Kuinka paljon täällä on velhoja?

Anonyymi

Vähintään 30-vuotiaita miehiä, joilla poikuus tallella?

Täällä yksi. Koskaan en ole ollut edes treffeillä tai pussannut. Tai halannut, pitänyt kädestä. Jos katson naista silmiin, hän katsoo nopeasti maahan tai poispäin.

Naama on niin ruma, että ei ole mahdollisuuksia normaaliin elämään.

Onko muita?

Vähän vahingoniloa ja lohtua tälle ali-ihmiselle tuo nyt se, että baarit ja yökerhot ym. ovat kiinni.

Netistä rumakasvoisen miehen ei ainakaan kannata etsiä seuraa. Siellä vielä huonommat mahdollisuudet, kun miehiä moninkertaisesti enemmän kuin naisia.

T: en tehnyt mitään ansaitakseni nämä kasvot ja tämän kohtalon, elämä on epäreilua

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harry Pottereita?

    • Hyvä nimitys :)

      Onkos nämä niitä tyyppejä, jotka virpoo?

      • Elämä ei ole koskaan kenellekään reilua. Niillä on porskutettava mitä on.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Elämä ei ole koskaan kenellekään reilua. Niillä on porskutettava mitä on.

        Kauniin naisen mahdollisuudet nauttia elämästä ovat aivan toista luokkaa kuin ruman miehen. Seuraa löytää sormia napsauttamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniin naisen mahdollisuudet nauttia elämästä ovat aivan toista luokkaa kuin ruman miehen. Seuraa löytää sormia napsauttamalla.

        Sekö tosiaan on hyvän elämän määritelmä: päästä panemaan sormia napsauttamalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauniin naisen mahdollisuudet nauttia elämästä ovat aivan toista luokkaa kuin ruman miehen. Seuraa löytää sormia napsauttamalla.

        Mitäs vertaat kaunista naista rumaan mieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö tosiaan on hyvän elämän määritelmä: päästä panemaan sormia napsauttamalla?

        Kyllä se kauneus edesauttaa myös monen muun asian hankkimisessa tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Ja kyllä lähes jokainen ihminen haluaa olla haluttu.


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Mitäs vertaat kaunista naista rumaan mieheen.

        Kaksi ääripäätä suosion suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kauneus edesauttaa myös monen muun asian hankkimisessa tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Ja kyllä lähes jokainen ihminen haluaa olla haluttu.

        Kaikkien haluama? Tätä en ole koskaan tajunnut. Itselle on hyvin epämukavaa, kun tajuan, että joku "haluaa minua". En todellakaan halua olla vieraiden haluama. Oman kullan haluama kyllä, se on ihan eri juttu.

        Mitä juttuja elämästä nauttimiseen kauneus auttaa? Panemisen jo mainitsit. Mitäs muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kauneus edesauttaa myös monen muun asian hankkimisessa tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Ja kyllä lähes jokainen ihminen haluaa olla haluttu.

        Tai ajattelepa Marilynia. Oli kaunis, mutta nauttiko elämästä, oliko onnellinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi ääripäätä suosion suhteen.

        Suosion?

        Väitätkö että ruma nainen saa helpommin parisuhteen kuin ruma mies, vai mitä tarkoitat "suosiolla"?

        Naisten palkkaan, toisin siis kuin miesten, vaikuttaa heikentävästi: rumuus, lihavuus, lyhyys ja epäsosiaalisuus.

        Googleta jos et usko. No ok, "rumuutta" ei ole suoranaisesti sillä sanalla tutkittu, mutta naisen ulkonäöllä on palkkauksessa merkitystä.

        Tässä joku aika sitten joku laittoi tänne linkin iltikseen, jossa naiset kertoivat ulkonäköpaineistaan ja kehohäpeästään.. "Turhasta valittavat" oli viesti. Sitten kuitenkin pitäisi sympatiseerata täällä näitä rumia miehiä.. 😖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien haluama? Tätä en ole koskaan tajunnut. Itselle on hyvin epämukavaa, kun tajuan, että joku "haluaa minua". En todellakaan halua olla vieraiden haluama. Oman kullan haluama kyllä, se on ihan eri juttu.

        Mitä juttuja elämästä nauttimiseen kauneus auttaa? Panemisen jo mainitsit. Mitäs muita?

        Työllistymiseen monella alalla. Ja väitän, että kavereitakin löytyy kauniille helpommin. Osa varmaan pyrkyreitä, mutta osasta voi löytää ihan hyviäkin tyyppejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien haluama? Tätä en ole koskaan tajunnut. Itselle on hyvin epämukavaa, kun tajuan, että joku "haluaa minua". En todellakaan halua olla vieraiden haluama. Oman kullan haluama kyllä, se on ihan eri juttu.

        Mitä juttuja elämästä nauttimiseen kauneus auttaa? Panemisen jo mainitsit. Mitäs muita?

        No ei minuakaan oikeestaan ilahduta rumien naisten lähentely-yritykset, mutta kivempi sekin on kuin tietää, että kaikki pitää vastenmielisenä.


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Suosion?

        Väitätkö että ruma nainen saa helpommin parisuhteen kuin ruma mies, vai mitä tarkoitat "suosiolla"?

        Naisten palkkaan, toisin siis kuin miesten, vaikuttaa heikentävästi: rumuus, lihavuus, lyhyys ja epäsosiaalisuus.

        Googleta jos et usko. No ok, "rumuutta" ei ole suoranaisesti sillä sanalla tutkittu, mutta naisen ulkonäöllä on palkkauksessa merkitystä.

        Tässä joku aika sitten joku laittoi tänne linkin iltikseen, jossa naiset kertoivat ulkonäköpaineistaan ja kehohäpeästään.. "Turhasta valittavat" oli viesti. Sitten kuitenkin pitäisi sympatiseerata täällä näitä rumia miehiä.. 😖

        Seksiä ainakin saa helpommin. Varmasti parisuhteenkin. Suuri osa miehistä panee kovassa puutteessa vaikka mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ajattelepa Marilynia. Oli kaunis, mutta nauttiko elämästä, oliko onnellinen?

        Jotkut ei koskaan ole, olipa heillä mitkä avut tahansa. Masennuskin voi iskeä kehen tahansa. Todennäköisempää kuitenkin, että masennusta sairastaa sellainen jolla on elämässä kaikki päin persettä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksiä ainakin saa helpommin. Varmasti parisuhteenkin. Suuri osa miehistä panee kovassa puutteessa vaikka mitä.

        Seksiä varmaan saisi miehiltä jotka itse kokee vastenmielisiksi.

        Haluaisitko itse seksiä semmoisilta miehiltä?

        (Hetero)parisuhteessa pariutuu aina yksi mies ja yksi nainen, joten miten se on naisille helpompaa?


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Seksiä varmaan saisi miehiltä jotka itse kokee vastenmielisiksi.

        Haluaisitko itse seksiä semmoisilta miehiltä?

        (Hetero)parisuhteessa pariutuu aina yksi mies ja yksi nainen, joten miten se on naisille helpompaa?

        Siten, että miehet joutuvat tekemään suurimman osan työstä parisuhdetta etsiessä ja muodostettaessa. Miesten oletetaan olevan aloitteentekijöitä, naiset saavat keskimäärin varmaan kymmenkertaisesti viestejä nettitreffipalveluissa (osa toki ei-haluttavilta miehiltä, mutta ainakin on varaa mistä karsia). Miehen odotetaan maksavan ravintolaillallisen kulut (ei toki kaikki naiset, mutta todella harvoin päin vastoin).


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Elämä ei ole koskaan kenellekään reilua. Niillä on porskutettava mitä on.

        Näinpä. Kaikilla on omat ongelmansa. Meneekö hyvin vai huonosti, riippuu siitä mihin vertaa. Parempi olla liikaa vertailematta, varsinkaan mihinkään oman mielikuvituksen tuotteisiin toisista. Kun oikeesti ei tiedä mitä toisella menee ja mitä se elämän kokonaisuus on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siten, että miehet joutuvat tekemään suurimman osan työstä parisuhdetta etsiessä ja muodostettaessa. Miesten oletetaan olevan aloitteentekijöitä, naiset saavat keskimäärin varmaan kymmenkertaisesti viestejä nettitreffipalveluissa (osa toki ei-haluttavilta miehiltä, mutta ainakin on varaa mistä karsia). Miehen odotetaan maksavan ravintolaillallisen kulut (ei toki kaikki naiset, mutta todella harvoin päin vastoin).

        Ja minkälaiset naiset niitä treffikutsuja saavat?
        Ja kuinka paljon ajallisesti ja rahallisesti naisten odotetaan niille treffeille ulkonäköönsä panostavan?

        Ja entä sitten itse suheessa?

        Onko sun mielestä outoa että yhä useampi nainen valitsee parisuhteen sijaan sinkkuuden ja jonkun fuckbuddy-suhteen?


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Ja minkälaiset naiset niitä treffikutsuja saavat?
        Ja kuinka paljon ajallisesti ja rahallisesti naisten odotetaan niille treffeille ulkonäköönsä panostavan?

        Ja entä sitten itse suheessa?

        Onko sun mielestä outoa että yhä useampi nainen valitsee parisuhteen sijaan sinkkuuden ja jonkun fuckbuddy-suhteen?

        Siis eikä, taas uusi kurppa palstalla!!!?? Ethän jää tänne asumaan.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis eikä, taas uusi kurppa palstalla!!!?? Ethän jää tänne asumaan.....

        Olen ihminen, en lintu☝️

        Menkääs te lintubongarit vithuun täältä..


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Ja minkälaiset naiset niitä treffikutsuja saavat?
        Ja kuinka paljon ajallisesti ja rahallisesti naisten odotetaan niille treffeille ulkonäköönsä panostavan?

        Ja entä sitten itse suheessa?

        Onko sun mielestä outoa että yhä useampi nainen valitsee parisuhteen sijaan sinkkuuden ja jonkun fuckbuddy-suhteen?

        Kertoohan se aika selkeää tarinaa nykysuhteiden valitettavasta tilasta, kun yhä useampi mieluummin tosiaan on sinkku ja hoidattaa vaan seksitarpeet fuckbuddyn kanssa. Parisuhde on kompromisseja - mutta jos vain toinen osapuoli joutuu jatkuvasti taipumaan kun toinen jyrää yli, niin sitä helposti kyllästyy moiseen ja jättäytyy yksineläjäksi.


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Olen ihminen, en lintu☝️

        Menkääs te lintubongarit vithuun täältä..

        Vanhat kurtut pesiytyvät tänne palstalle. Nainen jolla on fuckbuddy on huora.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat kurtut pesiytyvät tänne palstalle. Nainen jolla on fuckbuddy on huora.

        Huorat rahastavat seksillä. Fuckbuddyn periaatteeseen ei kuulu rahan tai hyödykkeiden vaihtaminen seksiä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ei koskaan ole, olipa heillä mitkä avut tahansa. Masennuskin voi iskeä kehen tahansa. Todennäköisempää kuitenkin, että masennusta sairastaa sellainen jolla on elämässä kaikki päin persettä.

        Kyllä sellaisella ihmisellä (kuten Marilyn) on kaikki päin persettä, jota jokainen kynnelle kykenevä pyrkii hyväksikäyttämään.


    • Anonyymi

      Aika Veleho kirjoitus. Veleho-Harri Potalla istuja. Harri Potta.

    • Anonyymi

      Miksi se sua lohduttaa että baarit ja yökerhot on kiinni? Saatko vahingoniloa siitä että ihmiset joutuu itse tekemään drinkkinsä? Kyllähän siitä tietysti sotkua aiheutuu, jos itse rupeaa pikku huppelissa heiluen kokoamaan mustikkashotteja, tai unohtaa vaikka mansikkamargaritaa tehdessä laittaa blenderiin kannen päälle.

      Nimittäin kyllähän ihmiset edelleen aktiivisesti pariutuu ja parittelee, vaikkei jortsuamaan pääsekään. Nettideitit ja deittiappit käy kuumina, kun jengi jaksaa nyt oikeasti viestitellä koska häiriötekijöitä ei paljoa ole.

    • Anonyymi

      Onhan täällä 99% miehistä ätmejä

    • Anonyymi

      Olen niin ruma etten voi olla rakastettu = harhakuva, jonka takana ahdistavia sosiaalisia kokemuksia.

    • Anonyymi

      Minä olen 33 eikä ole minkäänlaista kokemusta naisista. Kokeilin siinä pari vuotta sitten miestä korvikkeeksi, mutta ei se toiminut.

      • Anonyymi

        Mikäs siinä miehen kanssa olemisessa ei sitten maistunut?

        Ainoa mainittava erohan lienee seksi, kun vastapuolella onkin samat genitaalit kuin itsellä. Noin muutenhan homosuhde voi olla kaikin puolin samanlainen kuin heterosuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs siinä miehen kanssa olemisessa ei sitten maistunut?

        Ainoa mainittava erohan lienee seksi, kun vastapuolella onkin samat genitaalit kuin itsellä. Noin muutenhan homosuhde voi olla kaikin puolin samanlainen kuin heterosuhde.

        Homosuhde vois olla jopa parempi kuin heterosuhde, jos vaan viehättäis miehiset piirteet. Siis muutkin kuin penis. Homoillahan seksielämä tuppaa olemaan paljon mutkattomampaa kuin miehen ja naisen välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homosuhde vois olla jopa parempi kuin heterosuhde, jos vaan viehättäis miehiset piirteet. Siis muutkin kuin penis. Homoillahan seksielämä tuppaa olemaan paljon mutkattomampaa kuin miehen ja naisen välillä.

        Kaikkeen tottuu! Mikäli miehen suhde toiseen mieheen on muutoin kaikin puolin parempi, kuin miehen aiemmat naissuhteet, niin ulkonäkö ja seksi on asioita joihin voi kyllä tottua.

        Tällä palstalla monesti kavahdetaan ajatusta homosuhteista, mutta se olisi monelle paljon parempi ratkaisu, kun ei sopuisa yhteiselo toisen sukupuolen kanssa onnistu.

        Ätmin on varmasti helpompi löytää rinnalleen toinen ätmi, kuin ätmiä ymmärtävä nainen. Ätmit saisivat keskinäisessä suhteessaan toisiltaan oikeaa ymmärrystä tilanteitaan kohtaan, rakkautta ja seksiä.

        Jos ätmi sattuu olemaan hetero niin sit vaan opettelee rakastamaan ätmi-kumppaniaan ensisijaisesti ihmisenä. Sitähän ätmit odottavat naisiltakin - että katsotaan ulkonäön jne ohi, ja rakastuttaisiin ihmiseen itseensä.


      • Anonyymi

        Miten ihmeessä päädyit tällaiseen? Harrastitko heteromiehenä seksiä toisen miehen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihmeessä päädyit tällaiseen? Harrastitko heteromiehenä seksiä toisen miehen kanssa?

        Hieman bi-curious olin ollut jo pitemmän aikaa. Etenkin suuseksi miehen kanssa kiinnosti. Tein Alaston Suomi -sivulle profiilin ja vaikka etsin pääasiassa naisia vaan miehiltä tuli kommentteja. Välillä jopa tosi tasokkaan oloisilta miehiltä. Yhden bi-miehen kanssa järjestin tapaamisen kotonani. Kummallakaan ei seissyt kunnolla, joten hommista ei oikein tullut mitään. Kokeilimme kyllä vähän kaikkea. Huono maku siitä jäi, mutta edelleen mietin mitä asiasta olisi tullut jos mies olisi ollut viehättävämpi ja itse rentoutuneempi. Kai minä sitten jonkin tason bi-seksuaali olen kun olen edelleen katsellut miehiä tuolla sivulla sillä silmällä. Yleisesti ottaen ei vaan miehen vartalo viehätä tippaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman bi-curious olin ollut jo pitemmän aikaa. Etenkin suuseksi miehen kanssa kiinnosti. Tein Alaston Suomi -sivulle profiilin ja vaikka etsin pääasiassa naisia vaan miehiltä tuli kommentteja. Välillä jopa tosi tasokkaan oloisilta miehiltä. Yhden bi-miehen kanssa järjestin tapaamisen kotonani. Kummallakaan ei seissyt kunnolla, joten hommista ei oikein tullut mitään. Kokeilimme kyllä vähän kaikkea. Huono maku siitä jäi, mutta edelleen mietin mitä asiasta olisi tullut jos mies olisi ollut viehättävämpi ja itse rentoutuneempi. Kai minä sitten jonkin tason bi-seksuaali olen kun olen edelleen katsellut miehiä tuolla sivulla sillä silmällä. Yleisesti ottaen ei vaan miehen vartalo viehätä tippaakaan.

        Palstan miehet vaativat naisia ihastumaan itseensä persoonansa takia, ja ignooraamaan ulkonäön. Niinpä sinunkin olisi pitänyt vaan päästä yli siitä ettei mies ollut sinua viehättävä, ja tutustua hänen sisimpäänsä ja nussia vaikka ei niin silmää miellyttänytkään. Sitähän ätmit haluavat naisiltakin.


    • Anonyymi

      Viinamies tapasi tyttöjä jo kouluaikana kun oltiin kylillä juomassa viinaa. Tyttöjä saattoi sitten pyytää seuraavana päivänä treffeille. Vähän vanhempana tyttöjä tavattiin kun oltiin yökerhossa juomassa ja sitten seuraavana päivänä voitiin kanssa lähteä treffeille.

      Raitis mies oli yksin kotona eikä tavannut tyttöjä eikä siten ketään treffeillekään voinut pyytää.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Hyvin avatuu peltipurkki, tuollaisella veitsellä: nahkurin tai teurastajan pikkuveitsellä kup kun pistää vain.

        Itseäni harmitti kun nuo osat mistä pitäisi avata hedelmä ja muitakin purkkeja tuhoutuivat, esiin nahkurin tai teurastajan tuollainen puukko jotta saa purkin auki.


    • Anonyymi

      Aika Veleho ajatus kuin Harru Potalla Sontija.

    • Anonyymi

      Charles Bronson oli komea ja se Niger joka hoilaa living America?🤠🤠🤠🤠

    • Anonyymi

      Jos sanomalla kyllä saisi vähän lisää pimppaa niin on minulla silloin poikuus tallessa.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Aika vakava suunnittelu virhe on insinööreiltä jos ne lipukkeet katkeavat ennen kuin kaljapurkkikin aukeaa.... joutuu käyttämään järeitä veitsiäkin apuna jotta saa purkin auki ollenkaan.


    • Anonyymi

      Ette ole sitten viinaa juoneet nuorena ettekä tyttöjä tapailleet. Vain viinaa juomalla nuorena tapailin tyttöjä koska huomasin että tytöt oli sellaisten kanssa jotka joivat joten aloin juomaan myös ja sain sitten tutustua tyttöihin ja pian sain ekan tyttöystäväni. Tämä tyttö jonka tapasin 14 vuotiaana ja jonka kanssa seurustelin, käymme yhä yhdessä joskus juhlimassa 30 vuotta myöhemmin. Niin että viinaa pitää juoda.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Tänä vuonna ei enää kannattaisi mennä ulkopuolelle, olla vain sisällä koko loppuvuosi :D

      • Anonyymi

        Elokuvia ja tietokonepelejä viihteenä sitten.


    • Anonyymi

      Olet siis KHHV(kissles, handholdlenss virgin)

    • Anonyymi

      Olet siis KHHV(kissles, handholdlenss virgin)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      147
      2962
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2092
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      91
      2061
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1997
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1230
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1198
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe