En taida jaksaa elää enää

Anonyymi

En tiedä miten jaksan vielä elää. Olen niin toivottoman rakastunut. Enkä saa vastarakkautta. Toinen ei tunne samalla tavalla varmaankaan. En tiedä mitä tehdä. Miten selviätte eteenpäin. Tämä on yhtä tuskaa. Mietin miten päättäisin päiväni. Tiedän ettei se ole järkevää. Mutta ratkaisisi asian. Itken nytkin.

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuntee. Laita hänelle viesti, joku toinen voi ajatella ettet välitä, koska et kerro sitä :(

• Anonyymi

Omalla kohdallani auttoi se ajatus, ettei kyseistä ihmistå ole minulle tarkoitettu (siksi rakkaus on yksipuolista). Se oikea ihminen tulee elämääsi myöhemmin.

• Anonyymi

Sitä olen ihmetellyt miten tunteet koettelee näin. Olen yleensä järkevä, mutta nyt en mahda tunteilleni mitään. Olen pulassa kertakaikkiaan. Meneekö se tunne ohi ajan kanssa?

• Anonyymi

Ei ole kenellekään hyväksi rakastaa ihmistä enemmän kuin Jumalaa.

Jeesus Kristus, Jumalan Poika:
      "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa."

"Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä pois."

Tule Jeesuksen tykö. Rukoile että Hän tulisi elämääsi. Jeesus eli vain 33 vuotiaaksi. Ja vain kuollakseen meidän ihmisten pahojen tekojen tähden. Se oli Hänen elämänsä tarkoitus.

Löydät levon ja rauhan sielullesi Hänestä:

"Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."

Jeesus ei jätä ketään pulaan kuka Häntä aidosti apuun pyytää.

Jumala ei sinuun itsetuhoisia ajatuksia tuo. Joten niiden alkuperälle on vain yksi vaihtoehto. Älä anna palkkaa paholaiselle.

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

"Ei ole kenellekään hyväksi rakastaa ihmistä enemmän kuin Jumalaa."

Ei olekaan, mutta vahinkoja tapahtuu.

"Jeesus Kristus, Jumalan Poika:
        "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.""

Ai, ei kaipaa toisia jumalia?

"Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä pois."

Kuulostaa viisalta.

"Tule Jeesuksen tykö. Rukoile että Hän tulisi elämääsi. Jeesus eli vain 33 vuotiaaksi. Ja vain kuollakseen meidän ihmisten pahojen tekojen tähden. Se oli Hänen elämänsä tarkoitus."

Jeesukselle olisi voinut joku sanoa että hanki itsellesikin elämä. Mutta kun kaikki on halpaa, jopa pelastuskin, varmaankin pelkkä usko riittää.

"Löydät levon ja rauhan sielullesi Hänestä:

"Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä.""

Näinhän se on.

"Jeesus ei jätä ketään pulaan kuka Häntä aidosti apuun pyytää."

Pulaan voi jäädä vaikka autettaisiinkin.

"Jumala ei sinuun itsetuhoisia ajatuksia tuo. Joten niiden alkuperälle on vain yksi vaihtoehto. Älä anna palkkaa paholaiselle."

Ei oma mieli.

• Anonyymi

En vain halua mitään platonista . En tarvitse uskontoa tähän asiaan. Tässä ei rukous auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei ole kenellekään hyväksi rakastaa ihmistä enemmän kuin Jumalaa."

Ei olekaan, mutta vahinkoja tapahtuu.

"Jeesus Kristus, Jumalan Poika:
        "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.""

Ai, ei kaipaa toisia jumalia?

Kuulostaa viisalta.

"Tule Jeesuksen tykö. Rukoile että Hän tulisi elämääsi. Jeesus eli vain 33 vuotiaaksi. Ja vain kuollakseen meidän ihmisten pahojen tekojen tähden. Se oli Hänen elämänsä tarkoitus."

Jeesukselle olisi voinut joku sanoa että hanki itsellesikin elämä. Mutta kun kaikki on halpaa, jopa pelastuskin, varmaankin pelkkä usko riittää.

"Löydät levon ja rauhan sielullesi Hänestä:

"Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä.""

Näinhän se on.

"Jeesus ei jätä ketään pulaan kuka Häntä aidosti apuun pyytää."

Pulaan voi jäädä vaikka autettaisiinkin.

"Jumala ei sinuun itsetuhoisia ajatuksia tuo. Joten niiden alkuperälle on vain yksi vaihtoehto. Älä anna palkkaa paholaiselle."

Ei oma mieli.

"Ei oma mieli."

Saatana on olemassa ja on jopa tämän maailman ruhtinas. Kannattaa hypätä pois uppoavasta laivasta vielä kun voi:

https://m.youtube.com/watch?v=VpYxp5AGaOs

Pelastus veneitä on vain yksi, Jeesus, aivan kuten arkkejakin oli vain yksi ja vain sen kyydissä olleet pelastuivat.

Elämme lopun aikoja. Laittomuuden ihminen on paljastumassa. Ja hänen seurueellaan on tavoitteena hävittää ihmiskunta.

• Anonyymi

Zempit sulle ♥️

• Anonyymi

Älä päätä päiviäsi tiedä vaikka tulet kohtaamaan semmoisen jolta saat vastakaikua tunteisiisi.

• Anonyymi

Itse olen kiinostunut vain tosirakkaudesta ja teen sen selväksi tavalla tai toisella. Jos huomaan että toinen osapuoli ei kerro mitään tunteistaan, annan hänen olla. Olen kärsivällinen luonne, tosirakkautta jaksan odotella, tunteillani leikkijöitä en.

• Anonyymi

Kerrotko itse tunteistasi? Vai oletteko kaksi pässiä, jotka ajattelee molemmat kuten sä?

• Anonyymi

Varmaankaan ei tunne? Et siis edes ole ottanut selvää. Otahan selvää toisen tunteista ja ehkä oletkin menossa kohti elämäsi rakkaustarinaa etkä suinkaan hautaan.

• Ei elämästä selviä hengissä. Tosin elämä on ihanaa kun rakastaa. Loppujen lopuksi on ihan sama mitä kaivattusi tuntee. Omat tunteesi sinun pitää käsitellä. Ei muuten ole helppoa.
      Jos tuntuu että pää hajoaa, on erittäin tärkeää että purat sen ulos. Tavalla tai toisella.
      Puhumalla - soita äidillesi tai parhaalle kaverillesi. Kirjoittamalla on hyvä, ruutuvihko tai Wordilla- ihan sama. Ja sisältö on ihan sama, kunhan saat sen ulos.
      Minä kirjoitin tunteeni pois, hidasta ja työlästä, mutta kannattavaa hommaa.

• Anonyymi

Ajattele, että hän on kuollut. Se helpottaa.

• Anonyymi

Tuttu tunne myös täällä m-n. Välillä tarkoituksella ottanut etäisyyttä, onko sitten mielialan vaihtelut, kun toivo herää mieleen toisinaan? Jaksamista koetellaan monesti, en ole halunnut luovuttaa. Toivossa elän ja maltan mielen turhista ajatuksista? Ehkä vielä kaikki iloksi muuttuu? Optimistinen luonne kun on. Tsemppiä sullekin.

• Anonyymi

Rakkausjutuissa kannattaa odottaa jonkinaikaa menisikö tunteet pois tai laimenisivatko ne siedettävälle tasolle. Varsinainen aivojen toiminnan sekoittava rakkaus (romanttinen rakkaus) loppuu kolmen vuoden sisällä sen alkamisesta. Tai ainakin lähes aina loppuu.

• Anonyymi

En pysty elämään ilman häntä. En pysty edes ajattelemaan enää juuri mitään muuta. Varmastikin tämä on aivokemiaa mutta ihan kauheaa. Jos hän sanoisi selkeästi välittääkö yhtään mutta ei avaa suutaan. Siis johtopäätös on, että tämä on yksipuolista. En taida selvitä,tästä. Vetää mielen niin apeaksi. Enkä ikinä voisi rakastaa ketään enempää kuin häntä.

• Anonyymi

Tälläinen toisessa roikkuminen on ahdistavaa. Sinun on opittava ensin elämään itseksesi, ennenkuin pystyt kunnolla rakastamaan toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälläinen toisessa roikkuminen on ahdistavaa. Sinun on opittava ensin elämään itseksesi, ennenkuin pystyt kunnolla rakastamaan toista.

Pystyn hyvin elämään itsekseni. Tunteilleni en voi mitään. Ja toivon hänellekin kaikkea hyvää. Sanoin vain miltä tuntuu. Tuntuu kurjalta. En voi sille mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan on kommentti. Tosi ahdistava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan on kommentti. Tosi ahdistava.

Enemmän ahdistavaa on jos joku sanoo elämänsä loppuvan siihen, kun toisella ei ole tunteita häntä kohtaan. Ei niin voi keneltäkään kiristää myötätuntoa saati rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän ahdistavaa on jos joku sanoo elämänsä loppuvan siihen, kun toisella ei ole tunteita häntä kohtaan. Ei niin voi keneltäkään kiristää myötätuntoa saati rakkautta.

Tuntuuhan se pahalta sanoa, mutta ei ihmisen kuulu olla väärällä tavalla riippuvainen toisista. Ei sinun onnesi oikeasti ole toisesta kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan ole ketään kiristänyt, jos sanoo ettei halua elää ilman tietyn ihmisen rakkautta. Ihminen vain kertoo miten kärsii jos on tunteinensa yksin. Uskoisin monen kokeneen saman.

• Anonyymi

Kyllä voisit rakastaa jotain toista ja pystyt elämämään ilman häntä niin kuin ennenkin olet pystynyt. Minkälaista elämäsi olin ennen näitä ajatuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voisit rakastaa jotain toista ja pystyt elämämään ilman häntä niin kuin ennenkin olet pystynyt. Minkälaista elämäsi olin ennen näitä ajatuksia?

Elämä oli ihan hyvää. Rakkaus vaan laittoi huomaamaan mistä onkaan jäänyt paitsi. Tai ettei pysty järjellä ohjaamaan tunteitaan. Musertavaa. Nyt ymmärrän kun ihmiset kärsii rakkauden tähden. Sitä paitsi ilman rakkautta onko elämällä oikeasti merkitystä.

• Anonyymi

=)

• Anonyymi

Oikea rakkaus on sellaista, että haluaa rakastetulleen kaikkea hyvää. Jos hänellä on muualla parempi olla, niin hänelle on suotava se mahdollisuus. Itsekäs rakkaus ajattelee "kaikki mulle ja heti" periaatteella välittämättä toisen osapuolen tunteista ja elämästä.

Jos vastarakkautta ei ole, niin pitää suunnata ajatuksensa mielekkääseen harrastukseen tai askareisiin. Ei kannata pyöritellä sellaista asiaa mielessään, jossa ei ole mitään ratkaisua.

• Anonyymi

Miehiä ja naisia tässä maailmassa riittää. Jokupäivä huomaat sen. Sinulle on joku muu. Sitä et tahdo häneen enää vaihtaa. Näin se menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehiä ja naisia tässä maailmassa riittää. Jokupäivä huomaat sen. Sinulle on joku muu. Sitä et tahdo häneen enää vaihtaa. Näin se menee.

Joskus vaan täytyy kohtaloa tarrata kurkusta kiinni, ja taittaa niskat nurin.

• Anonyymi

Ei suomalaiset osaa sanoa tykkäävänsä saati rakastavansa. Se ei vielä tarkoita etteikö joku liekki lepattaisi. Kovin on vaisua ja arkaa. Paitsi humalassa voivat vähän irrotella, miehet siis. Turha odottaa suurta rakkauden tunnustusta. Menee aika hukkaan.

• Anonyymi

Koita jaksaa. Se menee ohi ajallaan. Älä tee mitään hätiköityä nyt kun tuntuu sietämättömältä. Paljon voimia.

• Anonyymi

Toivottavasti hän ei luule, että tämä on minulta. Halusin kuolla jo paljon ennenkö edes tutustuin häneen.

• Anonyymi

Kaikki rakastumiset on erilaisia. Tämä viimeinen ihan parasta tunnetasolla mutta jää yksipuoliseksi. Se on ihan kamalaa kun metsä ei vastaa niinkuin sinne huutaa. Mutta eiköhän tämäkin mene ohi tosin jäljelle jää se järjetön kaipuu. Ehkä hienoa kun on tunteita ja pystyy kokemaan niitä. Vaikka yksin. Mutta sekin parempi kuin että vastapuoli olisi joku renttu tai täys toope.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      87
      6090
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      143
      2555
    3. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      136
      2356
    4. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      25
      2248
    5. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      41
      2199
    6. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      67
      1645
    7. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1401
    8. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      1355
    9. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      1309
    10. Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu

Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa
      Maailman menoa
      63
      1299
    Aihe