Raamatussa on täydelliset ohjeet tosiuskovaiselle

Anonyymi

Tosiuskovan ei tule missään vaivoissa tai sairauksissa turvautua lääketieteeseen, sillä se on epäuskoa. Raamatussa neuvotaan vain voitelemaan öljyllä, rukoilemaan ja paastoamaan. Jos et näillä "lääkkeillä" parane, niin se on sitten vaan Jumalan tahto, joka sinun tulee hyväksyä omalle kohdallesi. Lisäksi lääketieteen ja apteekkien tunnuksena on käärme, niin johan sekin paljastaa uskovaiselle, mistä siinä todellisuudessa on kysymys.

Vai etkö halua taipua Jumalan tahtoon, koska otat ohjat omiin käsiisi ja turvaudut lihaan? Vai etkö epäuskossasi luota siihen, että Jumala on kykenevä tai halukas parantamaan sinut?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri niin. Tosiuskovan tulee vain ja ainoastaan turvautua Raamatun antamiin ohjeesiin sairastumisen yllättäessä.

      Raamatun resepti on:

      1. Pukeudu perunasäkkiin tai muuhun säkkikankaaseen.
      2. Valele pääsi vaikkapa takasta tai nuotiosta saadulla kuumalla tai kädenlämpöisellä tuhkalla. (jos muuta tuhkaa ei ole saatavilla, niin tuhkaksi kelpaa myös sukulaisen tai perheenjäsenen uurnasta lainattu tuhka)
      3. Aloita totaalinen paasto.
      4. Ala huutamaan Jahvea avuksi. Ei siis mitään muminoita polvillaan kädet ristissä, vaan suoraa jatkuvaa huutoa.

      Jos näillä toimilla ei sairaus lähde, niin millään muullakaan se ei lähde.

      Tosin tässä voi olla vaarana sekin, että sinut puetaan muuhun kuin säkkipukuun. Siinä asussa on nahkaremmit ja hihat, joiden sisällä olevat kädet sidotaan tiukasti selän taakse.
      Älä kuitenkaan lannistu, vaan jatka menoa siellä pehumustetussa huoneessa.

      Uskovaisen tulee ehdoitta luottaa yksin jumalaansa ja Raamatussa annettuihin neuvoihin. Tämä on selkeä Raamatun käsky. Kaikki muu toiminta ja lääketieteen puoleen kääntyminen ovat epäuskoa jumalaa kohtaan ja se on SYNTIÄ se!

    • Anonyymi

      Hah hah haa! :-) Kiitos näistä nauruista!

      T: Iloinen nauraja

      • Anonyymi

        Niin, nauraja aloitti juttunsa, vastasi ja kiitti lopuksi.
        Eiköhän jossain nyt mätä pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, nauraja aloitti juttunsa, vastasi ja kiitti lopuksi.
        Eiköhän jossain nyt mätä pahasti.

        "Niin, nauraja aloitti juttunsa, vastasi ja kiitti lopuksi."

        Sot, sot!
        Eikös sinunkin pitäisi olla jo perunasäkkiin pukeutuneena ja tuhkaa pään päällä ja kova möly siellä nenäsi alla Jahven nimessä? Kauppareissutkin nyt pitää sinun jättää, koska paastotessasi et tarvitse ruokaa, wc-paperi riittää.

        Täällä vaan palstalla kirjoittelet uskonharhaisena typeryyksiäsi?
        Ei se Jahve tuollaiselle syntisäkille vastaile mitään, ellet aidosti tee kuten Raamattu käskee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, nauraja aloitti juttunsa, vastasi ja kiitti lopuksi.
        Eiköhän jossain nyt mätä pahasti.

        Juu, tässä mättää se, että sinulla on pakkomielle naurajaan, jota tunget lähes jokaiseen kommenttiisi, mutta aloitukseen sinulla ei ole mitään sanottavaa.

        Ja tiedoksesi nauraja ei ollut tämänkään aloituksen tekijä, sillä se olen minä, joka en ole nauraja ja... yllätys, yllätys... en myöskään huumeiden käyttäjä.

        T: Aloittaja


    • Anonyymi

      > Tosiuskovan ei tule missään vaivoissa tai sairauksissa turvautua lääketieteeseen, sillä se on epäuskoa...

      Kuka sinista teki Jumalan?

      • Anonyymi

        Turvautuiko Jeesus lääkäriin? Olisi kannattanut turvautua sen ajan kallonkutistajiin, niin olisi saanut elää vähän kauemmin?
        Jeesus itse turvautui satuolentoihin ja tulos oli sen mukainen.

        Mitä tosiuskovan turvautumiseen jonkun koululääketieteen hoitoihin tulee, niin se on epäluottamuslause jumalaa kohtaan.
        Uskovaisen tulisi vain ja ainoastaan turvautua jumalan apuun KAIKESSA. Tämä on selvä Raamatun käsky. Raamatussa on pilvin pimein esimerkkejä, jossa ei turvauduttu jumalan apuun, vaan haettiin apua jostain muualta. Seurauksena oli yleensä sellaisesta epäuskosta kuolemantuomio, jonka Jahve langetti uppiniskaiselle.


      • Anonyymi

        "Kuka sinista teki Jumalan?"
        Väärin!

        Oikea kysymys on:
        "Kuka teki jumalan ja jumalat?"


      • Anonyymi

        Teenkö minä itsestäni Jumalan, jos kerron, mitä Raamattu opettaa???

        Ettekös te ole tunnustautuneet sola scriptura -uskovaisiksi, joten kai nyt vähintä olisi, että edes jotain Raamatun neuvoista noudattaisitte?

        Mutta kuten huomaamme, niin käytännössä tekin turvaudutte mieluummin lihan käsivarteen eli tämän ateistisen maailman apuun ja muodon vuoksi jotain höpisette (=rukoilette) sinne yläkertaan. Näinhän se käytännössä menee.

        Tämän tosiasian toteaminen ei tee minusta Jumalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teenkö minä itsestäni Jumalan, jos kerron, mitä Raamattu opettaa???

        Ettekös te ole tunnustautuneet sola scriptura -uskovaisiksi, joten kai nyt vähintä olisi, että edes jotain Raamatun neuvoista noudattaisitte?

        Mutta kuten huomaamme, niin käytännössä tekin turvaudutte mieluummin lihan käsivarteen eli tämän ateistisen maailman apuun ja muodon vuoksi jotain höpisette (=rukoilette) sinne yläkertaan. Näinhän se käytännössä menee.

        Tämän tosiasian toteaminen ei tee minusta Jumalaa.

        ---"Teenkö minä itsestäni Jumalan, jos kerron, mitä Raamattu opettaa???"---

        No et tee. Teet itsestäsi typerän kahjon, kun uskot jumaliin, jotka ovat ihmisten luomia.
        Raamattu ei opeta mitään. Se on oppikirjaksi täysin sopimaton. Raamatusta voi tosin oppia vihaa muita ihmisiä kohtaan ja sen vuoksi Raamattua lukevat ovat murhanhimoisia ja pitävät itseään aina parempana kuin muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ---"Teenkö minä itsestäni Jumalan, jos kerron, mitä Raamattu opettaa???"---

        No et tee. Teet itsestäsi typerän kahjon, kun uskot jumaliin, jotka ovat ihmisten luomia.
        Raamattu ei opeta mitään. Se on oppikirjaksi täysin sopimaton. Raamatusta voi tosin oppia vihaa muita ihmisiä kohtaan ja sen vuoksi Raamattua lukevat ovat murhanhimoisia ja pitävät itseään aina parempana kuin muita.

        Raamattu on lahkojen valtaapitäville ja pastoreille (myyntimiehille) hyvä väline tehdä herkkäuskoisten kustannukella helppoa rahaa.
        Pidetään lahkon väki herran (herrojen) kurissa ja nuhteessa ja lypsetään niiltä nöyryytetyiltä lahkon jäseniltä kaikki maallinen omaisuus pois vähitellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ---"Teenkö minä itsestäni Jumalan, jos kerron, mitä Raamattu opettaa???"---

        No et tee. Teet itsestäsi typerän kahjon, kun uskot jumaliin, jotka ovat ihmisten luomia.
        Raamattu ei opeta mitään. Se on oppikirjaksi täysin sopimaton. Raamatusta voi tosin oppia vihaa muita ihmisiä kohtaan ja sen vuoksi Raamattua lukevat ovat murhanhimoisia ja pitävät itseään aina parempana kuin muita.

        "Raamattu ei opeta mitään. Se on oppikirjaksi täysin sopimaton."

        No löytyyhän sieltä opetuksia moneen makuun.

        "Yksin Raamattu" - lahkot ja tosiuskovat valitsevat sitten vaan sieltä sellaisia paikkoja ja jakeita, jotka tukevat sitä, mihin he itse haluavat uskoa ja jättävät huomiota vaille kaiken sellaisen, mihin eivät halua uskoa tai mitä eivät halua noudattaa.

        Hellarit ja muut karismaattiset ovat perinteisesti halunneet olla uskollisia raamatun parantamisohjeille, kun taas adventistit ja muut "järkilahkot" keksivät omia "lääkkeitään".

        Nyt tosin lähes kaikki hellarit mukaan lukien ovat todenneet, että nämä käärmelogon alla toimivat ateistisen maailman lääkkeet ja keinot ovat niitä, joilla tosipaikan tullen on jotain tehoa. Muu on huuhaata ja toiveajattelua.


    • Anonyymi

      Miksi Jumala ei vaivatunut kirjoittaman itsestään mitään?
      Vaivan jätti ihmisille. Arvaahan sen mitä siitä tuli.

      • Anonyymi

        Senkin arvaa, mitä siitä olisi tullut, jos se sadistinen, kiivas, koston- ja murhanhimoinen Jahve olisi päässyt kirjoittamaan?


      • Anonyymi

        Jumala kirjoitti omin käsin kivitauluihin 10 käskyä.

        2.Mooseksen kirja:
        24:12 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Nouse minun tyköni vuorelle ja ole siellä, niin minä annan sinulle kivitaulut ynnä lain ja käskyt, jotka minä olen kirjoittanut heille opetukseksi.


    • Anonyymi

      ". Lisäksi lääketieteen ja apteekkien tunnuksena on käärme, niin johan sekin paljastaa uskovaiselle, mistä siinä todellisuudessa on kysymys."

      Ymmärrys hei

      4 Moos. 21:9 Niin Mooses teki vaskikäärmeen ja pani sen tangon päähän; jos ketä käärmeet sitten purivat ja tämä katsoi vaskikäärmeeseen, niin hän jäi eloon.

      • Anonyymi

        "4 Moos. 21:9 Niin Mooses teki vaskikäärmeen ja pani sen tangon päähän; jos ketä käärmeet sitten purivat ja tämä katsoi vaskikäärmeeseen, niin hän jäi eloon."

        No tuo on hyvä esimerkki siitä, että raamatulla voi todistella ihan mitä vaan oman halunsa mukaan. Pahakin voi muuttua hyväksi ja hyvä pahaksi.

        Tämän maailman käärmelogon alla toimijat eivät kuitenkaan harjoita parantamistoimintaansa Jumalan, vaan tieteen nimissä. Kunnia siitä ei siis mene Jumalalle tai jumalille, vaan tieteelle ja ihmiselle.

        Jumala tai jumalat eivät kykene kilpailemaan tieteen kanssa edes omien kannattajiensa parissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "4 Moos. 21:9 Niin Mooses teki vaskikäärmeen ja pani sen tangon päähän; jos ketä käärmeet sitten purivat ja tämä katsoi vaskikäärmeeseen, niin hän jäi eloon."

        No tuo on hyvä esimerkki siitä, että raamatulla voi todistella ihan mitä vaan oman halunsa mukaan. Pahakin voi muuttua hyväksi ja hyvä pahaksi.

        Tämän maailman käärmelogon alla toimijat eivät kuitenkaan harjoita parantamistoimintaansa Jumalan, vaan tieteen nimissä. Kunnia siitä ei siis mene Jumalalle tai jumalille, vaan tieteelle ja ihmiselle.

        Jumala tai jumalat eivät kykene kilpailemaan tieteen kanssa edes omien kannattajiensa parissa.

        Adventtikirkkokin on käynnistänyt presidenttinsä Ted Wilsonin käskystä 100 päivää rukoussession 27.3.
        Rukoukset ovat kantautuneet kuuroille korville ja koronavirus niittää niin adventisteja kuin muitakin uskovaisia.
        USA:ssa on kuollut jo kohta 70.000 enemmän ja vähemmän jumalharhaista, eikä se Jahve ole lotkauttanut korvaansakaan auttaakseen omiaan.
        No ei se ole muulloinkaan ääntä itsestään pitänyt. Vaikeahan se on satuolennon mitään tehdäkään.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi valehtelet?
        Mitään varmaa tietoa koronaviruksen alkuperästä ei ole. Jotkut aivopestyt idiootit ja lahkojen kusettamat tosin uskovat ja väittävät, että heidän palvomansa satujumalat ovat olleet asialla ja luoneet koronaviruksen.


    • Anonyymi

      Jumala on antanut lääkäreille viisautta ja ymmärrystä kehittää erilaisia parantavia hoitomuotoja ja lääkkeitä moniin eri sairauksiin ja vaivoihin.
      On suorastaan järjen köyhyyttä olla niihin turvautumatta ja olla antamatta niistä kiitosta ja kunniaan Jumalalle.
      Itse olisin koullut jo "moneen kertaan" ilman lääketieteen apua.

    • Anonyymi

      Minkähän takia niin moni advari on lääkäri ?

      kysynpävaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4574
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2274
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1700
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      304
      1380
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      138
      1117
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe