Mut enhän mä sulle mitään ois

Anonyymi

kirjoittanut ellen olis tunnistanut, koska enpä ole kirjoittanut koskaan kenellekään toiselle. Rohkaistuin vain sinun tähtesi <3

35

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onpas rohkeaa toimintaa.

• Anonyymi

Kyllä se vaaa mulle on, jopa ilman kuvaa!!

• Kenet tunnistit ja keneksi?
      Minä en ainakaan saa selvää anonyymistä jos toisesta.

• Anonyymi

En puhu nyt palstalle kirjoittelusta!!!

• Anonyymi kirjoitti:

En puhu nyt palstalle kirjoittelusta!!!

Sori. Ei tarvii suuttua.

• Anonyymi

Kauniisti sanottu. Jopa uskon sen <3

• Anonyymi

J.j.jjj

• Anonyymi

Kuin myös

• Anonyymi

Tarkenna . Mulla menee kohta maku koko hommaan.. s

• Anonyymi

you.. T <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

you.. T <3

Jos oikeasti jotain kaipaa niin eikö se olisi reilua sanoa hänelle. Tarkenna onko hänen nimessä siis etunimessä kuinka monta kirjainta ja minne päin suunnilleen menee viestiä.ei tarvitse tarkkaa paikkakuntaa nimetä mutta edes suunnilleen minne päin. Terveisin s

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oikeasti jotain kaipaa niin eikö se olisi reilua sanoa hänelle. Tarkenna onko hänen nimessä siis etunimessä kuinka monta kirjainta ja minne päin suunnilleen menee viestiä.ei tarvitse tarkkaa paikkakuntaa nimetä mutta edes suunnilleen minne päin. Terveisin s

T- nainen ja nimessään neljä kirjainta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T- nainen ja nimessään neljä kirjainta.

Voitko laittaa jonkun vihjeen jonka vain me tiedämme. Mitä muut eivät osaa yhdistää. Jotain minkä vain me tiedämme. Niitä on paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko laittaa jonkun vihjeen jonka vain me tiedämme. Mitä muut eivät osaa yhdistää. Jotain minkä vain me tiedämme. Niitä on paljon

Mä voin helpottaa tätä keskustelua ja sanoa että kaipaan vain yhtä naista jonka nimessä on 5 kirjainta ja joka on maailman kaunein. Eikä häntä voi edes verrata muihin naisiin sillä hän on täydellinen. Ja sen takia hänen unohtaminen on ollut vaikeeta mutta kunnioitan ja arvostan häntä niin paljon että en halua häiritä häntä mitenkään enkä olla mitenkään ahdistava.haluan että hän tietää että aina olen valmis mihin tahansa mitä hän ikinä pyytää. Ja haluan myös että hän voi luottaa minuun kaikissa asioissa. Oli asia mikä hyvänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voin helpottaa tätä keskustelua ja sanoa että kaipaan vain yhtä naista jonka nimessä on 5 kirjainta ja joka on maailman kaunein. Eikä häntä voi edes verrata muihin naisiin sillä hän on täydellinen. Ja sen takia hänen unohtaminen on ollut vaikeeta mutta kunnioitan ja arvostan häntä niin paljon että en halua häiritä häntä mitenkään enkä olla mitenkään ahdistava.haluan että hän tietää että aina olen valmis mihin tahansa mitä hän ikinä pyytää. Ja haluan myös että hän voi luottaa minuun kaikissa asioissa. Oli asia mikä hyvänsä.

Ok mä poistun Nyt täältä kun en saanut mitään vastausta siihen mitä kysyin. Mutta toivottavasti löydät täältä sen kaivatun. Enkä mä enää halua arvailla mikä viesti mahdollisesti olisi minulle tarkoitettu... Jos kyseinen henkilö jota kaipaan haluaa minun kanssa keskustella mikä olisi kyllä ihan reilua että voitaisiin jutella niin mulla olis helpompi unohtaa . Mutta yhteyden otto pitää tapahtua sinun puolelta. Tiedät että me voidaan nähdä vaikka sattumalta. Niin silloin se voi häiritä muita jos me sattumalta nähdään. Terveisin s

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok mä poistun Nyt täältä kun en saanut mitään vastausta siihen mitä kysyin. Mutta toivottavasti löydät täältä sen kaivatun. Enkä mä enää halua arvailla mikä viesti mahdollisesti olisi minulle tarkoitettu... Jos kyseinen henkilö jota kaipaan haluaa minun kanssa keskustella mikä olisi kyllä ihan reilua että voitaisiin jutella niin mulla olis helpompi unohtaa . Mutta yhteyden otto pitää tapahtua sinun puolelta. Tiedät että me voidaan nähdä vaikka sattumalta. Niin silloin se voi häiritä muita jos me sattumalta nähdään. Terveisin s

Hups kirjoitus virheitä tuli tarkoitus oli kirjoittaa että se ei silloin voi häiritä muita jos me sattumalta nähdään. Silloin emme tee siinä mitään väärää. Ja mä kaipaan sua todella paljon .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavattiin viimeksi vuonna 2018 yökerhossa kotikaupungissani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas kaunista tekstiä. Noin minäkin hänestä ajattelen. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinköhän oli... Mutta jos tuo viesti oli aloittajan vastaus niin silloin minä en ole kyseinen henkilö jolle viestiä laitoit...... Minä kyllä ihastuin häneen 2018 ja siitä lähtien hän on ollut mun sydämessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinköhän oli... Mutta jos tuo viesti oli aloittajan vastaus niin silloin minä en ole kyseinen henkilö jolle viestiä laitoit...... Minä kyllä ihastuin häneen 2018 ja siitä lähtien hän on ollut mun sydämessä.

Oli se ap:n vastaus. Siis kyllä me tuon jälkeen ollaan ohimennen nähty muutamia kertoja mutta tuo oli viiminen kerta jolloin ihan juteltiinkin jonkin aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hups kirjoitus virheitä tuli tarkoitus oli kirjoittaa että se ei silloin voi häiritä muita jos me sattumalta nähdään. Silloin emme tee siinä mitään väärää. Ja mä kaipaan sua todella paljon .

Mä vähän ihmettelinkin tuota. Ei voikaan oon samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli se ap:n vastaus. Siis kyllä me tuon jälkeen ollaan ohimennen nähty muutamia kertoja mutta tuo oli viiminen kerta jolloin ihan juteltiinkin jonkin aikaa.

Niin on totta. Ja huomaan sen että sä oot yhtä fiksu kun mä että ei niin suoraan voi täällä kirjoittaa kun täällä käy ties ketä lukemassa. Koskaan kun ei voida tietää kenenkään tarkoitus perää olla täällä.mutta jos olet hän niin minkä takia et halua ottaa selvää kuka olen. Jos oikeasti olet hän niin tiedät kyllä minun kirjoitus tavan ja tiedät että minuun voit luottaa kaikessa. Mä oikeesti välitän niin paljon että ei ole mitään asiaa mikä muuttaisi minun ajatukseni sinusta. Tunnistitko tästä keskustelusta minun viestini. Tarkoitin viestin sisällön. Sama mitä olen sulle oikeassa elämässä kirjoittanut. En tietenkään noin suoraan mutta sisältö on sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mulla on niin vahva tunne että oot siinä. Toivottavasti en kuvittele. Jos olet kyseinen henkilö niin mennään sun ehdoilla. Sinä päätät miten toimitaan. Mutta haluan kuitenkin jutella sun kanssa ja uskon että tällä kertaa en jännitä... vaikka oikeasti jännittää mutta se ei tunnu niin pahalta kuin tämä että en saa tietää mitä sinä ajattelet tästä asiasta. Muistathan että voit olla seurassani ihan oma itsesi minua ei tarvitse jännittää vaikka tiedän että et ole ihminen joka jännittää... Sanoin vaan kun tarkoitin että haluan että tiedät että minun kanssani voit puhua kaikesta.. ja vaikka me emme tunne toisiamme henkilökohtaisesti niin tunnen että olet ihminen johon haluan tutustua vaikka kyllähän me tunnemme mutta tiedät kyllä mitä tarkoitan tällä..en osaa kirjoittaa niin kuin ajattelen... Tiedät sen jos olet kyseinen henkilö...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mulla on niin vahva tunne että oot siinä. Toivottavasti en kuvittele. Jos olet kyseinen henkilö niin mennään sun ehdoilla. Sinä päätät miten toimitaan. Mutta haluan kuitenkin jutella sun kanssa ja uskon että tällä kertaa en jännitä... vaikka oikeasti jännittää mutta se ei tunnu niin pahalta kuin tämä että en saa tietää mitä sinä ajattelet tästä asiasta. Muistathan että voit olla seurassani ihan oma itsesi minua ei tarvitse jännittää vaikka tiedän että et ole ihminen joka jännittää... Sanoin vaan kun tarkoitin että haluan että tiedät että minun kanssani voit puhua kaikesta.. ja vaikka me emme tunne toisiamme henkilökohtaisesti niin tunnen että olet ihminen johon haluan tutustua vaikka kyllähän me tunnemme mutta tiedät kyllä mitä tarkoitan tällä..en osaa kirjoittaa niin kuin ajattelen... Tiedät sen jos olet kyseinen henkilö...

Tämä kaipaani henkilö tietää että olen aika ujo, eli en ole hän jos ajattelet että hän ei ole jännittäjä tyyppiä. Vai oliko toi vaan keino saada mut paljastamaan jotain itsestäni? Vaikkakin olen kyllä ujoudestani huolimatta kertonut aika avoimesti tunteistani ja vähän muustakin, eli olen siinä suhteessa kyllä hieman erikoinen ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on totta. Ja huomaan sen että sä oot yhtä fiksu kun mä että ei niin suoraan voi täällä kirjoittaa kun täällä käy ties ketä lukemassa. Koskaan kun ei voida tietää kenenkään tarkoitus perää olla täällä.mutta jos olet hän niin minkä takia et halua ottaa selvää kuka olen. Jos oikeasti olet hän niin tiedät kyllä minun kirjoitus tavan ja tiedät että minuun voit luottaa kaikessa. Mä oikeesti välitän niin paljon että ei ole mitään asiaa mikä muuttaisi minun ajatukseni sinusta. Tunnistitko tästä keskustelusta minun viestini. Tarkoitin viestin sisällön. Sama mitä olen sulle oikeassa elämässä kirjoittanut. En tietenkään noin suoraan mutta sisältö on sama

Saattasinpa tunnistaakin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kaipaani henkilö tietää että olen aika ujo, eli en ole hän jos ajattelet että hän ei ole jännittäjä tyyppiä. Vai oliko toi vaan keino saada mut paljastamaan jotain itsestäni? Vaikkakin olen kyllä ujoudestani huolimatta kertonut aika avoimesti tunteistani ja vähän muustakin, eli olen siinä suhteessa kyllä hieman erikoinen ;)

Jos olisin kaipaamani henkilö olisit jo minut tunnistanut minun kirjoituksen sisällöstä. On totta että täällä käy näitä tyhjäpäitä kommentoimassa muiden viestejä... en kyllä ymmärrä miksi kun jos tunnistavat että viesti ei heitä liikuta ja siltikin jatkaa viestien väärentelyy...... Mutta jos olet hän ketä kaipaan niin oletko tunnistanut minun viestini sisällön.... Kirjoitatko mulle jotain mistä tunnistan sinua sinä kyllä tunnistat minut jos olen kyseinen henkilö. Olen sulle oikeassa elämässä kirjoittanut tosin siitä on aikaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisin kaipaamani henkilö olisit jo minut tunnistanut minun kirjoituksen sisällöstä. On totta että täällä käy näitä tyhjäpäitä kommentoimassa muiden viestejä... en kyllä ymmärrä miksi kun jos tunnistavat että viesti ei heitä liikuta ja siltikin jatkaa viestien väärentelyy...... Mutta jos olet hän ketä kaipaan niin oletko tunnistanut minun viestini sisällön.... Kirjoitatko mulle jotain mistä tunnistan sinua sinä kyllä tunnistat minut jos olen kyseinen henkilö. Olen sulle oikeassa elämässä kirjoittanut tosin siitä on aikaa

Toi edellinenkin viestikin oli kyllä ap:ltä mut.. Saatoin tunnistaa tai sitten en. Mutta jos olisit hän niin me tavattiin eka kerran vuonna 2017 keski-pohjanmaalla ja musiikki liittyi vahvasti tapaamisiimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattasinpa tunnistaakin :)

Oletko jo tunnistanut minut.olisi kummallista jos et kun noin selvät vihjeet olen antanut.... sinusta en oo varma mutta tunne sanoo että olet kyseinen henkilö.... kirjoitatko mistä pidän siis jotain syömiseen liittyvää. Et voi kirjoittaa mikä on mun suurin herkku kun se on kaikkien tiedossa jos sattuu että näillä sivuilla käy ihmisiä joiden ei kuulu lukee meidän viestejä...oon Jo niin paljon laittanut tänne tuntomerkkejä itsestäni.... Että huh huh.... tiedän että ei ole järkevää mutta haluan niin jutella sinun kanssasi... kirjoitatko uuden viestiketjun ja otsikko joka on vaan meille mikä liittyy meihin..... olkoon mitä tahansa... mahdollisimman tylsää että muut eivät halua osallistua keskusteluun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi edellinenkin viestikin oli kyllä ap:ltä mut.. Saatoin tunnistaa tai sitten en. Mutta jos olisit hän niin me tavattiin eka kerran vuonna 2017 keski-pohjanmaalla ja musiikki liittyi vahvasti tapaamisiimme.

Just just.... sitte en ole kyseinen henkilö joten pahoittelen häiriöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S & S...Viisi kirjainta molemmilla ja eteläinen Suomi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hih .. hih Yökerhossa kaikki kaunistuvat sulkemisaikaa kohti mentäessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok ymmärsin että ei ollut mulle viestiä...mun kaivatun nimessä on viisi kirjainta siis etunimessä. Mutta ei olla tavattu Pohjanmaalla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että haluat kiusata...se ei kyllä ole reilua eikä kovinkaan inhimillistä käytöstä ketään kohtaan kiusata kun kyseessä on tunteita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että haluat kiusata...se ei kyllä ole reilua eikä kovinkaan inhimillistä käytöstä ketään kohtaan kiusata kun kyseessä on tunteita

Mitä tarkoitat kiusaamisella...? Vastasin asiallisesti reiluun kysymykseen enkä millään kiusanteko mielellä. Sorry jos loukkasin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat kiusaamisella...? Vastasin asiallisesti reiluun kysymykseen enkä millään kiusanteko mielellä. Sorry jos loukkasin...

Onko kovin asiallista kirjoittaa jos tietää että ei ole kyseinen henkilö... Välillä Pohjanmaa välillä etelän Suomi... Ja nimi kirjaimet muuttuu mutta ihan sama.mä en eksy enään tänne pelleily sivuille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      243
      4203
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      118
      2661
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2412
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1466
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1462
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1189
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1107
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      976
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      973
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      171
      941
    Aihe