa aikaan... ymmärtämättömien eksyttäjinä:

        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        Ero Kaikkivaltiaista Jumalasta ja Jeesuksesta. Saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi.
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        ((syntisenä = rikollisena / 1 Johanneksen kirje 3:4))
        Kaikkivaltiaista, Jeesuksesta luopuminen on sovituksesta luopumisen seuraus ja tähän uskominen ei pelasta:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Kuten eksytyksestä selviää niin syntinen kristitty onkin rikollinen ja Kaikkivaltiashan ei rikoksia sovittanut vaan uskomisenkin laittomuuden profeettoihin johtaa tuomioon:
        28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        KIELTO koskee tähän kristittyjen profeettaan uskomista:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        KIELLON hyljänneiden tuomio...
        Matteuksen evankeliumi:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        -
        Huom!
        Kristillisillä ei ole uskontunnustuksia eikä herroja! Jumala, on Pyhä Isä ja Hänen Poika; Jeesus on Pyhä Jeesus ja ilman Heidän Pyhyyttä ei ole Pyhää Henkeä SILLÄ:
        Johanneksen mukaan: 10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        paavalilais-luterilaisuudessa uskontunnustuksen antanut on luopunut Jumalasta ja tunnustus on siten herra jumala joka on saatana. Ja näin syntyy ikuinen rikollinen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        -
        Tässä laittomuuden todelliset herrat joita kristityt palvelevat eksytettyinä kristillisten Kaikkivaltiaiden Jumalan ja Jeesuksen sekä Heidän Pyhän Hengen Nimiin:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        -
        Seurauksena tavalla on se, että kristittyjen laittomuuden saadaan uskossa näyttämään Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen asettamiksi teoiksi, rikoksiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te itse valitsette helvetin vapaaehtoisesti ja kenenkään pakottamatta. Raamatussa on selkokielellä selitetty kuinka vältät helvetin. Jumalan syli on auki myös sinulle,mutta sinun on itse janottava Jumalan lapseutta.

        Niinpä. Jotkut marssivat riemumielin helvettiin, kuten nuoret miehet aikoinaan riemuitsivat päästessään rintamalle 1. maailmansodan alkaessa. Eivät tienneet, mikä heitä odotti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko perehtynyt "fiktioihisi."? Kannatta yrittää. Raamatun Jumala on on uskoville 100% faktaa, johon sinä et ole tutustunut. Helvetti ja taivas on totta. Miksi sinulla on hinku helvettiin? Opetatko lapsillesikin, että usko on hullutus,kuten Raamatussa ennustetaan saatanan palvelijoiden opettavan tätä fraasia lopunaikana. Kaikki hyvyys on Jumalasta, pahuudenkin Jumala kääntää hyväksi. Opeta edes lapsillesiJumalan hyvyyttä, että he pelastuisivat.

        Niinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Jotkut marssivat riemumielin helvettiin, kuten nuoret miehet aikoinaan riemuitsivat päästessään rintamalle 1. maailmansodan alkaessa. Eivät tienneet, mikä heitä odotti!

        Mihin unohdit 2 mailmansodan? Kun saksalaiset pani tyhmät suomalaiset tappelemaan puolestaan, ja itse viihdyttivät heidän vaimojaan ja morsiamiaan kotirintamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä helvetin? Älä tule jeesustelemaan jostain helvetistä, ennenkuin sinulla pitävät näytöt asiasta. Joku satukirja on täysin arvoton todiste.

        Uskonnot perustuu kuolemanpelkoon.

        Voin huojentaa teitä koska kuoleman jälkeistä
        elämää ei ole.

        Kuoltuaan ihminen palaa samaan olotilaan jos se oli ennen syntymäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, koska olen ainakin toistaiseksi järjissäni oleva ihminen, joka pystyy erottamaan faktat fiktioista, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

        Et sinä ole, jos et välitä omasta pelastuksestasi yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä helvetin? Älä tule jeesustelemaan jostain helvetistä, ennenkuin sinulla pitävät näytöt asiasta. Joku satukirja on täysin arvoton todiste.

        Älä mene hrlvettiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mene hrlvettiin!

        Helvettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko perehtynyt "fiktioihisi."? Kannatta yrittää. Raamatun Jumala on on uskoville 100% faktaa, johon sinä et ole tutustunut. Helvetti ja taivas on totta. Miksi sinulla on hinku helvettiin? Opetatko lapsillesikin, että usko on hullutus,kuten Raamatussa ennustetaan saatanan palvelijoiden opettavan tätä fraasia lopunaikana. Kaikki hyvyys on Jumalasta, pahuudenkin Jumala kääntää hyväksi. Opeta edes lapsillesiJumalan hyvyyttä, että he pelastuisivat.

        Aamen! En olisi uskossa, jos se olisi tyhjää kuvittelua! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Jotkut marssivat riemumielin helvettiin, kuten nuoret miehet aikoinaan riemuitsivat päästessään rintamalle 1. maailmansodan alkaessa. Eivät tienneet, mikä heitä odotti!

        Sitä se sotapropaganda teettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et välitä omasta sielussasi sen vertaa, että antaisit Jeesuksen pelastaa itsesi ikuiselta kadotukselta?

        Paatumus ja tietämättömyys. Siinä syyt.


    • Anonyymi

      Eikö jeesus tykkää huolehtia Venäjän ortodoksipapeista? Korona on surmannut heitä jo 40 ja luostareissa melkein kaikki munkit ovat sairastuneet koronaan.

      • Anonyymi

        Synnin palkka ON kuolema.
        Kaikki ovat syntiä tehneet.


    • Anonyymi

      Niin, KUN vaikeutuvat. Ei jos vaikeutuvat.

    • Anonyymi

      Huolto pelaa 24/7 tyyppisesti. Ja luje Psalttari 33:9/HE ja KV 89. ASetus 679

    • Anonyymi

      Jeesukseen me luotamme!

    • Anonyymi

      Hyvä ja rakastava jumala ja jeesus antoivat hyvyyttään koronan uskonnollisessa tilaisuudessa Jyväskylässä.
      Aamen!

    • Anonyymi

      "JEESUS PITÄÄ HUOLEN OMISTAAN
      KAIKKINA AIKOINA, KAIKISSA TILANTEISSA."

      Miksei se jeesuksesi pitänyt huolta omistaan Jyväskylässä, jonne olivat kokoontuneet ihmemiestä ylistämään?

    • Anonyymi

      Pitäköön saaliinsa hyvänään. Ei noita kukaan kaipaisikaan ilmaa pilaamassa.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe