Kadotin laumani. Kaikki havainnot kadonneesta laumastani voit ilmoittaa tämän lehden konttoriin.
Nimim
Näinkö sinut löydän
Lahkojohtaja etsii lahkoa
35
56
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä "somella" on ihmeellinen vaikutus, Löysit heti suurimman osan lahkostasi,
olkoonkin ,että ne ovat kaikki mielikuvitus ystäviäsi.- Anonyymi
Ne juuri ovatkin niitä todellisia ystäviäni, koska ne aina ovat lähempänä minua, kuin taskussa oleva kännykkäni, ne kun asuvat minussa, minun lihassani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne juuri ovatkin niitä todellisia ystäviäni, koska ne aina ovat lähempänä minua, kuin taskussa oleva kännykkäni, ne kun asuvat minussa, minun lihassani.
Sinun lihassasi pienen pieni pöppyräinen on jo tehnyt tehtävänsä. Pöppyräinen näet tykkää aivoista ja vetää ne ensimmäisenä kitusiinsa. Näehän kauniita unia selkärangalla!
- Anonyymi
Samanlainen kohtalo oli Veikko Ennala llä, joka joutui luopumaan erikoistoimittaja vakanssilta. Tummanpuhuva hurmuri joutui luopumaan johtavan infiormaatiotoimittajan tehtävistä, koska uunoutunut päätoimittaja myi koko lehden.
- Anonyymi
Onko Lestadios herännyt kuolleista?
- Anonyymi
Ei hän ole koskaan kuollutkaan, vaan elää jatkuvasti jokaisen hänen perillistensä lihassa ja veressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän ole koskaan kuollutkaan, vaan elää jatkuvasti jokaisen hänen perillistensä lihassa ja veressä.
On se ikävä, kun suviseurat jää tänä vuonna pitämättä.
Toivottavasti Jumala ymmtää tämän force majeure-tilanteen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ikävä, kun suviseurat jää tänä vuonna pitämättä.
Toivottavasti Jumala ymmtää tämän force majeure-tilanteen?Eikä suniseurojakaan ole järjestetty vuoden 2008 jälkeen Tosin se olikin ainoa kerta. Sitten lahko meni hukkaan. Onneksi kovasti kiroileva johtaja jäi.
- Anonyymi
Onko Kukkahattutäti jo ottanut yhteyttä?
- Anonyymi
Ambulanssimiehiä näkynyt?
- Anonyymi
Onko Varapuheenjohtakin sinut pettänyt, tuo uskollinen Anselmi?
- Anonyymi
Miten on mahdollista, että Jeesuksen oma sihteerisikin on sinut jättänyt?
- Anonyymi
Se on hallituksen puheenjohtaja Antero Onninpojalta melko törkeä teko kun on luotetun ystävänsä jättänyt.
- Anonyymi
Olipa kerran Teuvo jolla oli lahko
On se vieläkin mutta hukkasi lahkonsa.
Surullista
TodellaMinua se ei järkytä, koska sekin on Raamatun totuus:
"Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."
Jos olisin pyrkinyt sinuakin miellyttämään, en taatusti olisi täällä sinun jatkuvan vihan ja herjausten kohteena.
Etkö ole ole unissasi muistanut sitä 14 vuoden aikaa, miten onnellinen silloin olit, kun kanssani totuuden tiellä kuljit?
"Ymmärtäväinen ottaa ohjeet varteen, mutta mieletön etsii tuhoaan."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Minua se ei järkytä, koska sekin on Raamatun totuus:
"Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."
Jos olisin pyrkinyt sinuakin miellyttämään, en taatusti olisi täällä sinun jatkuvan vihan ja herjausten kohteena.
Etkö ole ole unissasi muistanut sitä 14 vuoden aikaa, miten onnellinen silloin olit, kun kanssani totuuden tiellä kuljit?
"Ymmärtäväinen ottaa ohjeet varteen, mutta mieletön etsii tuhoaan."En todellakaan ollut veren herjoistasi onnellinen kun totuus sinusta nettiin tulon myötä paljastui, yritin aikani ojentaa sinua kunnes havaitsin sinut pahan lähettilääksi.
- Anonyymi
Kylläpäs Teuvo taas sadun kertoi, Ei yhtään sanaa totta.
- Anonyymi
Mielenkintoinen kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs Teuvo taas sadun kertoi, Ei yhtään sanaa totta.
Minäkin satun kyllä jotain tietämään, paikallisena asukkaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin satun kyllä jotain tietämään, paikallisena asukkaana.
Veikko Ennala kuukausitulot olivat parhaimmillaan yli 400000markkaa kuukaudessa.
Urpoarvosti ammatti taitoa
- Anonyymi
Kun paljastuu valehtelijaksi niin ei ihme että ystävät kaikkoavat.
- Anonyymi
Tarkoittanet tuolla itseäsi?
- Anonyymi
Huhuu lahkoni, missä piileskelet?
- Anonyymi
Eikös suviseurat pidetä reisijärvellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reisjärvi on jalkojesi välissä, vai onko se kreisijärvi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja peijaiset iitinjärvellä
- Anonyymi
Kun aloit raivota entistä ystävääsi kohtaan lahkosi hajoamista, samalla paljastit vervihasi ja viimeisetkin kannattajasi ymmärsivät perkeleellisyytesi. Ja häipyvät.
- Anonyymi
Minulla on havainto taipalsaaresta alkukesältä 2008. Eräällä kesämökillä kävi kumma kuhina ja jo silloin epäilin että joku kultti kokoontuu siellä. Silmiin tai korviin pistävää oli suureen ääneen kiroilu ja nais ääni huusi joka väliin JÄRRRKYTTÄVÄÄ.
- Anonyymi
Teuvo ja Armi tuntomerkeistä päätellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo ja Armi tuntomerkeistä päätellen.
Heidänkin rakkauteensa tuli särö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin tällaisen virren? Sieltä seuroista.😊
https://www.youtube.com/watch?v=t8EMx7Y16VoVeikko Ennala oli olut Vellujen suviseuroissa ja kuvaili tapahtumaa näin.
Joku mummo oli noussut riemuun ja huusi, että uijui juii ja yritti kiivetä sähkötolppaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikko Ennala oli olut Vellujen suviseuroissa ja kuvaili tapahtumaa näin.
Joku mummo oli noussut riemuun ja huusi, että uijui juii ja yritti kiivetä sähkötolppaan.Armi, hän huusi: järkyttävää, järkyttävää!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982