Satasen sakko häiritsevästä liikenteestä.
Kuinkahan tämä toimii? Jossain nuorten täytyy olla ja ei monellakaan ole vain koti.
Korttelirallille loppu
11
146
Vastaukset
- Anonyymi
Ei suomalaisilla nuorilla niin ole väliä kunhan huolehdimme kansainvälisistä velvollisuuksistamme ja maailman nuorista. Seinäjoelle joudutaan ottamaan salassa tänä kesänä muutama kymmenen nuorta Välimeren pakolaisleireiltä koska te rasistit ajattelette vain suomalaisia ja tämä nostaisi aiheettoman metelin Seinäjoella.
Kannata Vihreitä ja Maailma on turvattu:
https://www.etelapohjanmaanvihreat.fi/yhteystiedot/ - Anonyymi
Kortteliralli on loppunut jo muutama vuosi sitten. Nykyään vaan kokoonnutaan vanhan Anttilan pihaan.
- Anonyymi
Mopoautoilu on nykyajan pillurallia. Autot ja pillut ovat vaan pienempiä kuin ennen. Munat kanssa. Sekä aivot, jumputuksesta ja ölinästä päätellen.
Natiaisia on viety jo putkaan, kun eivät osaa olla ihmisiksi.
Kerrankin hyvää laintulkintaa.
- Anonyymi
ihme laki taas toikin .
- Anonyymi
Kuka käskee asua keskustassa, pillurallia on ollut iät ja ajat, ei pitäisi tulla yllätyksenä.
- Anonyymi
Menkääpä nyt poliisisedät jahtaamaan mopoja.mopoautoja sekä nuorison ooppeleita kun viettävät vapaa-aikaa kaupungilla.
Suomen suurimpia rikollisia.
Helvetin nutipäät kun me poliisit ei saada noita isompia rikollisia kiinni.Onneksi on mopopoijat.
- Anonyymi
Aina on kylää kierretty bassoja testaten ja siellä kokoonnuttu,eräänlaista soidinmenoa. Reitit vaan muuttu ku kieltomerkkejä alettiin laittaa kortteliin joskus 90-luvulla.
- Anonyymi
Eihän tuo vielä mitään , ennen kuminpoltto maksoi 100 markkaa metri.
Antaa nuorison nyt vaan kokoontua, kun kerran on koronalle vastustuskykyistä.
Mummoille kuulosuojaimet tai muuttakaa maalle.- Anonyymi
Suuremmassa vaarassa on paapat, kun korona iskee heihin pajon häjyymmin. https://yle.fi/uutiset/3-11315457
- Anonyymi
Mummot ja vaarit muuttaa keskustaan siksi kun eivät enää pysty asumaan maalla.
Mikä oikeus keskenkasvuisilla nulikoilla on tehdä sadoista uusista ja vanhoista kodeista asuinkelvottomia mölyämisellä?
Kaikki meluisat laitoksetkin tehdään kauas asutuksesta.
Menkää Kurjennevalle kiljumaan ja revittämään niitä mopojanne!
- Anonyymi
Jos meteli häiritsee, niin poliisi auttaa.
https://www.poliisi.fi/nettivinkki
Pohjanmaan poliisilaitos
Vihjenumero 1 puh. 06 312 5001
Vihjenumero 2 puh. 06 822 5454
[email protected]
Jos on oikein kiire, niin soita 112.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673
